Neuh, Mac.. ik wil altijd een McFlurryquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:34 schreef THEFXR het volgende:
volgevreten bij de mac? geen murder king?
klinkt als een wijvendrankquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Neuh, Mac.. ik wil altijd een McFlurry
ooh, ja, ik kom nooit in de mac, met dat kinder meubelair!quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is een ijsje.. McFlurry M&Mdat is softijs met vermalen M&M's.
was het wat?quote:
Niet het laatste gedeelte helaas, heeft iemand een stream?quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:59 schreef Geo4kant het volgende:
Voor stream bietsers.. het is UFC ON FOX, gratis dus, gewoon via UFC.tv of Facebook te kijken.
dat fuel is voor 50% van die amerikanen niet te krijgen en dana maar zeiken over illegale streams!quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:07 schreef Fenomeno het volgende:
Alleen fx en fuel zijn gratis, schrale honden
Business as usualquote:Op zondag 5 augustus 2012 02:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat fuel is voor 50% van die amerikanen niet te krijgen en dana maar zeiken over illegale streams!
Nee, NU maken.. Main card is nog niet begonnen dus kan nu nogquote:Op zondag 5 augustus 2012 02:11 schreef roepdeman het volgende:
Kut ik kom zeker te laat thuis voor picks?
..en tevens goedenavond allen.
Ja, maar voor de hardcore euro's die tot 4u nacht wakker blijven nietquote:Op zondag 5 augustus 2012 02:12 schreef Geo4kant het volgende:
Maar UFC on FOX is toch gratis in de USA?
quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:14 schreef Geo4kant het volgende:
Zit te denken om grof te wedden op Bendo..
Hij gaat Frankie weer slopen.
als het in je kabel abo zit wel,jaquote:Op zondag 5 augustus 2012 02:12 schreef Geo4kant het volgende:
Maar UFC on FOX is toch gratis in de USA?
Lean voor flinke bet op Frankie juist hier, hij is altijd sterk in rematches+gevecht is op altitude.quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:14 schreef Geo4kant het volgende:
Zit te denken om grof te wedden op Bendo..
Hij gaat Frankie weer slopen.
Wat voor oplossing?quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Fuck deze shit dan ga ik wel pitten later boys
Deze keer gaat Bendo hem finishenquote:Op zondag 5 augustus 2012 02:18 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Lean voor flinke bet op Frankie juist hier, hij is altijd sterk in rematches+gevecht is op altitude.
die houdt van konijnenoren!quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:35 schreef Geo4kant het volgende:
Zo, Lauzon heeft volgens mij wel een chickie gescoord die out of his league is, niet?
Dat was het al geweest als bob sapp had gevochten hierquote:Op zondag 5 augustus 2012 02:58 schreef AFCNiels het volgende:
![]()
![]()
Dit is toch een stuk spectaculairder dan vorige keer.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:59 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Dat was het al geweest als bob sapp had gevochten hier
Dat was het wakker blijven niet waard, het werd steeds minder.quote:
zoveel gezopen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 03:10 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Op het moment kan ik nieteens meer denken dus laat alle vragen maar zitten
Krijg nog geld van je he.. maak ff over die 25 euro.quote:Op zondag 5 augustus 2012 03:10 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Op het moment kan ik nieteens meer denken dus laat alle vragen maar zitten
Waaat?quote:Op zondag 5 augustus 2012 03:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Krijg nog geld van je he.. maak ff over die 25 euro.
Johnny kan maar beter opletten inderdaad.. hij mag straks rematchen tegen Machida voor de nr1 contender plaats om het tegen king Hendo op te mogen nemenquote:
Ook wel is lekker, vorig event voor jan lul opgebleven.quote:
de hoerenloperquote:Op zondag 5 augustus 2012 03:24 schreef Geo4kant het volgende:
Sloop die jankende Jersey whore dwerg.
Door hem KO te slaan (zie Rua, M) of door hem bewusteloos te choken (zie Jones, J)quote:Op zondag 5 augustus 2012 03:23 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Ook wel is lekker, vorig event voor jan lul opgebleven.
Hoe kan je van Lyoto in godsnaam verslaan?
Lijkt me verdomde lastige om tegen te vechten, Jones had hem in die guillotine toen toch? hij liet hem ook zo vallen toen ie out wasquote:Op zondag 5 augustus 2012 03:25 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Door hem KO te slaan (zie Rua, M) of door hem bewusteloos te choken (zie Jones, J)
get some fans, check on lyotoquote:Op zondag 5 augustus 2012 03:28 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Lijkt me verdomde lastige om tegen te vechten, Jones had hem in die guillotine toen toch? hij liet hem ook zo vallen toen ie out was
Hij liep er mooi tegenaan.quote:
29-28 Shogun heb ik heb. R2 is voor Vera imo.quote:Op zondag 5 augustus 2012 04:03 schreef slashdotter3 het volgende:
Vera heeft nu een finish nodig om te winnen
De stream die ik gebruik heeft geen Hooters reclamequote:Op zondag 5 augustus 2012 04:04 schreef THEFXR het volgende:
leuk he, die usa reclames, vooral die van hooters
i knowquote:Op zondag 5 augustus 2012 04:05 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
De stream die ik gebruik heeft geen Hooters reclame
goldie, hoor ik nooit,lolquote:Op zondag 5 augustus 2012 04:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij is erg jumpy ja..
Maar ik stoor me vandaag aan Mike met zijn onzinnig gezever
quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 04:09 schreef slashdotter3 het volgende:
Ik krijg honger van die KFC reclame...
quote:Op zondag 5 augustus 2012 04:09 schreef slashdotter3 het volgende:
Ik krijg honger van die KFC reclame...
quote:Op zondag 5 augustus 2012 04:10 schreef Hooidraad het volgende:
Qua record vind ik niet dat Machida nu een volgende title shot verdient maar als je naar de rest kijkt dan is hij toch de enige die Jones nog zou kunnen verslaan.
Als Jones van Henderson wint.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Terecht tochquote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 04:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is zelfs nog donker buitenquote:
Ja op neogaf zijn ze altijd binnen 1 minuut. Echt baas.quote:
Kijk dat is nog eens een goede user, nieuw.. vraagt wel om streams maar voegt ook wat toe aan dit topic!quote:
Deze keer geen Anderson Silva money vragen, anders wordt je weer hard ge-shelved.quote:Op zondag 5 augustus 2012 04:18 schreef roepdeman het volgende:
THE DRAGON IS BACK IN TITLE CONTENTION!!!!
Lucky Luke-praktijken.quote:Op zondag 5 augustus 2012 04:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
als dana hem niet had gegeven, was ie opgeknoopt!
quote:Op zondag 5 augustus 2012 04:21 schreef Geo4kant het volgende:
Wat zou ik graag Edgar snoer hard KO zien gaan..
Heb wel meer respect voor hem gekregen na de 2e BJ Penn fight + de 2 (2e en 3e) fights met Maynard maar toch .. Geen fan van hem. Zeker niet met zijn irritante kut familie toen in die coundownquote:
Weer dat hij zo'n been pakt en dat die helicopter kick deze keer raak gaatquote:
twitter:arielhelwani twitterde op zondag 05-08-2012 om 05:34:32Rory MacDonald is out of 152, per Dana. Huge cut in training on his forehead. No replacement for BJ yet. reageer retweet
twitter:arielhelwani twitterde op zondag 05-08-2012 om 05:41:13JDS told Dana yesterday he has respect for Cain but he doesn't wanna fight him, wants to KO Overeem because he has been acting like a "punk" reageer retweet
quote:Edgar is delusional.
Jij als Overeem nuthugger vind dit toch leuk?quote:Op zondag 5 augustus 2012 08:07 schreef THEFXR het volgende:
Somebody is ducking Caintwitter:arielhelwani twitterde op zondag 05-08-2012 om 05:41:13JDS told Dana yesterday he has respect for Cain but he doesn't wanna fight him, wants to KO Overeem because he has been acting like a "punk" reageer retweet
Is wat afgelopen? ..quote:
Vannacht kon ik niet op de pc en op mijn ipod kon ik het niet volgen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is wat afgelopen? ..
Het event UFC on Fox 4? Ja vanochtend om half 5 al..
PS: Dit topic bevat spoilers, als je het nog niet gekeken hebt kun je beter het topic vermijden
Dan moet je hem bij de piratenwinkel kopenquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:59 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Vannacht kon ik niet op de pc en op mijn ipod kon ik het niet volgen.
?quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan moet je hem bij de piratenwinkel kopen
hier staat niets relevants meer.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan moet je hem bij de piratenwinkel kopen
Oprotten met dit soort links, laatste waarschuwingquote:
Haha, ik wist niet dat je boos werd.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:07 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Oprotten met dit soort links, laatste waarschuwing
UFC on Fox? Althans, als je dat wil kijken.quote:
Het mag gewoon niet volgens de policy, op sommige momenten kan ik niet ontkennen dat ik een kleurtje hebquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:07 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Haha, ik wist niet dat je boos werd.
Je zou naar de TT kunnen kijken, jezus christusquote:
No problem. Je hoeft alleen niet zo internetautoritair te doen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:08 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Het mag gewoon niet volgens de policy, op sommige momenten kan ik niet ontkennen dat ik een kleurtje heb
UFC on FOX ja, kun je dat niet gewoon op YT terugkijken?quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:08 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Je zou naar de TT kunnen kijken, jezus christus
Nee. Maar succes met het zoeken op YT.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:10 schreef Quotidien het volgende:
[..]
UFC on FOX ja, kun je dat niet gewoon op YT terugkijken?
FOK! is een dictatuur, daar heb je je helaas bij neer te liggen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:09 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
No problem. Je hoeft alleen niet zo internetautoritair te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
Hou je bek casualquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:13 schreef Geo4kant het volgende:
Alle jezus zeg![]()
Mag ik nu ook met vooroordelen gaan strooien?
Wanneer is het voor het laatst dat jij een PPV live hebt gekeken? 2010 ergens?quote:
Die van Ubereemquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wanneer is het voor het laatst dat jij een PPV gekeken hebt live? 2010 ergens?
Wat boeit het, Ruttenquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:05 schreef Fenomeno het volgende:
Ik heb net Rutten/Randleman gekeken, hoe heeft Rutten ooit die decision gekregen?
quote:
Inderdaadquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:05 schreef Fenomeno het volgende:
Ik heb net Rutten/Randleman gekeken, hoe heeft Rutten ooit die decision gekregen?
Die ruzie van Hammerhouse en ChuteBox was toen ook wel funny.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:15 schreef Fenomeno het volgende:
Die hammerhouse gasten braken ook daarna bijna de tent af
+30!quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:27 schreef Paxlie het volgende:
Beste ooit was het feestje van roided Coleman die van de touwen af stuitert na winst.
dat was idd mooi.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:27 schreef Paxlie het volgende:
Beste ooit was het feestje van roided Coleman die van de touwen af stuitert na winst.
wat ik van de UFC wil zien, is dat hun (interim)champs vechten als ze niet geblesseerd zijn, 3x per jaar en niet de zooi gaan rekken zoals JDS/UFC!quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij als Overeem nuthugger vind dit toch leuk?![]()
Dit is sowieso de partij die iedereen wil zien
ja, als je zo'n blauw kleurtje hebt, dan verdwijnt alle tacktiek.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:09 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
No problem. Je hoeft alleen niet zo internetautoritair te doen.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wanneer is het voor het laatst dat jij een PPV live hebt gekeken? 2010 ergens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Potverdomme, wat een f*cking vet event zeg! En 4/4, dus sta er nog goed voor @ the ultimate predictor
Bader, wtf... zo in komen rushen. Het was gelijk na ronde 1 wel duidelijk dat The Dragon een maatje te groot was voor Darth Bader. Gave gast, maar een verkeerd gameplan. Mooie KO van Swick, hij kan het gelukkig nog. Lauzon, wat een gevecht ook en mooie triangle finish. Heerlijk!![]()
Vera hield het langer uit dan ik verwachtte en had ook nog eens een paar goede combo's.
Vind het terecht dat Machida de titleshot krijgt, ik denk ook niet dat Shogun nu ineens wel van Bones zou winnen. Wat ze gister al zeiden, tot zover is Machida zo'n beetje de enige die ooit een ronde won van Jones.
Undercard verder nog niet gekeken, maar zag wel dat Davis een flinke eye-pook uitdeelde![]()
Over JDS - Overeem:
Het zou me niets verbazen als Dana uiteindelijk zwicht voor JDS vs Overeem. Cain is nog steeds niet geboekt tegen JDS. Dit gevecht kunnen ze flink hypen met een zogenaamd boze JDS enzovoorts. Allemaal hype and in the end: $$$.
Relaxte entrance song trouwens van Shogun:
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
3x per jaar je champ laten vechten is in bepaalde gewichtsklasses gewoon niet zo slim. Krijg je dadelijk dat Ben Rothwel ineens een titleshot krijgt enzo. Kijk maar naar LHW, na Dan Henderson hebben de meeste contenders al eens tegen Bones gevochten. (Waar is Gustaffson eigenlijk?)quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat ik van de UFC wil zien, is dat hun (interim)champs vechten als ze niet geblesseerd zijn, 3x per jaar en niet de zooi gaan rekken zoals JDS/UFC!
quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:40 schreef Fyodor het volgende:
[..]![]()
![]()
Eerst eens zien of dana woord het over the dragon vs jones, want jds vs cain was eerst geboekt en daarna gepulled en nu begint jds weer over the reem, terwijl die geen licentie heeft, dus als dat gevecht er komt, spreken we over april 2013, daar heb ik geen zin in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Potverdomme, wat een f*cking vet event zeg! En 4/4, dus sta er nog goed voor @ the ultimate predictor
Bader, wtf... zo in komen rushen. Het was gelijk na ronde 1 wel duidelijk dat The Dragon een maatje te groot was voor Darth Bader. Gave gast, maar een verkeerd gameplan. Mooie KO van Swick, hij kan het gelukkig nog. Lauzon, wat een gevecht ook en mooie triangle finish. Heerlijk!![]()
Vera hield het langer uit dan ik verwachtte en had ook nog eens een paar goede combo's.
Vind het terecht dat Machida de titleshot krijgt, ik denk ook niet dat Shogun nu ineens wel van Bones zou winnen. Wat ze gister al zeiden, tot zover is Machida zo'n beetje de enige die ooit een ronde won van Jones.
Undercard verder nog niet gekeken, maar zag wel dat Davis een flinke eye-pook uitdeelde![]()
Over JDS - Overeem:
Het zou me niets verbazen als Dana uiteindelijk zwicht voor JDS vs Overeem. Cain is nog steeds niet geboekt tegen JDS. Dit gevecht kunnen ze flink hypen met een zogenaamd boze JDS enzovoorts. Allemaal hype and in the end: $$$.
Relaxte entrance song trouwens van Shogun:
Fitte champs moeten gewoon 3x per jaar knokken, zo zie je maar dat dana's woord niks waard is!
gustaffson bewaren ze nog even!quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:42 schreef Fyodor het volgende:
[..]
3x per jaar je champ laten vechten is in bepaalde gewichtsklasses gewoon niet zo slim. Krijg je dadelijk dat Ben Rothwel ineens een titleshot krijgt enzo. Kijk maar naar LHW, na Dan Henderson hebben de meeste contenders al eens tegen Bones gevochten. (Waar is Gustaffson eigenlijk?)
of geen geld meer hebben om die champs te laten vechten ivm die PPV deals!quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:04 schreef Fyodor het volgende:
Ik snap wat je bedoelt... The Baldfather's wegen zijn soms ondoorgrondelijk
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:08 schreef ChesterPerry het volgende:
Dat nummer deed me niet zoveel op de radio, maar bij zo'n opkomst vind ik zeker vet, die van Vera vond ik ook vet hoor
twitter:SiyarTheGreat twitterde op zondag 05-08-2012 om 22:51:01(1/2) Hey @bjpenndotcom since Rory is out, you would make a dream come true if u'd take my fight. I'm not a bigger name than Rory yet, but.. reageer retweet
twitter:SiyarTheGreat twitterde op zondag 05-08-2012 om 22:51:03(2/2) I promise u i'm a better & tougher fight. I admire ur warrior spirit & don't take this as disrespect. From 1 real fighter to another! reageer retweet
ne.net/p/0s.gif[/img] Op maandag 6 augustus 2012 00:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:quote:[img]http://i.fokzi[img]http://http://s1.static.gotsmile.net/images/2010/10/07/gay_called.jpg_1286408810.jpg[/img][quote]Op maandag 6 augustus 2012 00:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |