SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
Zwarte zaterdag bitchesquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:36 schreef Furdinand het volgende:
Groetjes van appeltje en mij vanuit een zonnige file in Zuid-Frankrijk!
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:40 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Zwarte zaterdag bitchesgeen groetjes terug
Ja ik weet niet nadat je mij een glas appelsap gaf kan ik me niks meer herinnerenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:03 schreef Beach het volgende:
[..]
Ben je nu al die twee grandioze uren vergeten?/
Ik had niet de appelsap moeten gebruiken die P_z mij geleverd hadquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja ik weet niet nadat je mij een glas appelsap gaf kan ik me niks meer herinneren
Mama KaBeequote:
Jij bent de ARG mamaquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ben nog geen mama, laat staan ontmaagd
Maagd tot het huwelijk?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ben nog geen mama, laat staan ontmaagd
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jij bent de ARG mama![]()
Jij bent net zoals maagd Maria, kinderen gekregen zonder geprikt te wordenNu zijn wij allemaal Jezus
Enkel lof voor de Emperor.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:35 schreef Cosmo2.0 het volgende:
2happy4u heeft een nieuwe UI
MIJN AUTISME HELP
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:13 schreef Plastic_zak het volgende:
Vanavond ga ik mezelf voortplanten.
Oja je ging vandaag met haar meeten hequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:14 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Na jaren eindelijk succesvol gehosseld.
Wie moet ik condoleren dan?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:14 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Gehosseld ? Je.zat de hele nacht dronken op FOKquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:14 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:17 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Gehosseld ? Je.zat de hele nacht dronken op FOKwaarschijnlijk een droom man sorry
Nee, ze haakt af.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:16 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Oja je ging vandaag met haar meeten he
Mijn g moest vroeg naar huis dus ik ging maar met hem mee.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:17 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Gehosseld ? Je.zat de hele nacht dronken op FOKwaarschijnlijk een droom man sorry
Waarom haakt ze af?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:24 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nee, ze haakt af.maar iemand die ik gister heb ontmoet :$.
capichequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:23 schreef leeell het volgende:
èèn "vrouwelijke" FOK!ker meeten al hosselen noemen
Hoezo arme homo's? Nu zijn ze nat en moeten ze elkaar komen opwarmen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Daaaamn die regen, arme homo's
,') toch denk ik dat ze warmer weer en zonnetje meer waarderenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hoezo arme homo's? Nu zijn ze nat en moeten ze elkaar komen opwarmen.
Waarschijnlijk wel, lekker met z'n allen glibberen van het zweet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
,') toch denk ik dat ze warmer weer en zonnetje meer waarderen
Maar god wast die vieze homo's nu wel af hiahaiahaoahi!!!___!!1!
Ik zat ook al te kijkenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:30 schreef Beach het volgende:
Tafeltennis nu Ned - China (eigenlijk China China maar goed)
Blauw is Nederland.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik zat ook al te kijkenWie speelt er nou voor wie
Een jongetje tegen een meisjequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:30 schreef Beach het volgende:
Tafeltennis nu Ned - China (eigenlijk China China maar goed)
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:36 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Een jongetje tegen een meisjedat is toch helemaal niet eerlijk
Niet haten, ik heb voor mijn doen al veel gekeken.quote:
Het zijn niet voor niets Chinese afdankertjesquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:46 schreef JanPiraat het volgende:
Die andere Nederlander is slechter dan deze, dus dit is game over zoals verwacht
Als jij mee zou doen met schoonspringen moeten ze de naam veranderen naar viesspringen xdxdxdXDquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:49 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Niet haten, ik heb voor mijn doen al veel gekeken.
Trampolinespringen M en V
Schoonspringen
Wielrennenn
Turnen
Ieieieieieieieieeieieiei grappig.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Als jij mee zou doen met schoonspringen moeten ze de naam veranderen naar viesspringen xdxdxdXD
dank jequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:51 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ieieieieieieieieeieieiei grappig.
quote:
Mooi zo, zit zelf krap bij kas dus dacht bijna dat we onveilig erin moesten.quote:
Yaaaaaaaiii hoi Snow.quote:
Gewoon droog erin.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mooi zo, zit zelf krap bij kas dus dacht bijna dat we onveilig erin moesten.
Hij's te strak.quote:
Zal ik even de omtrek meten, dan weten we of het bij jou past.quote:
Maak gelijk foto's.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:58 schreef Beach het volgende:
[..]
Zal ik even de omtrek meten, dan weten we of het bij jou past.
Live cam?quote:
Gewoon live?quote:
Hoe gaan wij dan homoseks?quote:
Maar ik ben niet homo, hoe kan ik dan aan homoseks doenquote:
Biseks?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar ik ben niet homo, hoe kan ik dan aan homoseks doen
Jammer, nu zal ik jouw liefde die mijn hart vult maar moeten vervangen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik doe sowieso niet aan seks voor het huwelijk.
Cosmo is nog vrijquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jammer, nu zal ik jouw liefde die mijn hart vult maar moeten vervangen.
Cosmo, daten?quote:
Oké, wanneer zien we elkaar?quote:
Heet jij Cosmo?quote:
doe even foto makenquote:
Ooww jammer ik zit op je familiefeestquote:
Ze heet IRL Cosmo.quote:
Ik ookquote:
Toevallig. Ik ook.quote:
hahaquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:16 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ooww jammer ik zit op je familiefeestwe wachten op je.. ik heb gezegd dat ik verloren neef ben
Wij zijn allemaal Cosmo!quote:
Pick me, pick me!!quote:
Dus wanneer gaan wij naar de Gay Pride dan?quote:
http://www.at5.nl/quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dus wanneer gaan wij naar de Gay Pride dan?
Tja, als je het zo stelt..quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:45 schreef leeell het volgende:
vind het een walgelijke manifestatie waarbij een deel van de homo's lekker exorbitant aan het dansen is op een paar boten en de rest van homo's thuis met plaatsvervangende schaamte zit te kijken ernaar.
en maar afvragen waarom Nederlands nog steeds zo stereotypisch kijken naar homo's
Van mij hoeft dat ook niet perse nee, ik snap de gedachte erachter wel maar of het bevorderlijk werkt is een ander.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:45 schreef leeell het volgende:
vind het een walgelijke manifestatie waarbij een deel van de homo's lekker exorbitant aan het dansen is op een paar boten en de rest van homo's thuis met plaatsvervangende schaamte zit te kijken ernaar.
en maar afvragen waarom Nederlands nog steeds zo stereotypisch kijken naar homo's
Ik zou gaan, maar toch niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:45 schreef 2Happy4U het volgende:
Misschien wel, maar te sociaal autistisch om buiten te komen.
Haha maak ik morgen wel, voer ik gelijk in in mijn agenda dan.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Foto maak ik vanavond wel dan
Ha die bietsels
Zingt hij traditionele liederen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Er zit een zingende mongool in de bus. Precies vandaag ben ik mm oortjes vergeten mee te nemen![]()
Hoe weet je zeker dat hij uit Mongolië komt?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Er zit een zingende mongool in de bus. Precies vandaag ben ik mm oortjes vergeten mee te nemen![]()
Oh een groepje Mongoolse toeristen bij jou in de bus, wat een toeval.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hij zingt vet vals en zn vrienden doen ook mee![]()
idioten.
Sorry Gordon.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb hier geen kracht meer voor, shoot me plz
Zeg er wat vanquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hij zingt vet vals en zn vrienden doen ook mee![]()
idioten.
Nee.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jan zullen we jouw fb account verwijderen en samen verder gaan op mijn account?
16.00 uur stipt. En hoevaak moet ik nog nee zeggen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
okokok
Hoe laat werk je morgen? En is D. echt gay? D:
vandaag zeiden ze het weer :squote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:15 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
16.00 uur stipt. En hoevaak moet ik nog nee zeggen?
Je bent te onzeker over alles.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
vandaag zeiden ze het weer :s
Cool dan zie ik je dan
Onzeker.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ben eerder verward.
Zeg dit nooit meer.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jan zullen we jouw fb account verwijderen en samen verder gaan op mijn account?
Oh, ehm, wat voor soort film wil je kijken?quote:
Nee.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:33 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Brrrrrrr.. Noem maar een nummer tussen de 1 en 250.
11.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:33 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Brrrrrrr.. Noem maar een nummer tussen de 1 en 250.
Boku no picoquote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:36 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik moet bekennen, ik heb dit gezien..
Ja. Niet heel spannend, wel leuk.quote:
Andere keer, ben niet zo in een zwart-wit mood.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:37 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja. Niet heel spannend, wel leuk.
Die was lief maar ik moest er wel van huilenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:39 schreef Haarklip het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt1714210/
Of deze. Lekker met neukende homo's.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:40 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Star Wars: Episode VI - Return of the Jedi
Fout.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:40 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik doe wel weer Fight Club, is sowieso lang geleden..
Dit was Bloem haar eerste keus.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:41 schreef Beach het volgende:
Waarom vraag je het ons als je uiteindelijk zelf kiest???
Dit. Nu mag je niet zelf kiezen ook.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:41 schreef Beach het volgende:
Waarom vraag je het ons als je uiteindelijk zelf kiest???
lijkt t wel alsof iemand je anders sjortquote:
Niet naar mij luisteren, ik zei toen maar wat. Weekend en die andere van klip zijn leuker. En die heb je nog niet gezien. Batman is ook leuk trouwensquote:
My sassy girl.. die titel alleen al.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:43 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Niet naar mij luisteren, ik zei toen maar wat. Weekend en die andere van klip zijn leuker. En die heb je nog niet gezien. Batman is ook leuk trouwens
Hij is liefquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:44 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
My sassy girl.. die titel alleen al..
Ja dat sowieso niet, kutversies. En bioscoop, ik heb geen zin om alleen te gaan.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:44 schreef Bloempje. het volgende:
De nieuwe he. Maar dan moet je helemaal naar de bioscoop of een kutversie.
quote:
Hm. Lastig. Dan niet he. Of iemand meevragen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:44 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ja dat sowieso niet, kutversies. En bioscoop, ik heb geen zin om alleen te gaan.
Ik ken niemand.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hm. Lastig. Dan niet he. Of iemand meevragen.
quote:
Heerlijk. Bedankt dat je dat met me deelt. Ik voel me heel speciaal nu.quote:
anders ik welquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:47 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Heerlijk. Bedankt dat je dat met me deelt. Ik voel me heel speciaal nu.
Geen probleem.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:47 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Heerlijk. Bedankt dat je dat met me deelt. Ik voel me heel speciaal nu.
buikpijn van t kijkenquote:
ga dan nietquote:
Er draait zat leuks, vlegel. Brave is leuk, Batman is leuk en nog wel meer maar daar kom ik even niet op.quote:
intouchablesquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:58 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Er draait zat leuks, vlegel. Brave is leuk, Batman is leuk en nog wel meer maar daar kom ik even niet op.
inderdaad, saaie film had hem veel leukrt verwacht. Tevens dat eindequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:58 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
En dan dwing je me Magic Mike te kijken? Wat een kutfilm.
Daar wilde ik stiekem wel heen, maar nou is Anouk al geweest en ik weet niemand anders die met me mee wilquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:58 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
En dan dwing je me Magic Mike te kijken? Wat een kutfilm.
niet op de tijden dat wij er waren en konden. We konden naar batman maar cos en ik moesten om 16 u werkenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:58 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Er draait zat leuks, vlegel. Brave is leuk, Batman is leuk en nog wel meer maar daar kom ik even niet op.
aardige film, stuk beter dan de alternatieven waar KB heen gingquote:
Had meegegaan woensdag.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:59 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Daar wilde ik stiekem wel heen, maar nou is Anouk al geweest en ik weet niemand anders die met me mee wil. Klips weigert. Kinderachtig.
wat nouquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:59 schreef leeell het volgende:
[..]
aardige film, stuk beter dan de alternatieven waar KB heen ging
Ik moest werken en jullie vroegen mij nietquote:
Niet aardig, hij was retetof ja.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:59 schreef leeell het volgende:
[..]
aardige film, stuk beter dan de alternatieven waar KB heen ging
Oh naarquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
niet op de tijden dat wij er waren en konden. We konden naar batman maar cos en ik moesten om 16 u werkenen die film duurde te lang
beetje overdreven meeslepend gemaakt, goede film voor het grote publiek ja.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:00 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik moest werken en jullie vroegen mij niet
[..]
Niet aardig, hij was retetof ja.
Hm. Is t wat? Waar gaat het over? Ik zal er over nadenken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:02 schreef Haarklip het volgende:
Anders gaan jullie allemaal even Inland Empire kijken, wil morgen om 20:00 allemaal een uitgebreid verslag van jullie.
ik dacht dat jij zo gek op die film was?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:02 schreef leeell het volgende:
[..]
beetje overdreven meeslepend gemaakt, goede film voor het grote publiek ja.
???quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik dacht dat jij zo gek op die film was?
O dat dacht ik na al je verhalenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:04 schreef leeell het volgende:
[..]
???
goede film hoor, maar geen wereldklasse oid
zeker het kijken waard, en zeker de beste film van 2012 tot nu toequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
O dat dacht ik na al je verhalen
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bow Wow heeft best een mooi hoofd.
Jammer dat ie uit 2011 komt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:06 schreef leeell het volgende:
[..]
zeker het kijken waard, en zeker de beste film van 2012 tot nu toe
mijn lijst*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |