Ik kan me nog geen 2 minuten inhouden, ook dat moet je gemerkt hebbenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja je moet je even inhouden tot dat hij je heeft overladen met jurkjes.
Was het Justin Bieber?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
zeker lang geleden maar ik was het forum weer ff zat... maar nu moet ik weer van mijn obsessie af... dus kom ik weer hier.... Fok! is altijd leuker dan een crush op een of andere artiest
"buren"??? welke buren en hoi WTquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
-Engel-![]()
De voormalige Singles reeks is bij de "buren" .
Arme jij. Ik ook al sinds donderdagochtendquote:
Je bent verliefd op Bieber?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
zeker lang geleden maar ik was het forum weer ff zat... maar nu moet ik weer van mijn obsessie af... dus kom ik weer hier.... Fok! is altijd leuker dan een crush op een of andere artiest
Zo, dat is lang! Hoe hou je het vol meidquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Arme jij. Ik ook al sinds donderdagochtend
Ik probeer mn polsen door te branden met peuken, maar het duurt zo langquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zo, dat is lang! Hoe hou je het vol meid
Nou donderdag was je best aardig hoor.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik kan me nog geen 2 minuten inhouden, ook dat moet je gemerkt hebben
Trouwen? Why?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee man... neem iemand die meer mijn leeftijd is en het over trouwen heeft... dan zit je goed
Haha ik mag geen tips geven ten straffe van een banquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik probeer mn polsen door te branden met peuken, maar het duurt zo lang
Donderdag zat ik dan ook voornamelijk naar Bane en Bale te kijken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou donderdag was je best aardig hoor.
Maar Huppel haalde al het slechte in je naar boven
Dan kun je nog wel seks hebben hequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha ik mag geen tips geven ten straffe van een ban.
Ik dacht trouwens dat je vrijgezel was
Omdat dat belastingtechnische voordelen heeft nadat je geworpen hebt.quote:
Zie je wel dat ik mijn Batman pak aan had moeten trekken vrijdagquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Donderdag zat ik dan ook voornamelijk naar Bane en Bale te kijken.
Moet je tegenwoordig een relatie hebben om te neuken dan? Verdammt..quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha ik mag geen tips geven ten straffe van een ban.
Ik dacht trouwens dat je vrijgezel was
prima op het werk... nog steeds druk dus dat is mooiquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Deze buren: [SC]
Hoe is het daar met jou op het werk?
Ware liefde.. iehl, bij het uitspreken kreeg ik al een vieze smaak in mn mondquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat hij de ware liefde heeft gevonden enzo
Bruno Mars?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee man... neem iemand die meer mijn leeftijd is en het over trouwen heeft... dan zit je goed
quote:
Dat zeg ik toch niet ...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Moet je tegenwoordig een relatie hebben om te neuken dan? Verdammt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |