Boogschieten, strandzeilen, vliegerenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:35 schreef LadyBlack het volgende:
En op Schier is ook niks meer te doen dan wandelen, fietsen of aan het strand zitten
SSD's zijn sneller met lezen, maar kunnen minder schrijfcycli aan. Dat maakt ze vooral geschikt voor een verzameling bestanden die je snel wilt raadplegen en die tegelijk nauwelijks veranderd. Als je map met foto's niet veel verandert maar voornamelijk wordt aangevuld, dan zou het best kunnen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
vraagje aan onze IT experts hier. Is het nog steeds aan te raden je SSD alleen voor het besturingssysteem te gebruiken en een reguliere schijf voor foto's en andere bestanden ivm lezen/ schrijven?
quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ssd's zijn goed
En nog evenvoor de wc van Lub!
Mja, daar kwam ik dus ruimte voor tekort. Is een beetje jammer inderdaad.quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:46 schreef Etcetera het volgende:
Geen idee, ik weet wel dat ik mijn Steam installatie er ook op zet, dus dat ik een wil hebben met voldoende schijfruimte
Jup. Veel gaan vandaag al naar huis. In dat kader:quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:20 schreef LadyBlack het volgende:
Wat een rust hier, heeft iedereen een leuk weekend?
Etc, hoe lang duurt Campzone nog? Laatste weekend?
Huh?quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
alweer goud, nog even 2 races wachten, maar het goud is binnen
quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:10 schreef Etcetera het volgende:
Net iets gedaan wat ik een aantal jaren geleden niet zo durven: iemand die ik niet ken achteraf aangesproken op een opmerking die ik niet kon waarderenFeels pretty good
quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:10 schreef Etcetera het volgende:
Net iets gedaan wat ik een aantal jaren geleden niet zo durven: iemand die ik niet ken achteraf aangesproken op een opmerking die ik niet kon waarderenFeels pretty good
Goed gedaan.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:14 schreef Etcetera het volgende:
Ik weet niet of ik dat buiten de vakantie ook zou kunnenmaar ik vond dat ik het gewoon moest doen, voor mezelf
Ik dacht dat Kwakoe niet zou plaatsvinden dit jaar.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:45 schreef MadMaster het volgende:
Gisteren weggeregend tijdens een whiskyproeverij in een tuin, vandaag weggespoeld bij Kwakoe zomerfestival. Heerlijk die zomerse weekenden hier, morgen gelukkig weer werken...
Jawel, vorig jaar niet...quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Kwakoe niet zou plaatsvinden dit jaar.
Ga je naar de Falls?'quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:32 schreef LadyBlack het volgende:
Toffe docu nu op National Geographic: Drain the great lakes. Ze hebben sonaronderzoek gedaan naar de 4 grote meren in Noord-Amerika, supermooi vormgegeven in animaties nu
En interessant voor mij ook, omdat we lake Erie in november vast wel even gaan bekijken (de Niagara Falls dus)
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:27 schreef MadMaster het volgende:
Old-skool turnen, brug met ongelijke leggers:
geen druppel regen gehadquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:45 schreef MadMaster het volgende:
Gisteren weggeregend tijdens een whiskyproeverij in een tuin, vandaag weggespoeld bij Kwakoe zomerfestival. Heerlijk die zomerse weekenden hier, morgen gelukkig weer werken...
Begin november is er een congres in Ontario waar mijn vriend heengaat. Aangezien mijn vader daar ook woont, wil ik mee en gaan we dus ook nog wel wat de tourist uithangen in de omgevingquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ga je naar de Falls?'
Mooi daar...
Genoeg toeristische activiteiten daar, met name aan Canadese kant.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Begin november is er een congres in Ontario waar mijn vriend heengaat. Aangezien mijn vader daar ook woont, wil ik mee en gaan we dus ook nog wel wat de tourist uithangen in de omgeving
Heb de Niagara Falls al eerder gezien toen ik daar op bezoek was, maar wil ze best nog eens zien
Ja, die vent is magistraal...quote:
Waar voert de reis dit keer heen?quote:
Alweer? Wordt het zo langzamerhand niet handiger om daarheen te verhuizen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
The Emerald Island, European version.
Buiten Dublin om heb ik er niets gezien. Dublin was wel leuk voor een keertje, maar erheen verhuizen hoeft voor mij nietquote:
Dan duurt deze trip dus minder lang dan diequote:Op zondag 5 augustus 2012 22:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dat dus
Heb er eerder dit jaar vijf weken "gewoond" en dat was voorlopig genoeg.
Ooooh, dus dan ben je snel genoeg weer terug op dat kleine deprimerende vliegveldjequote:
Ik snap de lol van de Olympische Spelen niet zo. Allemaal sporten waar normaal nooit iemand naar kijkt, maar eens in de vier jaar trekt het een miljoenenpubliekquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:41 schreef Whiteguy het volgende:
Even een avondje aan het leren. Maar straks toch maar even 9,6 seconden pauze nemen.
[ afbeelding ]
Da's juist het mooie, al die sporten bij elkaar.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik snap de lol van de Olympische Spelen niet zo. Allemaal sporten waar normaal nooit iemand naar kijkt, maar eens in de vier jaar trekt het een miljoenenpubliek
quote:
Die echo bedoel je?quote:
I thought soquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
oh, ik dacht al dat dat de reguliere was, vandaar
Nu al?! Damn, ik neem ook een kindquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
B., het feit dat mn borsten al aan het groeien zijn, en dat ik toch wel een beetje misselijk word als ik niet regelmatig genoeg eet, helpt wel om er vertrouwen in te hebben
Maar ik hou nog steeds een slag om de arm, eerst maar eens een echo. Dat is gelukkig al op 14 augustus!
20:45 vanavondquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:51 schreef LadyBlack het volgende:
Wanneer moet je vliegen trouwens, vandaag nog?
Is dat dan met 3 maanden? Meestal maak je het toch na 3 maanden bekend?quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Die echo bedoel je?
Is wel een extra echo hoor, via het ziekenhuis. Dus daarna is het nog ca 5 weken tot je het normaalgesproken bekend maakt.
Je maakt het idd rond de 3 maanden (13 weken bekend).quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:52 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Is dat dan met 3 maanden? Meestal maak je het toch na 3 maanden bekend?
quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Klopt
Anyhow, het zal nog wel ff duren voor t echt wordt, maar voor nu ben ik nog happy
In het begin moet je vaker plassen door het effect van de hormonen op je blaasquote:Op maandag 6 augustus 2012 08:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ongeveer om die tijd was ik ook wakker omdat ik naar de wc moestDat hoef ik echt zelden...
Ik kreeg 7, 9, 12 en daarna gewoon de reguliere controles. Ik wordt trouwens heel moe van dat omrekenen naar maanden, wil het een beetje overeenkomen dan moet je 4,5 week als een maand tellen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Je maakt het idd rond de 3 maanden (13 weken bekend).
Ik krijg de eerste echo met 7 weken, en wanneer de volgende zal zijn... geen idee eigenlijk, ergens rond de 12 weken denk ik.
(Heel leuk, de hele wereld praat over maanden, maar alles wordt eigenlijk in weken aangeduid)
Wat zijn eigenlijk de grenzen om van weken over te schakelen naar maanden en van maanden naar jaren? Zijn die vastgelegd of vindt iedereen het na 18 maanden wel best geweest?quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik kreeg 7, 9, 12 en daarna gewoon de reguliere controles. Ik wordt trouwens heel moe van dat omrekenen naar maanden, wil het een beetje overeenkomen dan moet je 4,5 week als een maand tellen.
Morgen wel 30 weken, ik kan gewoon af gaan tellen![]()
/Z&G
Sinds vandaag weer aan het werk, vanuit Amsterdam vanwege beperkte mobiliteitquote:Op maandag 6 augustus 2012 07:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He Red, wat ik me zat af te vragen, werk je thuis of zit je in de ziektewet?
Dat heb ik me ook wel eens afgevraagdquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat zijn eigenlijk de grenzen om van weken over te schakelen naar maanden en van maanden naar jaren? Zijn die vastgelegd of vindt iedereen het na 18 maanden wel best geweest?
Nog wel steeds minder lang dan ie in je buik heeft gezeten, bizar toch?quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:46 schreef Soempie het volgende:
Ik vond het zelf na de geboorte wel best met die weekaanduiding. Heb echt geen idee hoeveel weken M. nu is. Hij is bijna 7 maanden.
3292/52...quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als ik volgens jou aantal weken reken ben je 45,87 jaar oud....
Of als ik anders reken ben je idd 46
Gefeliciteerd
Ik nam de shortcut en het moet 2392 weken zijn, niet 3292...quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
3292*7/365 met schrikkeljaren?
Feli!!quote:
Is een zgn. Glencairn glas.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:58 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Feli!!
Zo'n glaasje drinkt heel lekker heb ik onlangs geleerd
Smaken dit keer?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mocht iemand het interesseren: de limited edition Lay's liggen weer in de supermarkt
Geinig, de burgemeester van m'n schoonzus...quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:36 schreef Cobra4 het volgende:
PR stunt 1ste klas natuurlijk, maar wel tof.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:09 schreef MadMaster het volgende:
Dank allemaal!!!
[..]
Is een zgn. Glencairn glas.
Als je hier langs komt, dan mag je er een paar meenemen. Ik verxuip in die glazen, bij elke tasting krijg je er wel 1 of meer...
Het zijn proefglazen voor whisky, maar dat staat er niet op, dus...quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:27 schreef lubje25 het volgende:
[..]![]()
echter:
parels voor de zwijnen
Ik dronk er Tia Maria uit
quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het zijn proefglazen voor whisky, maar dat staat er niet op, dus...
Whiskey cocktail, aioli e aglio en spicy reggae chickenquote:
quote:
je wil niet ruilenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:36 schreef Nico_S. het volgende:
[..]Terug vanuit Nederland, wensend dat ik in Ierland was.
Welke whiskies?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Whiskey cocktail, aioli e aglio en spicy reggae chicken
Maar een maand is ook 4,5 weekquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
In het begin moet je vaker plassen door het effect van de hormonen op je blaasIk moet nu vaker plassen omdat er een dansje op wordt uitgevoerd
![]()
[..]
Ik kreeg 7, 9, 12 en daarna gewoon de reguliere controles. Ik wordt trouwens heel moe van dat omrekenen naar maanden, wil het een beetje overeenkomen dan moet je 4,5 week als een maand tellen.
Morgen wel 30 weken, ik kan gewoon af gaan tellen![]()
/Z&G
Het Internet heeft het altijd gedaan. Jouw verbinding wellicht nietquote:
Je weet heul wel wat ik bedoelquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:46 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Het Internet heeft het altijd gedaan. Jouw verbinding wellicht niet
/vreselijkemierenneuker
Tevens mogguh
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Over MM, tinuviel en lior? Vertel
Nee over redquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Over MM, tinuviel en lior? Vertel
Ja echtquote:
Ga ik nu doenquote:
Geen idee, dat staat er niet bij. Maar het zal geen Speyside uit de vorige eeuw zijnquote:
Vandaar dequote:
Gisteren ook alquote:Ben je weer aan het werk?
Dan ben ik wel erg benieuwd wat voor vage droom dat is geweestquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:49 schreef MaJo het volgende:
Ik heb trouwens over jou en tinuviel en lior gedroomd!
Ik droomde dat ik bij een journalistiek meet was en jullie waren daar toevallig ook met Lior. Maar Lior bleek heel klein te zijn, echt 10cm ofzo en toen ik hem per ongeluk liet vallen zeiden jullie dat het niet erg was omdat hij toch maar een pop wasquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dan ben ik wel erg benieuwd wat voor vage droom dat is geweest
Waarom zouden wij bij een Journalistiek-meet zijn....quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:31 schreef MaJo het volgende:
Ik droomde dat ik bij een journalistiek meet was en jullie waren daar toevallig ook met Lior.
quote:Maar Lior bleek heel klein te zijn, echt 10cm ofzo
Het is ook niet erg, want kleintjes stuiterenquote:en toen ik hem per ongeluk liet vallen zeiden jullie dat het niet erg was omdat hij toch maar een pop was![]()
![]()
Helaas, daarin moet ik je teleurstellen. De wond zit mooi dicht, geneest goed, geen pus of andere smakelijke pics/verhalenquote:En je liet me je voet zien en er kwam allemaal pus uit![]()
Het is ook een droom he, die slaan doorgaans nergens opquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:34 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Waarom zouden wij bij een Journalistiek-meet zijn....
[..]![]()
[..]
Het is ook niet erg, want kleintjes stuiteren
[..]
Helaas, daarin moet ik je teleurstellen. De wond zit mooi dicht, geneest goed, geen pus of andere smakelijke pics/verhalen![]()
Wa's mooi he.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:09 schreef MaJo het volgende:
Damn Epke staat gewoon op goudZit hier met kippenvel te kijken
Damn jaquote:
Helemaal terechtquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:21 schreef Cobra4 het volgende:
Met ook waardering in GB:
They are on their feet in the North Greenwich Arean as Epke Zonderland of the Netherlands produces a stunning high bar routine to claim gold @BBCSport
Astu:quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:30 schreef Nembrionic het volgende:
Zodra iemand een linkje naar zijn routine heeft, dan zie ik het graag tegemoet
En goud voor windsurfenquote:
Absoluutquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:39 schreef Nembrionic het volgende:
Het commentaar helpt ook wel erg mee :d
Nu ook de vragen kunnen horen. Live alleen MaJo horen zingen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:23 schreef MadMaster het volgende:
Majo wint kaarten voor Lowlands op 3FM:
Klik hier voor MaJo's zangtalenten...
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nu ook de vragen kunnen horen. Live alleen MaJo horen zingen.
Nee, ik zat te luisteren via een mono luidsprekertje. De vragen waren niet te verstaan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Zat je naast MaJo of zo?
Ah, lekker irritant...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, ik zat te luisteren via een mono luidsprekertje. De vragen waren niet te verstaan.
Echt wel.quote:
Ah superquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:23 schreef MadMaster het volgende:
Okiedokie...quote:
Gaaf, mooi commentaar om te horenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Okiedokie...![]()
Kon net ook meteen het geluid van Epke Zonderland's oefening voor iemand rippen.
Voor de liefhebbers: Hans van Zetten becommentarieert de gouden oefening van Epke Zonderland tijdens de OS 2012...
Zeg dat wel jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:19 schreef MaJo het volgende:
En weer een bronzen plakGoede dag voor Nederland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Beetjequote:
Kijk dan maar even voor mij voor een vlucht van Schiphol naar Plockton (GB).quote:
Geweldig, dank. "Ik ga helemaal uit m'n dak."quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:00 schreef MadMaster het volgende:
Kon net ook meteen het geluid van Epke Zonderland's oefening voor iemand rippen.
Voor de liefhebbers: Hans van Zetten becommentarieert de gouden oefening van Epke Zonderland tijdens de OS 2012...
You're Welcome...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:00 schreef plagvreugd het volgende:
[..]
Geweldig, dank. "Ik ga helemaal uit m'n dak."
Daar stoppen geen grote vliegtuigen. Dichtstbijzijnde is Inverness, en Flybe vliegt rechtstreeks die routequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kijk dan maar even voor mij voor een vlucht van Schiphol naar Plockton (GB).
Inverness is de uitdaging niet. Vliegen naar Plockton wel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Daar stoppen geen grote vliegtuigen. Dichtstbijzijnde is Inverness, en Flybe vliegt rechtstreeks die route
Volgens het interweb zijn er geen lijnvluchten daarheen. Je zou ergens een Cessna of helikopter moeten vinden, en die publiceren vaak geen prijzen voor dat soort routes. Dusquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Inverness is de uitdaging niet. Vliegen naar Plockton wel.
Ik werd gewoon een beetje zenuwachtig toen ze moesten beginnen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:23 schreef MadMaster het volgende:
Goed hoor! Beetje hectisch voor m'n gevoel, maar nog anderhalve week en dan is Wiebel lekker een week vrij.quote:
Wanneer kwamen jullie nou terug?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:41 schreef MaJo het volgende:
Thanks soempie en LBen ik was wel degelijk zenuwachtig hoor toen ik werd gebeld
mijn hart klopte in mijn keel. Maar toen ik eenmaal in de uitzending zat ging het goed
Zondagquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wanneer kwamen jullie nou terug?
Redenen genoeg dus om heel snel een andere zender op te zoeken...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb in de auto tegenwoordig RadioNL aanstaan, wat een fascinerende muziek komt daar voorbij!
Nee joh, dit biedt veel mogelijkheden om spelletjes mee te doen! Kan je het volgende rijmwoord raden bijvoorbeeld, al is dat wel redelijk makkelijkquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Redenen genoeg dus om heel snel een andere zender op te zoeken...
Heb je niks anders te doen tijdens het autorijden?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee joh, dit biedt veel mogelijkheden om spelletjes mee te doen! Kan je het volgende rijmwoord raden bijvoorbeeld, al is dat wel redelijk makkelijk
Ik weet wel wat te verzinnen, maar ik denk dat het toch wat te veel afleidt wanneer ik een potje ga polsgymnastiekenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je niks anders te doen tijdens het autorijden?
Ja.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:44 schreef Cobra4 het volgende:
Mijn vriend van 14 jaar oud is overleden. Nu zoeken naar een vervanging.
LED of LCD?
Allereerst gecondoleerd.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:44 schreef Cobra4 het volgende:
Mijn vriend van 14 jaar oud is overleden. Nu zoeken naar een vervanging.
LED of LCD?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik weet wel wat te verzinnen, maar ik denk dat het toch wat te veel afleidt wanneer ik een potje ga polsgymnastieken
Top advies!quote:
Is een beamer nu dan geschikt om normaal tv via te kijken?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Allereerst gecondoleerd.
Beamer en dan projecteren op de muur...
Het kan wel, maar om dat een beetje goed voor elkaar te krijgen heb je een reflecterend vlak oppervlak nodig (zoals een doek) en niet al te veel licht van buitenafquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is een beamer nu dan geschikt om normaal tv via te kijken?
Zie de kroegen e.d. waar ze via een beamer de boel op de muur projecteren...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kut kwaliteit dus?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zie de kroegen e.d. waar ze via een beamer de boel op de muur projecteren...
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan moet je er maar niet zo veel bij zuipen...
Ik heb een LCD (LG) en ben er zeer happy mee.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]![]()
Ik ga wel voor een tv.
Blijft mijn vraag. LED of LCD.
Ik had deze:quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb een LCD (LG) en ben er zeer happy mee.
Maar ik stel niet van die hoge eisen/afmetingen aan een TV...
Ik heb een LCD van twee jaar oud (Philips). Ding doet het op zich prima, maar als je een goede LED vindt heb je betere zwarttinten en een aanzienlijk lager energieverbruikquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb een LCD (LG) en ben er zeer happy mee.
Maar ik stel niet van die hoge eisen/afmetingen aan een TV...
Ga gewoon eens naar een MediaMarkt of zo en kijk wat je leuk/mooi vindt en houdt rekening wat je er op wilt aansluiten (scart/HDMI/anders) en wat je in de toekomst eventueel wil (digitale TV/3D/Internet via de TV e.d.)...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik had deze:
[ afbeelding ]
Geen idee dus wat ik nu zou moeten kopen.
Mogelijk nog wel het beste advies. Eventueel kan je dan nog de typenummers opschrijven en de tv voor minder via internet kopen, maar dat is je eigen keusquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ga gewoon eens naar een MediaMarkt of zo en kijk wat je leuk/mooi vindt en houdt rekening wat je er op wilt aansluiten (scart/HDMI/anders) en wat je in de toekomst eventueel wil (digitale TV/3D/Internet via de TV e.d.)...
De keuze is enorm.
Ik word ook steeds gebeld door een anoniem nummer, maar kom daar steeds te laat achter. Misschien willen ze mij ook alsnog binnenhengelenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:08 schreef MadMaster het volgende:
Vandaag trouwens voor de 3e keer gebeld door Hi! i.v.m. het verlengen van mijn abo daar.
Ze houden stug vol...
Hollandse Nieuwe heeft wel leuke abonnementen, mar niet het toestel wat ik op het oog heb (Samsung Ace Plus).quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik word ook steeds gebeld door een anoniem nummer, maar kom daar steeds te laat achter. Misschien willen ze mij ook alsnog binnenhengelen
Ah, Thxquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb een LCD van twee jaar oud (Philips). Ding doet het op zich prima, maar als je een goede LED vindt heb je betere zwarttinten en een aanzienlijk lager energieverbruik
Aangezien ik niet vaak tv kijk max 500.quote:Edit: niet onbelangrijk, wat is je budget?
Mijn abonnement loopt nog tot november, dus ik kijk in oktober wel eens of er dan een telefoon beschikbaar is als vervanger van mijn N8. Apps interesseren me niet zo heel veel en deze heeft een erg fijne cameraquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hollandse Nieuwe heeft wel leuke abonnementen, mar niet het toestel wat ik op het oog heb (Samsung Ace Plus).
Wil niet zo'n groot bakbeest...
Met dat budget valt full-LED al af. Edge-lit LED zou nog wel kunnen, maar dan is het verschil met LCD alweer een stukje kleiner.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, Thx
[..]
Aangezien ik niet vaak tv kijk max 500.
Ga je bakken?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:20 schreef wyccie het volgende:
Ouderwetse weegschaal voor ouderwets prijsje.
En morgen nog eens extra afgeprijsd, geloof ik.
Graag gedaan.quote:MM, bedankt voor die tip van HollandsNieuwe. Daar hebben ze inderdaad goede deals. Ik wacht nog 3 maanden, hoef pas in december een nieuw abonnement. En hopelijk zijn de toestellen/abonnementen dan nóg goedkoper.
Het is ook in de sc zomervakantiequote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dit is volgens mij voor het eerst dat ik binnen een topic 2 dagen naar het buitenland ben geweest
Hier rijden ze nog primaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Volgens mij zijn er voor veetransport meer regels dan voor de NS. Ze zijn weer goed bezig
Een beamerlamp gaat maar +- 1500 uur mee, en die dingen kosten 300 euro.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tja, om nou te zeggen 'die is vast en zeker weer ongesteld' is ook weer zoiets ..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
![]()
C4 gecondoleerd, en geen idee...
Wisten jullie dat je wanneer je zwanger bent nooit eens gewoon een pokkehumeur kunt hebben, schijnt dat je dan gelijk last hebt van je hormomen.![]()
dat is toch het excuusquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
![]()
C4 gecondoleerd, en geen idee...
Mooi rood iarl!
Wisten jullie dat je wanneer je zwanger bent nooit eens gewoon een pokkehumeur kunt hebben, schijnt dat je dan gelijk last hebt van je hormomen.![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tja, om nou te zeggen 'die is vast en zeker weer ongesteld' is ook weer zoiets ..
Gaar was wel een deel van de redenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
hangt er van af hoe je nu gaar reageren
Hear hear!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik heb daar zo'n hekel aan, hormonen inzetten als excuus...
Mag ik zo'n ding ernstig afraden voor het serieuze bakwerk. Ze zijn niet precies genoeg.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, het was omdat o.a. LB graag een ouderwetse keukenweegschaal wilde.
Niet dat ik ooit serieus bakwerk zou uitvoeren, maar dat is inderdaad wel waarom ik zo'n ding niet zou aanschaffen. En het neemt te veel ruimte in.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
Mag ik zo'n ding ernstig afraden voor het serieuze bakwerk. Ze zijn niet precies genoeg.
dat magquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Mag ik zo'n ding ernstig afraden voor het serieuze bakwerk. Ze zijn niet precies genoeg.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tja, om nou te zeggen 'die is vast en zeker weer ongesteld' is ook weer zoiets ..
Wat ben je aan het bakken dat het uitmaakt of je 325 of 326 gram suiker erin doet?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Je gaat er vanuit dat het ding 325/326 aangeeft en dat het dat ook is.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat ben je aan het bakken dat het uitmaakt of je 325 of 326 gram suiker erin doet?
In een taart van 800 gram merk je een grammetje suiker meer of minder niet. Bij zout ligt het wat anders, maar daarvoor gebruik ik geen weegschaalquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je gaat er vanuit dat het ding 325/326 aangeeft en dat het dat ook is.
Als je iets moet afwegen, zeg 40 gram, maar je ziet het verschil niet tussen 35 en 45, dan maakt dat nogal uit.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In een taart van 800 gram merk je een grammetje suiker meer of minder niet. Bij zout ligt het wat anders, maar daarvoor gebruik ik geen weegschaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |