gaat echt niet gebeuren hoor, kijk naar de score die Maroney toch heeft gekregenquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:19 schreef Yonjuuni het volgende:
Erg matige finale. Mooie kans voor Izbasa en Roemenië nu though.
no wayquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaat toch nog aan de leiding, was te verwachten. En Izbaza gaat nu goud winnen
15.0, maar Izbaza is best goed hoor. 15.1 is genoeg.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:20 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
gaat echt niet gebeuren hoor, kijk naar de score die Maroney toch heeft gekregen
ooh, oke, duidelijkquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:26 schreef Mry het volgende:
Om te kwalificeren moet je twee sprongen springen en dat hebben er niet zoveel gedaan
Ze mag nog heel blij zijn met zilver gezien de tweede sprong. De aftrek had hoger kunnen zijn.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:25 schreef Mry het volgende:
Ik ben nou eenmaal Izbasa fan maar ik vind het toch wel jammer voor Maroney. Normaal is ze toch wel de beste.
Beetje onzinnig natuurlijk. Eerste sprong was in zo goed dat ze zelfs met een lagere score op de tweede nog zilver had gehad.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:27 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ze mag nog heel blij zijn met zilver gezien de tweede sprong. De aftrek had hoger kunnen zijn.
Jup ze had beter gewoon een makkelijkere sprong kunnen doen mja.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:31 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Beetje onzinnig natuurlijk. Eerste sprong was in zo goed dat ze zelfs met een lagere score op de tweede nog zilver had gehad.
Ze heeft gewoon een punt aftrek gekregen toch? Voor een val was het nog best netjesquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:27 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ze mag nog heel blij zijn met zilver gezien de tweede sprong. De aftrek had hoger kunnen zijn.
eigenlijk wel. dit was gewoon pech hebben. ze heeft die sprong vast 100 keer geoefend en 90 keer goed geland. Maar nu het erop aankwam viel ze. Ik denk nog steeds dat ze de beste 'bok-ster' is ter wereld, maar Izbasa heeft deze medaille natuurlijk meer dan verdiend.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:34 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Jup ze had beter gewoon een makkelijkere sprong kunnen doen mja.
Misschien nog een kansje in Rio, maar daar blijft het bij hoor.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:43 schreef Mry het volgende:
Maroney is pas 16 dus daar liggen vast nog heel wat gouden sprongmedailles op te wachten
Qua olympische kansen natuurlijk wel ja, maar er zijn ook nog wereldkampioenschappen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien nog een kansje in Rio, maar daar blijft het bij hoor.
http://nos.nl/os2012/ en turnen aanklikkenquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:47 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
nnooh, mijn tv valt ineens weg
heeft iemand een streampje?
thanks!quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:49 schreef Mry het volgende:
[..]
http://nos.nl/os2012/ en turnen aanklikken
ik ook niet. een of twee terug zag het er echt moeilijk uit, maar toen kreeg hij maar 14.996 ofzoquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:10 schreef Mry het volgende:
Ik vind het op dit onderdeel echt moeilijk om te zien wat nou moeilijke onderdelen zijn en welke niet
Evenwichtsbalk is moeilijk. Vloer is makkelijk.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:10 schreef Mry het volgende:
Ik vind het op dit onderdeel echt moeilijk om te zien wat nou moeilijke onderdelen zijn en welke niet
Makkelijkquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Evenwichtsbalk is moeilijk. Vloer is makkelijk.
Ik zal er aan denken volgende keer als ik evenwichtsbalk op het paard ziequote:Op zondag 5 augustus 2012 17:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Evenwichtsbalk is moeilijk. Vloer is makkelijk.
Ze kijken dan naar wie de hoogste uitvoeringsscore heeft.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:12 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
wie wint er nu en waarom? Ze hadden toch beide dezelfde score?
De Hongaar omdat zijn uitgangswaarde lager isquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:12 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
wie wint er nu en waarom? Ze hadden toch beide dezelfde score?
Mwa perfect uitvoering vs hogere uitgangswaarde maar mindere uitvoering in verhouding.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:13 schreef Mry het volgende:
[..]
Ze kijken dan naar wie de hoogste uitvoeringsscore heeft.
Een stomme regel vind ik het eigenlijk.
jeetje wat achterlijk. waar zijn die moeilijkheidsscores dan voor dan ik danquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:13 schreef Mry het volgende:
[..]
Ze kijken dan naar wie de hoogste uitvoeringsscore heeft.
Een stomme regel vind ik het eigenlijk.
Ja oké perfecte uitvoering is opzich wel iets belangrijker.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:15 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Mwa perfect uitvoering vs hogere uitgangswaarde maar mindere uitvoering in verhouding.
Andersom zou je kunnen zeggen... jezus waar zijn de uitvoeringsscores voor dan.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:15 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
jeetje wat achterlijk. waar zijn die moeilijkheidsscores dan voor dan ik dan
vind ik niet. uitvoeringsscore is het geen wat je als 'eerst' beoordeelt. daarom zijn daar ook 6 juryleden voor. met een hogere moeilijkheidsscore kun je je meer fouten permitteren, dat is ook de enige reden dat sommige turners daarvoor kiezen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:26 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Andersom zou je kunnen zeggen... jezus waar zijn de uitvoeringsscores voor dan.
Ja ach zo is het altijd geweest. Het belangrijkste is gewoon de perfecte uitvoering. In dit geval gelukkig want de Hongaar vond ik een beter uitgevoerde oefening hebbenquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:30 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
vind ik niet. uitvoeringsscore is het geen wat je als 'eerst' beoordeelt. daarom zijn daar ook 6 juryleden voor. met een hogere moeilijkheidsscore kun je je meer fouten permitteren, dat is ook de enige reden dat sommige turners daarvoor kiezen.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:16 schreef Montov het volgende:
Fox news over de Amerikaanse turntenues:
Zo is het altijd geweest maar ik vind dat dus een vreemde regel. Als perfecte uitvoering het belangrijkste is kunnen we net zo goed alle oefening van iedereen op hetzelfde niveau doen. En dan gewoon kijken wie hem het beste uitvoert. Dan is die moeilijkheidsscore volledig nutteloos. maargoed ieder voor zichquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:32 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ja ach zo is het altijd geweest. Het belangrijkste is gewoon de perfecte uitvoering. In dit geval gelukkig want de Hongaar vond ik een beter uitgevoerde oefening hebben
"you're in sports to defend your country".quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:16 schreef Montov het volgende:
Fox news over de Amerikaanse turntenues:
Aaaah dat zou het turnen echt om zeep helpenquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:38 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Zo is het altijd geweest maar ik vind dat dus een vreemde regel. Als perfecte uitvoering het belangrijkste is kunnen we net zo goed alle oefening van iedereen op hetzelfde niveau doen. En dan gewoon kijken wie hem het beste uitvoert. Dan is die moeilijkheidsscore volledig nutteloos. maargoed ieder voor zich
Maar zo is het natuurlijk niet. Als de Brit zijn oefening gewoon net zo perfect had uitgevoerd als de Hongaar had hij gewoon gewonnen. Voor extra moeilijkheidsgraad krijg je gewoon extra punten mits de uitvoering ook even goed is in verhouding.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:38 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Zo is het altijd geweest maar ik vind dat dus een vreemde regel. Als perfecte uitvoering het belangrijkste is kunnen we net zo goed alle oefening van iedereen op hetzelfde niveau doen. En dan gewoon kijken wie hem het beste uitvoert. Dan is die moeilijkheidsscore volledig nutteloos. maargoed ieder voor zich
tuurlijk maar ik vind dat dus een onzinnige regel, dat ze bij gelijkspel het een verkiezen over het ander. maar zoals ik al zei: ieder zijn eigen mening.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:48 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Maar zo is het natuurlijk niet. Als de Brit zijn oefening gewoon net zo perfect had uitgevoerd als de Hongaar had hij gewoon gewonnen. Voor extra moeilijkheidsgraad krijg je gewoon extra punten mits de uitvoering ook even goed is in verhouding.
Overdoen van de oefening is geen optie denk ik dus dan moet er een keuze gemaakt worden.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:50 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
tuurlijk maar ik vind dat dus een onzinnige regel, dat ze bij gelijkspel het een verkiezen over het ander. maar zoals ik al zei: ieder zijn eigen mening.
De balk bedoel je? Dat is veel spannender en amusanterquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:49 schreef Brembo het volgende:
Het paard voltigeren is het zelfde als vrouwen bij het evenwichtstoestel.
Mocht zich wel eens scheren, brittrashquote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:55 schreef marcodej het volgende:
"Wat een beenspreiding", Hans tegen zijn vrouw.
Moeilijkheidsgraad + uitvoeringsscore.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:57 schreef alors het volgende:
[..]
moeilijkheidgraad x uitvoering of zoiets.
Dat wordt dan bepaald door de jury?quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
Moeilijkheidsgraad + uitvoeringsscore.
Ja iddquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:00 schreef Adelante het volgende:
Wat een niet Russisch hoofd heeft deze
Omdat het fucking moeilijk isquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:03 schreef Adelante het volgende:
Alweer een Brit, waarom kunnen Hollanders dit niet
Nou dat kunnen we in NL toch ook bij de gym ophangen, hup trainen voor de toekomstquote:
Heb er vroeger wel eens mee geoefend. Maar na 2 rondjes slingerde ik mijzelf er altijd afquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nou dat kunnen we in NL toch ook bij de gym ophangen, hup trainen voor de toekomst
Hansquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:01 schreef alors het volgende:
Hans is weer los op Ned 1 met de ringenfinale!
Maar er is nu ook paardensport dus dat kijk ik
Paardensportquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:01 schreef alors het volgende:
Hans is weer los op Ned 1 met de ringenfinale!
Maar er is nu ook paardensport dus dat kijk ik
Zo zonde van Athene. Die Griek werd gewoon gematst door de jury.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:01 schreef DeeBee het volgende:
Iovtchev in de ringen finale, 6 Spelen al.
Hansquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:10 schreef Szura het volgende:
Straks krijg ik een hengst voor me harses
Inderdaadquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:10 schreef Szura het volgende:
Straks krijg ik een hengst voor me harses
Nou, wat een drama was datquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:15 schreef Leatherface het volgende:
Jovtchev hoorde goud te winnen in Athene.
Tampakos had constant trillingen in zijn oefening, terwijl Jovtchev als een standbeeld zijn tussenbalansen uitvoerde.quote:
Ja maar de jury let vaak op hele andere dingen dan wij (gewone tv-kijkers). Die kijken naar: benen gestrekt, benen niet gekruisd, borst boven schouders bij landing, afgesprong goed getimed, tenem geflexed. Voor je het weet heb 1.000 punt aftrek.. En dan ben je nog goed.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:15 schreef Leatherface het volgende:
Jovtchev hoorde goud te winnen in Athene.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:25 schreef Neroje het volgende:
Braziliaan voor goud!
Geen China! Geen China!
?quote:
Dat ie de ringen niet heeft gewonnen denk ikquote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:20 schreef Szura het volgende:
Ik zit nog steeds te wachten op een ringenturner die een vluchtelement doet
misschien denkt hij dat de concurrentie moordend isquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:28 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat met de ringenfinale te maken?
Vergeet de brug met ongelijke leggers niet. Maar ja, dan moet hij opboksen tegen die ijzersterke Tweddle.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:28 schreef heywoodu het volgende:
Voor de duidelijkheid, ik denk dat Zonderland op sprong zo ook niet voor de medailles gaat hoor
Tweddle is toch een vrouw? Bij mannen hebben ze toch geen ongelijke leggers?quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:29 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vergeet de brug met ongelijke leggers niet. Maar ja, dan moet hij opboksen tegen die ijzersterke Tweddle.
Johquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:30 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Tweddle is toch een vrouw? Bij mannen hebben ze toch geen ongelijke leggers?
quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:29 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vergeet de brug met ongelijke leggers niet. Maar ja, dan moet hij opboksen tegen die ijzersterke Tweddle.
Zitten ze wel in dezelfde gewichtsklasse bij het boksen?quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:29 schreef TheArt het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:29 schreef TheArt het volgende:
[..]
Huh, ik dacht van wel?quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:30 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Tweddle is toch een vrouw? Bij mannen hebben ze toch geen ongelijke leggers?
Deze?quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:33 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik vind de medailleuitreiking met dat muziekje altijd zo mooi![]()
![]()
Moet toch haast wel Tweddle, He of Mustafina wordenquote:
Hoop ik ook, maar ik zie het echt niet gebeurenquote:
Komova kan toch ook wel?quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:53 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Moet toch haast wel Tweddle, He of Mustafina worden
Kan ik nog wel juichenquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:55 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Hoop ik ook, maar ik zie het echt niet gebeuren![]()
Ik denk zelfs dat ze als een van de laatste eindigt... Of er moeten echt mensen grote grote fouten maken.
Dan zou ze het echt een stuk beter moeten doen dan in de allrounds. Of de rest moet gewoon falen.quote:
Ik vind het een prachtig onderdeel en het niveau was best hoog in de kwalificatie dus vandaar het enthousiasmequote:Op maandag 6 augustus 2012 15:53 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Moet toch haast wel Tweddle, He of Mustafina worden
Ja, ik vind dit ook echt een van de mooiste onderdelen. Dit en de balk morgen. Echt zo knap om te zien.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:56 schreef Mry het volgende:
[..]
Ik vind het een prachtig onderdeel en het niveau was best hoog in de kwalificatie dus vandaar het enthousiasme
Dat was He al.quote:
Weet ik, maar toen was er immers gezeur om haar leeftijd.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:03 schreef Mry het volgende:
He moet toch wel minimaal 19 zijn want die was er in Beijing ook al bij
Oja dat was ook zo.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Weet ik, maar toen was er immers gezeur om haar leeftijd.
landing ook te laag.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:07 schreef Mry het volgende:
Ze heeft wel een erg hoge moeilijkheid dus ik ben benieuwd
jep... in tegenstelling tot douglas die straks moet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:07 schreef Mry het volgende:
Ze heeft wel een erg hoge moeilijkheid dus ik ben benieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |