die vrouw is niet het probleem op die fotoquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:12 schreef Alborz het volgende:
'
En wat kijkt die vrouw op de eerste foto ongelovelijk dom uit d'r ogen.
ze kijkt in ieder geval niet dommer dan deze 2 aliensquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:12 schreef Alborz het volgende:
't Zijn allemaal drugsbaronnen, afschieten.
En wat kijkt die vrouw op de eerste foto ongelovelijk dom uit d'r ogen.
Daar ging m'n drinken over de toetsen, bedankt hoorquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:15 schreef Toradora het volgende:
Geen rug tegen rug, maar alsnog...
[ afbeelding ]
Graag gedaan, ik deed het met liefdequote:Op zondag 5 augustus 2012 12:17 schreef Zethiel het volgende:
[..]
Daar ging m'n drinken over de toetsen, bedankt hoor
Nee aangezien ontbreken van duckface en Charlie's Angels pistoolhanden.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:17 schreef LovingMe het volgende:
Maar even zonder gekkigheid, is dit herkenbaar voor jullie?
In de categorie nog erger heb je ook nog deze opstellingen:quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:10 schreef LovingMe het volgende:
Hebben jullie het ook al opgemerkt? Van die foto's op facebook en zo waarbij 2 mensen met de ruggen tegen elkaar aan staan en dan vaak met de armen over elkaar? Elke keer als ik dat zie weet ik niet wat ik ervan moet vinden, wat het ziet er ontzetten knollig uit. En nu zullen jullie wel zeggen dat dit geen klacht is, maar dat is het wel, het doet gewoon pijn aan me ogenWat willen ze met die foto's zeggen? We zijn partners in crime, we hebben samen de kankerkachel uitgevonden? In ieder geval ontzetten cheesy
Voorbeeld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of zo nog erger
[ afbeelding ]
Damn, die onderstequote:Op zondag 5 augustus 2012 12:25 schreef DemonRage het volgende:
[..]
In de categorie nog erger heb je ook nog deze opstellingen:
[ afbeelding ]
en:
[ afbeelding ]
Ohjah... eneuh: grijstinten
Nee.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:10 schreef LovingMe het volgende:
Hebben jullie het ook al opgemerkt? Van die foto's op facebook en zo waarbij 2 mensen met de ruggen tegen elkaar aan staan en dan vaak met de armen over elkaar? Elke keer als ik dat zie weet ik niet wat ik ervan moet vinden, wat het ziet er ontzetten knollig uit. En nu zullen jullie wel zeggen dat dit geen klacht is, maar dat is het wel, het doet gewoon pijn aan me ogenWat willen ze met die foto's zeggen? We zijn partners in crime, we hebben samen de kankerkachel uitgevonden? In ieder geval ontzetten cheesy
Voorbeeld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of zo nog erger
[ afbeelding ]
Ja maar ze poseert debielquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:09 schreef Michielos het volgende:
die meid op die eerste foto vind ik anders wel leuk
Schattig!quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:32 schreef LovingMe het volgende:
[ afbeelding ]
Die linker lijkt op mijn buurvrouw![]()
Zo, die vrouw mag weleens gaan afvallen zeg!quote:
Leuk, heel grappig dat je de tumor belachelijk maakt van mevrouw... Ongevoelige lulquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:07 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Zo, die vrouw mag weleens gaan afvallen zeg!
Obesitas is zeer ongezond.
Echt wel en die man mag zich ook wel gaan wassen, hij zit helemaal onder de modderquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:07 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Zo, die vrouw mag weleens gaan afvallen zeg!
Obesitas is zeer ongezond.
Dit vind ik niet eens zo ergquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:59 schreef Ceviche het volgende:
Bassie en Adriaan mogen dat.
Overigens heeft het zoiets van: 'kijk, wij zijn een team en werken samen, maar hebben ook veel lol!'
[ afbeelding ]
Net zo erg.
Dat zijn Roel en Eline, die mogen zo poseren, ook al ziet het er enorm debiel uit.quote:
Even dat buiten beschouwing gelaten, kijk die blije koppen op die foto. Die jongen echt zo heel trots op zijn "dinnetje".quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:53 schreef cvboer het volgende:
Dit is de originele foto van Roel en Eline
http://imageshack.us/photo/my-images/14/1e7u3d.jpg/ (copy/paste deze link)
En terechtquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:56 schreef Michielos het volgende:
[..]
Even dat buiten beschouwing gelaten, kijk die blije koppen op die foto. Die jongen echt zo heel trots op zijn "dinnetje".
Zij heeft een grotere kop dan hem.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:56 schreef Michielos het volgende:
[..]
Even dat buiten beschouwing gelaten, kijk die blije koppen op die foto. Die jongen echt zo heel trots op zijn "dinnetje".
Ook niet als ze op het strand als silhouetten tegen de ondergaande zon op de foto gaan?quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
Vreemd genoeg zal het mij verder een worst wezen hoe andere stelletjes met elkaar op de foto gaan.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
Vreemd genoeg zal het mij verder een worst wezen hoe andere stelletjes met elkaar op de foto gaan.
Het maakt veel uit wie op de foto staat. Deze foto vind ik echt niet knullig ofzo.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:15 schreef LovingMe het volgende:
Of dit
[ afbeelding ]
Ja sorry maar foto's met ruggen tegen elkaar zijn gewoon debiel welke vorm dan ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
whetquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:15 schreef Toradora het volgende:
Geen rug tegen rug, maar alsnog...
[ afbeelding ]
Die brave Hendrik met zijn EO gezicht heeft haar toch maar mooi een zuigvlek in haar hals gemaakt.quote:
Ja en dan klagen over anderen. Wat een muts.quote:
Tuurlijk.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |