Ik keek alleen naar de titel. OP overgeslagen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:50 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat is de enige fout die je kon ontdekken?
Tip: niet de OP lezen, echt niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:51 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik keek alleen naar de titel. OP overgeslagen.
Sommige users worden al niet eens meer gequootquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:55 schreef Awesome_ het volgende:
Hier krijgen de boiis in Originele taal- en spelfouten op FOK! #64 een kneiterharde stijve van.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:55 schreef Awesome_ het volgende:
Hier krijgen de boiis in Originele taal- en spelfouten op FOK! #64 een kneiterharde stijve van.
Thanks voor de tip.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:53 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Tip: niet de OP lezen, echt niet.
Dat hebben we de laatste 5 jaar gezien ja.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is dan ook zoals in het echt, onterechte klacht dus.
Het gaat om dit seizoen voor de statistiekjes, en de prestaties van afzonderlijke spelers in afgelopen seizoenen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:12 schreef 75020 het volgende:
[..]
Dat hebben we de laatste 5 jaar gezien ja.![]()
Terechte klacht dus van TS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.anders steek je gewoon even je tong erin
Welke prestaties van welke spelers dan?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het gaat om dit seizoen voor de statistiekjes, en de prestaties van afzonderlijke spelers in afgelopen seizoenen.
Daarop scoort PSV met de huidige selectie simpelweg beter.
Daar zijn ze voor gemaakt ei, computer is voor word en internet en zo.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:21 schreef De_Dakgoot het volgende:
Fifa
gamen op consoles
casual pleb
Narsingh, Van Bommel, Tyton en Mertens, en optioneel Zanka.. Bij Ajax is de beste speler vertrokken en mag ik hopen dat De Jong, Eriksen en Alderweireld goed scoren.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:42 schreef 75020 het volgende:
[..]
Welke prestaties van welke spelers dan?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:59 schreef Beach het volgende:
Ajakkes en Pisvee zijn sowieso kutploegen.
Neymar.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:05 schreef sjipsjap het volgende:
en neymar niet het grootste talent!!!!!! maar lukaku ofzo (Die negert van chelsea )
Ronaldo, suarez, Jaenet Vertongen en nog tig andere koorknaapjes ook en toch doen die het verrassend goed. Al zie ik suarez en juf Jaenet niet de subtop halen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:08 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Neymar.![]()
Kan een beetje trucjes en jankend naar de grond gaan, zal hard falen in Europa.
ik dol jou mijn vrindquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:16 schreef H4ppy het volgende:
Voetbal
Fifa
Footbal manager
Ok ga nu elkaar maar allemaal even ruzie maken om een groepje mannen die een balletje overschiet. Niet dat jullie wat belangrijkers in jullie leven te doen hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |