Het zijn maar een paar pixelsquote:Op zondag 5 augustus 2012 02:29 schreef Mishu het volgende:
Ik zou op zijn minst willen dat de status op 'in een relatie' wordt gezet. Ik zou dat zelfs eisen.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:29 schreef Mishu het volgende:
Ik zou op zijn minst willen dat de status op 'in een relatie' wordt gezet. Ik zou dat zelfs eisen.
Nja wat je zelf niet vindt kunnen dat zeg je niet. Als ie naar foto's gaat vragen of wil afspreken zonder dat jij.het weet.quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:39 schreef TripleS het volgende:
Er worden veel berichten/foto's van zichzelf/vrienden en feestjes gepost , ik heb ongeveer een jaar geleden wel gezegd dat hij best eens een foto van ons op fb kan zetten en Twitteren alsof je vrijgezel bent dat vond ik dus niet oke en toen heb ik het ook uitgemaakt. Paar maanden later zijn we weer bij elkaar gekomen.
Twitteren doet hij nog steeds maar de berichtjes zijn niet meer flirterig , hooguit een paarals afsluiting van een bericht.
Ik lig er momenteel echter niet wakker van , hij moet het helemaal zelf weten.
@Silence , Wat is binnen normen en waarden?
Misschien is het iemand die iedereen toevoegt die hij maar even ontmoet?quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:43 schreef TripleS het volgende:
Wat ik me wel afvraag , hoe komt hij aan al die " vrienden" . Ik heb er een stuk of 100 en ik ken ze ook echt persoonlijk , vrienden/familie/collega's e.d.
Maar zijn halve vriendenlijst bestaat uit vrouwen waar ik nog nooit van gehoord heb , en ik meen toch wel iedereen in zijn omgeving te kennen(op oud-klasgenoten e.d. na)
Vraag het aan hem? En denk niet dat je je zoveel zorgen moet maken. Hij verbergt het ten minste niet.quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:43 schreef TripleS het volgende:
Wat ik me wel afvraag , hoe komt hij aan al die " vrienden" . Ik heb er een stuk of 100 en ik ken ze ook echt persoonlijk , vrienden/familie/collega's e.d.
Maar zijn halve vriendenlijst bestaat uit vrouwen waar ik nog nooit van gehoord heb , en ik meen toch wel iedereen in zijn omgeving te kennen(op oud-klasgenoten e.d. na)
Haha dat klopt , zit meestal op mijn mobiel te Fokken en dan zie ik dat niet , niet meer aan gedacht dusquote:Op zondag 5 augustus 2012 02:44 schreef Rosario het volgende:
[..]
Misschien is het iemand die iedereen toevoegt die hij maar even ontmoet?
Overigens pretendeer jij op dit forum ook vrijgezel te zijn.
Dat is inderdaad een logische gedachte echter doe ik dat niet want dan voelt hij zich weer op zijn pik getraptquote:Op zondag 5 augustus 2012 02:44 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Vraag het aan hem? En denk niet dat je je zoveel zorgen moet maken. Hij verbergt het ten minste niet.
Of jij gaat jezelf op zitten eten of je vraagt er gewoon naar. Je heb een relatie dus je moet er over kunnen praten. Vrouwen pffquote:Op zondag 5 augustus 2012 02:47 schreef TripleS het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een logische gedachte echter doe ik dat niet want dan voelt hij zich weer op zijn pik getrapt
Hmm... Ik vind het eerlijk gezegd een gemiste kans voor hem om geen foto's van je vriendin te posten als je al vele andere foto's post. Ik zou 'trots' op mijn vriendin zijn en samen op minstens op één foto staan. Ik vind het vreemd dat hij dus geen foto's van jou post (géén enkele). Ook niet dat hij dat doet terwijl dat voor conflicten heeft gezorgd in het verleden. Blijkbaar wil hij het gewoon niet en dan vraag ik me dus af waarom hij dat niet wil. Niet dat er meteen een hele album van jullie samen wordt gepost of zo, maar gewoon een aantal foto's (die vast niet zullen opvallen tussen al die andere foto's).quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:39 schreef TripleS het volgende:
Er worden veel berichten/foto's van zichzelf/vrienden en feestjes gepost , ik heb ongeveer een jaar geleden wel gezegd dat hij best eens een foto van ons op fb kan zetten en Twitteren alsof je vrijgezel bent dat vond ik dus niet oke en toen heb ik het ook uitgemaakt. Paar maanden later zijn we weer bij elkaar gekomen.
Twitteren doet hij nog steeds maar de berichtjes zijn niet meer flirterig , hooguit een paarals afsluiting van een bericht.
Ik lig er momenteel echter niet wakker van , hij moet het helemaal zelf weten.
Precies, deze stille jager weet waar hij over praatquote:Op zondag 5 augustus 2012 02:44 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Vraag het aan hem? En denk niet dat je je zoveel zorgen moet maken. Hij verbergt het ten minste niet.
Hoezo? Hij reageert er geïrriteerd op of zo?quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:47 schreef TripleS het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een logische gedachte echter doe ik dat niet want dan voelt hij zich weer op zijn pik getrapt
Hoe dan?quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:44 schreef Rosario het volgende:
[..]
Overigens pretendeer jij op dit forum ook vrijgezel te zijn.
Ah.quote:
Naja, ik vond het eigenlijk wel gek want je kan mensen op fb toch taggen in foto's ? Die foto's verschijnen dan normaliter op de pagina van die persoon , ik heb een aantal keren getagd maar die foto's zie ik nu niet op zijn fb. Apart.quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hmm... Ik vind het eerlijk gezegd een gemiste kans voor hem om geen foto's van je vriendin te posten als je al vele andere foto's post. Ik zou 'trots' op mijn vriendin zijn en samen op minstens op één foto staan. Ik vind het vreemd dat hij dus geen foto's van jou post (géén enkele). Ook niet dat hij dat doet terwijl dat voor conflicten heeft gezorgd in het verleden. Blijkbaar wil hij het gewoon niet en dan vraag ik me dus af waarom hij dat niet wil. Niet dat er meteen een hele album van jullie samen wordt gepost of zo, maar gewoon een aantal foto's (die vast niet zullen opvallen tussen al die andere foto's).
Op zich vind ik die relatiestatus niet boeiend (de rest zegt normaal gesproken genoeg), maar het valt wel in combinatie met het niet plaatsen van foto's van jullie samen.
Wat is zijn reden om het niet te doen? (Het moet niet natuurlijk, maar jij als vriendin hebt aangegeven het te willen. Dan kan hij je verzoek - in dit geval - best honoreren.
Hij was eerst dus flirterig op Twitter?
En oh, hoelang hebben jullie inmiddels een relatie?
Ik heb geen idee hoe Facebook werkt, ik lurk er alleen op.quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:54 schreef TripleS het volgende:
[..]
Naja, ik vond het eigenlijk wel gek want je kan mensen op fb toch taggen in foto's ? Die foto's verschijnen dan normaliter op de pagina van die persoon , ik heb een aantal keren getagd maar die foto's zie ik nu niet op fb.Apart.
Wij zijn nu sinds eind 2010 samen , heeft wel een break tussen gezeten van 3-4 mnd . Nu weer sinds 2 mnd serieus bezig.
Misschien is hij niet zo blij met jou als jij met hem bent?quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:54 schreef TripleS het volgende:
[..]
Naja, ik vond het eigenlijk wel gek want je kan mensen op fb toch taggen in foto's ? Die foto's verschijnen dan normaliter op de pagina van die persoon , ik heb een aantal keren getagd maar die foto's zie ik nu niet op zijn fb. Apart.
Wij zijn nu sinds eind 2010 samen , heeft wel een break tussen gezeten van 3-4 mnd . Nu weer sinds 2 mnd serieus bezig.
Laat me raden, jij hebt geen relatie?quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:29 schreef Mishu het volgende:
Serieus? Zou je je daar echt druk om maken?quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:29 schreef Mishu het volgende:
Als je het niet boeit hoe je voor de buitenwereld lijkt ben je niet actief op facebook, dat is hij wel.quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:43 schreef Rosario het volgende:
Status wijzigen lijkt me onzin. Je zit voor jezelf in een relatie of niet, boeiend hoe het naar de buitenwereld lijkt. Echte vrienden weten dat-ie een vriendin heeft.
Het is wel meer dan een paar pixels natuurlijk. Als je op FB single staat, zullen mensen denken dat je single bent.quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:30 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Het zijn maar een paar pixels
Zolang jij zijn tijdlijn vol spamt met iloveu berichten is het wel duidelijk.
Dan vind ik het wel raar dat hij helemaal geen foto's heeft van jullie op z'n FB.quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:54 schreef TripleS het volgende:
Nee, je kan het ook gewoon default niet toestaan, heb ik ook, je moet het dan eerst zelf goedkeuren. Prima tegen al die mongolen die je in shit taggenquote:Op zondag 5 augustus 2012 11:33 schreef Djieluh het volgende:
Als je foto's getagged hebt bij hem op facebook en je ziet ze niet? Dat betekent dat hij ze heeft verwijderd.
en wat dan nog? het is facebook, niet je familie die je dagelijks/wekelijks/maandelijks ziet.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is wel meer dan een paar pixels natuurlijk. Als je op FB single staat, zullen mensen denken dat je single bent.
Het gaat erom wat je uitdraagt naar al je vrienden en kennissen. Zo moeilijk is het niet even je status naar in een relatie te zetten, als je de relatie ten minste serieus neemt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:41 schreef dawg het volgende:
[..]
en wat dan nog? het is facebook, niet je familie die je dagelijks/wekelijks/maandelijks ziet.
mensen hechten veel te veel waarde aan facebook, vind ik dan.
en als iemand dat nou vergeet? of misschien neemt iemand de relatie wel serieus maar facebook niet. dat er mensen zijn die facebook uitermate serieus nemen wil natuurlijk niet zeggen dat dat voor iedereen geldt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het gaat erom wat je uitdraagt naar al je vrienden en kennissen. Zo moeilijk is het niet even je status naar in een relatie te zetten, als je de relatie ten minste serieus neemt.
Als hij behoorlijk actief is op FB, zou je denken dat de vriend van TS het wel serieus neemt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:49 schreef dawg het volgende:
[..]
en als iemand dat nou vergeet? of misschien neemt iemand de relatie wel serieus maar facebook niet. dat er mensen zijn die facebook uitermate serieus nemen wil natuurlijk niet zeggen dat dat voor iedereen geldt.
blijkbaar niet zo serieus als ts.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als hij behoorlijk actief is op FB, zou je denken dat de vriend van TS het wel serieus neemt.
Sinds dat is waar FB oorspronkelijk voor bedoeld was.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:57 schreef MrGuma het volgende:
Wat een gezanik zeg. Sinds wanneer wordt relatie gedefinieerd door facebook?
Dat is toch een goede verdeling.. Er zijn ongeveer even veel meisjes als jongens op de wereld... /.,quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:43 schreef TripleS het volgende:
Jezusmina, mannen zijn geen vrouwen, wij denken niet in zulke complot theorien...quote:Op zondag 5 augustus 2012 10:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hij vindt die vrouwelijke aandacht gewoon leuk, als hij foto's van jou gaat posten en zn status verandert, wordt dat minder.
Je bent ook pas weer 2 mnd met hem bezig, zo snel zou ik t ook niet veranderd hebben, het is al eens uit geweest en hij heeft nog niet het vertrouwen dat het nu goed blijft gaan.
hij is gewoon niet zo serieus met jou als jij met hem.
vraag t hem als je het echt wil weten, en dan niet boos ofzo, maar gewoon rustig, als hij dan al kwaad wordt...
Ik trek geen conclusies man, ik geef voorbeelden van wat het zou kunnen zijn en daarna: vraag het hem, zo weet je niks.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jezusmina, mannen zijn geen vrouwen, wij denken niet in zulke complot theorien...![]()
![]()
En al die conclusies die je trekt...
Iemand is tegenwoordig niet zo serieus als de ander als hij op facebook zijn ''relatie status'' niet naar ''bezet'' veranderd? Is het heus zo erg gesteld met de wereld?
''Hij is gewoon niet zo serieus met jou als jij met hem''quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik trek geen conclusies man, ik geef voorbeelden van wat het zou kunnen zijn en daarna: vraag het hem, zo weet je niks.
ik had er nog wel 13 bij kunnen zetten, maar dat werd wat veel.
Leg ik het uit, snap je het nog nietquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
''Hij is gewoon niet zo serieus met jou als jij met hem''
Is anders een aardige conclusie.
Reageer eens een beetje normaal.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik bedoelde te zeggen dat het allerlei redenen kan hebben en dat ze het hem gewoon moet vragen, niet dat de dingen die ik daar (toevallig) opnoem waar zijn.
Ik bracht het zo en daarna legde ik het je uit en toen snapte je het nog niet.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Reageer eens een beetje normaal.
Je bracht het als een conclusie en niet als ''mogelijke scenario''.
Verder kom je over als een betonblok dus mijn mening zal wel niet diep genoeg in dat koppetje van je kunnen penetreren om enig niveau van zelfreflectie te kunnen bewerkstelligen.
De conclusie dat Kingtoppie dacht dat je trok, kwam ook zo op mij over hoor.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik bracht het zo en daarna legde ik het je uit en toen snapte je het nog niet.
Ik mag je gewoon niet, dan luister ik ook niet. Dus nee, jouw mening interesseert me geen fluit
quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik bracht het zo en daarna legde ik het je uit en toen snapte je het nog niet.
Ik mag je gewoon niet, dan luister ik ook niet. Dus nee, jouw mening interesseert me geen fluit
Goede uitleg...quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik trek geen conclusies man, ik geef voorbeelden van wat het zou kunnen zijn en daarna: vraag het hem, zo weet je niks.
ik had er nog wel 13 bij kunnen zetten, maar dat werd wat veel.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:29 schreef Mishu het volgende:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:43 schreef Copycat het volgende:
Maar een maandje terug was vriendlief nog de friend with benefits waar ze wel mee in een huis woonde maar die absoluut geen vaste relatie met haar wilde. En die veel te veel stapte naar haar zin.
En nu is alles opeens rozengeur en maneschijn? Behalve of Facebook dan.
Daar is toch tegenwoordig de status 'in a complicated relationship' voor uitgevonden?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:46 schreef Seven. het volgende:
[..].
Oh OK, ik dacht dat dit een echte relatie was maar dat is het dus niet.
Uitgaan als hobbyquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:46 schreef Seven. het volgende:
.
Oh OK, ik dacht dat dit een echte relatie was maar dat is het dus niet.
Ja, maar da's niet duidelijk genoeg voor die andere chicks, want dat is ook te interpreteren als niet beschikbaar.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Daar is toch tegenwoordig de status 'in a complicated relationship' voor uitgevonden?
Haha, eens. Je vriendin zal maar met die eis aankomen zeg, hehe. Dan denk je toch echt dat ze een hele goede grap maakt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:44 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]![]()
![]()
Eisen dat iemand zijn relatie status op Facebook aanpast, hahaha, het moet niet gekker worden. Je eist maar een eind raak hoor, meid. Ik geloof trouwens ook niet dat ik lang een relatie zou hebben met een muts die dat zou eisen, dus dan hoef ik die status sowieso niet aan te passen dan![]()
En mijn collega's maar kijken waarom ik met tranen in mijn ogen zit van het lachen, gvd
Alsof je voor je echte vrienden op facebook zit. Facebook is niks meer dan een verkapte datingsite.quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:43 schreef Rosario het volgende:
Status wijzigen lijkt me onzin. Je zit voor jezelf in een relatie of niet, boeiend hoe het naar de buitenwereld lijkt. Echte vrienden weten dat-ie een vriendin heeft.
Dat zou betekenen dat mensen op Facebook alleen kunnen daten met mensen die ze al kennen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Alsof je voor je echte vrienden op facebook zit. Facebook is niks meer dan een verkapte datingsite.
tegenwoordig is de 2e vraag in de kroeg "heb je facebook".quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:48 schreef Rosario het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat mensen op Facebook alleen kunnen daten met mensen die ze al kennen.
Zou kunnen, ik flirt al drie jaar niet meer.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:51 schreef fathank het volgende:
[..]
tegenwoordig is de 2e vraag in de kroeg "heb je facebook".
Ik niet dus ze kunnen zoeken wat ze willen.
Ja, wat ik tenminste zo zie in m'n omgeving die uiteraard wel allemaal op facebook zitquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:56 schreef Rosario het volgende:
[..]
Zou kunnen, ik flirt al drie jaar niet meer.
Maar dan wordt er online dus verder gesjanst?
Gewoon allebei niet aan social media doen. Mijn man en ik hebben samen geen facebook twitter of hyves.....quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:22 schreef TripleS het volgende:
Net even aan de telefoon gehangen met een vriendin van mij en die wees mij op het feit dat de fb-berichtjes van mijn vriend nogal veel geliked worden door diverse vrouwelijke fb-ers.
Even gekeken en inderdaad , scharrels en andere onbekenden/consequente "likers" vinden de berichten van hem blijkbaar interessant.
Haar vraag was : Ben je niet ongelooflijk pissig? Geen foto's van jullie samen op fb en status vrijgezel .
Nouja, mijn vriend is inderdaad nogal actief op het internet en ik pleur hooguit 3x per week een hersenscheet op facebook. Of ik pissig ben nu ik dat zie? Leuk is anders maar om er wederom een probleem van te maken? Daar heb ik geen zin.
Zou ik er wel een probleem van moeten maken?
Ik ben eigenlijk gewoon benieuwd naar jullie mening m.b.t. tot facebook, bijvoorbeeld:
Relatiestatus ,ja/nee?
Twitter/chatgedrag met het andere geslacht , tot hoever?
Foto's van/met je partner op facebook , waarom wel/waarom niet?
Oftewel , wanneer gaat je partner te ver in zijn/haar internetgedrag?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:38 schreef Silenus het volgende:
Wat een gedoe allemaal zeg.
Heb nou gewoon eens 'schijt' aan dingen. Oh noes er zijn vrouwen die de statusupdates van mijn vriend liken! Wat een hoeren!
Het gaat niet om dat fucking facebook, om statusupdates, likes, weet ik veel wat. Het gaat erom wat je in het echt tegen elkaar zegt, zonder die hele kutcomputer erbij.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:22 schreef TripleS het volgende:
Net even aan de telefoon gehangen met een vriendin van mij en die wees mij op het feit dat de fb-berichtjes van mijn vriend nogal veel geliked worden door diverse vrouwelijke fb-ers.Even gekeken en inderdaad , scharrels en andere onbekenden/consequente "likers" vinden de berichten van hem blijkbaar interessant.
Haar vraag was : Ben je niet ongelooflijk pissig? Geen foto's van jullie samen op fb en status vrijgezel .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |