die vrouw is niet het probleem op die fotoquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:12 schreef Alborz het volgende:
'
En wat kijkt die vrouw op de eerste foto ongelovelijk dom uit d'r ogen.
ze kijkt in ieder geval niet dommer dan deze 2 aliensquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:12 schreef Alborz het volgende:
't Zijn allemaal drugsbaronnen, afschieten.
En wat kijkt die vrouw op de eerste foto ongelovelijk dom uit d'r ogen.
Daar ging m'n drinken over de toetsen, bedankt hoorquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:15 schreef Toradora het volgende:
Geen rug tegen rug, maar alsnog...
[ afbeelding ]
Graag gedaan, ik deed het met liefdequote:Op zondag 5 augustus 2012 12:17 schreef Zethiel het volgende:
[..]
Daar ging m'n drinken over de toetsen, bedankt hoor
Nee aangezien ontbreken van duckface en Charlie's Angels pistoolhanden.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:17 schreef LovingMe het volgende:
Maar even zonder gekkigheid, is dit herkenbaar voor jullie?
In de categorie nog erger heb je ook nog deze opstellingen:quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:10 schreef LovingMe het volgende:
Hebben jullie het ook al opgemerkt? Van die foto's op facebook en zo waarbij 2 mensen met de ruggen tegen elkaar aan staan en dan vaak met de armen over elkaar? Elke keer als ik dat zie weet ik niet wat ik ervan moet vinden, wat het ziet er ontzetten knollig uit. En nu zullen jullie wel zeggen dat dit geen klacht is, maar dat is het wel, het doet gewoon pijn aan me ogenWat willen ze met die foto's zeggen? We zijn partners in crime, we hebben samen de kankerkachel uitgevonden? In ieder geval ontzetten cheesy
Voorbeeld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of zo nog erger
[ afbeelding ]
Damn, die onderstequote:Op zondag 5 augustus 2012 12:25 schreef DemonRage het volgende:
[..]
In de categorie nog erger heb je ook nog deze opstellingen:
[ afbeelding ]
en:
[ afbeelding ]
Ohjah... eneuh: grijstinten
Nee.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:10 schreef LovingMe het volgende:
Hebben jullie het ook al opgemerkt? Van die foto's op facebook en zo waarbij 2 mensen met de ruggen tegen elkaar aan staan en dan vaak met de armen over elkaar? Elke keer als ik dat zie weet ik niet wat ik ervan moet vinden, wat het ziet er ontzetten knollig uit. En nu zullen jullie wel zeggen dat dit geen klacht is, maar dat is het wel, het doet gewoon pijn aan me ogenWat willen ze met die foto's zeggen? We zijn partners in crime, we hebben samen de kankerkachel uitgevonden? In ieder geval ontzetten cheesy
Voorbeeld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of zo nog erger
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |