Het zijn maar een paar pixelsquote:Op zondag 5 augustus 2012 02:29 schreef Mishu het volgende:
Ik zou op zijn minst willen dat de status op 'in een relatie' wordt gezet. Ik zou dat zelfs eisen.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:29 schreef Mishu het volgende:
Ik zou op zijn minst willen dat de status op 'in een relatie' wordt gezet. Ik zou dat zelfs eisen.
Nja wat je zelf niet vindt kunnen dat zeg je niet. Als ie naar foto's gaat vragen of wil afspreken zonder dat jij.het weet.quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:39 schreef TripleS het volgende:
Er worden veel berichten/foto's van zichzelf/vrienden en feestjes gepost , ik heb ongeveer een jaar geleden wel gezegd dat hij best eens een foto van ons op fb kan zetten en Twitteren alsof je vrijgezel bent dat vond ik dus niet oke en toen heb ik het ook uitgemaakt. Paar maanden later zijn we weer bij elkaar gekomen.
Twitteren doet hij nog steeds maar de berichtjes zijn niet meer flirterig , hooguit een paarals afsluiting van een bericht.
Ik lig er momenteel echter niet wakker van , hij moet het helemaal zelf weten.
@Silence , Wat is binnen normen en waarden?
Misschien is het iemand die iedereen toevoegt die hij maar even ontmoet?quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:43 schreef TripleS het volgende:
Wat ik me wel afvraag , hoe komt hij aan al die " vrienden" . Ik heb er een stuk of 100 en ik ken ze ook echt persoonlijk , vrienden/familie/collega's e.d.
Maar zijn halve vriendenlijst bestaat uit vrouwen waar ik nog nooit van gehoord heb , en ik meen toch wel iedereen in zijn omgeving te kennen(op oud-klasgenoten e.d. na)
Vraag het aan hem? En denk niet dat je je zoveel zorgen moet maken. Hij verbergt het ten minste niet.quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:43 schreef TripleS het volgende:
Wat ik me wel afvraag , hoe komt hij aan al die " vrienden" . Ik heb er een stuk of 100 en ik ken ze ook echt persoonlijk , vrienden/familie/collega's e.d.
Maar zijn halve vriendenlijst bestaat uit vrouwen waar ik nog nooit van gehoord heb , en ik meen toch wel iedereen in zijn omgeving te kennen(op oud-klasgenoten e.d. na)
Haha dat klopt , zit meestal op mijn mobiel te Fokken en dan zie ik dat niet , niet meer aan gedacht dusquote:Op zondag 5 augustus 2012 02:44 schreef Rosario het volgende:
[..]
Misschien is het iemand die iedereen toevoegt die hij maar even ontmoet?
Overigens pretendeer jij op dit forum ook vrijgezel te zijn.
Dat is inderdaad een logische gedachte echter doe ik dat niet want dan voelt hij zich weer op zijn pik getraptquote:Op zondag 5 augustus 2012 02:44 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Vraag het aan hem? En denk niet dat je je zoveel zorgen moet maken. Hij verbergt het ten minste niet.
Of jij gaat jezelf op zitten eten of je vraagt er gewoon naar. Je heb een relatie dus je moet er over kunnen praten. Vrouwen pffquote:Op zondag 5 augustus 2012 02:47 schreef TripleS het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een logische gedachte echter doe ik dat niet want dan voelt hij zich weer op zijn pik getrapt
Hmm... Ik vind het eerlijk gezegd een gemiste kans voor hem om geen foto's van je vriendin te posten als je al vele andere foto's post. Ik zou 'trots' op mijn vriendin zijn en samen op minstens op één foto staan. Ik vind het vreemd dat hij dus geen foto's van jou post (géén enkele). Ook niet dat hij dat doet terwijl dat voor conflicten heeft gezorgd in het verleden. Blijkbaar wil hij het gewoon niet en dan vraag ik me dus af waarom hij dat niet wil. Niet dat er meteen een hele album van jullie samen wordt gepost of zo, maar gewoon een aantal foto's (die vast niet zullen opvallen tussen al die andere foto's).quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:39 schreef TripleS het volgende:
Er worden veel berichten/foto's van zichzelf/vrienden en feestjes gepost , ik heb ongeveer een jaar geleden wel gezegd dat hij best eens een foto van ons op fb kan zetten en Twitteren alsof je vrijgezel bent dat vond ik dus niet oke en toen heb ik het ook uitgemaakt. Paar maanden later zijn we weer bij elkaar gekomen.
Twitteren doet hij nog steeds maar de berichtjes zijn niet meer flirterig , hooguit een paarals afsluiting van een bericht.
Ik lig er momenteel echter niet wakker van , hij moet het helemaal zelf weten.
Precies, deze stille jager weet waar hij over praatquote:Op zondag 5 augustus 2012 02:44 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Vraag het aan hem? En denk niet dat je je zoveel zorgen moet maken. Hij verbergt het ten minste niet.
Hoezo? Hij reageert er geïrriteerd op of zo?quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:47 schreef TripleS het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een logische gedachte echter doe ik dat niet want dan voelt hij zich weer op zijn pik getrapt
Hoe dan?quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:44 schreef Rosario het volgende:
[..]
Overigens pretendeer jij op dit forum ook vrijgezel te zijn.
Ah.quote:
Naja, ik vond het eigenlijk wel gek want je kan mensen op fb toch taggen in foto's ? Die foto's verschijnen dan normaliter op de pagina van die persoon , ik heb een aantal keren getagd maar die foto's zie ik nu niet op zijn fb. Apart.quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hmm... Ik vind het eerlijk gezegd een gemiste kans voor hem om geen foto's van je vriendin te posten als je al vele andere foto's post. Ik zou 'trots' op mijn vriendin zijn en samen op minstens op één foto staan. Ik vind het vreemd dat hij dus geen foto's van jou post (géén enkele). Ook niet dat hij dat doet terwijl dat voor conflicten heeft gezorgd in het verleden. Blijkbaar wil hij het gewoon niet en dan vraag ik me dus af waarom hij dat niet wil. Niet dat er meteen een hele album van jullie samen wordt gepost of zo, maar gewoon een aantal foto's (die vast niet zullen opvallen tussen al die andere foto's).
Op zich vind ik die relatiestatus niet boeiend (de rest zegt normaal gesproken genoeg), maar het valt wel in combinatie met het niet plaatsen van foto's van jullie samen.
Wat is zijn reden om het niet te doen? (Het moet niet natuurlijk, maar jij als vriendin hebt aangegeven het te willen. Dan kan hij je verzoek - in dit geval - best honoreren.
Hij was eerst dus flirterig op Twitter?
En oh, hoelang hebben jullie inmiddels een relatie?
Ik heb geen idee hoe Facebook werkt, ik lurk er alleen op.quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:54 schreef TripleS het volgende:
[..]
Naja, ik vond het eigenlijk wel gek want je kan mensen op fb toch taggen in foto's ? Die foto's verschijnen dan normaliter op de pagina van die persoon , ik heb een aantal keren getagd maar die foto's zie ik nu niet op fb.Apart.
Wij zijn nu sinds eind 2010 samen , heeft wel een break tussen gezeten van 3-4 mnd . Nu weer sinds 2 mnd serieus bezig.
Misschien is hij niet zo blij met jou als jij met hem bent?quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:54 schreef TripleS het volgende:
[..]
Naja, ik vond het eigenlijk wel gek want je kan mensen op fb toch taggen in foto's ? Die foto's verschijnen dan normaliter op de pagina van die persoon , ik heb een aantal keren getagd maar die foto's zie ik nu niet op zijn fb. Apart.
Wij zijn nu sinds eind 2010 samen , heeft wel een break tussen gezeten van 3-4 mnd . Nu weer sinds 2 mnd serieus bezig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |