De deur is openquote:
15.000? Newbiequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kut, ik heb vandaag mijn 15.000ste post gemaakt zonder het te merken.
Ja, nu moet ik 5000 posts wachten om iets leuks te posten.quote:
Verschrikkelijk! Dat je dit leed jezelf hebt kunnen aandoen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, nu moet ik 5000 posts wachten om iets leuks te posten.
Binnen 1 jaar? Vind het best goed.quote:
Hater.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Verschrikkelijk! Dat je dit leed jezelf hebt kunnen aandoen.
het zal je kind maar wezen
Pauperslijterij.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Binnen 1 jaar? Vind het best goed.
[..]
Hater.
Ik kon je vodka niet vinden bij de slijterij.
Zucht!!quote:
Nee, die zitten allemaal in hun eigen put, die klimmen er niet zomaar uit terwijl hun voetjes vastzitten aan de grond.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:36 schreef STING het volgende:
[..]
Dan doe ik hem wel gelijk op slot, straks ontsnapt er nog een van je sexslaafjes
NL is te duur!!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:36 schreef Watertornado het volgende:
Vervelend om te weten dat in rusland de 500 mL versie ongeveer 180 roebel kost (iets onder 5 euro) trouwens.
Hmm, dan heb je vrij weinig aan ze als sexslaafjesquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, die zitten allemaal in hun eigen put, die klimmen er niet zomaar uit terwijl hun voetjes vastzitten aan de grond.
Hebben ze die voetjes nodig om te seksen dan?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:39 schreef STING het volgende:
[..]
Hmm, dan heb je vrij weinig aan ze als sexslaafjes
Tuurlijk niet.. Ik heb de sleutels. Ik kan hun kettingen zo lang en kort maken als ik wil.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:39 schreef STING het volgende:
[..]
Hmm, dan heb je vrij weinig aan ze als sexslaafjes
Wat is er aan het handje lieverd?quote:
Kom mij maar voederen dan, ik heb hongerquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wat is er aan het handje lieverd?![]()
Alleen de maagzuur? In dat geval wil je mij niet in de buurt hebben, ik ben een feeder.
Ohja, Thee heb ik! Dekentjes heb ik ook! En ik heb custardcakejes gekocht!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je mag er hier wel op de bank bij komen zitten.
Onder een dekentje en met een kop thee
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kom mij maar voederen dan, ik heb honger
Ik lig nu in bed, met een kop thee.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je mag er hier wel op de bank bij komen zitten.
Onder een dekentje en met een kop thee
Ik heb toch geen eten in huis!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wat is er aan het handje lieverd?![]()
Alleen de maagzuur? In dat geval wil je mij niet in de buurt hebben, ik ben een feeder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |