Ja, dat misschien wel. Zodra ik merk dat een man/dude gevoelens voor me heeft, ren ik heul hard wegquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar op het vlak van geen gevoelens willen toelaten wel
Sja, het blijft een blondine hequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Argh hoe lang hang je hier nu rond?
Dit is de eerste keer dat ik een TT met smilies maakquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Argh hoe lang hang je hier nu rond?
Ik doe dat meestal als ik denk dat ik misschien wel gevoelens kan gaan krijgenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Wat een gay-tt
[..]
Ja, dat misschien wel. Zodra ik merk dat een man/dude gevoelens voor me heeft, ren ik heul hard weg
nou nou nou.quote:
Je pa kan dat feestje toch wel even verzettenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:46 schreef -Engel- het volgende:
11-8 is mijn pa jarig....jammer... mis ik een meeting
Dan ben ik al lang wegquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik doe dat meestal als ik denk dat ik misschien wel gevoelens kan gaan krijgen
Ik deel ze liever uit.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:46 schreef kree het volgende:
[..]
nou nou nou.
jij hebt paar klappen van de zweep nodig volgens mij
Kom, hij is toch niet de hele dag jarig ofzoquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:46 schreef -Engel- het volgende:
11-8 is mijn pa jarig....jammer... mis ik een meeting
nee ... gaat ie niet doenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je pa kan dat feestje toch wel even verzetten
Het helpt wel om een zelfverzekerde uitstraling te hebbenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:47 schreef -Engel- het volgende:
anyway GvE ... goede insight.... gister kreeg ik ook al rond mijn oren geslagen meer zelfvertrouwen te krijgen.... dan rent mister right vanzelf in mijn armenzei ie.... would be nice....
Nee klopt... maar als ik nog na23:00 mag komen kan het nog welquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kom, hij is toch niet de hele dag jarig ofzo
Nou ja zeg.quote:
ik bedoel, even eerlijk, wat vind jij aantrekkelijker? Een man die de hele tijd aan het zeuren is over zijn uiterlijk, of een die gewoon weet wat ie waard is?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:47 schreef -Engel- het volgende:
anyway GvE ... goede insight.... gister kreeg ik ook al rond mijn oren geslagen meer zelfvertrouwen te krijgen.... dan rent mister right vanzelf in mijn armenzei ie.... would be nice....
Dat is mooiquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:47 schreef kree het volgende:
[..]
Haha je bent erg.
Ik durf niet bij je te komen serieus
okayquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het helpt wel om een zelfverzekerde uitstraling te hebben
Van mij mag het.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee klopt... maar als ik nog na23:00 mag komen kan het nog wel
Waarom zeuren alle vrouwen dan altijd zo over hun uiterlijk?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik bedoel, even eerlijk, wat vind jij aantrekkelijker? Een man die de hele tijd aan het zeuren is over zijn uiterlijk, of een die gewoon weet wat ie waard is?
Ja ziet er meteen een stuk beter uitquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
okayzet meest zelfverzekerde masker op ... et voila
Omdat wij wel afgerekend worden op te kleine tettenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom zeuren alle vrouwen dan altijd zo over hun uiterlijk?
als het goed is heb ik nog een adres.... maar weet het niet zeker meerquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ja zeg.
Maar hier gaat het feest door tot in de kleine uurtjes dus ook laat op de avond ben je nog welkom.
Die ben je zo kwijt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:50 schreef kree het volgende:
[..]
of hoewel durf wel maar neem ik ook zweep mee
Helemaal niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Omdat wij wel afgerekend worden op te kleine tetten
Uhm, dat weet ik niet, maar je zult ongetwijfeld gezeurd hebbenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
En euhm, hoe vaak heb je mij horen zeuren over mijn uiterlijk?
ja kom, we moeten het toch voor onszelf goed praten dat we er zoutwaterzakken in laten hangen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Dat waanbeeld hebben jullie zelf gemaakt
het laatste in ieder geval ... maar dan hopelijk wel redelijk looking en aardigquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik bedoel, even eerlijk, wat vind jij aantrekkelijker? Een man die de hele tijd aan het zeuren is over zijn uiterlijk, of een die gewoon weet wat ie waard is?
Willibrordusstraat 48 in Boven-leeuwenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
als het goed is heb ik nog een adres.... maar weet het niet zeker meer
komt door de mags en die kweilende mannenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom zeuren alle vrouwen dan altijd zo over hun uiterlijk?
Nee, ik weet hoe mijn lichaam er uitziet, en ik vind het wel prima zo. Er mist nog wat inkt, en mettertijd wat zoutwaterzakken omdat dat mooier staat bij de inkt die ik wil.. En als een gozer het daar niet mee eens is, kan ie gewoon de doos met tissues krijgen hoorquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uhm, dat weet ik niet, maar je zult ongetwijfeld gezeurd hebben
Ik kan dat nog dronken vinden om 3 uur 's nachts.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Willibrordusstraat 48 in Boven-leeuwen
Ik denk dat dat wel meevalt hoor.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
komt door de mags en die kweilende mannen
Je wordt sowieso al aantrekkelijker danquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
het laatste in ieder geval ... maar dan hopelijk wel redelijk looking en aardig
Als er nog mensen mee willen rijden, ik heb 3 plaatsen. Vertrek is vanaf Den Boschquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Willibrordusstraat 48 in Boven-leeuwen
Nou dan ben jij een uitzonderingquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik weet hoe mijn lichaam er uitziet, en ik vind het wel prima zo. Er mist nog wat inkt, en mettertijd wat zoutwaterzakken omdat dat mooier staat bij de inkt die ik wil.. En als een gozer het daar niet mee eens is, kan ie gewoon de doos met tissues krijgen hoor
ik denk idd dat ik het je van je zou verliezenquote:
Maak je geen zorgen Kree, ik heb wel handboeien liggen, kun je ze eerst even goed vastleggenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:53 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk idd dat ik het je van je zou verliezen
Jij meer ervaring als mij
Hoe kom jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik kan dat nog dronken vinden om 3 uur 's nachts.
En ik ben van mening dat er een hoop dames ook uitzondering moeten wordenquote:
Die heb ik zo losquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen Kree, ik heb wel handboeien liggen, kun je ze eerst even goed vastleggen
Dat zal het zijn ja, het ligt niet aan je uiterlijkquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En ik ben van mening dat er een hoop dames ook uitzondering moeten worden![]()
Alhoewel ik wel af en toe mezelf serieus afvraag hoe sommige gedrochten aan een relatie komen, en ik die nog steeds niet heb. En dan bedenk ik weer dat het aan mij ligt, omdat IK altijd wegren
uitgeprobeerd?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik kan dat nog dronken vinden om 3 uur 's nachts.
Zelfs zonder mijn ervaring leg je het afquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:53 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk idd dat ik het je van je zou verliezen
Jij meer ervaring als mij
Dat zou stap 1 zijn ja bij GvE iddquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen Kree, ik heb wel handboeien liggen, kun je ze eerst even goed vastleggen
Dat en die gedrochten settelen meestal voor minderquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En ik ben van mening dat er een hoop dames ook uitzondering moeten worden![]()
Alhoewel ik wel af en toe mezelf serieus afvraag hoe sommige gedrochten aan een relatie komen, en ik die nog steeds niet heb. En dan bedenk ik weer dat het aan mij ligt, omdat IK altijd wegren
quote:
dank je wel... maar ik weet niet hoe laat etc...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als er nog mensen mee willen rijden, ik heb 3 plaatsen. Vertrek is vanaf Den Bosch
ohja, ben in de war met de dagenquote:
Heeft die van jou ook VTEC?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoelaat? Kan wel kijken of ik je op het station kan ophalen.
hahaha ik weet niet hoe ik dit vanuit jou op moet vatten, nadat we je leven zo verziekt hebbenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zal het zijn ja, het ligt niet aan je uiterlijk
Ik ook nietquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dank je wel... maar ik weet niet hoe laat etc...
Dat zal het ook zijn. Ik heb best wel een lijst vol demandsquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat en die gedrochten settelen meestal voor minder
Ik kan wel wat hebben hoor, en ik wilde best even slachtoffer spelen om Huppel een leuk weekend te bezorgen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hahaha ik weet niet hoe ik dit vanuit jou op moet vatten, nadat we je leven zo verziekt hebben
Ik heb echt geen idee.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh da's wel leuk. Maar ik zal toch wel niet de enige zijn?
Ja, omdat ik mijn sarcasme ken, las ik het vol sarcasme. Ik moest wel hardop lachenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan wel wat hebben hoor, en ik wilde best even slachtoffer spelen om Huppel een leuk weekend te bezorgen.
En je moet het opvatten zo als het er staat he.
Oh die kan ik wel handelen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee.
Volgens mij komen er best veel met de auto.
Weet alleen van Evie dat ze met het ov komt
Ik was niet sarcastisch hequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, omdat ik mijn sarcasme ken, las ik het vol sarcasme. Ik moest wel hardop lachen
Hehe jij bent ook zo een eisenpakketwijf?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat zal het ook zijn. Ik heb best wel een lijst vol demands
Als ik het wil welquote:
jaquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als ik het wil wel![]()
Mijn bestelling al de deur uitgedaan?
Ik weet gewoon waar ik op valquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hehe jij bent ook zo een eisenpakketwijf?
Nee, zo las ik het dus de eerste keerquote:
Verstokte vrijgezel want Mr.Right wil maar niet langs komenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik weet gewoon waar ik op val
Wie?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:59 schreef -Engel- het volgende:
My wishlist.....
op dit moment....
1. Olly![]()
2. Jordan![]()
mag ook allebei![]()
doe ik het dansje wel weer ff![]()
En als Mr.Right Now langskomt, rent ze wegquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Verstokte vrijgezel want Mr.Right wil maar niet langs komen.
Hehehe
quote:
Perfect! Ik stel mijn eisen gewoon lager bijquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En als Mr.Right Now langskomt, rent ze weg
Olly Mur ofzoiets? Serieus?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:59 schreef -Engel- het volgende:
My wishlist.....
op dit moment....
1. Olly![]()
2. Jordan![]()
mag ook allebei![]()
doe ik het dansje wel weer ff![]()
oui oui oui, dus alles is echt schoon in huisquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gelukt met je kussensloop in de miele mieteren?
dat is wel lastig dan... denkt aan run awaybridequote:Op zondag 5 augustus 2012 00:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En als Mr.Right Now langskomt, rent ze weg
lager is later?quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Perfect! Ik stel mijn eisen gewoon lager bij
Dat idee, voor ik in een bruidsjurk zit, vaak na de seks ofzo.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dat is wel lastig dan... denkt aan run awaybride
Kan ik dat controleren?quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oui oui oui, dus alles is echt schoon in huis
Teveel concurrentiequote:Op zondag 5 augustus 2012 00:03 schreef Rafeiro het volgende:
Royco waarom zit je kroeg niet ergens in bewoond gebied?
Ja... en als jij hem niet leuk vind, heb ik hem straks voor mijquote:
Oh nee, ik verwacht geen Statham of Willis te kunnen krijgen (wil ik wel natuurlijk) maar ik ga mijn standaarden niet verlagen naar een Stephen Hawkingquote:
dat deden ze in die film niet hoor... seks... bah viesssssquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat idee, voor ik in een bruidsjurk zit, vaak na de seks ofzo.
Als je maar niet denkt dat hij je thuis ook gaan entertainenquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... en als jij hem niet leuk vind, heb ik hem straks voor mijik vind britse accenten gewoon tof en het is een knuffelbeer... ja... rasenterainer ook... gaaf concert yes mam
Britse accenten zijn dan ook tof. Maar.. Hij ziet er zo broekie uit..quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... en als jij hem niet leuk vind, heb ik hem straks voor mijik vind britse accenten gewoon tof en het is een knuffelbeer... ja... rasenterainer ook... gaaf concert yes mam
Ik loop beterquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh nee, ik verwacht geen Statham of Willis te kunnen krijgen (wil ik wel natuurlijk) maar ik ga mijn standaarden niet verlagen naar een Stephen Hawking
Van alle mannen Hawking noemen... hahaha echt he *proest*. Hij verdient meer respect dan menig Wajongtrekker die je nu boven hem heb gesteldquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh nee, ik verwacht geen Statham of Willis te kunnen krijgen (wil ik wel natuurlijk) maar ik ga mijn standaarden niet verlagen naar een Stephen Hawking
Alhoewel, misschien val ik wel gelijk in slaap. Dat zou ook nog kunnen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dat deden ze in die film niet hoor... seks... bah viesssss
Dat hoeft ook helemaal niet... al hoewel... tussen de lakens ...quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat hij je thuis ook gaan entertainen
quote:
hij is anders al 28 man.... rizzle aka jordan das pas een broekie met 20 jaar... maar die vind ik ook prima hoor.... jumjum ...quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Britse accenten zijn dan ook tof. Maar.. Hij ziet er zo broekie uit..![]()
Ik wens een echte man
nee, de laatste eis die aan mijn lijstje is toegevoegd is : - Werk hebben.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Van alle mannen Hawking noemen... hahaha echt he *proest*. Hij verdient meer respect dan menig Wajongtrekker die je nu boven hem heb gesteld
Nee, doe mij maar een Statham/Willis/Slash achtige echte ventquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hij is anders al 28 man.... rizzle aka jordan das pas een broekie met 20 jaar... maar die vind ik ook prima hoor.... jumjum ...
Alhoewel, met Hawkings kun je niet neukenquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, de laatste eis die aan mijn lijstje is toegevoegd is : - Werk hebben.
Ja goede vraag, ik dacht dat ik de old sailor in Amsterdam over nam.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:03 schreef Rafeiro het volgende:
Royco waarom zit je kroeg niet ergens in bewoond gebied?
Zou er uberhaupt iemand zijn die dat wil neuken dan?quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alhoewel, met Hawkings kun je niet neuken, arme drommel is 't.
goede... schrijft het op...quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, de laatste eis die aan mijn lijstje is toegevoegd is : - Werk hebben.
Hij was wel getrouwd dacht ikquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zou er uberhaupt iemand zijn die dat wil neuken dan?
Whehe. Old sailor is welquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja goede vraag, ik dacht dat ik de old sailor in Amsterdam over nam.
Bleek niet zo te zijn
statham als die man van transporter.... jaquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, doe mij maar een Statham/Willis/Slash achtige echte vent![]()
Ik heb Martial Arts gedaan.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, doe mij maar een Statham/Willis/Slash achtige echte vent![]()
Ja, lekker makkelijk geld verdienen als vrouw zijndequote:
Ging er meer om dat GvsE Hawkings helemaal onderaan zet terwijl er echt wel slechtere mannen zijn dan hemquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
goede... schrijft het op...
btw ik vind het zielig voor hawking, maar ik ben gewoon niet zo verzorgend type dus als ie het zo uvragen ondanks what ever.... dan nee o god NOOOOOOOOOOOOOo
Nee, ik wil graag een vent die mij kan dragen. En voor op je scootmobiel telt niet.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
goede... schrijft het op...
btw ik vind het zielig voor hawking, maar ik ben gewoon niet zo verzorgend type dus als ie het zo uvragen ondanks what ever.... dan nee o god NOOOOOOOOOOOOOo
Volgens mij was hij al getrouwd voordat hij er zo bij kwam te zitten.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, lekker makkelijk geld verdienen als vrouw zijnde
Dan moet je wel wat afvallenquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik wil graag een vent die mij kan dragen. En voor op je scootmobiel telt niet.
Kom, jij mocht Jordan en Olly hebben. Gun mij ook watquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
statham als die man van transporter.... jaoke.... that will make my day 2
De ziekte begon al vrij vroeg, in zijn tienerjaren meen ik. De prognose was al wel bekend.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgens mij was hij al getrouwd voordat hij er zo bij kwam te zitten.
Heeft zelfs een dochter geloof ik
Je uiterlijk roy. En je homoseksualiteit. Die verpesten het.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb Martial Arts gedaan.
Zeg regelmatig yippie ka yay mothafucka
En heb een gitaar.
Hoi
ja oke... doe ik ff een andere als vb... prins charles.... heb ik nu niks mee...quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ging er meer om dat GvsE Hawkings helemaal onderaan zet terwijl er echt wel slechtere mannen zijn dan hemOf lelijker/crimineel/mishandelend etc.
Hoe ver moeten we lopen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik wil graag een vent die mij kan dragen. En voor op je scootmobiel telt niet.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je uiterlijk roy. En je homoseksualiteit. Die verpesten het.
Of hij meer trainen.quote:
zou er toch wel een keer mee willen racen met zo'n scoot ding.... ja toch wie nietquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, dan nog steeds.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgens mij was hij al getrouwd voordat hij er zo bij kwam te zitten.
Heeft zelfs een dochter geloof ik
maar maar... maar maar...quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kom, jij mocht Jordan en Olly hebben. Gun mij ook wat
Precies. En die rooie zonen van m moeten we ook niet.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja oke... doe ik ff een andere als vb... prins charles.... heb ik nu niks mee...
Juist wel, anders gebeurt er niks.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, dan nog steeds.![]()
De laatste jaren hoeft ze niet echt meer op schoot te gaan zitten
Lopen?quote:
Is onze huisneger niet op vakantie?quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat hij hier kort na de post zou binnenvallen.
Jij zou die william niet doen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Precies. En die rooie zonen van m moeten we ook niet.
Ze racen best goed. Oma heeft er een.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
zou er toch wel een keer mee willen racen met zo'n scoot ding.... ja toch wie niet
Dat weet ik niet.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is onze huisneger niet op vakantie?
sinds wanneer is roy gay?quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je uiterlijk roy. En je homoseksualiteit. Die verpesten het.
Hell no. Ik zou nog liever mn kut dicht laten naaien dan er een rooie zn kans in gunnen.quote:
Ja die ging naar Szigetquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is onze huisneger niet op vakantie?
Hoever?quote:
Och, al iets langer dan een weekjequote:Op zondag 5 augustus 2012 00:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
sinds wanneer is roy gay?ik heb volgens mij weer iets gemist of niet? of is mijn gayday stuk *tikt er op*
Maak je geen zorgen, ik ben niet gay.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
sinds wanneer is roy gay?ik heb volgens mij weer iets gemist of niet? of is mijn gayday stuk *tikt er op*
Ik weet toch niet hoe groot de slaapkamer is.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hoever?![]()
Je snapt echt niet wat de bedoeling is he?
*streept Rafeiro door*
GEEN NOOD IEDEREEN RUSTIG IK BEN ER NOGquote:
William is toch geen rooie? Dat is alleen die Harry tochquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hell no. Ik zou nog liever mn kut dicht laten naaien dan er een rooie zn kans in gunnen.
Slaapkamer??quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:14 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik weet toch niet hoe groot de slaapkamer is.
Wanneer ga je dan?quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:15 schreef heloef het volgende:
[..]
GEEN NOOD IEDEREEN RUSTIG IK BEN ER NOG
Baas.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:15 schreef heloef het volgende:
[..]
GEEN NOOD IEDEREEN RUSTIG IK BEN ER NOG
handige actie ... (van Pearlquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, ik ben niet gay.
Huppel was hier vorige week op bezoek, ik moest nog even snel douchen, dus die had vrij toegang tot mijn ipad met facebook nog open.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
William is toch geen rooie? Dat is alleen die Harry toch
Morgenavond.quote:
Neen, ik heb alleen die verrotte condooms in mijn kamer nog.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Baas.
Voldoende condooms ingeslagen?
En daarna ben ik geestelijk helemaal gesloopt door Huppel en GvsEquote:
Jongen, ow wee als je terugkomt met een soa.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Morgenavond.
[..]
Neen, ik heb alleen die verrotte condooms in mijn kamer nog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
* Rafeiro begint te huilenquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Slaapkamer??![]()
*krast de naam helemaal weg*
Niet voor lang hoorquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En daarna ben ik geestelijk helemaal gesloopt door Huppel en GvsE
Ik slaap pas sinds gister weer door zonder schreeuwend wakker te worden
Heloef en jij beiden weg!quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
nouu binnen nu en een kwartier ben ik voor 2 weken het huis uit, dus wordt lastig
Gewoon, muur/pilaar/deur en gaanquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:18 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
* Rafeiro begint te huilen
Over een plas dragen is het niet, over de drempel dragen is het niet (:r), alle hoeken van de kamer laten zien is het niet (damn), ik ben echt te lief
quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En daarna ben ik geestelijk helemaal gesloopt door Huppel en GvsE
Ik slaap pas sinds gister weer door zonder schreeuwend wakker te worden
Wij zijn trouwens al "Medium" qua muziek.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
nouu binnen nu en een kwartier ben ik voor 2 weken het huis uit, dus wordt lastig
Ik heb m alle kans gegeven om te zeggen dat ie liever niet had dat ik kwamquote:
ik krijg hier MI's bijquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Gewoon, muur/pilaar/deur en gaan
Verstandig.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:21 schreef Watertornado het volgende:
Ik ben weg, ik ga dromen over Flippiee
quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jongen, ow wee als je terugkomt met een soa.Als ik al scoor lig ik een tent naast die van een casanova en een oversekste tiener.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zijn vast gul.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ik ook. En de bussen rijden niet meerquote:
hehehequote:Op zondag 5 augustus 2012 00:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb m alle kans gegeven om te zeggen dat ie liever niet had dat ik kwam
Ik kon toch niet weten dat jullie allebei jullie maandelijkse probleempje hadden en sowieso al 2 bitches from hell zijnquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb m alle kans gegeven om te zeggen dat ie liever niet had dat ik kwam
Regiotaxiquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ook. En de bussen rijden niet meer
Je gaat condooms van VH bietsen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik al scoor lig ik een tent naast die van een casanova en een oversekste tiener.
Ze zijn vast gul.
Als ie ook nog in turkije zit dan is het idd geen toeval.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heloef en jij beiden weg!
Dat is geen toeval meer.
Ja dat wist je wel. Dat had ik je donderdags al verteld, Hups heeft het je vrijdag overdag ergens verteld, en dat laatste had je ook kunnen weten.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kon toch niet weten dat jullie allebei jullie maandelijkse probleempje hadden en sowieso al 2 bitches from hell zijn
niet... hou je geen kalender bij van alles Fok! ladies dan? personal filesquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kon toch niet weten dat jullie allebei jullie maandelijkse probleempje hadden en sowieso al 2 bitches from hell zijn
Die kan je nu niet meer bellenquote:
Fijne vakantie Flipsjebipsje.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ie ook nog in turkije zit dan is het idd geen toeval.
Daar denk ik dan op de vrijdag toch niet meer aanquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja dat wist je wel. Dat had ik je donderdags al verteld, Hups heeft het je vrijdag overdag ergens verteld, en dat laatste had je ook kunnen weten.
Nee maar ga ik wel doen denk ik, dit gebeurd me niet nog een keer.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
niet... hou je geen kalender bij van alles Fok! ladies dan? personal fileswhat so ever?
Sja, ik heb je de tijd gegeven om er nog even aan te denken.. maar toch de held uit willen hangenquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar denk ik dan op de vrijdag toch niet meer aan
Als ik nee had gezegd had dat je toch niet tegen gehoudenquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja, ik heb je de tijd gegeven om er nog even aan te denken.. maar toch de held uit willen hangen
Ik denk dat mijn lichaam er voor zorgt dat het er dan weer uitsproeit, maar jij gaat me toch niet tegenhoudenquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee maar ga ik wel doen denk ik, dit gebeurd me niet nog een keer.
Jij bent de 11e toch niet ongesteld he? Dan mag je niet komen
Misschien wel, maar je hebt het niet geprobeerdquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ik nee had gezegd had dat je toch niet tegen gehouden
Ik heb wel wat dingen in huis dan om je in ieder geval de mond te snoeren hequote:Op zondag 5 augustus 2012 00:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn lichaam er voor zorgt dat het er dan weer uitsproeit, maar jij gaat me toch niet tegenhouden
quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:24 schreef Rafeiro het volgende:
Hups is soms lief, dan moet GvsE wel een schatje zijn.
Ik dacht dat je gewoon lief een drankje kwam doen, filmpje kijken, en dat we dan heftige seks zouden gaan hebben.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Misschien wel, maar je hebt het niet geprobeerd
quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb wel wat dingen in huis dan om je in ieder geval de mond te snoeren he
moet ik na kijken op de strip...quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee maar ga ik wel doen denk ik, dit gebeurd me niet nog een keer.
Jij bent de 11e toch niet ongesteld he? Dan mag je niet komen
Hoort bij de service hequote:Op zondag 5 augustus 2012 00:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]Die zijn niet aan jou om te gebruiken
oh godquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je gewoon lief een drankje kwam doen, filmpje kijken, en dat we dan heftige seks zouden gaan hebben.
Boy was I wrong
Neequote:Op zondag 5 augustus 2012 00:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
moet ik na kijken op de strip...a toe ik wil ook ff ongeremd emo-en,..... a toeeeeeeeeeeeeeeeeee
Nee, je weet wat ik over die service heb gezegdquote:
Met casanova bedoelde ik VH eigenlijk niet maar goed.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je gaat condooms van VH bietsen?
Beter heeft ie dezelfde maat.
Ik schaam mequote:
Kom, als hij dat naar jou had getypt, had de rumcola ook over je toetsenbord gelegenquote:
Weltrustequote:Op zondag 5 augustus 2012 00:29 schreef -Engel- het volgende:
anyway ik ga eens kijken of ik toch kan slapen... would be nice... anders ben ik volgende week net zo verrot als nu
O, wie gaat er nog meer mee dan?quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Met casanova bedoelde ik VH eigenlijk niet maar goed.
Of ik ga naar de Hongaarse versie de Kruidvat. mindig meglepő, mindig előnyt jelent.
G'nightquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:29 schreef -Engel- het volgende:
anyway ik ga eens kijken of ik toch kan slapen... would be nice... anders ben ik volgende week net zo verrot als nu
Ik doe geen cola door mijn rum. Maar nee, deze keer vond ik het niet zo grappig. Ik kom er ook zo een beetje half invallen. Daar zal het aan liggen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kom, als hij dat naar jou had getypt, had de rumcola ook over je toetsenbord gelegen
Hij dacht seks met me te kunnen hebbenquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik doe geen cola door mijn rum. Maar nee, deze keer vond ik het niet zo grappig. Ik kom er ook zo een beetje half invallen. Daar zal het aan liggen.
3 chappies, die as wie spiek mijn plek bezet houden.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
O, wie gaat er nog meer mee dan?
Je weet dat je het wilquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hij dacht seks met me te kunnen hebben![]()
Dit wordt weer een lange sessie bij mn shrink
Heeft hij aan je vetjes gezeten?quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hij dacht seks met me te kunnen hebben![]()
Dit wordt weer een lange sessie bij mn shrink
Ik vond VH al geen echte casanova. Twi daarentegen...quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:33 schreef heloef het volgende:
[..]
3 chappies, die as wie spiek mijn plek bezet houden.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je weet dat je het never, nooit, zelfs niet als ik de laatste 'man' op aarde was, met me wilt doen
Hij zou niet durvenquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft hij aan je vetjes gezeten?
[..]
Ik vond VH al geen echte casanova. Twi daarentegen...
Maar veel plezier man. Zul je aan ons denken als je scoort? Dan maken we zo'n taart voor je.
Ik lieg niet hoor popquote:
quote:
Ze vind konijnen stom.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:40 schreef Rafeiro het volgende:
Iedere man met hartslag, wellicht zelfs zonder, vind GvsE minimaal intrigerend.
Kan het nog wel een trut zijn hoor, maar intrigerend is ze.
ik zei SAAI!!!quote:
Tuurlijk, al gaan jullie (het merendeel, ik DM jou wel hoor lieverd) gaat het echt niet (meteen) te weten komen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar veel plezier man. Zul je aan ons denken als je scoort? Dan maken we zo'n taart voor je.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:40 schreef Rafeiro het volgende:
Iedere man met hartslag, wellicht zelfs zonder, vind GvsE minimaal intrigerend.
Kan het nog wel een trut zijn hoor, maar intrigerend is ze.
Dat meen je niet!quote:
Maar ik kijk wel Two Pintsquote:
Alles is je vergeven.quote:
Make us proud Heloef.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Tuurlijk, al gaan jullie (het merendeel, ik DM jou wel hoor lieverd) gaat het echt niet (meteen) te weten komen.
Ik verbied, Faye, VH en Marty ook om iets te zeggen.
En ik kan geen dronken mobiele posts maken want 2002 telefoon, dus ha!
quote:
Hoor je dat?quote:
quote:
Hehehee, ik wacht geduldig af.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Tuurlijk, al gaan jullie (het merendeel, ik DM jou wel hoor lieverd) gaat het echt niet (meteen) te weten komen.
Ik verbied, Faye, VH en Marty ook om iets te zeggen.
En ik kan geen dronken mobiele posts maken want 2002 telefoon, dus ha!
Jawel! Ik ben nog steeds over de rode.quote:
Flauw gezegd kom je over als een schat van een meid en probeer je alles te doen om dat imago te voorkomen, ergens best jammer. Maar alles heeft een reden, daar meng ik me verder niet in.quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Make us proud Heloef.
En als je dan niet scoort dan moet je gewoon iets mafs doen waardoor je het nieuws haalt
Iets met een spijker op de kopquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:44 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Flauw gezegd kom je over als een schat van een meid en probeer je alles te doen om dat imago te voorkomen, ergens best jammer. Maar alles heeft een reden, daar meng ik me verder niet in.
Ik bedoelde meer dat iedere man vast wel een beetje overdreven isquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:44 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Flauw gezegd kom je over als een schat van een meid en probeer je alles te doen om dat imago te voorkomen, ergens best jammer. Maar alles heeft een reden, daar meng ik me verder niet in.
Die herinner ik me niet eens meerquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:44 schreef heloef het volgende:
Zo lang je de seizoen 7 t/m 9 ook kut vindt.
Kan je het nog een keer doen? Mijn muziek stond te hard denk ik?quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoor je dat?
Ja?
Dat is het geluid van een brekend hart!
[..]
Jawel! Ik ben nog steeds over de rode.
Je hebt geen keus, en niks zeggen als het gebeurt he.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehee, ik wacht geduldig af.
Ze kijkt Two Pints, dat maakt alles goed.quote:[..]
Jawel! Ik ben nog steeds over de rode.
Nee. Ik ga op de bank liggen huilen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kan je het nog een keer doen? Mijn muziek stond te hard denk ik?
Kan je dat dan op zn minst opnemen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Ik ga op de bank liggen huilen.
Zo doen we dat niet.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Ik ga op de bank liggen huilen.
Ik zal geen topic maken of het doorroddelen. Die taart kan ik niet beloven echter.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hebt geen keus, en niks zeggen als het gebeurt he.![]()
Ik wil geen PM box vol met felicitaties, een heloefheeftgeneukttopic en vooral geen taart.
[..]
Ze kijkt Two Pints, dat maakt alles goed.
Nee. Nu is het al klaar. Volgende dat het breekt zal ik aan je denken.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kan je dat dan op zn minst opnemen?
Bedankt voor de tip wel.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo doen we dat niet.
Dat doen we in de hoek van een bijna lege bus, heloefstyle.
quote:
Maar het huilen kan je toch wel opnemen voor me?quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal geen topic maken of het doorroddelen. Die taart kan ik niet beloven echter.
[..]
Nee. Nu is het al klaar. Volgende dat het breekt zal ik aan je denken.
[..]
Bedankt voor de tip wel.
Ga je er op masturberen ofzo?quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar het huilen kan je toch wel opnemen voor me?
twi een casanova noemen. Hahaquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als we samen Waterschapsheuvel kijken, kun je me zien huilen. Mag je het zelf opnemen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar het huilen kan je toch wel opnemen voor me?
Het is al bijna een week geleden dat ik een 'man' voor het laatst aan het huilen heb gemaakt, ik krijg afkickverschijnselenquote:
Now it's onquote:
Heyquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het is al bijna een week geleden dat ik een 'man' voor het laatst aan het huilen heb gemaakt, ik krijg afkickverschijnselen
Twi heeft in zijn lange leven al vaak hosselpogingen ondernomen.quote:
Je snapt toch wel dat iedereen met een relatie voor ons een casanova is?quote:
Zo lang?quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het is al bijna een week geleden dat ik een 'man' voor het laatst aan het huilen heb gemaakt, ik krijg afkickverschijnselen
Waterschapsheuvelquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als we samen Waterschapsheuvel kijken, kun je me zien huilen. Mag je het zelf opnemen.
tuurlijk schatquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Now it's on![]()
De 11e kan je maar beter naar een geheime locatie verplaatsen
quote:
Hij is net als een sporter, pieken op het einde van zijn carrière.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Twi heeft in zijn lange leven al vaak hosselpogingen ondernomen.
En hij heeft bijna evenzoveel keren gefaaldquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Twi heeft in zijn lange leven al vaak hosselpogingen ondernomen.
Dan is Myr de casanovaquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat iedereen met een relatie voor ons een casanova is?
Jup. And I do not stand alone.quote:
Die vrouw op de fietsquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij is net als een sporter, pieken op het einde van zijn carrière.
Het begint officieel maandag, maar woensdag wordt er pas het merendeel van de van de podia ook echt opgetreden.quote:
Bring itquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jup. And I do not stand alone.
Je probeert mijn hartje weer te breken, ik hebje wel in de gaten!quote:
Een beetje als een Keeper.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij is net als een sporter, pieken op het einde van zijn carrière.
Je hebt dus meer ervaring dan Heloef en ik samen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:57 schreef twi het volgende:
[..]
En hij heeft bijna evenzoveel keren gefaald
[..]
Dan is Myr de casanova
I will.. Muahahahahahahahquote:
Roy, hadden wij het zaterdags of zondags ook niet over waterschapsheuvel? En wat zei ik toen ook alweer?quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je probeert mijn hartje weer te breken, ik hebje wel in de gaten!
De waterschappen bij u waren in orde?quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Roy, hadden wij het zaterdags of zondags ook niet over waterschapsheuvel? En wat zei ik toen ook alweer?
Ja ik weet nog dat we het er over gehad hadden, maar geen idee meer wat je zei.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Roy, hadden wij het zaterdags of zondags ook niet over waterschapsheuvel? En wat zei ik toen ook alweer?
Ohnee. die helft van de tijd zat je bibberend in de keuken. Sorry.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik weet nog dat we het er over gehad hadden, maar geen idee meer wat je zei.
Ik luisterde de helft van de tijd niet echt
Hij is net Ed de Goey.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een beetje als een Keeper.
[..]
Je hebt dus meer ervaring dan Heloef en ik samen.
'Nuff said.
Alle kranen waren afgesloten. Behalve die ene die ervoor zorgt dat mannen uit je buurt blijven.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:01 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
De waterschappen bij u waren in orde?
Ik wil twi wel met die snor zien.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij is net Ed de Goey.
[ afbeelding ]
U was Ajacied?quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij is net Ed de Goey.
[ afbeelding ]
Nee ik denk dat ik op dat moment naar je tieten staardequote:Op zondag 5 augustus 2012 01:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ohnee. die helft van de tijd zat je bibberend in de keuken. Sorry.
Maar Edje was laat in zijn carriere op zijn best, daarom.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |