Kan Tom niks aan doen, staat fout op de autocue jonguhquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:19 schreef alors het volgende:
Koreaan? Het was een MaleisiërDamn het falen houdt nooit op, zonet noemde hij Maikel van der Vleuten al Eric en dat deed Roelfs eerder vanmiddag ook al.
Toch wel knap dat 'jullie' nu al een week volhouden hierover te klagen. En waarschijnlijk dit nog wel een week zullen doen...quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:07 schreef JohnDDD het volgende:
beetje triest nu dat journaal met die "grappige" filmpjes en eindeloze herhalingen terwijl er ook live atletiek is
En 3 namen wordne genoemd, en daarna doorgaan.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:20 schreef TheArt het volgende:
Er komt een kaartje met reactietijden dus
Dit is de meest verwesterde Chinees die ik gezien heb eigenlijk.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Das geen echte, hij heeft tattoo's
We betalen er toch voor?quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Toch wel knap dat 'jullie' nu al een week volhouden hierover te klagen. En waarschijnlijk dit nog wel een week zullen doen...
Oma is zwaar christelijk namelijk.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:21 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dit is de meest verwesterde Chinees die ik gezien heb eigenlijk.
En dan speel je fucking badmintonquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:21 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dit is de meest verwesterde Chinees die ik gezien heb eigenlijk.
Yao Ming. Nee geen enkele Chinees is Westers. Waarom zouden zequote:Op zondag 5 augustus 2012 20:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En dan speel je fucking badminton
Hoe heet die enorm lange basketballer van China ook al weer? Is die ook een beetje westers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |