Ja, dat misschien wel. Zodra ik merk dat een man/dude gevoelens voor me heeft, ren ik heul hard wegquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar op het vlak van geen gevoelens willen toelaten wel
Sja, het blijft een blondine hequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Argh hoe lang hang je hier nu rond?
Dit is de eerste keer dat ik een TT met smilies maakquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Argh hoe lang hang je hier nu rond?
Ik doe dat meestal als ik denk dat ik misschien wel gevoelens kan gaan krijgenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Wat een gay-tt
[..]
Ja, dat misschien wel. Zodra ik merk dat een man/dude gevoelens voor me heeft, ren ik heul hard weg
nou nou nou.quote:
Je pa kan dat feestje toch wel even verzettenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:46 schreef -Engel- het volgende:
11-8 is mijn pa jarig....jammer... mis ik een meeting
Dan ben ik al lang wegquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik doe dat meestal als ik denk dat ik misschien wel gevoelens kan gaan krijgen
Ik deel ze liever uit.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:46 schreef kree het volgende:
[..]
nou nou nou.
jij hebt paar klappen van de zweep nodig volgens mij
Kom, hij is toch niet de hele dag jarig ofzoquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:46 schreef -Engel- het volgende:
11-8 is mijn pa jarig....jammer... mis ik een meeting
nee ... gaat ie niet doenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je pa kan dat feestje toch wel even verzetten
Het helpt wel om een zelfverzekerde uitstraling te hebbenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:47 schreef -Engel- het volgende:
anyway GvE ... goede insight.... gister kreeg ik ook al rond mijn oren geslagen meer zelfvertrouwen te krijgen.... dan rent mister right vanzelf in mijn armenzei ie.... would be nice....
Nee klopt... maar als ik nog na23:00 mag komen kan het nog welquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kom, hij is toch niet de hele dag jarig ofzo
Nou ja zeg.quote:
ik bedoel, even eerlijk, wat vind jij aantrekkelijker? Een man die de hele tijd aan het zeuren is over zijn uiterlijk, of een die gewoon weet wat ie waard is?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:47 schreef -Engel- het volgende:
anyway GvE ... goede insight.... gister kreeg ik ook al rond mijn oren geslagen meer zelfvertrouwen te krijgen.... dan rent mister right vanzelf in mijn armenzei ie.... would be nice....
Dat is mooiquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:47 schreef kree het volgende:
[..]
Haha je bent erg.
Ik durf niet bij je te komen serieus
okayquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het helpt wel om een zelfverzekerde uitstraling te hebben
Van mij mag het.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee klopt... maar als ik nog na23:00 mag komen kan het nog wel
Waarom zeuren alle vrouwen dan altijd zo over hun uiterlijk?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik bedoel, even eerlijk, wat vind jij aantrekkelijker? Een man die de hele tijd aan het zeuren is over zijn uiterlijk, of een die gewoon weet wat ie waard is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |