Dan koop je die tochquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
En deze wil ik ook
http://topvintage.nl/nl/v(...)rry-swing-dress-jurk
Ach vent, jij hebt gewoon geen smaak. Zelfs ik zou dr rakenquote:
Zhe money is keeping me againquote:
Als jij het zegt . . .quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, dat is echt wel een indo
Rijke vent zoekenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zhe money is keeping me again
Met een stok om haar aan de kant te krijgenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ach vent, jij hebt gewoon geen smaak. Zelfs ik zou dr raken
Dat is jouw mening. Ik denk dat ik goede smaak heb.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ach vent, jij hebt gewoon geen smaak. Zelfs ik zou dr raken
Nee hoor, t is best een lekker wijf.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Met een stok om haar aan de kant te krijgen
Maar waar??? Man/vrouw ratio in nijmegen is 1/1000.. onmogelijk dus als ik daar ook nog eens een rijke vandaan moet toverenquote:
*kwijlt*quote:
Ik zou haar ook wel kunnen raken maar ja, ik denk niet helder meerquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee hoor, t is best een lekker wijf.![]()
Ik zou hooguit dr badpak jatten.
Ben daar toch een aantal keren geweest maar dit was niet mijn indruk.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar waar??? Man/vrouw ratio in nijmegen is 1/1000.. onmogelijk dus als ik daar ook nog eens een rijke vandaan moet toveren
En toch is het ongeveer zo. misschien overdrijf ik er 2 of 3, maar daar ben ik vrouw voor.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben daar toch een aantal keren geweest maar dit was niet mijn indruk.
Op de uni lopen genoeg balletjes rond met rijke ouders die te veel geld te besteden hebben.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar waar??? Man/vrouw ratio in nijmegen is 1/1000.. onmogelijk dus als ik daar ook nog eens een rijke vandaan moet toveren
Je denkt niet helder meer?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zou haar ook wel kunnen raken maar ja, ik denk niet helder meer
Schat, hoe lang denk je dat ik het volhoud met een balletje?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Op de uni lopen genoeg balletjes rond met rijke ouders die te veel geld te besteden hebben.
ik heb er een aangemaaktquote:
Ja je moet je even inhouden tot dat hij je heeft overladen met jurkjes.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Schat, hoe lang denk je dat ik het volhoud met een balletje?![]()
Je hebt me nu in het echt meegemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |