abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115125066
Net even aan de telefoon gehangen met een vriendin van mij en die wees mij op het feit dat de fb-berichtjes van mijn vriend nogal veel geliked worden door diverse vrouwelijke fb-ers.
Even gekeken en inderdaad , scharrels en andere onbekenden/consequente "likers" vinden de berichten van hem blijkbaar interessant.
Haar vraag was : Ben je niet ongelooflijk pissig? Geen foto's van jullie samen op fb en status vrijgezel .

Nouja, mijn vriend is inderdaad nogal actief op het internet en ik pleur hooguit 3x per week een hersenscheet op facebook. Of ik pissig ben nu ik dat zie? Leuk is anders maar om er wederom een probleem van te maken? Daar heb ik geen zin.
Zou ik er wel een probleem van moeten maken?

Ik ben eigenlijk gewoon benieuwd naar jullie mening m.b.t. tot facebook, bijvoorbeeld:

Relatiestatus ,ja/nee?
Twitter/chatgedrag met het andere geslacht , tot hoever?
Foto's van/met je partner op facebook , waarom wel/waarom niet?

Oftewel , wanneer gaat je partner te ver in zijn/haar internetgedrag? :)
Ik schijt ermee uit. Doei , bedankt voor het fokken.
  zondag 5 augustus 2012 @ 02:26:07 #2
256666 leeell
I know you're lonely
pi_115125146
ik ga ook wel ver erin, maar mn vriendin weet het van me, en vind het niet erg

moet gewoon kunnen, mag je niet eens een foto meer liken van iemand die toevallig bezet is ? :') :?
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_115125199
Ze hoeft geen statussen of foto's te wijzigen. En met andere geslachtpraten vind ik best zolang het binnen de normen.en waarden blijft. En ze mij ook genoeg aandacht geeft.
  zondag 5 augustus 2012 @ 02:29:11 #4
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_115125236
Ik zou op zijn minst willen dat de status op 'in een relatie' wordt gezet. Ik zou dat zelfs eisen.
pi_115125274
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 02:29 schreef Mishu het volgende:
Ik zou op zijn minst willen dat de status op 'in een relatie' wordt gezet. Ik zou dat zelfs eisen.
Het zijn maar een paar pixels :')
Zolang jij zijn tijdlijn vol spamt met iloveu berichten is het wel duidelijk.
  zondag 5 augustus 2012 @ 02:31:08 #6
256666 leeell
I know you're lonely
pi_115125286
quote:
:')
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_115125425
Hoe reageert hij op die likes en reacties op zijn berichten? Heeft hij albums vol foto's van zichzelf op Facebook of heeft-ie er slechts een paar? En uploadt hij ook (vaak) nieuwe foto's? Heb je 'm weleens gevraagd waarom hij zijn status niet op 'in een relatie' veranderd? Hebben jullie hier dus al een gesprek over gehad?

En hoe chat hij? Ziet hij je niet meer staan wanneer je bij hem bent of gedraagt hij zich vreemd wanneer jij erbij bent? Of is hij totaal ontspannen en houdt hij het luchtig?

En wil je dat hij zijn relatiestatus op 'ja' zet zodat andere vrouwen kunnen zien dat hij in een relatie zit?

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2012 02:37:34 ]
pi_115125536
Er worden veel berichten/foto's van zichzelf/vrienden en feestjes gepost , ik heb ongeveer een jaar geleden wel gezegd dat hij best eens een foto van ons op fb kan zetten en Twitteren alsof je vrijgezel bent dat vond ik dus niet oke en toen heb ik het ook uitgemaakt. Paar maanden later zijn we weer bij elkaar gekomen.
Twitteren doet hij nog steeds maar de berichtjes zijn niet meer flirterig , hooguit een paar ;) als afsluiting van een bericht.

Ik lig er momenteel echter niet wakker van , hij moet het helemaal zelf weten.

@Silence , Wat is binnen normen en waarden?
pi_115125595
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 02:39 schreef TripleS het volgende:
Er worden veel berichten/foto's van zichzelf/vrienden en feestjes gepost , ik heb ongeveer een jaar geleden wel gezegd dat hij best eens een foto van ons op fb kan zetten en Twitteren alsof je vrijgezel bent dat vond ik dus niet oke en toen heb ik het ook uitgemaakt. Paar maanden later zijn we weer bij elkaar gekomen.
Twitteren doet hij nog steeds maar de berichtjes zijn niet meer flirterig , hooguit een paar ;) als afsluiting van een bericht.

@Silence , Wat is binnen normen en waarden?
Nja wat je zelf niet vindt kunnen dat zeg je niet. Als ie naar foto's gaat vragen of wil afspreken zonder dat jij.het weet.
pi_115125632
Wat ik me wel afvraag , hoe komt hij aan al die " vrienden" . Ik heb er een stuk of 100 en ik ken ze ook echt persoonlijk , vrienden/familie/collega's e.d.

Maar zijn halve vriendenlijst bestaat uit vrouwen waar ik nog nooit van gehoord heb , en ik meen toch wel iedereen in zijn omgeving te kennen :? (op oud-klasgenoten e.d. na)
pi_115125637
Status wijzigen lijkt me onzin. Je zit voor jezelf in een relatie of niet, boeiend hoe het naar de buitenwereld lijkt. Echte vrienden weten dat-ie een vriendin heeft.
pi_115125673
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 02:43 schreef TripleS het volgende:
Wat ik me wel afvraag , hoe komt hij aan al die " vrienden" . Ik heb er een stuk of 100 en ik ken ze ook echt persoonlijk , vrienden/familie/collega's e.d.

Maar zijn halve vriendenlijst bestaat uit vrouwen waar ik nog nooit van gehoord heb , en ik meen toch wel iedereen in zijn omgeving te kennen :? (op oud-klasgenoten e.d. na)
Misschien is het iemand die iedereen toevoegt die hij maar even ontmoet?

Overigens pretendeer jij op dit forum ook vrijgezel te zijn. ;)
pi_115125678
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 02:43 schreef TripleS het volgende:

Vraag het aan hem? En denk niet dat je je zoveel zorgen moet maken. Hij verbergt het ten minste niet.
pi_115125698
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 02:44 schreef Rosario het volgende:

[..]

Misschien is het iemand die iedereen toevoegt die hij maar even ontmoet?

Haha dat klopt , zit meestal op mijn mobiel te Fokken en dan zie ik dat niet , niet meer aan gedacht dus :)
pi_115125719
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2012 02:44 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Vraag het aan hem? En denk niet dat je je zoveel zorgen moet maken. Hij verbergt het ten minste niet.
Dat is inderdaad een logische gedachte echter doe ik dat niet want dan voelt hij zich weer op zijn pik getrapt :')
pi_115125747
Dit is wel pril nog, of niet soms?
pi_115125761
Ik moest lachen om je onderschrift :') .

Maar hoe kijk je zelf naar het gehele plaatje? Vind je dat hij te veel flirt? En zo ja, een normaal gesprek hierover moet op z'n minst wel kunnen :P
pi_115125779
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 02:47 schreef TripleS het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een logische gedachte echter doe ik dat niet want dan voelt hij zich weer op zijn pik getrapt :')
Of jij gaat jezelf op zitten eten of je vraagt er gewoon naar. Je heb een relatie dus je moet er over kunnen praten. Vrouwen pff :')
pi_115125810
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 02:39 schreef TripleS het volgende:

Hmm... Ik vind het eerlijk gezegd een gemiste kans voor hem om geen foto's van je vriendin te posten als je al vele andere foto's post. Ik zou 'trots' op mijn vriendin zijn en samen op minstens op één foto staan. Ik vind het vreemd dat hij dus geen foto's van jou post (géén enkele). Ook niet dat hij dat doet terwijl dat voor conflicten heeft gezorgd in het verleden. Blijkbaar wil hij het gewoon niet en dan vraag ik me dus af waarom hij dat niet wil. Niet dat er meteen een hele album van jullie samen wordt gepost of zo, maar gewoon een aantal foto's (die vast niet zullen opvallen tussen al die andere foto's).

Op zich vind ik die relatiestatus niet boeiend (de rest zegt normaal gesproken genoeg), maar het valt wel in combinatie met het niet plaatsen van foto's van jullie samen.

Wat is zijn reden om het niet te doen? (Het moet niet natuurlijk, maar jij als vriendin hebt aangegeven het te willen. Dan kan hij je verzoek - in dit geval - best honoreren.

Hij was eerst dus flirterig op Twitter?

En oh, hoelang hebben jullie inmiddels een relatie?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2012 02:51:13 ]
pi_115125823
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2012 02:44 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Precies, deze stille jager weet waar hij over praat _O_
pi_115125831
Facebook :')
Twitter :')
pi_115125837
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 02:47 schreef TripleS het volgende:

[..]

Hoezo? Hij reageert er geïrriteerd op of zo?
pi_115125852
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 02:51 schreef Kansenjongere het volgende:
Facebook :')
Twitter :')
Je vergeet FOK!
pi_115125860
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 02:44 schreef Rosario het volgende:

[..]

Hoe dan?

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2012 02:53:35 ]
pi_115125878
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 02:52 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hoe dan?
Zie TripleS d'r onderschrift.
pi_115125890
:z
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_115125907
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 02:53 schreef Rosario het volgende:

[..]

Zie TripleS d'r onderschrift.
Ah.

Al is dat net wat anders dan specifiek aangeven dat je vrijgezel bent op Facebook, maar okay.
pi_115125922
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 02:50 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hmm... Ik vind het eerlijk gezegd een gemiste kans voor hem om geen foto's van je vriendin te posten als je al vele andere foto's post. Ik zou 'trots' op mijn vriendin zijn en samen op minstens op één foto staan. Ik vind het vreemd dat hij dus geen foto's van jou post (géén enkele). Ook niet dat hij dat doet terwijl dat voor conflicten heeft gezorgd in het verleden. Blijkbaar wil hij het gewoon niet en dan vraag ik me dus af waarom hij dat niet wil. Niet dat er meteen een hele album van jullie samen wordt gepost of zo, maar gewoon een aantal foto's (die vast niet zullen opvallen tussen al die andere foto's).

Op zich vind ik die relatiestatus niet boeiend (de rest zegt normaal gesproken genoeg), maar het valt wel in combinatie met het niet plaatsen van foto's van jullie samen.

Wat is zijn reden om het niet te doen? (Het moet niet natuurlijk, maar jij als vriendin hebt aangegeven het te willen. Dan kan hij je verzoek - in dit geval - best honoreren.

Hij was eerst dus flirterig op Twitter?

En oh, hoelang hebben jullie inmiddels een relatie?
Naja, ik vond het eigenlijk wel gek want je kan mensen op fb toch taggen in foto's ? Die foto's verschijnen dan normaliter op de pagina van die persoon , ik heb een aantal keren getagd maar die foto's zie ik nu niet op zijn fb. Apart.

Wij zijn nu sinds eind 2010 samen , heeft wel een break tussen gezeten van 3-4 mnd . Nu weer sinds 2 mnd serieus bezig.
pi_115125970
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 02:54 schreef TripleS het volgende:

[..]

Naja, ik vond het eigenlijk wel gek want je kan mensen op fb toch taggen in foto's ? Die foto's verschijnen dan normaliter op de pagina van die persoon , ik heb een aantal keren getagd maar die foto's zie ik nu niet op fb.Apart.

Wij zijn nu sinds eind 2010 samen , heeft wel een break tussen gezeten van 3-4 mnd . Nu weer sinds 2 mnd serieus bezig.
Ik heb geen idee hoe Facebook werkt, ik lurk er alleen op.

Wat zegt hij eigenlijk wanneer jij vraagt of hij zijn relatiestatus niet even op 'met TripleS' kan zetten? Of als je vraagt of hij die ene leuke foto's van jullie samen niet even op Facebook kan uploaden?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2012 02:56:44 ]
pi_115126025
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 02:54 schreef TripleS het volgende:

[..]

Naja, ik vond het eigenlijk wel gek want je kan mensen op fb toch taggen in foto's ? Die foto's verschijnen dan normaliter op de pagina van die persoon , ik heb een aantal keren getagd maar die foto's zie ik nu niet op zijn fb. Apart.

Misschien is hij niet zo blij met jou als jij met hem bent? :)
pi_115126507
Is dit serieus als je zelf een lekker vrijgezel wijf bent?
Onverslaanbaar eiwit, niet te kloppen.
  zondag 5 augustus 2012 @ 06:39:18 #32
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_115127829
quote:
Laat me raden, jij hebt geen relatie?
pi_115127875
mijn status staat gewoon netjes op getrouwd en ik hou er wel rekening mee met hoe en wat ik post uit respect voor mijn vrouw.
nee echt niet !
pi_115128318
Dus er was geen probleem totdat een vriendin van je zei dat zij het een probleem zou vinden?
Dat andere bepaalde dingen wel/niet normaal vinden wil niet zeggen dat jij dat ook moet vinden!

Relatiestatus op fb: lekker boeiend zolang hij je niet angstvallig bij zijn omgeving weghoudt zal het wel mee vallen. Daarnaast kan het zijn dat hij er geen behoefte aan heeft dat iedereen dit kan volgen. Ik zie regelmatig berichten op fb staan over iemand die in een relatie zit of weer vrijgezel is en iedereen reageert daar dan op, zou ik ook niet willen.

Geen foto's van jullie samen: care, niet iedereen heeft daar behoefte aan.

Meisjes die zijn status liken: 2 opties: 1. die meisjes vinden hem idd interessant (boeiend) 2. die meisjes liken altijd alles van iedereen (die zijn er ook genoeg)
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_115128367
quote:
Serieus? Zou je je daar echt druk om maken?
Ik vind relatie updaten op fb een beetje hetzelfde als vroeger ik <3 meneersnorremans als msn hebben. Toen was het al drama als een jongen niet zoiets in zijn msnnaam had staan. :r
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  zondag 5 augustus 2012 @ 09:33:50 #36
262 Re
Kiss & Swallow
pi_115128478
het knaagt wel hè :)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')