Carrefour?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:16 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik lul echt niet, het is in Parijs waar ik nu ben.
Zeg gewoon dat je wel Moslim bentquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:16 schreef Mr.Cooper het volgende:
Waaraan kunnen ze zien dat jij geen moslim bent?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:16 schreef Mr.Cooper het volgende:
Dat, en Frankrijk of Nederland het is gewoon discriminatie?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
Verzonnen topic, ze kunnen nooit aan je zien dat je geen moslim bent want dat is een geloof geen etnische afkomst mr. Cooper.
Ga terug en film het.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:18 schreef Mr.Cooper het volgende:
Kerel dan geloven jullie het toch lekker niet. Met je kutforum, al die domme kuttopics blijven altijd open maar dit geloven jullie gewoon niet... Okay dan niet...
Voorlopig is dit ook nog gewoon open?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:18 schreef Mr.Cooper het volgende:
Kerel dan geloven jullie het toch lekker niet. Met je kutforum, al die domme kuttopics blijven altijd open maar dit geloven jullie gewoon niet... Okay dan niet...
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:18 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ach jochie toch.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:18 schreef Mr.Cooper het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |