En terechtquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:56 schreef Michielos het volgende:
[..]
Even dat buiten beschouwing gelaten, kijk die blije koppen op die foto. Die jongen echt zo heel trots op zijn "dinnetje".
Zij heeft een grotere kop dan hem.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:56 schreef Michielos het volgende:
[..]
Even dat buiten beschouwing gelaten, kijk die blije koppen op die foto. Die jongen echt zo heel trots op zijn "dinnetje".
Ook niet als ze op het strand als silhouetten tegen de ondergaande zon op de foto gaan?quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
Vreemd genoeg zal het mij verder een worst wezen hoe andere stelletjes met elkaar op de foto gaan.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
Vreemd genoeg zal het mij verder een worst wezen hoe andere stelletjes met elkaar op de foto gaan.
Het maakt veel uit wie op de foto staat. Deze foto vind ik echt niet knullig ofzo.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:15 schreef LovingMe het volgende:
Of dit
[ afbeelding ]
Ja sorry maar foto's met ruggen tegen elkaar zijn gewoon debiel welke vorm dan ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
whetquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:15 schreef Toradora het volgende:
Geen rug tegen rug, maar alsnog...
[ afbeelding ]
Die brave Hendrik met zijn EO gezicht heeft haar toch maar mooi een zuigvlek in haar hals gemaakt.quote:
Ja en dan klagen over anderen. Wat een muts.quote:
Tuurlijk.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |