Om min of meer bij het onderwerp te blijven trek ik een Hertog Jan open..quote:
quote:
das je nieuwe poes toch?quote:
Wil je straks nog even de foto'doorsturen die je mij hebt gemaakt bij Rene thuis?quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga even mijn haar wassen, terpetine is niet zo best veur mijn haar
On the wayquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Wil je straks nog even de foto'doorsturen die je mij hebt gemaakt bij Rene thuis?
Haarquote:
foto van je poes graag!quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Bolt wel weer briljant.
Slaap komt er zo aan Kal! Ik roetsj hem naar je toe.
nooo... Wat dan?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:43 schreef Lutte het volgende:
Ik join team geen slaapDit gaat een lange nacht worden
Moneyzquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Mijn uren zijn alweer opgekrikt vsn 7 naar 20
Ja nouquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Gezellig is dat! Inspirerende minuten.
Whaha inderdaadquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Die snollen hebben daar wel een antwoord op, doen alsof ze doorverbinden en dan na een minuut of 7 komen ze terug: je zult het toch met mij moeten doen.
Als ik er weer uit word gegooid zekerquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Kun je niet beter een half uurtje wachten en dan opnieuw proberen?
En dan onze geliefde postbode die een envelop nog kleiner dan de standaard maat denk dubbel te moeten vouwen voor ie m door de bus proptquote:
Intensief hoor! Uren lang gejammer aan de telefoonquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jij moet niet zeuren... beetje achter een bureautje zitten!
Bel mij dan een keerquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Intensief hoor! Uren lang gejammer aan de telefoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |