SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gemiddelde temperatuur komende 48uur
Locaties in Groningen![]()
[ A - Grote markt ][ B - UMCG ][ C - Station (CS) ][ D - Stadspark ][ E - Euroborg ][ F - Noorderplantsoen ]
Neutraal, ik laat het over aan de politiek
Ik ben Tegen, er zijn alternatieven.
Tegen, geld inzetten voor anderen dingen
Ik ben 100% Tegen, onacceptabel in de crisis
Overige... (leg zelf uit)
Tussenstand:
Meer info? zie = http://www.regiotram.nl of http://groningertram.com
De OP♔ KoningenUitGroningen ♔
20 uur laterquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 09:57 schreef Luco het volgende:
Allemaal leuk en aardig jongens, maar kan die Bromance gewoon even achterwege blijven in dit topic? Ik erger me er eerlijk gezegd mateloos aan. Ik heb geen zin om 4 pagina's affectieverklaringen door te lezen voor ik een post van iemand anders tegenkom.
PS. SMS is de boodschap! Heb jij het al gehoord?
Leek me nuttiger om dit nuchter in een nieuw topic te plaatsenquote:
Ok. Liefde voor jou dan ookquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:10 schreef Luco het volgende:
En ik ben geen modje, dus je hoeft je er uiteraard niks van aan te trekken. Just my 2 cents
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, snap enerzijds wel wat je bedoeld.. maar aan de andere kant helpt het gezeur erover door verschillende mensen niet echt..
+1quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 09:57 schreef Luco het volgende:
Allemaal leuk en aardig jongens, maar kan die Bromance gewoon even achterwege blijven in dit topic? Ik erger me er eerlijk gezegd mateloos aan. Ik heb geen zin om 4 pagina's affectieverklaringen door te lezen voor ik een post van iemand anders tegenkom.
Tuurlijk, heb je gelijk in. Maar:quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 09:57 schreef Luco het volgende:
quote:
quote:
Om het nou meteen een gay-topic van te maken door een klein 'quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:44 schreef joppie_saus het volgende:
Ja verdomme het hoeft hier toch geen gay-topic te worden?
Het komt wel goed schatjequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 09:57 schreef Luco het volgende:
Denken dat dat het enige en/of de aanleiding isquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:36 schreef Etsu het volgende:
Om het nou meteen een gay-topic van te maken door een klein '', wat verschillende betekenissen kan hebben
Ook wel een tikkeltje overdreven.
En dus?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:59 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Denken dat dat het enige en/of de aanleiding is
Donder op met je aannames joh.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
En dus?
Dat jij anti-gay bent zal mij een worst wezen, ga lekker ergens anders janken. Homo's zijn ook mensen.
Is dat zo? Volgens mij is een van de belangrijkste functies van een mens dat hij zich kan voortplantenquote:
Kunnen we ook, alleen er komt niks uit.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:29 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Is dat zo? Volgens mij is een van de belangrijkste functies van een mens dat hij zich kan voortplanten
is het lekker leven naar de letter van de bijbel?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:29 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Is dat zo? Volgens mij is een van de belangrijkste functies van een mens dat hij zich kan voortplanten
Ik ben atheïst, maar heb wel respect voor het christendom dat als fundament van deze samenleving functioneertquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
is het lekker leven naar de letter van de bijbel?
de endeldarm van je partner volsnotteren is wat anders dan voortplantenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kunnen we ook, alleen er komt niks uit.
Homo's kunnen altijd met een vrouw naar bed.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:08 schreef Catch22- het volgende:
[..]
de endeldarm van je partner volsnotteren is wat anders dan voortplanten
Tuurlijk, meteen anti-gay.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:00 schreef Etsu het volgende:
Dat jij anti-gay bent zal mij een worst wezen, ga lekker ergens anders janken. Homo's zijn ook mensen.
Ik ben wel anti kinderen. Dat gezegd hebbendequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:41 schreef nietzman het volgende:
[..]
Tuurlijk, meteen anti-gay..
Dat ik geen verhalen over zwangerschapskwaaltjes of afkolven wil horen maakt me ook nog niet meteen een kinderhater hoor.
Wacht maar tot je teelballen gaan rammelen!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben wel anti kinderen. Dat gezegd hebbende
Nou, da valt dan nog mee.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:42 schreef nietzman het volgende:
Dat gezegd hebbende; This thread is still not as gay as Twilight.
Getver nee zegquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:45 schreef nietzman het volgende:
[..]
Wacht maar tot je teelballen gaan rammelen!
Ik ook. Twee handen op een buik.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben wel anti kinderen. Dat gezegd hebbende
Nee #durfteantwoordenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:53 schreef nietzman het volgende:
Hebben jullie het nou over anusmaten? #durftevragen
Wat is daar? 1 of ander gay evenement?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:51 schreef GrunnigsTrots het volgende:
gaan er nog mensen mensen naar amsterdam?
nope, coffeeshops overal waar je kijktquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat is daar? 1 of ander gay evenement?
Leuk om met buitenlanders even doorheen te wandelen maar niet denderend. Dan ga ik liever naar de 9 Straatjesquote:
Een seksmuseum.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat is daar? 1 of ander gay evenement?
bikkelquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:12 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ik geef liever 500 euro aan reparaties aan m'n auto uit dan ook maar 5 minuten te fietsen om eerlijk te zijn
gewoon niet dronken worden, je bent toch geen 16 meerquote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:15 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
gewoon niet dronken worden, je bent toch geen 16 meer
Even een vouwfietsje kopen en die ergens in een kamer gooien.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:03 schreef Drommeldaris het volgende:
Fiets alweer gestolenHeeft er nog iemand een fatsoenlijke die ik kan overkopen?
Ik vind het ook geen gezicht hoor. 'Doe gewoon normaal.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:02 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ja, vooral naar Amsterdam gaan. Eerst allemaal (ik zeg niet dat jullie dat doen maar algemeen) gaan zeuren dat de samenleving homo's in een hokje stopt maar wel lekker in je leren stringetje inclusief tepelklemmen een bootje op klimmen. Ze stoppen zichzelf in hokjes op die manier.
En ik weet ook wel dat er normale mensen aan meedoen, maar de groepen die zichzelf zo gedragen zoals hierboven mogen niet zeuren
Maar volgens mij is de discussie al voorbij, maar wilde het toch nog even kwijt.
Haha, en nou weet ik ook wel dat de NOS bijvoorbeeld een verkeerd beeld schetst en alleen die beelden laat zien. Ik vind die hele parade onzin, ook al zou iedereen normaal gekleed gaan. Ze focust deze groep alleen nog maar aandacht op zich en laten ze zien dat ze (dus blijkbaar) anders zijn. En dat is toch niet wat de groep wil bereiken lijkt mij?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind het ook geen gezicht hoor. 'Doe gewoon normaal.' denk ik dan.
Ah.. fijn... ik ben ondertussen aan mijn 5de toe, vanaf oktober vorig jaarquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:03 schreef Drommeldaris het volgende:
Fiets alweer gestolenHeeft er nog iemand een fatsoenlijke die ik kan overkopen?
Moet zeggen dat mij dat ook totaal niet aantrekt!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:02 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ja, vooral naar Amsterdam gaan. Eerst allemaal (ik zeg niet dat jullie dat doen maar algemeen) gaan zeuren dat de samenleving homo's in een hokje stopt maar wel lekker in je leren stringetje inclusief tepelklemmen een bootje op klimmen. Ze stoppen zichzelf in hokjes op die manier.
En ik weet ook wel dat er normale mensen aan meedoen, maar de groepen die zichzelf zo gedragen zoals hierboven mogen niet zeuren
Maar volgens mij is de discussie al voorbij, maar wilde het toch nog even kwijt.
Dit ja.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:02 schreef PatriQue89 het volgende:
Als die mensen zich zo willen kleden/gedragen etc. Prima. Maar val mij er niet mee lastig
Mjah... manier van aandacht vragen, I guessquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit ja.Maar ik snap niet echt waarom ze zoiets willen aantrekken. Even serieus, dit doe je toch niet voor de lol?
En zo krijgen de homo's die wel normaal (kunnen) doen een nep-beeld.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mjah... manier van aandacht vragen, I guess
waarom niet?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit ja.Maar ik snap niet echt waarom ze zoiets willen aantrekken. Even serieus, dit doe je toch niet voor de lol?
Carnaval is heel wat anders dan zo'n gaypride. Niet te vergelijken. Met carnaval wil je niks laten zien, met gaypride wel.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:09 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
waarom niet?
mag toch best 1x per jaar?
zelfde als carnaval, ook een compleet debiel excuus om te zuipen en feesten.
tuurlijk, maar met carnaval is het tegenwoordig ook alleen maar verkleden en zuipen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Carnaval is heel wat anders dan zo'n gaypride. Niet te vergelijken. Met carnaval wil je niks laten zien, met gaypride wel.
Hahahaha. Maar ja, ik snap dat gezeik niet zo. Mooi laten lopen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:09 schreef nietzman het volgende:
Als je niet in een string en met tepelklemmen rond gaat lopen kun je net zogoed gewoon hetero blijven.
Ja, het zijn misschien maar <5 procent van de homo's die zo doen.. De media laat alleen dat zien waardoor dat beeld bekend is en misschien alleen maar groter wordt zo! En zo worden we in hokjes geplaatstquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
En zo krijgen de homo's die wel normaal (kunnen) doen een nep-beeld.
Stoer toch? Iedere keer in herhaling vallen dat niet alle homo's zo zijn en blijven uitleggen. Hebben we tenminste nog wat te doen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, het zijn misschien maar <5 procent van de homo's die zo doen.. De media laat alleen dat zien waardoor dat beeld bekend is en misschien alleen maar groter wordt zo! En zo worden we in hokjes geplaatst
Ja, dat is ons lot!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Stoer toch? Iedere keer in herhaling vallen dat niet alle homo's zo zijn en blijven uitleggen. Hebben we tenminste nog wat te doen.
zijn dat renes armen? mooie afscheidingquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Lekker gewokt trouwens
[ afbeelding ]
Oh, jaloers! Wat lekker.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Lekker gewokt trouwens
[ afbeelding ]
Ook zoiets.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:18 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Het is sowieso belachelijk dat een grote groep zich als idioten wil gedragen, net zoals met het EK. Wtf, hoezo zou je jezelf helemaal oranje gaan spuiten?
Vergeet het topje van z'n neus nietquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
zijn dat renes armen? mooie afscheiding
mensen zijn maar rare beestenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:18 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Het is sowieso belachelijk dat een grote groep zich als idioten wil gedragen, net zoals met het EK. Wtf, hoezo zou je jezelf helemaal oranje gaan spuiten?
Ik ben trots om een aap te zijnquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:20 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
mensen zijn maar rare beesten
Niet tenzij jullie twee héle rare evolutionaire dwalingen zijn.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Stam jij niet af van de aap? I
ohquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:44 schreef nietzman het volgende:
[..]
Niet tenzij jullie twee héle rare evolutionaire dwalingen zijn.
Nice!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:13 schreef GrunnigsTrots het volgende:
pasta met een roomkaas/tomatensaus met reepjes rundvlees
Moet kunnen!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:18 schreef GrunnigsTrots het volgende:
was een beetje inspiratieloos dus gewoon de koelkast geplunderd
wat gayquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:28 schreef PatriQue89 het volgende:
WIj gaan wokken, thuis.. in van die miniwokjes
nog wel paar kortingskaartjes liggenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:34 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Heeft er iemand nog een treinkaartje over die ik kan overnemen? Zo'n dagretour die je bij de Blokker enzo hebt.
Nee, moet in m'n eentje reizen tot aan Tilburg (ga naar Efteling). Wat voor kaartjes heb je nog meer?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:59 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
nog wel paar kortingskaartjes liggen
oa een gratis meereiskaartje, mss dat je daar wat aan hebt?
je kunt werken of ontspannen tijdens het reizen. Kun je met een auto toch een stukje minderquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:22 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ik moet er zelf niet aan denken ook maar 5 minuten in de trein te zitten eigenlijk
Heb je dan een auto ofzo?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:25 schreef GrunnigsTrots het volgende:
nope, openbaar vervoer en ander sloebervervoer vermijd ik liever
zit liever lekker met de airco aan met een lekker kopje koffie of wat fris en een peukje in de auto.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
je kunt werken of ontspannen tijdens het reizen. Kun je met een auto toch een stukje minder
johquote:
Vlakbij Veendamquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:34 schreef GrunnigsTrots het volgende:
en waar is dat?
de kat zit hier een partij idioot door het huis te rennen joh
Iedereen heeft (bijna) geen ervaring bij de eerste rijles, dus dat kan je niet tegenhouden. Tip is om rustig te blijven. Het komt vanzelf goed namelijk. Pas na je rijexamen ga je echt leren rijden.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:41 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Zag inderdaad dat je daar sowieso 1 gratis proefles kan krijgen in de simulator! Wel zo handig voor mij denk ik, heb echt 0,0000000 ervaring en dus ook nog nooit stiekem gereden of zo haha.
krakersauto jaquote:
Haha ik ben ook van plan volgende maand te beginnen! Wordt Oosterpoort denk ik.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:34 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Overigens: iemand die nog een rijschool in de stad kan aanraden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
Dan ben jij oud!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:49 schreef Peterselieman het volgende:
ik moet mijn rijbewijs later dit jaar alweer laten verlengen
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:49 schreef GrunnigsTrots het volgende:
zoek gewoon een vent die je rondrijdtNeen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:49 schreef GrunnigsTrots het volgende:
zoek gewoon een vent die je rondrijdtHeb ik alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.toch wil ik het zelf ook wel kunnen.
quote:
maar dat is het punt dus, dat KUNNEN vrouwen nietquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:52 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Heb ik altoch wil ik het zelf ook wel kunnen.
Nou Nou Nou!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:53 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
maar dat is het punt dus, dat KUNNEN vrouwen niet
nee, jaar of 6-7 rijervaringquote:
5 jaar.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:54 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
nee, jaar of 6-7 rijervaring
Stoer.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:56 schreef GrunnigsTrots het volgende:
als ik m'n scootertijd en rijden zonder rijbewijs tijd meereken zit ik al op bijna 10 jaar
nee, oudquote:
* joppie_saus koestert de tijd die nog komen gaat dat hij zelf nog achter het stuur zit in plaats van op de bijrijders stoel...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:52 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Heb ik altoch wil ik het zelf ook wel kunnen.
jij bent haar chauffeurquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:58 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
* joppie_saus koestert de tijd die nog komen gaat dat hij zelf nog achter het stuur zit in plaats van op de bijrijders stoel...
egt stoerquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:56 schreef GrunnigsTrots het volgende:
als ik m'n scootertijd en rijden zonder rijbewijs tijd meereken zit ik al op bijna 10 jaar
kun je niet lezen?quote:
Lekker op 'n MT door de drek.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:06 schreef GrunnigsTrots het volgende:
op het platteland is dat de normaalste zaak van de wereld hoor dat je voor je 18de al auto kan rijden
en heerlijk met de tractor wheelies trekkenquote:
in tokkieville ja.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:06 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
kun je niet lezen?
bitch maar tegen een ander of hou anders gewoon je smoel
op het platteland is dat de normaalste zaak van de wereld hoor dat je voor je 18de al auto kan rijden
jij hebt altijd zo'n grote bek hier dat het wel beetje irritant begint te worden.quote:
wat lul je nou man?quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:17 schreef Catch22- het volgende:
Ik ken echt niemand die zonder rijbewijs rijdt. En ik ken behoorlijk wat mensen van het platteland.
Ben je niet gewoon bios omdat ik niet onder de indruk ben van je 'stoere' verhalen?
hoe oud ben jij als ik vragen mag?quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:20 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
wat lul je nou man?
"stoere" verhalen? wtf
ik zeg alleen dat ik nu zo'n 7 jaar m'n rijbewijs heb, daarvoor al scooter reed en voor ik m'n rijbewijs haalde al auto kon rijden.
dat jij dat opvat als een "stoer" verhaal bewijst alleen maar dat je er blijkbaar wel van onder de indruk bent want zo bijzonder is dat namelijk helemaal niet
even oud als wanneer je het niet mag vragenquote:
Waarom gedraag je je daar dan niet naar?quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:24 schreef GrunnigsTrots het volgende:
25 dus, al aan het aftakelen enzo
word je al grijs?quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:24 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
even oud als wanneer je het niet mag vragen
25 dus, al aan het aftakelen enzo
in welke zin doe ik dat niet dan?quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:26 schreef nietzman het volgende:
[..]
Waarom gedraag je je daar dan niet naar?
nee, maar kan niet meer zo zuipen als vroeger, klimmen kan ik niet meer en m'n conditie begin ik maar niet eens overquote:
Nouja, door al dat 'raar praat' zoals ze dat dan altijd zo mooi weten te zeggen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:27 schreef GrunnigsTrots het volgende:
in welke zin doe ik dat niet dan?
geen idee wat je daarmee bedoelt geloof ikquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:28 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nouja, door al dat 'raar praat' zoals ze dat dan altijd zo mooi weten te zeggen.
Hoi Rene.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:29 schreef Renesite het volgende:
25...
Hmmm...
* Renesite krabt zich achter zijn oren.
Te jong voor je?quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:29 schreef Renesite het volgende:
25...
Hmmm...
* Renesite krabt zich achter zijn oren.
Ai.. Niet tofquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:31 schreef Etsu het volgende:
Maar een of andere mongool in Leiden heeft m'n lak wel beschadigd en geen briefjes oid achtergelaten.
Het is dat de auto donkerbruin/zwart is, dus je ziet het niet zo goed. Maar om het nou te repareren..quote:
Gewoon principe kwestie. Niet tof.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het is dat de auto donkerbruin/zwart is, dus je ziet het niet zo goed. Maar om het nou te repareren..
Dreadiequote:
Been therequote:
Jij bent de enige die ik wilquote:
Zo, denk ik.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:32 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ze zijn trouwens wel lekker bezig in de stad, nu ligt de helft van de wegen al open en word je overal omgeleid.
vraag me af hoe ze dat van plan zijn als ze die tramrails gaan leggen
nog nooit gedaan gelukkigquote:
Kom je langs?quote:
Dat wel. Als ik ooit een ongeluk krijg en het is de schuld van de ander, geef ik diegene ook de schuld daarvan.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Gewoon principe kwestie. Niet tof.
Patrique een twink noemenquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:33 schreef nietzman het volgende:
[..]
Kom je langs?.
Moet je die irritante muppet-twink wel thuislaten. Of in de auto laten wachten.
Geen idee. Het is een 1.6 en er gaat nog vermogen af vanwege een gastank tzt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:34 schreef nietzman het volgende:
Heeft jouw auto net zoveel pk als die van GrunnensTrots Rene?
die van mij heeft er 2 ofzoquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:34 schreef nietzman het volgende:
Heeft jouw auto net zoveel pk als die van GrunnensTrots Rene?
Godverdomme ik sop van die auto-shit.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:34 schreef Renesite het volgende:
Geen idee. Het is een 1.6 en er gaat nog vermogen af vanwege een gastank tzt.
Ik van 65 cent per liter.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:34 schreef nietzman het volgende:
[..]
Godverdomme ik sop van die auto-shit.
hoeveel liter tank heb je erin dan?quote:
Oh, puh-leasssseee!quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:33 schreef nietzman het volgende:
[..]
Kom je langs?.
Moet je die irritante muppet-twink wel thuislaten. Of in de auto laten wachten.
Geen idee. Blijft 65 cent per liter.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:35 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
hoeveel liter tank heb je erin dan?
56 euro in de wijken 200pj in centrum jaquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:37 schreef Etsu het volgende:
Klopt 't trouwens dat je voor 200 euro pj een parkeervergunning kan krijgen in Grunn?
Vind ik best een koopje.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:37 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
56 euro in de wijken 200pj in centrum ja
Kind ik ween!quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:37 schreef PatriQue89 het volgende:
ik heb een gastank van 80 liter op mijn scooter. Ik kan ook binnen 5 minuten van Groningen naar Veendam rijden
ja want daar heb je er veel aanquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:38 schreef Etsu het volgende:
Maar m'n auto blijft toch in Rotterdam staan.
Wel bij grind!quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:36 schreef GrunnigsTrots het volgende:
of noemen ze dat kuub bij gas ofzo?
Euh. Als je in het centrum woont is het best k u t dat je auto óf bij de Ikea staat of bij station Noord. Kweetnie hoor.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:39 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ja want daar heb je er veel aan
groot deel van de stad is toch gratis parkeren, vergunning is in veel wijken niet eens nodig
Waar ik woon (vlakbij het politiebureau bij de grote markt), is het allemaal betaald parkeren volgens mij?quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:39 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ja want daar heb je er veel aan
groot deel van de stad is toch gratis parkeren, vergunning is in veel wijken niet eens nodig
idd ja, maar moet je maar niet in het centrum gaan wonen als je een auto hebtquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euh. Als je in het centrum woont is het best k u t dat je auto óf bij de Ikea staat of bij station Noord. Kweetnie hoor.
dat is betaald parkeren ja, maar waarom doe je die auto dan niet weg als je hem in R'dam laat staan?quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waar ik woon (vlakbij het politiebureau bij de grote markt), is het allemaal betaald parkeren volgens mij?
En bovendien, ik heb een fiets en alles is te belopen + fietsen, en heb toch OV.
Omdat ik ieder weekend naar R'dam ga en dan ga werken, dan is zo'n auto wel handig.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:42 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
dat is betaald parkeren ja, maar waarom doe je die auto dan niet weg als je hem in R'dam laat staan?
neem aan dat je wel gewoon wegenbelasting en verzekering door blijft betalen?
Waar is het politiebureau bij de Grote Markt danquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waar ik woon (vlakbij het politiebureau bij de grote markt), is het allemaal betaald parkeren volgens mij?
En bovendien, ik heb een fiets en alles is te belopen + fietsen, en heb toch OV.
dan ben je toch veel goedkoper uit met een brommertje ofzo?quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat ik ieder weekend naar R'dam ga en dan ga werken, dan is zo'n auto wel handig.
En ik wil hem niet kwijt
Vlakbij de AH bij Gedempte Zuiderdiep.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:43 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Waar is het politiebureau bij de Grote Markt dan
rademarkt neem ik aanquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:43 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Waar is het politiebureau bij de Grote Markt dan
Prutser.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:44 schreef Etsu het volgende:
ja hallo ik woon er nog niet officieel, ik weet t allemaal niet zo goed
Brommers.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:43 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
dan ben je toch veel goedkoper uit met een brommertje ofzo?
dat is in rotterdam al helemaal ideaal
ik vind het echt doodeng om in rotterdam te rijden met de auto, al die kuttrams en die lekker overzichtelijke ringweg enzoquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Brommers.
Niets mis met mijn auto. Ik kan het me veroorloven, dus vind het best zo.
Ik ben van vleesch en bloed.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:43 schreef nietzman het volgende:
[..]
Wat heb jij niet gemeen met een muppet?
Maar Rene steekt toch ook gewoon een vuist in je om je mond open en dicht te laten gaan?quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:49 schreef nietzman het volgende:
[..]
Maar Rene steekt toch ook gewoon een vuist in je om je mond open en dicht te laten gaan?
Ja stomme fietsers met hun paupervervoer!quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:49 schreef GrunnigsTrots het volgende:
groningen is al helemaal een kankerstad met de auto ja
Ik doe alles met de auto zo ongeveer. Je moet gewoon weten waar je wel en niet in kan rijden met de auto.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:49 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Ga je weleens over de Oosterbrug?quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:49 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ik kan met m'n hart ook niet fietsen ofzo dus ik moet wel met de auto door de stad helaasquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:50 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ja stomme fietsers met hun paupervervoer!
Ga nog liever dood dan dat ik fiets!
Meermalen. Vooral toen je van de Radesingel nog naar het Winschoterdiep > Damsterdiep kon... Dat kan afaik niet meer.quote:
Ocherm poes wat is er met je tikkertje?quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:51 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ik kan met m'n hart ook niet fietsen ofzo dus ik moet wel met de auto door de stad helaas
Zwaai je eventjes als je me ziet?quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Meermalen. Vooral toen je van de Radesingel nog naar het Winschoterdiep > Damsterdiep kon... Dat kan afaik niet meer.
ja, ik doe ook alles met de auto hoor maar die fietsers zijn gewoon heel irritant.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:50 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ik doe alles met de auto zo ongeveer. Je moet gewoon weten waar je wel en niet in kan rijden met de auto.
Welke auto?quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sure. ff shirtje omhoog als ik er langs rijd.
geen idee waar de oosterbrug ligt maar ga er vast wel vaak overheen, das toch daar tussen de singel en de oosterkade in?quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Meermalen. Vooral toen je van de Radesingel nog naar het Winschoterdiep > Damsterdiep kon... Dat kan afaik niet meer.
die tikt niet altijd zoals het moetquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:51 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ocherm poes wat is er met je tikkertje?
Zijn niet alle auto's stoer?quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:00 schreef GrunnigsTrots het volgende:
moet altijd weer lachen als ik een man in een ford ka zie rijden
w00t, m'n vuist past eropquote:
in principe wel, zolang ie je warm en droog van A naar B brengt.quote:
Ik kom net buiten de lijntjesquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:03 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
w00t, m'n vuist past erop
[..]
in principe wel, zolang ie je warm en droog van A naar B brengt.
maar toch, alles beter dan een ka
maar dat doen bussen ook toch?quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:03 schreef GrunnigsTrots het volgende:
in principe wel, zolang ie je warm en droog van A naar B brengt.
op sommige stukjes een beetje erbuiten jaquote:
nee, die brengen je van een plek vlakbij A naar een plek vlakbij Bquote:
Volle emmer bedoel je.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Meh... duurt alleen een druppel langer zeg maar
Dan stel je jezelf voor en zo leer je ook weer wat mensen kennen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:06 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
nee, die brengen je van een plek vlakbij A naar een plek vlakbij B
en daar zitten allemaal mensen in die je niet kent natuurlijk
ohja das wel altijd eng natuurlijk.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:06 schreef GrunnigsTrots het volgende:
en daar zitten allemaal mensen in die je niet kent natuurlijk
Weet niet wat jij denkt. Daaraan doen we nietquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:06 schreef nietzman het volgende:
Vinden jullie vriendjes het fijn dat jullie van die kleine handjes hebben?
Gaat toch niet om de handjes!quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:06 schreef nietzman het volgende:
grootste deel van de mensen die je op een dag ziet wil je niet eens leren kennenquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan stel je jezelf voor en zo leer je ook weer wat mensen kennen.
tuurlijk, maar al helemaal dat ik zulke grote voeten hebquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:06 schreef nietzman het volgende:
groot gelijk heb je wel, heb al een aantal mensen gezien waarvan ik dacht; daarvoor kom ik hier toch niet wonen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:08 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
grootste deel van de mensen die je op een dag ziet wil je niet eens leren kennen
daar ben ik toch wel wat selectiever in
Nee, maar meisjes in porno hebben toch ook altijd hele kleine handjes om de piemies groot te laten lijken?quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Weet niet wat jij denkt. Daaraan doen we niet
Ja, maar dat is puur voor de show. Ik kijk nooit vieze films, maar ik kan me voorstellen dat men mega grote piemels daarin hebben. Daar worden ze vast voor uitgekozen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:09 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nee, maar meisjes in porno hebben toch ook altijd hele kleine handjes om de piemies groot te laten lijken?
Prima. Je kunt mijn naam niet eens schrijven.quote:
gereformeerde.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, maar dat is puur voor de show. Ik kijk nooit vieze films, maar ik kan me voorstellen dat men mega grote piemels daarin hebben. Daar worden ze vast voor uitgekozen.
Nogmaals: kijk het verder nooit.
Hoe laat kan ik je verwachten?quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil en ga en kan er niet op ingaan.
Dat was ik toen ik nog hetero was. Geloof ik.quote:
Dan was je dus niet hetero nee.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoe laat kan ik je verwachten?
[..]
Dat was ik toen ik nog hetero was. Geloof ik.
alsof je dat ooit geweest bentquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoe laat kan ik je verwachten?
[..]
Dat was ik toen ik nog hetero was. Geloof ik.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:12 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
alsof je dat ooit geweest bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |