SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet veel. Een aantal voorbeeldrecepten om je op weg te helpen. Voor mij wel voldoende. Ze hamert ook op de mogelijkheden als je niet kunt kokenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
Leuk! Staan er eigenlijk ook receptjes in? Want ik zag dat er een apart kookboek bij verkocht werd..?
handig!quote:
Van dat schema had ik lang plezier. Werkte bij mij prima!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:29 schreef Perruche het volgende:
3 dagen in de week;
1: borst/ biceps/triceps
2: benen
3: rug/schouders
Ja! AIk ga alleen 1 biceps vervangen voor triceps (nu 3 om 1), en er staat "squats (smith machine)" maar doe ik liever los.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
handig!
Heb je ook al uitleg gehad hoe je alles moet doen?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
Terug van een paar dagen bretagne en een dagje dranouterfestivalwe hebben het super gehad!
Mooie ruige kusten en redelijk goed weer, daardoor nog behoorlijk verbrand, en een heel leuk vlaams festival in the middle of nowhere met folk en gypsiemuziek en verder nog spinvis (heel tof) absynthe minded en seasick steve
Belgie was heel modderig, dus we reden vannacht maar naar huis, en dan is het hier ook nog eena mooi weerWat fijn dat je er over kunt praten puff. Zou anders flink frustrerend zijn lijkt me. Hier praten we er ook vaak over, maar weten we beiden nog te willen wachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Los is ook beter voor je rug, nek en spiermotoriek.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:41 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja! AIk ga alleen 1 biceps vervangen voor triceps (nu 3 om 1), en er staat "squats (smith machine)" maar doe ik liever los.
Zaterdagquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Aaarrrrrrrrrrrrrrrrghhh!! Bejaarden-invasie in de supermarkt. Met rollators. En rolstoelen. En prietpraat in het gangpad. En karren dwars zetten in het gangpad zodat er niemand meer door kan. En met karren tegen je aanrijden in rij.
Huuuuu
Hier nog 1. Gelukkig hebben we nu een Albert Heijn in de buurt gevonden die redelijk rustig is. Maar meestal doet Freud alsnog alleen de boodschappenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:48 schreef Xennia het volgende:
[..]
Haha, vooral die foksmiley erachter.
Ik word ook instant chagrijnig van de supermarkt.
Minilot experimenteerde daarmee, maar zij is al maanden niet meer hier gesignaleerd. De eerste dagen waren geloof ik wel succesvol, maar lastig als je langer aan het werk bent dan gepland en je geen eten bij je hebt. Maar hoe het verder ging, weet ik dus niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:49 schreef Rainymood het volgende:
Zijn er mensen die een versie doen van intermittent fasting?
Ik zelf vast het grootste gedeelte van de dag en eet dan lekker alles in de avond op. Zo heb ik ruimte voor snacks (taart etc) als het onverwachts wordt aangeboden en heb ik goede controle over wat ik in mijn mond stop aan het einde van de dag!
Tukkieboksquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:55 schreef _aurum_ het volgende:
Ik heb net ff een tukkie gedaan, wat een lekker tukkie was. Alleen ben ik nu ontzettend slaapdronken/welkedagishetvandaag?
Enjoyquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:08 schreef V1z0R het volgende:
Zaterdag! De dag waarop er straks 250gr echte shoarma (schaap) in m'n buikje zal belanden vergezeld door aardappelpartjes, coleslaw, tomaatsalade en pittige saus, door anderen omschreven in de woorden 'tering, die troep is scherp'
Klinkt heerlijk. Smakelijk!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:08 schreef V1z0R het volgende:
Zaterdag! De dag waarop er straks 250gr echte shoarma (schaap) in m'n buikje zal belanden vergezeld door aardappelpartjes, coleslaw, tomaatsalade en pittige saus, door anderen omschreven in de woorden 'tering, die troep is scherp'
Cool! Jammer dat het een week voor de urbanathlon is.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:44 schreef Nallie het volgende:
Henk, had je deze al gezien?www.strongmanrun.nl
Hoe laat moest ik bij je zijn?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:51 schreef V1z0R het volgende:
Thanks dames! Moet nog wel paar uurtjes wachten maar Mehdi wilde het zelf bereiden.wat doe je in het/de Biesbosch, Coco?
Wait whut, je zit om de hoekquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:38 schreef Cocotrimonium het volgende:
Anna, als ik straks thuiswerk dan hoef ik er eigenlijk alleen voor te zorgen dat ik zo nu en dan mn mail check en telefonisch bereikbaar ben. Lessen voorbereiden e.d. kan in principe wanneer ik wil en wanneer t uitkomt. Dus als ik thuiswerk ben ik niet per se aan t werk
Overigens, hoi vanuit de Biesbosch!
Willemquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:33 schreef V1z0R het volgende:
Sorry uniek, het is al op
Maar zo wil ik elke dag wel Willem genoemd worden, dayumn!
Dat doe ik vaak! Ontbijten met vers, warm brood.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Lange vingershet meest geniale koekje, heerlijk met roomijs en slagroom...
Je zegt het zelf, veel KH weinig groente
Heb zin om brood te maken en dan de 2e rijs in de koelkast zodat ik morgenochtend in de oven kan doen maar mijn lief vind het niet zo'n goed idee
Klinkt als een leuke dag!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:14 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Dat doe ik vaak! Ontbijten met vers, warm brood.
Wij hebben vandaag 26 kilometer gefietst en een half uur gezwommen. Morgen gaan we waarschijnlijk kajakken. Nu naar bed!
S avonds?quote:Op zondag 5 augustus 2012 10:31 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen! Had zin om te lunchen bij shabu maar al genoeg uit eten geweest de laatste tijd. Gisteren naar de nieuwste Batman geweest. Eerste helft was boring, tweede helft best leuk. Schoot af en toen wel door me heen: stel dat hier ook iemand binnenloopt en begint te schieten. S avonds een pizza gegeten en thuis nog een beetje tiramishu. Verder netjes spa blauw besteld in het restaurant. Mijn behoefte aan cola is weg, jee. Zo even douchen, weekmenu verzinnen en boodschappen doen
Mijn ouders! Ik zal even vragen voor de inloggegevensquote:Op zondag 5 augustus 2012 09:59 schreef _aurum_ het volgende:
Goedemorgen! Gisteraaf lekker gegeten, goed gezelschap gehad en toen iedereen weg was nog The Lorax gekeken
ik hoorde gister hierover: http://evmi.nl/marketing-(...)est-consumentenbond/
Misschien iemand met een consumentenbond abo, die meer info heeft?
Die zit in autocorrectquote:Op zondag 5 augustus 2012 10:48 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
maar tiramishu, dat is juist extra moeite
ZIjn er nog echte verse bakkers? Het gros is 'gewoon' fabrieksbrood, of het nu bij de supermarkt ligt of bij de bakker.quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:43 schreef MarMar het volgende:
Ik vind brood van de verse bakker toch altijd lekkerderder. (voor zover ik uberhaupt brood eet)
Op dinsdag hier altijd 3 broden voor 4.50, dan halen we er zes en dan moet er meestal nog wel 1 of 2 supermarktbroden (ook c1000) bij om de week door te komen, best groot verschil tussen die twee.
Hier in de buurt zijn er wel een aantal, maar dan betaal je >4 euro voor een brood.quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:49 schreef loveli het volgende:
[..]
ZIjn er nog echte verse bakkers? Het gros is 'gewoon' fabrieksbrood, of het nu bij de supermarkt ligt of bij de bakker.
Bij de panini bakten we trouwens wel elke ochtend vers broodjes from scratch, maar dat waren alleen belegde kleine broodjesquote:Op zondag 5 augustus 2012 11:49 schreef loveli het volgende:
[..]
ZIjn er nog echte verse bakkers? Het gros is 'gewoon' fabrieksbrood, of het nu bij de supermarkt ligt of bij de bakker.
Dat bedoel ik, dat er nauwelijks verschil is.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Fabrieksbrood is helemaal niks mis mee, ja er zit broodverbetermiddel in maar anders blijft het geen 2 dagen goed, dat is logistiek gezien al helemaal niet handig.
Fabrieksbrood wordt in de namiddag en nacht gemaakt en dan in de ochtend naar de winkels vervoerd, het is dus echt wel vers.
Welkom!quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:53 schreef oinkoink12 het volgende:
Hoi hoi,
Ik kom me even hier melden. Ik ben 3 jaar geleden op een punt gekomen (120kg) dat afvallen noodzakelijk werd, omdat ik merkbaar een stuk trager werd tijdens het sporten. Veel dingen geprobeerd en uiteindelijk succes gehad met een atkins variant welke ik elk half jaar een maand gedaan heb. Op wat ups en downs (nieuwe baan, sportzomerstop en gigantisch aankomen) na, weet ik het over het algemeen stabiel te houden nu. Ik weeg nu 95 kilo en dat houd in dat ik sinds eergister een BMI van 25 heb. Ben twee weken geleden begonnen op 101 en mijn doel is nog 6 kilo voor het begin van het nieuwe competitieseizoen op 2 september. (en ooit een keer dat buikvet weg te krijgen) Hopelijk kan ik hier nog een hoop tips en trucs leren!
-oink
Ja na die 6 keer, heb ik een beetje een eigen schema, hoe ik het nog goed volhou.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:27 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Welkom!
Je hebt al een mooi resultaat! Je weet wel dat het in het begin harder gaat, en nu nog 6 kg in een maand afvallen best veel is?Doe je nog atkins?
Succes
In mijn afvalperiode is het ongeveer:quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Oink wat eet en drink je op een dag? Hoeveel sport in de week?
Knap resultaat iig, nu een regime zoeken wat je vol kan houden forever
6,5 IIRC, 2 uur sporten zonder inhoud is niet te doen anders.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:31 schreef V1z0R het volgende:
Je hebt door dat je zo een grote lading suiker naar binnen werkt? Hoeveel is dat bij ice-tea? 8gr per 100ml?
Begrijpelijk omdat je daarvoor alleen brinta als brandstof inneemt. Is nog geen goede reden om even bijna 100gr suiker weg te werkenquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:40 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
6,5 IIRC, 2 uur sporten zonder inhoud is niet te doen anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |