Natuurlijk snap ik dat uitgaan leuk kan zijn , hell ik ging vroegah soms 4x per week uitquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:37 schreef Dennis101 het volgende:
Als je het echt niet snapt valt er weinig aan uit te leggen denk ik.
dan is het bij hem waarschijnlijk blijven hangen... ieder z'n ding toch..quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:37 schreef TripleS het volgende:
[..]
Natuurlijk snap ik dat uitgaan leuk kan zijn , hell ik ging vroegah soms 4x per week uit
Wat wil je dan nog meer horen? Niet iedereen die ouder wordt verliest de behoefte om uit te gaan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:37 schreef TripleS het volgende:
[..]
Natuurlijk snap ik dat uitgaan leuk kan zijn , hell ik ging vroegah soms 4x per week uit
Laatst sprak ik mijn zusje van 16 en die vertelde dat haar vrienden ook naar feestjes gaat waar mijn vriend dus ook heen gaat. WTF denk ik danquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:38 schreef Bahamut0503 het volgende:
[..]
dan is het bij hem waarschijnlijk blijven hangen... ieder z'n ding toch..
Oke , puur de behoefte om uit te gaan dusquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:38 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Wat wil je dan nog meer horen? Niet iedereen die ouder wordt verliest de behoefte om uit te gaan.
haha dat is wel akward jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:39 schreef TripleS het volgende:
[..]
Laatst sprak ik mijn zusje van 16 en die vertelde dat haar vrienden ook naar feestjes gaat waar mijn vriend dus ook heen gaat. WTF denk ik dan
Elke week komt ie sowieso 1x om half 8 aankakken , nja zal wel aan mij liggen dus dat ik dit niet snapquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:40 schreef Bahamut0503 het volgende:
[..]
haha dat is wel akward ja.. maarja.. 1 x in de week feesten moet kunnen na mijn idee
Het is ook mijn soort-van-vriend , voor het gemak nu maar even vriendquote:
Aha! Hier komt de aap uit de mouwquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:41 schreef TripleS het volgende:
[..]
Het is ook mijn soort-van-vriend , voor het gemak nu maar even vriend
Jaaa, iets met geen verantwoordelijkheden hebben enzoquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:42 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Aha! Hier komt de aap uit de mouw
Heb je echt een relatie met em?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:41 schreef TripleS het volgende:
[..]
Elke week komt ie sowieso 1x om half 8 aankakken , nja zal wel aan mij liggen dus dat ik dit niet snap
Nja , hij experimenteert wel en zijn nieuwe uitgaansmaatjes hebben doorgaans een hele apotheek bij zich. Ik werk in de verslavingszorg dus ik vertel hem veel over soorten drugs en wat het doet en daarom blijft het gelukkig nog bij experimenterenquote:
Friends with benefits maar we wonen momenteel wel samen (lang verhaal)quote:
okquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:48 schreef TripleS het volgende:
[..]
Friends with benefits maar we wonen momenteel wel samen (lang verhaal)
Inderdaad , maar nog steeds snap ik het niet. Als ik in mijn vriendenkring bijvoorbeeld kijk , daar zitten geen suffe mensen tussen maar elke week stampen op Techno zit er niet bij hoorquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:47 schreef Hexagon het volgende:
Tja als hij het leuk en spannend blijft vinden prima toch?
Waarom is het zo moeilijk te begrijpen dat niet iedereen dezelfde interesses heeft?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:49 schreef TripleS het volgende:
[..]
Inderdaad , maar nog steeds snap ik het niet. Als ik in mijn vriendenkring bijvoorbeeld kijk , daar zitten geen suffe mensen tussen maar elke week stampen op Techno zit er niet bij hoor
Uitgaan zou je dus een hobby kunnen noemen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:50 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Waarom is het zo moeilijk te begrijpen dat niet iedereen dezelfde interesses heeft?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |