Haha, hoogtepunttroffee's, uhuhhquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Totdat ze uit je rug steken, dan ben je er trots op..
Kwam je bijna klaar?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Die was zo snel dat ik bijna een nagel brak
Dat je bed er naderhand zo uitziet, maar dan groter enzo..quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat je bed er naderhand zo uitziet, maar dan groter enzo..
[ afbeelding ]
Nee, ik moest gewoon heel snel typen, en toen zat mn nagel in de wegquote:
Dat snapte ik jaquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik moest gewoon heel snel typen, en toen zat mn nagel in de weg
Het zal het waard zijn.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:06 schreef STING het volgende:
[..]!
Niet the second coming, maar The Last Coming
Daarom Realforce 103U(B) kopen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik moest gewoon heel snel typen, en toen zat mn nagel in de weg
Maar wees niet bang, ze zitten er allemaal nog aanquote:
wattus?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daarom Realforce 103U(B) kopen.
ZO! Was je lek?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat je bed er naderhand zo uitziet, maar dan groter enzo..
[ afbeelding ]
Gelukkigquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar wees niet bang, ze zitten er allemaal nog aan
Nee, slagaderlijke bloeding, mn nagel kwam te diep in zn strot.quote:
Een toetsenbord. Wow.quote:
Ow, dan is het goed.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, slagaderlijke bloeding, mn nagel kwam te diep in zn strot.
quote:
Je wilt het wel.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:09 schreef STING het volgende:
[..]
Voor haar misschien, niet voor de man gok ik
Ach, die 3 jaar achter je computertje, lurkend op fok... waar je ineens achter je pc doodgaat omdat je een hartaanval krijgt en je huisdieren je opvreten?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:11 schreef STING het volgende:
[..]
You know you want it?
Ik weet het niet hoor, ik heb op zich nog m'n hele leven voor me
Eentje met speciaal gebogen toetsen waardoor je met lange nagels veel makkelijker kunt typen dan op conventionele toetsenborden.quote:
maar ik ga geen extra toetsenbord aan mn laptop hangen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Eentje met speciaal gebogen toetsen waardoor je met lange nagels veel makkelijker kunt typen dan op conventionele toetsenborden.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ach, die 3 jaar achter je computertje, lurkend op fok... waar je ineens achter je pc doodgaat omdat je een hartaanval krijgt en je huisdieren je opvreten?
dat idee ja..quote:
Nog speciale kleding aangedaan?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:16 schreef STING het volgende:
Vandaag naar Castlefest geweest. Was erg tof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |