Het is friet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:37 schreef housesoftheholy het volgende:
Omdat het in Nederland gebruikelijk is om patat met mayo te eten? Overigens vind ik de patat van McDonalds niet te vreten.
Of het patat of friet is, is afhankelijk van de verkoper. Als hij het patat noemt, dan is het patat. Als hij het friet noemt, dan is het friet. Als hij het gebakken aardappelreepjes noemt, dan zijn het gebakken aardappelreepjes.quote:
Klopt, maar in de friettent, mcdonalds, burger king etc etc krijg je friet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:39 schreef cricket het volgende:
[..]
Of het patat of friet is, is afhankelijk van de verkoper. Als hij het patat noemt, dan is het patat. Als hij het friet noemt, dan is het friet. Als hij het gebakken aardappelreepjes noemt, dan zijn het gebakken aardappelreepjes.
Burger King vind ik niet te vretenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:37 schreef waspoedertje het volgende:
Dan moet je maar naar burger king gaan
Zolang het geen raspatat is is het toch niet te vreten.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:39 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Klopt, maar in de friettent, mcdonalds, burger king etc etc krijg je friet.
Een aardappel bereidt op een turkse manier?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:40 schreef cricket het volgende:
[..]
Zolang het geen raspatat is is het toch niet te vreten.
Ik werk bij McDonald's maar we hebben gewoon rode zakjes ketchup 55 cent bij mcdonalds zwolle dus oterechte klachtquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:35 schreef BesottedOrb het volgende:
Zo...
zat even te denken.. dat ik die fritessaus bij de Mcdonald's best te snaaien vind maar waarom hebben ze in hemelsnaam geen ketchup daarzo? In Engeland en Frankrijk hebben ze het wel
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja man![]()
ik ga even de koeien melken
gr gr
Wat is er Turks aan raspatatquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:41 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Een aardappel bereidt op een turkse manier?
waar?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:41 schreef padlarf het volgende:
Je hebt wel zakjes ketchup bij de McDonalds.
Ja en je mag je drinken onbeperkt bijvullenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:39 schreef Mylene het volgende:
In de VS kan je gratis van die cupjes vullen met tomatenketchup.
Weet ik veel, de enige mensen die ik ken die rasfriet verkopen zijn van die shoarmashops.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:42 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wat is er Turks aan raspatat
eey gulmez mattie a heldjequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:43 schreef Gulmez het volgende:
[..]
niet in zwolle wonen![]()
![]()
![]()
![]()
bij ons hebben ze het wel dus
In wat voor gehucht woon jij? Overigens is shoarma ook niet Turksquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:43 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Weet ik veel, de enige mensen die ik ken die rasfriet verkopen zijn van die shoarmashops.
Nijmegen, at the moment in Parijs, sorry.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
In wat voor gehucht woon jij? Overigens is shoarma ook niet Turks![]()
Döner kebab wel.
'k woon in leidschendam maar nog nooit ketchup gezien daarzo..quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:43 schreef Gulmez het volgende:
[..]
niet in zwolle wonen![]()
![]()
![]()
![]()
bij ons hebben ze het wel dus
Je moet er dan ook om vragen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:44 schreef BesottedOrb het volgende:
[..]
'k woon in leidschendam maar nog nooit ketchup gezien daarzo..
Raspatat komt van oorsprong uit Noord-Nederland, en daar kun je het vrijwel overal krijgen. Maar hier in het westen is het zeker wel op meer plekken verkrijgbaar dan alleen de shoarmashop.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:43 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Weet ik veel, de enige mensen die ik ken die rasfriet verkopen zijn van die shoarmashops.
In Nijmegen alleen in de Turkseshops.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:46 schreef cricket het volgende:
[..]
Raspatat komt van oorsprong uit Noord-Nederland, en daar kun je het vrijwel overal krijgen. Maar hier in het westen is het zeker wel op meer plekken verkrijgbaar dan alleen de shoarmashop.
Zuid, Noord of binnenstad?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:42 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik werk bij McDonald's maar we hebben gewoon rode zakjes ketchup 55 cent bij mcdonalds zwolle dus oterechte klacht
raspatat kan je hier in elke patatzaak halenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:46 schreef cricket het volgende:
[..]
Raspatat komt van oorsprong uit Noord-Nederland, en daar kun je het vrijwel overal krijgen. Maar hier in het westen is het zeker wel op meer plekken verkrijgbaar dan alleen de shoarmashop.
Ja, hier ook, maar in de kleinere dorpjes (zoals Nijmegen) blijkbaar niet. Tja, hun gemis.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:47 schreef BesottedOrb het volgende:
[..]
raspatat kan je hier in elke patatzaak halen
dat ziekenhuis bij LEIDSCHENHAGEN ben ik geboren mattie en daar bij de digros ofzo flat woonde ik eerste jaren daarna schilderswijk toen zoetje toen zwollywoodquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:44 schreef BesottedOrb het volgende:
[..]
'k woon in leidschendam maar nog nooit ketchup gezien daarzo..
oooooh, ik weet waar je bedoeldquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:49 schreef Gulmez het volgende:
[..]
dat ziekenhuis bij LEIDSCHENHAGEN ben ik geboren mattie en daar bij de digros ofzo flat woonde ik eerste jaren daarna schilderswijk toen zoetje toen zwollywood
mooie stad man leidschendam, is de Damlaan al af ?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:49 schreef BesottedOrb het volgende:
[..]
oooooh, ik weet waar je bedoeld
Bedoelde ik even niet....waar kan ik jou tegenkomen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:50 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ze hebben het in alle 3 de filialen
Nijmegen geen stad noemen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:48 schreef cricket het volgende:
[..]
Ja, hier ook, maar in de kleinere dorpjes (zoals Nijmegen) blijkbaar niet. Tja, hun gemis.
O wat ontzettend sjiekquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:44 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Nijmegen, at the moment in Parijs, sorry.
ja damlaan wel maar al die huizen daarzo nog nietquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:50 schreef Gulmez het volgende:
[..]
mooie stad man leidschendam, is de Damlaan al af ?bij de vliet
Nee hoor, ik kreeg zelfs geen moslim eten mee in de buitenwijk.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:51 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
O wat ontzettend sjiek![]()
Nu denk ik heel anders over je
Dat klopt natuurlijk niet helemaal, in de VS verschilt het echt enorm per staat. soms zelfs per stad en soms zelfs per straat! lolquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:39 schreef Mylene het volgende:
Beschaving (zoals raspatat) is blijkbaar nog niet helemaal doorgedrongen, dus dan is het inderdaad geen stad.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:51 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Nijmegen geen stad noemen.Met je randstad.
New York, Shanghai, Paris, Moskou etc etc. zijn pas steden.
waar heb je het in godsnaam over?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:52 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kreeg zelfs geen moslim eten mee in de buitenwijk.
Sinds ze gestopt zijn met de Concorde, ga ik geen ketchup meer halen in de VS. Tijd is geldquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:39 schreef Mylene het volgende:
Ramadan supermarkt actiequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:55 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
waar heb je het in godsnaam over?
Domme redenering. Rotterdam, Utrecht, Amsterdam of Den Haag heeft niet eens 1 miljoen inwoners, het is geen stad.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:55 schreef cricket het volgende:
[..]
Beschaving (zoals raspatat) is blijkbaar nog niet helemaal doorgedrongen, dus dan is het inderdaad geen stad.
Is dat een geschreven regel?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:05 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Domme redenering. Rotterdam, Utrecht, Amsterdam of Den Haag heeft niet eens 1 miljoen inwoners, het is geen stad.
Den Haag is inderdaad geen stad. De andere 3 wel.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:05 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Domme redenering. Rotterdam, Utrecht, Amsterdam of Den Haag heeft niet eens 1 miljoen inwoners, het is geen stad.
In de USA had ik inderdaad wel ketchup bij mijn frietjes.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:14 schreef ConnorKenway het volgende:
INB4 Een wijsneus die claimt dat hij in de usa wel ketchup bij zn friet had.
Net zo geschreven als dat rasfriet/stad verhaal.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Is dat een geschreven regel?
Nee hoor.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:12 schreef cricket het volgende:
[..]
Den Haag is inderdaad geen stad. De andere 3 wel.
Het is fritessaus met peterselie en kleurstof.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:38 schreef cricket het volgende:
Ze noemen het fritessaus maar dat is het ook niet echt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |