Hoe kom jij toch tot deze conclusie?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:21 schreef Snowballed het volgende:
iemand die frisdrank neemt gaat geen 2 glaasjes per dag drinken... ..
Nee suiker is lekker gezondquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:10 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Alsof enkel bouwvakkers fysiek zwaar werk doen..
[..]
Dus jij drinkt ook 3 kwart liter per dag..
Maar zoals ik al vaker heb gezegd hier... het gaat om de TT niet om wie dan ook te bashen...
Ik zeg als het bewezen is dat het niet slecht voor je is, is het nog niet automatisch een goede vervanger voor suiker.. niemand weet wat de gevolgen op lange termijn zijn.. dus laten we het maar gebruiken en dan zien we wel.. we hebben immers bewezen dat het niet slecht is bij een gematigde hoeveelheid..
(er zijn te veel mensen die niet de gematigde hoeveelheid tot zich nemen maar dat is niet gemiddeld dus kijken we daar niet naar...)
Hoezo je kop in het zand steken..?
De van Dale zal wel gelijk hebben hoor maar gematigd en normaal, vind ik nogal verschillend klinken...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:21 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Heb je mijn stuk eigenlijk wel gelezen?
Gematigd betekend volgens Van Dalen: "zonder uitersten" wat op 1 schaal is met "normaal".
Normaal gebruik is gebruik zonder uitersten.
En dan nog zijn de onderzoeken, wel gericht op uitersten, alleen wordt het begrip gematigd ingezet om bijvoorbeeld 100x onder de risico grens te blijven. Zo werkt dat met onderzoeken en veiligheidsristricties en reglementen (ISO).
Snowballed, ik snap werkelijk waar niet dat je hier zo moeilijk over kan doen, jij zegt dat June het naar haar hand wil zetten. Maar in feite ben jij met vrij loze uitspraken dat nog veel meer aan het doen.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:21 schreef Snowballed het volgende:
iemand die frisdrank neemt gaat geen 2 glaasjes per dag drinken...
Precies, en wat ik al zei, overmatig gebruik van welke substantie dan ook is niet goed. Net zoals te veel vet vreten of suiker dus.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee suiker is lekker gezond. en al helemaal in de hoeveelheden die de gemiddelde persoon tegenwoordig binnen krijgt
. Waar denk je dat al die obesitas tegenwoordig vandaan komt.
waar staat dat IK die iemand ben..?quote:
Idd suiker is ook niet gezond maar daarvan weten we een stuk meer, en laten we dat maar vervangen voor iets waar we niet van weten wat de gevolgen op lange termijn van zijn...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee suiker is lekker gezond. en al helemaal in de hoeveelheden die de gemiddelde persoon tegenwoordig binnen krijgt
. Waar denk je dat al die obesitas tegenwoordig vandaan komt.
Als je per se wilt weten wat het over 50 jaar doet, nee dat weten we inderdaad niet. Maar aangezien het al >20 jaar op de markt en er nog steeds geen rare dingen zijn aangetoond geloof ik het allemaal wel. Je kunt morgen ook onder een bus komen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:26 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Idd suiker is ook niet gezond maar daarvan weten we een stuk meer, en laten we dat maar vervangen voor iets waar we niet van weten wat de gevolgen op lange termijn van zijn...
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:29 schreef June. het volgende:
[..]
Als je per se wilt weten wat het over 50 jaar doet, nee dat weten we inderdaad niet. Maar aangezien het al >20 jaar op de markt en er nog steeds geen rare dingen zijn aangetoond geloof ik het allemaal wel. Je kunt morgen ook onder een bus komen.
Inderdaad, oh my, en ik probeer het elke keer weer met fatsoenlijke argumenten maar er komt gewoon niks terugquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:30 schreef ssebass het volgende:
Today, the day I lost my faith in humanity
Ja he, echt onbegrijpelijk dat mensen daadwerkelijk zo kunnen denken. Dacht eerst dat het een troll was, maar ben toch bang van niet. Wat ik al zei, het is net mensen van een religie af proberen te praten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:30 schreef June. het volgende:
[..]
Inderdaad, oh my, en ik probeer het elke keer weer met fatsoenlijke argumenten maar er komt gewoon niks terug
Nee, het is niet schadelijk voor zover we nu weten.. Alleen een follow-up duur van 50 jaar is gewoon belachelijk, dat hebben we nergens voor..quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:32 schreef Snowballed het volgende:
Fijne dokter.... ach of het schadelijk is weet ik niet... maar u kunt morgen ook onder een bus komen dus gaat u maar rustig naar huis..
Neemt u maar een jaartje of 50 plaats in de wachtkamer. Neemt u uw eigen fles fris mee?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:33 schreef June. het volgende:
Nee, het is niet schadelijk voor zover we nu weten.. Alleen een follow-up duur van 50 jaar is gewoon belachelijk, dat hebben nergens voor..
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neemt u maar een jaartje of 50 plaats in de wachtkamer. Neemt u uw eigen fles fris mee?
Ach die hoef je niet te gebruiken want misschien kom je morgen wel onder een bus...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:35 schreef Lienekien het volgende:
Ik zou mijn medicijnen niet meer durven nemen als ik eerst de resultaten van 50 jaar gebruik moest afwachten.
Exact veel medicijnen en producten zijn nog niet zo lang op de markt. Ergens blijft het altijd koffie dik kijken, maar dat is met echt alles zo op de markt. Dan moet je maar water drinken als je nooit een risico wil lopen, want van suiker krijg je immers obesitas en op lange termijn ook wel kanker.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:35 schreef Lienekien het volgende:
Ik zou mijn medicijnen niet meer durven nemen als ik eerst de resultaten van 50 jaar gebruik moest afwachten.
Weet je wat er aan medicijnen en andere troep in water zit..?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:37 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Exact veel medicijnen en producten zijn nog niet zo lang op de markt. Ergens blijft het altijd koffie dik kijken, maar dat is met echt alles zo op de markt. Dan moet je maar water drinken als je nooit een risico wil lopen.
Je snapt dat je jezelf enkel belachelijker aan het maken bent?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:36 schreef Snowballed het volgende:
Ach die hoef je niet te gebruiken want misschien kom je morgen wel onder een bus...
Alle zorg in 1 klap weggevaagd
Jij bent wel goed in drogredenen, hè?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:36 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ach die hoef je niet te gebruiken want misschien kom je morgen wel onder een bus...
Alle zorg in 1 klap weggevaagd
ja hoor.. dat doe ik...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je snapt dat je jezelf enkel belachelijker aan het maken bent?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De dokter zegt het net zelf... het maakt niet uit want morgen kun je ook onder een bus komen..quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij bent wel goed in drogredenen, hè?One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:39 schreef Snowballed het volgende:
[..]
ja hoor.. dat doe ik...Fijn dat je het zelf ook beseft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shine bright like a diamond.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:18 schreef June. het volgende:
[..]
Ja, omdat er dus gedegen onderzoek naar is gedaan. Onderzoek dat in principe door iedereen herhaald kan worden en er dan weer dezelfde conclusies uit kunnen worden getrokken. En dat is dus het verschil tussen 'deskundigen' (ons dus) en 'gewone' mensen. Ik kijk kritisch naar elk onderzoek en trek daar mijn conclusies uit. Jij geloof alleen maar sites zoals aspartaam.nl, maar kijkt niet verder, waarom niet? Nogmaals, heb jij daar ooit resultaten of getallen gezien die het tegendeel beweren? Dat aspartaam slecht is? Onderzoek dat ook door iemand anders gedaan kan worden en dat er dan weer hetzelfde uitkomt?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:54 schreef fathank het volgende:
Mensen die flessen frisdrank per dag drinken.
Drink gewoon water.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou ... jij en jouw collega's doen dat toch zo goed als allemaal? Ik zal het ook even mijn broer melden, de bouwvakker. Beetje een homo staan wezen met zijn thermoskan thee en waterfles.
We hebben het hier niet alleen over Light Frisdranken natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:57 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
En sowieso gaat de prik er niet na één dag uit als je de fles gewoon goed afsluit en in de koelkast bewaart.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:39 schreef Snowballed het volgende:
[..]
ja hoor.. dat doe ik...Nee, dat zei ik niet. Begrijpend lezen is moeilijk hè? Dat was om te relativeren, nergens in het leven heb je de zekerheid dat iets wel of niet gaat gebeuren. Voor aspartaam weten we dat het bij normaal gebruik niet schadelijk is, maar wat het doet over 50 jaar dat weten we inderdaad niet. Maar dat weten bij veel meer dingen wel niet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
De dokter zegt het net zelf... het maakt niet uit want morgen kun je ook onder een bus komen..Shine bright like a diamond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |