Thanks voor de tip. Zal er zeker op letten!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:33 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Dat kan best, maar toch even een weekje afwachten. Na een beetje gesleep kunnen ze weer losdraaien - dan is het gewoon weer een kwestie van opnieuw vastdraaien en bij mij zitten ze er nu allemaal stevig in.
Dat denk ik ook, ja.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:37 schreef Stuart het volgende:
Overigens merk ik er vooralsnog niets van dat ik van 4GB naar 8GB ben gegaan. De MBP voelt niet sneller namelijk. Maar wellicht wel als ik meer open heb staan dan alleen Mail en Safari
4GB klonk zo weinig en ik vond het relatief goedkoop dus dacht ik bereid me vast voor op de toekomstquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:37 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Waarom heb je er 4 GB bij gezet?
Bovendien heb je nu ook 512 MB VRAM i.p.v. 348 MB.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
4GB klonk zo weinig en ik vond het relatief goedkoop dus dacht ik bereid me vast voor op de toekomst
Ja, dat zag ik inderdaad. Het was inderdaad 384 en nu 512quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:39 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Bovendien heb je nu ook 512 MB VRAM i.p.v. 348 MB.
Oh, ja 384 inderdaad. Ik ben al een tijdje gewend aan 512 dus ik was 't vergeten, hahaquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik inderdaad. Het was inderdaad 384 en nu 512
Geen idee of ik dat merk, maar ach, voor £43.19 kan ik niet kapot gaan.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:42 schreef opgebaarde het volgende:
Omg wat heb je gedaan? Steve draait zich om in zijn graf
Dat doet ie ook al om de 7" iPadquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:42 schreef opgebaarde het volgende:
Omg wat heb je gedaan? Steve draait zich om in zijn graf
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:56 schreef Muchachooo het volgende:
Wat gaaf dat de remote van de Apple earphones ook werkt op een Mac
Ik vroeg me wel af, geldt dat alleen voor de officiele Apple oortjes of voor alle oortjes die compatibel zijn met iPod/iPhone? Heeft iemand daar ervaring mee?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:47 schreef remlof het volgende:
Steve Jobs Says 7-Inch Tablets Are ‘Dead on Arrival’
Ach, dat heeft 'ie ook over mp3-spelers gezegd die video kunnen afspelen. Soms riep Jobs dat iets niet de moeite waard is in een poging de concurrentie op andere ideeën te brengen, om er vervolgens een jaar later zelf mee op de proppen te komen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:47 schreef remlof het volgende:
Steve Jobs Says 7-Inch Tablets Are ‘Dead on Arrival’
Meestal kun je bij SSD's een kit bestellen waarmee je je HDD kan clonen naar de SSD, dan is het dus echt gewoon een kwestie van 't ding er in proppen en gaan met die banaan appel.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:50 schreef Stuart het volgende:
Nu alleen nog een SSD erin zetten. Dat lijkt me ook niet zo moeilijk eigenlijk. Het enige dat ik even moet opzoeken is hoe je OSX er dan weer zonder moeite/problemen op zet en of dat het enige is of dat ik eerst nog moet formatteren of iets
Ik heb zo'n kloon set maar ik wil het eigenlijk niet klonen. Geen idee waarom niet want mijn MBP is pas 2 weken oud en er staat nog niets bijzonders op. Ik dacht dat een clean install van ML beter zou zijnquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:51 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Meestal kun je bij SSD's een kit bestellen waarmee je je HDD kan clonen naar de SSD, dan is het dus echt gewoon een kwestie van 't ding er in proppen en gaan met die banaan appel.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:50 schreef Stuart het volgende:
Nu alleen nog een SSD erin zetten. Dat lijkt me ook niet zo moeilijk eigenlijk. Het enige dat ik even moet opzoeken is hoe je OSX er dan weer zonder moeite/problemen op zet en of dat het enige is of dat ik eerst nog moet formatteren of iets
quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb zo'n kloon set maar ik wil het eigenlijk niet klonen. Geen idee waarom niet want mijn MBP is pas 2 weken oud en er staat nog niets bijzonders op. Ik dacht dat een clean install van ML beter zou zijn
Voor welke ga je? Ik zit er ook aan te denken om een ssd er in te zetten en een externe hdd te maken van wat er nu in zit.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:50 schreef Stuart het volgende:
Dat wordt of de Crucial M4 256GB of de Samsung 830 256GB. Daar ben ik nog niet over uitquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:57 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Voor welke ga je? Ik zit er ook aan te denken om een ssd er in te zetten en een externe hdd te maken van wat er nu in zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |