Ja, dat misschien wel. Zodra ik merk dat een man/dude gevoelens voor me heeft, ren ik heul hard wegquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar op het vlak van geen gevoelens willen toelaten wel
Sja, het blijft een blondine hequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Argh hoe lang hang je hier nu rond?
Dit is de eerste keer dat ik een TT met smilies maakquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Argh hoe lang hang je hier nu rond?
Ik doe dat meestal als ik denk dat ik misschien wel gevoelens kan gaan krijgenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Wat een gay-tt
[..]
Ja, dat misschien wel. Zodra ik merk dat een man/dude gevoelens voor me heeft, ren ik heul hard weg
nou nou nou.quote:
Je pa kan dat feestje toch wel even verzettenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:46 schreef -Engel- het volgende:
11-8 is mijn pa jarig....jammer... mis ik een meeting
Dan ben ik al lang wegquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik doe dat meestal als ik denk dat ik misschien wel gevoelens kan gaan krijgen
Ik deel ze liever uit.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:46 schreef kree het volgende:
[..]
nou nou nou.
jij hebt paar klappen van de zweep nodig volgens mij
Kom, hij is toch niet de hele dag jarig ofzoquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:46 schreef -Engel- het volgende:
11-8 is mijn pa jarig....jammer... mis ik een meeting
nee ... gaat ie niet doenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je pa kan dat feestje toch wel even verzetten
Het helpt wel om een zelfverzekerde uitstraling te hebbenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:47 schreef -Engel- het volgende:
anyway GvE ... goede insight.... gister kreeg ik ook al rond mijn oren geslagen meer zelfvertrouwen te krijgen.... dan rent mister right vanzelf in mijn armenzei ie.... would be nice....
Nee klopt... maar als ik nog na23:00 mag komen kan het nog welquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kom, hij is toch niet de hele dag jarig ofzo
Nou ja zeg.quote:
ik bedoel, even eerlijk, wat vind jij aantrekkelijker? Een man die de hele tijd aan het zeuren is over zijn uiterlijk, of een die gewoon weet wat ie waard is?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:47 schreef -Engel- het volgende:
anyway GvE ... goede insight.... gister kreeg ik ook al rond mijn oren geslagen meer zelfvertrouwen te krijgen.... dan rent mister right vanzelf in mijn armenzei ie.... would be nice....
Dat is mooiquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:47 schreef kree het volgende:
[..]
Haha je bent erg.
Ik durf niet bij je te komen serieus
okayquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het helpt wel om een zelfverzekerde uitstraling te hebben
Van mij mag het.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee klopt... maar als ik nog na23:00 mag komen kan het nog wel
Waarom zeuren alle vrouwen dan altijd zo over hun uiterlijk?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik bedoel, even eerlijk, wat vind jij aantrekkelijker? Een man die de hele tijd aan het zeuren is over zijn uiterlijk, of een die gewoon weet wat ie waard is?
Ja ziet er meteen een stuk beter uitquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
okayzet meest zelfverzekerde masker op ... et voila
Omdat wij wel afgerekend worden op te kleine tettenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom zeuren alle vrouwen dan altijd zo over hun uiterlijk?
als het goed is heb ik nog een adres.... maar weet het niet zeker meerquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ja zeg.
Maar hier gaat het feest door tot in de kleine uurtjes dus ook laat op de avond ben je nog welkom.
Die ben je zo kwijt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:50 schreef kree het volgende:
[..]
of hoewel durf wel maar neem ik ook zweep mee
Helemaal niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Omdat wij wel afgerekend worden op te kleine tetten
Uhm, dat weet ik niet, maar je zult ongetwijfeld gezeurd hebbenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
En euhm, hoe vaak heb je mij horen zeuren over mijn uiterlijk?
ja kom, we moeten het toch voor onszelf goed praten dat we er zoutwaterzakken in laten hangen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Dat waanbeeld hebben jullie zelf gemaakt
het laatste in ieder geval ... maar dan hopelijk wel redelijk looking en aardigquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik bedoel, even eerlijk, wat vind jij aantrekkelijker? Een man die de hele tijd aan het zeuren is over zijn uiterlijk, of een die gewoon weet wat ie waard is?
Willibrordusstraat 48 in Boven-leeuwenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
als het goed is heb ik nog een adres.... maar weet het niet zeker meer
komt door de mags en die kweilende mannenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom zeuren alle vrouwen dan altijd zo over hun uiterlijk?
Nee, ik weet hoe mijn lichaam er uitziet, en ik vind het wel prima zo. Er mist nog wat inkt, en mettertijd wat zoutwaterzakken omdat dat mooier staat bij de inkt die ik wil.. En als een gozer het daar niet mee eens is, kan ie gewoon de doos met tissues krijgen hoorquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uhm, dat weet ik niet, maar je zult ongetwijfeld gezeurd hebben
Ik kan dat nog dronken vinden om 3 uur 's nachts.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Willibrordusstraat 48 in Boven-leeuwen
Ik denk dat dat wel meevalt hoor.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
komt door de mags en die kweilende mannen
Je wordt sowieso al aantrekkelijker danquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
het laatste in ieder geval ... maar dan hopelijk wel redelijk looking en aardig
Als er nog mensen mee willen rijden, ik heb 3 plaatsen. Vertrek is vanaf Den Boschquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Willibrordusstraat 48 in Boven-leeuwen
Nou dan ben jij een uitzonderingquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik weet hoe mijn lichaam er uitziet, en ik vind het wel prima zo. Er mist nog wat inkt, en mettertijd wat zoutwaterzakken omdat dat mooier staat bij de inkt die ik wil.. En als een gozer het daar niet mee eens is, kan ie gewoon de doos met tissues krijgen hoor
ik denk idd dat ik het je van je zou verliezenquote:
Maak je geen zorgen Kree, ik heb wel handboeien liggen, kun je ze eerst even goed vastleggenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:53 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk idd dat ik het je van je zou verliezen
Jij meer ervaring als mij
Hoe kom jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik kan dat nog dronken vinden om 3 uur 's nachts.
En ik ben van mening dat er een hoop dames ook uitzondering moeten wordenquote:
Die heb ik zo losquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen Kree, ik heb wel handboeien liggen, kun je ze eerst even goed vastleggen
Dat zal het zijn ja, het ligt niet aan je uiterlijkquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En ik ben van mening dat er een hoop dames ook uitzondering moeten worden![]()
Alhoewel ik wel af en toe mezelf serieus afvraag hoe sommige gedrochten aan een relatie komen, en ik die nog steeds niet heb. En dan bedenk ik weer dat het aan mij ligt, omdat IK altijd wegren
uitgeprobeerd?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik kan dat nog dronken vinden om 3 uur 's nachts.
Zelfs zonder mijn ervaring leg je het afquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:53 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk idd dat ik het je van je zou verliezen
Jij meer ervaring als mij
Dat zou stap 1 zijn ja bij GvE iddquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen Kree, ik heb wel handboeien liggen, kun je ze eerst even goed vastleggen
Dat en die gedrochten settelen meestal voor minderquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En ik ben van mening dat er een hoop dames ook uitzondering moeten worden![]()
Alhoewel ik wel af en toe mezelf serieus afvraag hoe sommige gedrochten aan een relatie komen, en ik die nog steeds niet heb. En dan bedenk ik weer dat het aan mij ligt, omdat IK altijd wegren
quote:
dank je wel... maar ik weet niet hoe laat etc...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als er nog mensen mee willen rijden, ik heb 3 plaatsen. Vertrek is vanaf Den Bosch
ohja, ben in de war met de dagenquote:
Heeft die van jou ook VTEC?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoelaat? Kan wel kijken of ik je op het station kan ophalen.
hahaha ik weet niet hoe ik dit vanuit jou op moet vatten, nadat we je leven zo verziekt hebbenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zal het zijn ja, het ligt niet aan je uiterlijk
Ik ook nietquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dank je wel... maar ik weet niet hoe laat etc...
Dat zal het ook zijn. Ik heb best wel een lijst vol demandsquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat en die gedrochten settelen meestal voor minder
Ik kan wel wat hebben hoor, en ik wilde best even slachtoffer spelen om Huppel een leuk weekend te bezorgen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hahaha ik weet niet hoe ik dit vanuit jou op moet vatten, nadat we je leven zo verziekt hebben
Ik heb echt geen idee.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh da's wel leuk. Maar ik zal toch wel niet de enige zijn?
Ja, omdat ik mijn sarcasme ken, las ik het vol sarcasme. Ik moest wel hardop lachenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan wel wat hebben hoor, en ik wilde best even slachtoffer spelen om Huppel een leuk weekend te bezorgen.
En je moet het opvatten zo als het er staat he.
Oh die kan ik wel handelen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee.
Volgens mij komen er best veel met de auto.
Weet alleen van Evie dat ze met het ov komt
Ik was niet sarcastisch hequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, omdat ik mijn sarcasme ken, las ik het vol sarcasme. Ik moest wel hardop lachen
Hehe jij bent ook zo een eisenpakketwijf?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat zal het ook zijn. Ik heb best wel een lijst vol demands
Als ik het wil welquote:
jaquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als ik het wil wel![]()
Mijn bestelling al de deur uitgedaan?
Ik weet gewoon waar ik op valquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hehe jij bent ook zo een eisenpakketwijf?
Nee, zo las ik het dus de eerste keerquote:
Verstokte vrijgezel want Mr.Right wil maar niet langs komenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik weet gewoon waar ik op val
Wie?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:59 schreef -Engel- het volgende:
My wishlist.....
op dit moment....
1. Olly![]()
2. Jordan![]()
mag ook allebei![]()
doe ik het dansje wel weer ff![]()
En als Mr.Right Now langskomt, rent ze wegquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Verstokte vrijgezel want Mr.Right wil maar niet langs komen.
Hehehe
quote:
Perfect! Ik stel mijn eisen gewoon lager bijquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En als Mr.Right Now langskomt, rent ze weg
Olly Mur ofzoiets? Serieus?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:59 schreef -Engel- het volgende:
My wishlist.....
op dit moment....
1. Olly![]()
2. Jordan![]()
mag ook allebei![]()
doe ik het dansje wel weer ff![]()
oui oui oui, dus alles is echt schoon in huisquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gelukt met je kussensloop in de miele mieteren?
dat is wel lastig dan... denkt aan run awaybridequote:Op zondag 5 augustus 2012 00:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En als Mr.Right Now langskomt, rent ze weg
lager is later?quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Perfect! Ik stel mijn eisen gewoon lager bij
Dat idee, voor ik in een bruidsjurk zit, vaak na de seks ofzo.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dat is wel lastig dan... denkt aan run awaybride
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |