Hj en Pien waren nooit bij elkaarquote:
Er was hier dus gewoon een datingsite koppelquote:
Je snapt best wat ik bedoeldequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:25 schreef Pien85 het volgende:
Hj en Pien waren nooit bij elkaarer is dus niets veranderd. Hj en ik vinden elkaar nog steeds heel lief
Als dat het criterium is dan zijn Hj en ik dus niet 'uit elkaar'quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je snapt best wat ik bedoelde
Weet ik veel hoe/wat precies tussen jullie zat
Maar wel een keer gen**kt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
Whehe, ohjah, al dat speeddate gebeuren. Pfffffffff, vermoeiend was dat, maar tegelijkertijd soms ook hilarisch!
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maar wel een keer gen**kt.
Nope, alles is verborgen, zowel lidmaatschap als reacties. Ook niet te vinden via de zoekfunctie.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:04 schreef Silenus het volgende:
Even over die meet en die facebook-groep he. Zien andere mensen (bijv. mijn vrienden) als ik daar iets in post of is het echt 'besloten'?
Dat sowieso!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hj en Pien waren nooit bij elkaarer is dus niets veranderd. Hj en ik vinden elkaar nog steeds heel lief
Niemand ziet het, verschijnt zelfs niet in je timeline dat je er lid van bent geworden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:04 schreef Silenus het volgende:
Even over die meet en die facebook-groep he. Zien andere mensen (bijv. mijn vrienden) als ik daar iets in post of is het echt 'besloten'?
Ja, want dat je vrienden weten dat je FokT! is heel ergquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:12 schreef Silenus het volgende:
Oke prima, dan kan ik er met een gerust hart in reageren.
En dat je dat tijdens werktijd doetquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:26 schreef Silenus het volgende:
Gaat niet om mijn echte 'vrienden', maar ik heb ook collega's en andere mensen op facebook en die hoeven wat mij betreft niet te weten dat ik allemaal berichten plaats in een groep die 'koken met hosselkoningen' heet.
maak dan 2x zo'n privacy ondermijnend smoelenboek aanquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:26 schreef Silenus het volgende:
Gaat niet om mijn echte 'vrienden', maar ik heb ook collega's en andere mensen op facebook en die hoeven wat mij betreft niet te weten dat ik allemaal berichten plaats in een groep die 'koken met hosselkoningen' heet.
Want dan kom je de volgende keer niet onder het koken uit?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:26 schreef Silenus het volgende:
En nu? Vriendin gevonden? Of lekker hosselen in het cafe?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:02 schreef freshy98 het volgende:
Kan iemand mij uit de topic start post verwijderen? Ben er immers helemaal mee opgehouden en de topic serie volg ik ook al niet meer.
Het stoppen met Paiq en okcupid hebben voor veel innerlijke rust gezorgd.
Bevalt prima zo :-)
Dat klinkt goed en voortvarend.quote:
@snuitebolletje: ja dezelfdequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:13 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dat klinkt goed en voortvarend.Hoe voelt het? Wat gaan jullie doen?
Ik weet het niet of het goed is dat jullie allebei in de war zijn.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
@snuitebolletje: ja dezelfde
We gaan poolen
Het voelt, voor ons allebei (als ik haar goed inschat en ze niet liegt) erg goed
We zijn allebei flink "in de war"zegt genoeg!
Edit: Het erge is, 1 date gehad via internet, is het meteen raakWel mooi natuurlijk
![]()
Zeker, ben benieuwd waar het heen gaat... Ik begin alleen langzaam m'n nuchterige kijk op het hele gebeuren kwijt te rakenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:20 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik weet het niet of het goed is dat jullie allebei in de war zijn.
Klinkt erg goed man!Leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |