abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115125066
Net even aan de telefoon gehangen met een vriendin van mij en die wees mij op het feit dat de fb-berichtjes van mijn vriend nogal veel geliked worden door diverse vrouwelijke fb-ers.
Even gekeken en inderdaad , scharrels en andere onbekenden/consequente "likers" vinden de berichten van hem blijkbaar interessant.
Haar vraag was : Ben je niet ongelooflijk pissig? Geen foto's van jullie samen op fb en status vrijgezel .

Nouja, mijn vriend is inderdaad nogal actief op het internet en ik pleur hooguit 3x per week een hersenscheet op facebook. Of ik pissig ben nu ik dat zie? Leuk is anders maar om er wederom een probleem van te maken? Daar heb ik geen zin.
Zou ik er wel een probleem van moeten maken?

Ik ben eigenlijk gewoon benieuwd naar jullie mening m.b.t. tot facebook, bijvoorbeeld:

Relatiestatus ,ja/nee?
Twitter/chatgedrag met het andere geslacht , tot hoever?
Foto's van/met je partner op facebook , waarom wel/waarom niet?

Oftewel , wanneer gaat je partner te ver in zijn/haar internetgedrag? :)
Ik schijt ermee uit. Doei , bedankt voor het fokken.
  zondag 5 augustus 2012 @ 02:26:07 #2
256666 leeell
I know you're lonely
pi_115125146
ik ga ook wel ver erin, maar mn vriendin weet het van me, en vind het niet erg

moet gewoon kunnen, mag je niet eens een foto meer liken van iemand die toevallig bezet is ? :') :?
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_115125199
Ze hoeft geen statussen of foto's te wijzigen. En met andere geslachtpraten vind ik best zolang het binnen de normen.en waarden blijft. En ze mij ook genoeg aandacht geeft.
  zondag 5 augustus 2012 @ 02:29:11 #4
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_115125236
Ik zou op zijn minst willen dat de status op 'in een relatie' wordt gezet. Ik zou dat zelfs eisen.
pi_115125274
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 02:29 schreef Mishu het volgende:
Ik zou op zijn minst willen dat de status op 'in een relatie' wordt gezet. Ik zou dat zelfs eisen.
Het zijn maar een paar pixels :')
Zolang jij zijn tijdlijn vol spamt met iloveu berichten is het wel duidelijk.
  zondag 5 augustus 2012 @ 02:31:08 #6
256666 leeell
I know you're lonely
pi_115125286
quote:
:')
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_115125425
Hoe reageert hij op die likes en reacties op zijn berichten? Heeft hij albums vol foto's van zichzelf op Facebook of heeft-ie er slechts een paar? En uploadt hij ook (vaak) nieuwe foto's? Heb je 'm weleens gevraagd waarom hij zijn status niet op 'in een relatie' veranderd? Hebben jullie hier dus al een gesprek over gehad?

En hoe chat hij? Ziet hij je niet meer staan wanneer je bij hem bent of gedraagt hij zich vreemd wanneer jij erbij bent? Of is hij totaal ontspannen en houdt hij het luchtig?

En wil je dat hij zijn relatiestatus op 'ja' zet zodat andere vrouwen kunnen zien dat hij in een relatie zit?

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2012 02:37:34 ]
pi_115125536
Er worden veel berichten/foto's van zichzelf/vrienden en feestjes gepost , ik heb ongeveer een jaar geleden wel gezegd dat hij best eens een foto van ons op fb kan zetten en Twitteren alsof je vrijgezel bent dat vond ik dus niet oke en toen heb ik het ook uitgemaakt. Paar maanden later zijn we weer bij elkaar gekomen.
Twitteren doet hij nog steeds maar de berichtjes zijn niet meer flirterig , hooguit een paar ;) als afsluiting van een bericht.

Ik lig er momenteel echter niet wakker van , hij moet het helemaal zelf weten.

@Silence , Wat is binnen normen en waarden?
pi_115125595
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 02:39 schreef TripleS het volgende:
Er worden veel berichten/foto's van zichzelf/vrienden en feestjes gepost , ik heb ongeveer een jaar geleden wel gezegd dat hij best eens een foto van ons op fb kan zetten en Twitteren alsof je vrijgezel bent dat vond ik dus niet oke en toen heb ik het ook uitgemaakt. Paar maanden later zijn we weer bij elkaar gekomen.
Twitteren doet hij nog steeds maar de berichtjes zijn niet meer flirterig , hooguit een paar ;) als afsluiting van een bericht.

@Silence , Wat is binnen normen en waarden?
Nja wat je zelf niet vindt kunnen dat zeg je niet. Als ie naar foto's gaat vragen of wil afspreken zonder dat jij.het weet.
pi_115125632
Wat ik me wel afvraag , hoe komt hij aan al die " vrienden" . Ik heb er een stuk of 100 en ik ken ze ook echt persoonlijk , vrienden/familie/collega's e.d.

Maar zijn halve vriendenlijst bestaat uit vrouwen waar ik nog nooit van gehoord heb , en ik meen toch wel iedereen in zijn omgeving te kennen :? (op oud-klasgenoten e.d. na)
pi_115125637
Status wijzigen lijkt me onzin. Je zit voor jezelf in een relatie of niet, boeiend hoe het naar de buitenwereld lijkt. Echte vrienden weten dat-ie een vriendin heeft.
pi_115125673
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 02:43 schreef TripleS het volgende:
Wat ik me wel afvraag , hoe komt hij aan al die " vrienden" . Ik heb er een stuk of 100 en ik ken ze ook echt persoonlijk , vrienden/familie/collega's e.d.

Maar zijn halve vriendenlijst bestaat uit vrouwen waar ik nog nooit van gehoord heb , en ik meen toch wel iedereen in zijn omgeving te kennen :? (op oud-klasgenoten e.d. na)
Misschien is het iemand die iedereen toevoegt die hij maar even ontmoet?

Overigens pretendeer jij op dit forum ook vrijgezel te zijn. ;)
pi_115125678
quote:

Vraag het aan hem? En denk niet dat je je zoveel zorgen moet maken. Hij verbergt het ten minste niet.
pi_115125698
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 02:44 schreef Rosario het volgende:

[..]

Misschien is het iemand die iedereen toevoegt die hij maar even ontmoet?

Haha dat klopt , zit meestal op mijn mobiel te Fokken en dan zie ik dat niet , niet meer aan gedacht dus :)
pi_115125719
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2012 02:44 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Vraag het aan hem? En denk niet dat je je zoveel zorgen moet maken. Hij verbergt het ten minste niet.
Dat is inderdaad een logische gedachte echter doe ik dat niet want dan voelt hij zich weer op zijn pik getrapt :')
pi_115125747
Dit is wel pril nog, of niet soms?
pi_115125761
Ik moest lachen om je onderschrift :') .

Maar hoe kijk je zelf naar het gehele plaatje? Vind je dat hij te veel flirt? En zo ja, een normaal gesprek hierover moet op z'n minst wel kunnen :P
pi_115125779
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 02:47 schreef TripleS het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een logische gedachte echter doe ik dat niet want dan voelt hij zich weer op zijn pik getrapt :')
Of jij gaat jezelf op zitten eten of je vraagt er gewoon naar. Je heb een relatie dus je moet er over kunnen praten. Vrouwen pff :')
pi_115125810
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 02:39 schreef TripleS het volgende:

Hmm... Ik vind het eerlijk gezegd een gemiste kans voor hem om geen foto's van je vriendin te posten als je al vele andere foto's post. Ik zou 'trots' op mijn vriendin zijn en samen op minstens op één foto staan. Ik vind het vreemd dat hij dus geen foto's van jou post (géén enkele). Ook niet dat hij dat doet terwijl dat voor conflicten heeft gezorgd in het verleden. Blijkbaar wil hij het gewoon niet en dan vraag ik me dus af waarom hij dat niet wil. Niet dat er meteen een hele album van jullie samen wordt gepost of zo, maar gewoon een aantal foto's (die vast niet zullen opvallen tussen al die andere foto's).

Op zich vind ik die relatiestatus niet boeiend (de rest zegt normaal gesproken genoeg), maar het valt wel in combinatie met het niet plaatsen van foto's van jullie samen.

Wat is zijn reden om het niet te doen? (Het moet niet natuurlijk, maar jij als vriendin hebt aangegeven het te willen. Dan kan hij je verzoek - in dit geval - best honoreren.

Hij was eerst dus flirterig op Twitter?

En oh, hoelang hebben jullie inmiddels een relatie?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2012 02:51:13 ]
pi_115125823
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2012 02:44 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Precies, deze stille jager weet waar hij over praat _O_
pi_115125831
Facebook :')
Twitter :')
pi_115125837
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 02:47 schreef TripleS het volgende:

[..]

Hoezo? Hij reageert er geïrriteerd op of zo?
pi_115125852
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 02:51 schreef Kansenjongere het volgende:
Facebook :')
Twitter :')
Je vergeet FOK!
pi_115125860
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 02:44 schreef Rosario het volgende:

[..]

Hoe dan?

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2012 02:53:35 ]
pi_115125878
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 02:52 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hoe dan?
Zie TripleS d'r onderschrift.
pi_115125890
:z
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_115125907
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 02:53 schreef Rosario het volgende:

[..]

Zie TripleS d'r onderschrift.
Ah.

Al is dat net wat anders dan specifiek aangeven dat je vrijgezel bent op Facebook, maar okay.
pi_115125922
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 02:50 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hmm... Ik vind het eerlijk gezegd een gemiste kans voor hem om geen foto's van je vriendin te posten als je al vele andere foto's post. Ik zou 'trots' op mijn vriendin zijn en samen op minstens op één foto staan. Ik vind het vreemd dat hij dus geen foto's van jou post (géén enkele). Ook niet dat hij dat doet terwijl dat voor conflicten heeft gezorgd in het verleden. Blijkbaar wil hij het gewoon niet en dan vraag ik me dus af waarom hij dat niet wil. Niet dat er meteen een hele album van jullie samen wordt gepost of zo, maar gewoon een aantal foto's (die vast niet zullen opvallen tussen al die andere foto's).

Op zich vind ik die relatiestatus niet boeiend (de rest zegt normaal gesproken genoeg), maar het valt wel in combinatie met het niet plaatsen van foto's van jullie samen.

Wat is zijn reden om het niet te doen? (Het moet niet natuurlijk, maar jij als vriendin hebt aangegeven het te willen. Dan kan hij je verzoek - in dit geval - best honoreren.

Hij was eerst dus flirterig op Twitter?

En oh, hoelang hebben jullie inmiddels een relatie?
Naja, ik vond het eigenlijk wel gek want je kan mensen op fb toch taggen in foto's ? Die foto's verschijnen dan normaliter op de pagina van die persoon , ik heb een aantal keren getagd maar die foto's zie ik nu niet op zijn fb. Apart.

Wij zijn nu sinds eind 2010 samen , heeft wel een break tussen gezeten van 3-4 mnd . Nu weer sinds 2 mnd serieus bezig.
pi_115125970
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 02:54 schreef TripleS het volgende:

[..]

Naja, ik vond het eigenlijk wel gek want je kan mensen op fb toch taggen in foto's ? Die foto's verschijnen dan normaliter op de pagina van die persoon , ik heb een aantal keren getagd maar die foto's zie ik nu niet op fb.Apart.

Wij zijn nu sinds eind 2010 samen , heeft wel een break tussen gezeten van 3-4 mnd . Nu weer sinds 2 mnd serieus bezig.
Ik heb geen idee hoe Facebook werkt, ik lurk er alleen op.

Wat zegt hij eigenlijk wanneer jij vraagt of hij zijn relatiestatus niet even op 'met TripleS' kan zetten? Of als je vraagt of hij die ene leuke foto's van jullie samen niet even op Facebook kan uploaden?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2012 02:56:44 ]
pi_115126025
quote:

[..]

Naja, ik vond het eigenlijk wel gek want je kan mensen op fb toch taggen in foto's ? Die foto's verschijnen dan normaliter op de pagina van die persoon , ik heb een aantal keren getagd maar die foto's zie ik nu niet op zijn fb. Apart.

Misschien is hij niet zo blij met jou als jij met hem bent? :)
pi_115126507
Is dit serieus als je zelf een lekker vrijgezel wijf bent?
Onverslaanbaar eiwit, niet te kloppen.
  zondag 5 augustus 2012 @ 06:39:18 #32
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_115127829
quote:
Laat me raden, jij hebt geen relatie?
pi_115127875
mijn status staat gewoon netjes op getrouwd en ik hou er wel rekening mee met hoe en wat ik post uit respect voor mijn vrouw.
nee echt niet !
pi_115128318
Dus er was geen probleem totdat een vriendin van je zei dat zij het een probleem zou vinden?
Dat andere bepaalde dingen wel/niet normaal vinden wil niet zeggen dat jij dat ook moet vinden!

Relatiestatus op fb: lekker boeiend zolang hij je niet angstvallig bij zijn omgeving weghoudt zal het wel mee vallen. Daarnaast kan het zijn dat hij er geen behoefte aan heeft dat iedereen dit kan volgen. Ik zie regelmatig berichten op fb staan over iemand die in een relatie zit of weer vrijgezel is en iedereen reageert daar dan op, zou ik ook niet willen.

Geen foto's van jullie samen: care, niet iedereen heeft daar behoefte aan.

Meisjes die zijn status liken: 2 opties: 1. die meisjes vinden hem idd interessant (boeiend) 2. die meisjes liken altijd alles van iedereen (die zijn er ook genoeg)
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_115128367
quote:
Serieus? Zou je je daar echt druk om maken?
Ik vind relatie updaten op fb een beetje hetzelfde als vroeger ik <3 meneersnorremans als msn hebben. Toen was het al drama als een jongen niet zoiets in zijn msnnaam had staan. :r
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  zondag 5 augustus 2012 @ 09:33:50 #36
262 Re
Kiss & Swallow
pi_115128478
het knaagt wel hè :)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 5 augustus 2012 @ 09:47:14 #37
379986 GoobyPls
Gooby Pls :)
pi_115128622
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 02:43 schreef Rosario het volgende:
Status wijzigen lijkt me onzin. Je zit voor jezelf in een relatie of niet, boeiend hoe het naar de buitenwereld lijkt. Echte vrienden weten dat-ie een vriendin heeft.
Als je het niet boeit hoe je voor de buitenwereld lijkt ben je niet actief op facebook, dat is hij wel.
pi_115129241
Hij vindt die vrouwelijke aandacht gewoon leuk, als hij foto's van jou gaat posten en zn status verandert, wordt dat minder.

Je bent ook pas weer 2 mnd met hem bezig, zo snel zou ik t ook niet veranderd hebben, het is al eens uit geweest en hij heeft nog niet het vertrouwen dat het nu goed blijft gaan.

hij is gewoon niet zo serieus met jou als jij met hem.

vraag t hem als je het echt wil weten, en dan niet boos ofzo, maar gewoon rustig, als hij dan al kwaad wordt...
compact en kleverig.
  zondag 5 augustus 2012 @ 10:50:34 #39
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_115129587
Die vriendin is een stoker.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zondag 5 augustus 2012 @ 11:33:52 #40
269400 Djieluh
Flagged For Awesome
pi_115130672
Als je foto's getagged hebt bij hem op facebook en je ziet ze niet? Dat betekent dat hij ze heeft verwijderd.
  zondag 5 augustus 2012 @ 12:07:07 #41
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_115131680
:')

Lieve Tina,

Mijn vriendje heeft het het hartje uit zijn MSN-naam gehaald. Is onze relatie nu voorbij? :'(

Gr gr
Kelly

Ik word echt oud. Waarom wordt er zoveel waarde gehecht aan, ik krijg het amper mijn toetsenbord uit, je status op FB? :'(

Een van de redenen waarom ik niet aan social media doe. Ik zie om mij heen ook dat het mensen hun levens controleert. Het is bijna neurotisch gedrag.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zondag 5 augustus 2012 @ 12:30:28 #42
370039 Morera
more more more
pi_115132584
Je kan op facebook gewoon die taggs uit zetten. Sommige mensen hebben een hekel aan dat getagg, ik ben 1 van die mensen. Op mijn pagina zie je geen tagg's ( alleen ik ) en zie je ook niet wat anderen op mijn pagina schrijven. Gaat niemand wat aan allemaal. Ik snap niet dat mensen op je pagina moeten schrijven:

" Hey heb je zin om om 7 uur daar en daar naartoe te komen? "

Moet heel facebook dat gesprek gaan volgen? Wat is er mis met whatsappen, een prive bericht, een mailtje, een sms, een ping of gewoon even bellen.

Verder wel een interessant topic, zelf wil ik mijn relatiestatus ook nooit aanpassen zodat mensen het niet gaan zitten volgen en vragen gaan lopen stellen, of gaan stoken ofzo. Aan de andere kant blijft het wel ergens in mijn achterhoofd aangezien je er niet omheen kan dat echt bijna de hele wereld op facebook zit en op facebook leeft. Ik zie veel mensen facebook ook als een laagdrempelige datingsite gebruiken dus ik kan me er wel wat bij voorstellen.

Lastig TS, maar je zal het toch moeten vragen als je hier vanaf wil. Of je stelt zelf je relatiestatus in met "in relatie met" en als hij het niet accepteert dan kan je vragen waarom hij het niet accepteert op zijn pagina. Het is heel makkelijk om "facebook :') " te roepen, maar ondertussen gebeurt daar van alles en is het zoals ik al zei, voor heel veel mensen bewust/onbewust gewoon een online speeltuin/datingsite.

Ik moet er wel bij zeggen dat twee maanden nog echt HEEL erg kort is. Die vrouwen heeft hij waarschijnlijk toegevoegd toen jullie uit elkaar waren, dat kan gewoon en hij was vrijgezel dus niets verkeerd gedaan. Dus in dit geval zou ik me niet zo druk maken en gewoon kijken hoe het over een tijdje gaat. Ik zou die vriendin ook vragen om niet zo te stoken.
pi_115132752
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2012 02:30 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Het zijn maar een paar pixels :')
Zolang jij zijn tijdlijn vol spamt met iloveu berichten is het wel duidelijk.
Het is wel meer dan een paar pixels natuurlijk. Als je op FB single staat, zullen mensen denken dat je single bent.
pi_115132825
quote:
Dan vind ik het wel raar dat hij helemaal geen foto's heeft van jullie op z'n FB.

Deed hij voor de break wel iets met FB en jullie relatie?
  zondag 5 augustus 2012 @ 12:38:59 #45
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_115132911
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 11:33 schreef Djieluh het volgende:
Als je foto's getagged hebt bij hem op facebook en je ziet ze niet? Dat betekent dat hij ze heeft verwijderd.
Nee, je kan het ook gewoon default niet toestaan, heb ik ook, je moet het dan eerst zelf goedkeuren. Prima tegen al die mongolen die je in shit taggen
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_115132997
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:35 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het is wel meer dan een paar pixels natuurlijk. Als je op FB single staat, zullen mensen denken dat je single bent.
en wat dan nog? het is facebook, niet je familie die je dagelijks/wekelijks/maandelijks ziet.

mensen hechten veel te veel waarde aan facebook, vind ik dan.
pi_115133207
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:41 schreef dawg het volgende:

[..]

en wat dan nog? het is facebook, niet je familie die je dagelijks/wekelijks/maandelijks ziet.

mensen hechten veel te veel waarde aan facebook, vind ik dan.
Het gaat erom wat je uitdraagt naar al je vrienden en kennissen. Zo moeilijk is het niet even je status naar in een relatie te zetten, als je de relatie ten minste serieus neemt.
pi_115133326
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:46 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het gaat erom wat je uitdraagt naar al je vrienden en kennissen. Zo moeilijk is het niet even je status naar in een relatie te zetten, als je de relatie ten minste serieus neemt.
en als iemand dat nou vergeet? of misschien neemt iemand de relatie wel serieus maar facebook niet. dat er mensen zijn die facebook uitermate serieus nemen wil natuurlijk niet zeggen dat dat voor iedereen geldt.

overigens zou ik wat iemand in het dagelijks leven uitdraagt vele malen belangrijker en significanter vinden. vooral juist als het vrienden of familie betreft.

ik begrijp facebook ook niet, heb het zelf niet, misschien dat dat scheelt.
pi_115133399
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:49 schreef dawg het volgende:

[..]

en als iemand dat nou vergeet? of misschien neemt iemand de relatie wel serieus maar facebook niet. dat er mensen zijn die facebook uitermate serieus nemen wil natuurlijk niet zeggen dat dat voor iedereen geldt.
Als hij behoorlijk actief is op FB, zou je denken dat de vriend van TS het wel serieus neemt.
pi_115133448
TS, heb jij je status in een relatie op FB? Je kan zelf ook foto's van jullie online zetten en het initiatief nemen in dat opzicht.
  zondag 5 augustus 2012 @ 12:53:07 #51
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115133458
Maar jullie hebben toch geen echte relatie, begreep ik uit je vorige topic over het stapgedrag van je 'vriend'?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_115133550
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:51 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als hij behoorlijk actief is op FB, zou je denken dat de vriend van TS het wel serieus neemt.
blijkbaar niet zo serieus als ts. ~:)
pi_115133584
Wat een gezanik zeg. Sinds wanneer wordt relatie gedefinieerd door facebook?
pi_115134503
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:57 schreef MrGuma het volgende:
Wat een gezanik zeg. Sinds wanneer wordt relatie gedefinieerd door facebook?
Sinds dat is waar FB oorspronkelijk voor bedoeld was.

Ik snap wel dat het onzin lijkt om je relatie op die manier te definiëren en om er waarde aan te hechten, maar het kan natuurlijk wel een slecht teken zijn dat de vriend van TS op FB geen blijk wil geven van hun relatie.
  zondag 5 augustus 2012 @ 13:34:03 #55
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_115134888
Vind het ook vreemd dat hij kennelijk zijn hele leven op facebook deelt maar dat jij daar geen deel van uit lijkt te maken. Zeker als hij pisig wordt als je er naar vraagt.
an urge to help mankind overcomes me
pi_115135031
quote:

Dat is toch een goede verdeling.. Er zijn ongeveer even veel meisjes als jongens op de wereld... /.,
Rustig aan.
pi_115135117
quote:
99s.gif Op zondag 5 augustus 2012 10:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hij vindt die vrouwelijke aandacht gewoon leuk, als hij foto's van jou gaat posten en zn status verandert, wordt dat minder.

Je bent ook pas weer 2 mnd met hem bezig, zo snel zou ik t ook niet veranderd hebben, het is al eens uit geweest en hij heeft nog niet het vertrouwen dat het nu goed blijft gaan.

hij is gewoon niet zo serieus met jou als jij met hem.

vraag t hem als je het echt wil weten, en dan niet boos ofzo, maar gewoon rustig, als hij dan al kwaad wordt...
Jezusmina, mannen zijn geen vrouwen, wij denken niet in zulke complot theorien... :') :')

En al die conclusies die je trekt... :')
Iemand is tegenwoordig niet zo serieus als de ander als hij op facebook zijn ''relatie status'' niet naar ''bezet'' veranderd? Is het heus zo erg gesteld met de wereld?
Rustig aan.
pi_115135221
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:39 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Jezusmina, mannen zijn geen vrouwen, wij denken niet in zulke complot theorien... :') :')

En al die conclusies die je trekt... :')
Iemand is tegenwoordig niet zo serieus als de ander als hij op facebook zijn ''relatie status'' niet naar ''bezet'' veranderd? Is het heus zo erg gesteld met de wereld?
Ik trek geen conclusies man, ik geef voorbeelden van wat het zou kunnen zijn en daarna: vraag het hem, zo weet je niks.
ik had er nog wel 13 bij kunnen zetten, maar dat werd wat veel.
compact en kleverig.
pi_115135244
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:42 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik trek geen conclusies man, ik geef voorbeelden van wat het zou kunnen zijn en daarna: vraag het hem, zo weet je niks.
''Hij is gewoon niet zo serieus met jou als jij met hem''

Is anders een aardige conclusie. Je brengt het als aardige ''feitjes'' in ieder geval.
Rustig aan.
pi_115135423
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:43 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

''Hij is gewoon niet zo serieus met jou als jij met hem''

Is anders een aardige conclusie.
Leg ik het uit, snap je het nog niet :') wacht:

- hij is niet zo serieus met jou als jij met hem.
- hij heeft og niet het vertrouwen dat het blijvend is.
- hij neemt FB niet zo serieus
- hij vindt de vrouwelijke aandacht wel leuk en is bang dat dat minder wordt als hij aangeeft een vriendin te hebben
- hij heeft nog een andere vriendin en die komt er dan achter
- hij is het vergeten
- hij vindt dat jij daarin het initiatief moet nemen
- hij schaamt zich voor je
- hij heeft alleen maar foto's van je waar je bijna niets aan hebt
- hij heeft geen foto's van jullie samen waar zijn buikspieren goed op uit komen
- hij wil stoer doen voor zijn vrienden
- zijn moeder mag niet weten dat hij weer iets met jou heeft.

Zo, genoeg ' conclusies' voor je? :')

Ik bedoelde te zeggen dat het allerlei redenen kan hebben en dat ze het hem gewoon moet vragen, niet dat de dingen die ik daar (toevallig) opnoem waar zijn.
compact en kleverig.
pi_115135553
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik bedoelde te zeggen dat het allerlei redenen kan hebben en dat ze het hem gewoon moet vragen, niet dat de dingen die ik daar (toevallig) opnoem waar zijn.
Reageer eens een beetje normaal.

Je bracht het als een conclusie en niet als ''mogelijke scenario''.
Verder kom je over als een betonblok dus mijn mening zal wel niet diep genoeg in dat koppetje van je kunnen penetreren om enig niveau van zelfreflectie te kunnen bewerkstelligen.
Rustig aan.
pi_115135601
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:52 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Reageer eens een beetje normaal.

Je bracht het als een conclusie en niet als ''mogelijke scenario''.
Verder kom je over als een betonblok dus mijn mening zal wel niet diep genoeg in dat koppetje van je kunnen penetreren om enig niveau van zelfreflectie te kunnen bewerkstelligen.
Ik bracht het zo en daarna legde ik het je uit en toen snapte je het nog niet.

Ik mag je gewoon niet, dan luister ik ook niet. Dus nee, jouw mening interesseert me geen fluit ^O^
compact en kleverig.
pi_115135684
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:54 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik mag je gewoon niet, dan luister ik ook niet. Dus nee, jouw mening interesseert me geen fluit ^O^
De conclusie dat Kingtoppie dacht dat je trok, kwam ook zo op mij over hoor.
pi_115135756
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:54 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:42 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Goede uitleg...
Dat je het niet zo bedoelt wil ik best geloven, maar kijk een beetje naar jezelf en hoe je overkomt.

Niet luisteren naar mensen omdat je ze niet mag gaat je ook niet verder helpen in het leven trouwens. Misschien ook iets om over na te denken...
Rustig aan.
  zondag 5 augustus 2012 @ 14:00:10 #65
262 Re
Kiss & Swallow
pi_115135818
Chill...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_115135855
relatiestatus wijzigen, ja. Dan hoef je in ieder geval niet meer iedereen zin TL vol te spammen met hoeveel je van je ''sgatje'' houd :')

En als je je er druk over kan maken dat andere meisjes/vrouwen foto's van je vriend leuk vinden heb je een probleem vind ik...
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_115136409
Het is inderdaad 'maar' Facebook. Echter zien onbekenden en bekenden je, en heeft hij bewust ingevuld dat hij geen relatie heeft... waarom maakt hij die bewuste keuze dan?!
Onverslaanbaar eiwit, niet te kloppen.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 14:27:41 #68
240618 Micson
The lonely stoner
pi_115238560
Ik had een keer bij een foto van een goede vriendin "lekkere tieten" gepost. Puur voor de grap, tussen die vriendin en mij is dat heel normaal en we bedoelen daar verder niks mee.

Maar mijn echte vriendin helemaal over de rooie, nog een fixe ruzie over gehad :')
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 14:40:45 #69
277627 Seven.
We are Borg.
pi_115239039
Het klinkt alsof TS verzwegen wordt.

Ik sta wel als in relatie op facebook maar iedereen gaat daar op zijn eigen manier mee om. Ik zou in ieder geval nooit zijn foto's van ons samen untaggen want ik ben trots op mijn relatie.

TS, waarom niet testen door zo nu en dan een lief berichtje op zijn wall achter te laten? Een simpel 'al 1,5 jaar samen lieverd, hou van jou' moet kunnen hoor, je zit ten slotte niet elke dag op zijn wall te slijmen. Als hij dat verwijdert, dan heb je reden om achter je oren te krabben waar hij mee bezig is, denk ik.

En die vriendin van je: wat een vals kreng.
Resistance is futile.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 14:43:45 #70
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115239144
Maar een maandje terug was vriendlief nog de friend with benefits waar ze wel mee in een huis woonde maar die absoluut geen vaste relatie met haar wilde. En die veel te veel stapte naar haar zin.

En nu is alles opeens rozengeur en maneschijn? Behalve of Facebook dan.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 14:43:58 #71
277627 Seven.
We are Borg.
pi_115239155
Oh ja, aangeven dat je in een relatie bent op facebook doet het aantal likes, berichtjes, grapjes en hihi's drastisch dalen. Feit is dat facebook voor velen een flirtmedium is. Niet direct om wijven in bed te krijgen of zo, maar wel degelijk om te zien wat er op de markt te krijgen is en te laten merken dat je 'beschikbaar' bent.

En dat laatste vind ik persoonlijk not done als je een relatie hebt.
Resistance is futile.
pi_115239168
quote:
_O- :')

Eisen dat iemand zijn relatie status op Facebook aanpast, hahaha, het moet niet gekker worden. Je eist maar een eind raak hoor, meid. Ik geloof trouwens ook niet dat ik lang een relatie zou hebben met een muts die dat zou eisen, dus dan hoef ik die status sowieso niet aan te passen dan _O-

En mijn collega's maar kijken waarom ik met tranen in mijn ogen zit van het lachen, gvd :')
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 14:46:52 #73
277627 Seven.
We are Borg.
pi_115239254
quote:
11s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:43 schreef Copycat het volgende:
Maar een maandje terug was vriendlief nog de friend with benefits waar ze wel mee in een huis woonde maar die absoluut geen vaste relatie met haar wilde. En die veel te veel stapte naar haar zin.

En nu is alles opeens rozengeur en maneschijn? Behalve of Facebook dan.
:D .

Oh OK, ik dacht dat dit een echte relatie was maar dat is het dus niet.
Resistance is futile.
pi_115239278
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:46 schreef Seven. het volgende:

[..]

Daar is toch tegenwoordig de status 'in a complicated relationship' voor uitgevonden?
Ja doei.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 14:48:31 #75
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115239320
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:46 schreef Seven. het volgende:

Uitgaan als hobby

Verhelderend.
Maakt TS is haar hoofd niet meer van deze relatie dan het is of is er in drie weken tijd echt zoveel in haar voordeel veranderd?
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 14:48:37 #76
277627 Seven.
We are Borg.
pi_115239323
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:47 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Daar is toch tegenwoordig de status 'in a complicated relationship' voor uitgevonden?
Ja, maar da's niet duidelijk genoeg voor die andere chicks, want dat is ook te interpreteren als niet beschikbaar.
Resistance is futile.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 14:58:00 #77
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_115239650
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:44 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

_O- :')

Eisen dat iemand zijn relatie status op Facebook aanpast, hahaha, het moet niet gekker worden. Je eist maar een eind raak hoor, meid. Ik geloof trouwens ook niet dat ik lang een relatie zou hebben met een muts die dat zou eisen, dus dan hoef ik die status sowieso niet aan te passen dan _O-

En mijn collega's maar kijken waarom ik met tranen in mijn ogen zit van het lachen, gvd :')
Haha, eens. Je vriendin zal maar met die eis aankomen zeg, hehe. Dan denk je toch echt dat ze een hele goede grap maakt. :')
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 15:46:41 #78
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_115241545
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 02:43 schreef Rosario het volgende:
Alsof je voor je echte vrienden op facebook zit. Facebook is niks meer dan een verkapte datingsite.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_115241609
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 15:46 schreef fathank het volgende:

[..]

Alsof je voor je echte vrienden op facebook zit. Facebook is niks meer dan een verkapte datingsite.
Dat zou betekenen dat mensen op Facebook alleen kunnen daten met mensen die ze al kennen. ;)
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 15:51:54 #80
157922 fathank
pi_115241769
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 15:48 schreef Rosario het volgende:

[..]

Dat zou betekenen dat mensen op Facebook alleen kunnen daten met mensen die ze al kennen. ;)
tegenwoordig is de 2e vraag in de kroeg "heb je facebook".

Ik niet dus ze kunnen zoeken wat ze willen.
pi_115241971
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 15:51 schreef fathank het volgende:

[..]

tegenwoordig is de 2e vraag in de kroeg "heb je facebook".

Ik niet dus ze kunnen zoeken wat ze willen.
Zou kunnen, ik flirt al drie jaar niet meer. :P
Maar dan wordt er online dus verder gesjanst?
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 16:00:38 #82
157922 fathank
pi_115242203
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 15:56 schreef Rosario het volgende:

[..]

Zou kunnen, ik flirt al drie jaar niet meer. :P
Maar dan wordt er online dus verder gesjanst?
Ja, wat ik tenminste zo zie in m'n omgeving die uiteraard wel allemaal op facebook zit ;).
  Moderator dinsdag 7 augustus 2012 @ 16:11:33 #83
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_115242707
M'n vriendin wil niet eens vrienden met me worden op FB. Moet ik me zorgen maken?
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_115243631
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 02:22 schreef TripleS het volgende:
Net even aan de telefoon gehangen met een vriendin van mij en die wees mij op het feit dat de fb-berichtjes van mijn vriend nogal veel geliked worden door diverse vrouwelijke fb-ers.
Even gekeken en inderdaad , scharrels en andere onbekenden/consequente "likers" vinden de berichten van hem blijkbaar interessant.
Haar vraag was : Ben je niet ongelooflijk pissig? Geen foto's van jullie samen op fb en status vrijgezel .

Nouja, mijn vriend is inderdaad nogal actief op het internet en ik pleur hooguit 3x per week een hersenscheet op facebook. Of ik pissig ben nu ik dat zie? Leuk is anders maar om er wederom een probleem van te maken? Daar heb ik geen zin.
Zou ik er wel een probleem van moeten maken?

Ik ben eigenlijk gewoon benieuwd naar jullie mening m.b.t. tot facebook, bijvoorbeeld:

Relatiestatus ,ja/nee?
Twitter/chatgedrag met het andere geslacht , tot hoever?
Foto's van/met je partner op facebook , waarom wel/waarom niet?

Oftewel , wanneer gaat je partner te ver in zijn/haar internetgedrag? :)
Gewoon allebei niet aan social media doen. Mijn man en ik hebben samen geen facebook twitter of hyves.....

Het is beter voor jullie allebei zo.... want toen ik een facebook nog had en foto's van mij en mijn man poste... echt je weet gewoon dat heel veel meiden je niks gunnen.
...
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 16:38:03 #85
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_115243909
Wat een gedoe allemaal zeg.

Heb nou gewoon eens 'schijt' aan dingen. Oh noes er zijn vrouwen die de statusupdates van mijn vriend liken! Wat een hoeren!

Het gaat niet om dat fucking facebook, om statusupdates, likes, weet ik veel wat. Het gaat erom wat je in het echt tegen elkaar zegt, zonder die hele kutcomputer erbij.
Gourmetten of steengrillen?
pi_115244120
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 16:38 schreef Silenus het volgende:
Wat een gedoe allemaal zeg.

Heb nou gewoon eens 'schijt' aan dingen. Oh noes er zijn vrouwen die de statusupdates van mijn vriend liken! Wat een hoeren!

Het gaat niet om dat fucking facebook, om statusupdates, likes, weet ik veel wat. Het gaat erom wat je in het echt tegen elkaar zegt, zonder die hele kutcomputer erbij.
_O_
pi_115328632
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 02:22 schreef TripleS het volgende:
Net even aan de telefoon gehangen met een vriendin van mij en die wees mij op het feit dat de fb-berichtjes van mijn vriend nogal veel geliked worden door diverse vrouwelijke fb-ers.Even gekeken en inderdaad , scharrels en andere onbekenden/consequente "likers" vinden de berichten van hem blijkbaar interessant.
_O- Vriendin van TS komt waarschijnlijk ernstig aandacht tekort :')

Wat is er mis met een 'like' van iemand op FB...? Zou me eerder zorgen gaan maken als hij door geen enkele vrouwelijke fb-er geliked wordt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')