Boogschieten, strandzeilen, vliegerenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:35 schreef LadyBlack het volgende:
En op Schier is ook niks meer te doen dan wandelen, fietsen of aan het strand zitten
SSD's zijn sneller met lezen, maar kunnen minder schrijfcycli aan. Dat maakt ze vooral geschikt voor een verzameling bestanden die je snel wilt raadplegen en die tegelijk nauwelijks veranderd. Als je map met foto's niet veel verandert maar voornamelijk wordt aangevuld, dan zou het best kunnen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
vraagje aan onze IT experts hier. Is het nog steeds aan te raden je SSD alleen voor het besturingssysteem te gebruiken en een reguliere schijf voor foto's en andere bestanden ivm lezen/ schrijven?
quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ssd's zijn goed
En nog evenvoor de wc van Lub!
Mja, daar kwam ik dus ruimte voor tekort. Is een beetje jammer inderdaad.quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:46 schreef Etcetera het volgende:
Geen idee, ik weet wel dat ik mijn Steam installatie er ook op zet, dus dat ik een wil hebben met voldoende schijfruimte
Jup. Veel gaan vandaag al naar huis. In dat kader:quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:20 schreef LadyBlack het volgende:
Wat een rust hier, heeft iedereen een leuk weekend?
Etc, hoe lang duurt Campzone nog? Laatste weekend?
Huh?quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
alweer goud, nog even 2 races wachten, maar het goud is binnen
quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:10 schreef Etcetera het volgende:
Net iets gedaan wat ik een aantal jaren geleden niet zo durven: iemand die ik niet ken achteraf aangesproken op een opmerking die ik niet kon waarderenFeels pretty good
quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:10 schreef Etcetera het volgende:
Net iets gedaan wat ik een aantal jaren geleden niet zo durven: iemand die ik niet ken achteraf aangesproken op een opmerking die ik niet kon waarderenFeels pretty good
Goed gedaan.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:14 schreef Etcetera het volgende:
Ik weet niet of ik dat buiten de vakantie ook zou kunnenmaar ik vond dat ik het gewoon moest doen, voor mezelf
Ik dacht dat Kwakoe niet zou plaatsvinden dit jaar.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:45 schreef MadMaster het volgende:
Gisteren weggeregend tijdens een whiskyproeverij in een tuin, vandaag weggespoeld bij Kwakoe zomerfestival. Heerlijk die zomerse weekenden hier, morgen gelukkig weer werken...
Jawel, vorig jaar niet...quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Kwakoe niet zou plaatsvinden dit jaar.
Ga je naar de Falls?'quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:32 schreef LadyBlack het volgende:
Toffe docu nu op National Geographic: Drain the great lakes. Ze hebben sonaronderzoek gedaan naar de 4 grote meren in Noord-Amerika, supermooi vormgegeven in animaties nu
En interessant voor mij ook, omdat we lake Erie in november vast wel even gaan bekijken (de Niagara Falls dus)
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:27 schreef MadMaster het volgende:
Old-skool turnen, brug met ongelijke leggers:
geen druppel regen gehadquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:45 schreef MadMaster het volgende:
Gisteren weggeregend tijdens een whiskyproeverij in een tuin, vandaag weggespoeld bij Kwakoe zomerfestival. Heerlijk die zomerse weekenden hier, morgen gelukkig weer werken...
Begin november is er een congres in Ontario waar mijn vriend heengaat. Aangezien mijn vader daar ook woont, wil ik mee en gaan we dus ook nog wel wat de tourist uithangen in de omgevingquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ga je naar de Falls?'
Mooi daar...
Genoeg toeristische activiteiten daar, met name aan Canadese kant.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Begin november is er een congres in Ontario waar mijn vriend heengaat. Aangezien mijn vader daar ook woont, wil ik mee en gaan we dus ook nog wel wat de tourist uithangen in de omgeving
Heb de Niagara Falls al eerder gezien toen ik daar op bezoek was, maar wil ze best nog eens zien
Ja, die vent is magistraal...quote:
Waar voert de reis dit keer heen?quote:
Alweer? Wordt het zo langzamerhand niet handiger om daarheen te verhuizen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
The Emerald Island, European version.
Buiten Dublin om heb ik er niets gezien. Dublin was wel leuk voor een keertje, maar erheen verhuizen hoeft voor mij nietquote:
Dan duurt deze trip dus minder lang dan diequote:Op zondag 5 augustus 2012 22:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dat dus
Heb er eerder dit jaar vijf weken "gewoond" en dat was voorlopig genoeg.
Ooooh, dus dan ben je snel genoeg weer terug op dat kleine deprimerende vliegveldjequote:
Ik snap de lol van de Olympische Spelen niet zo. Allemaal sporten waar normaal nooit iemand naar kijkt, maar eens in de vier jaar trekt het een miljoenenpubliekquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:41 schreef Whiteguy het volgende:
Even een avondje aan het leren. Maar straks toch maar even 9,6 seconden pauze nemen.
[ afbeelding ]
Da's juist het mooie, al die sporten bij elkaar.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik snap de lol van de Olympische Spelen niet zo. Allemaal sporten waar normaal nooit iemand naar kijkt, maar eens in de vier jaar trekt het een miljoenenpubliek
quote:
Die echo bedoel je?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |