SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gemiddelde temperatuur komende 48uur
Locaties in Groningen![]()
[ A - Grote markt ][ B - UMCG ][ C - Station (CS) ][ D - Stadspark ][ E - Euroborg ][ F - Noorderplantsoen ]
Neutraal, ik laat het over aan de politiek
Ik ben Tegen, er zijn alternatieven.
Tegen, geld inzetten voor anderen dingen
Ik ben 100% Tegen, onacceptabel in de crisis
Overige... (leg zelf uit)
Tussenstand:
Meer info? zie = http://www.regiotram.nl of http://groningertram.com
De OP♔ KoningenUitGroningen ♔
20 uur laterquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 09:57 schreef Luco het volgende:
Allemaal leuk en aardig jongens, maar kan die Bromance gewoon even achterwege blijven in dit topic? Ik erger me er eerlijk gezegd mateloos aan. Ik heb geen zin om 4 pagina's affectieverklaringen door te lezen voor ik een post van iemand anders tegenkom.
PS. SMS is de boodschap! Heb jij het al gehoord?
Leek me nuttiger om dit nuchter in een nieuw topic te plaatsenquote:
Ok. Liefde voor jou dan ookquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:10 schreef Luco het volgende:
En ik ben geen modje, dus je hoeft je er uiteraard niks van aan te trekken. Just my 2 cents
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, snap enerzijds wel wat je bedoeld.. maar aan de andere kant helpt het gezeur erover door verschillende mensen niet echt..
+1quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 09:57 schreef Luco het volgende:
Allemaal leuk en aardig jongens, maar kan die Bromance gewoon even achterwege blijven in dit topic? Ik erger me er eerlijk gezegd mateloos aan. Ik heb geen zin om 4 pagina's affectieverklaringen door te lezen voor ik een post van iemand anders tegenkom.
Tuurlijk, heb je gelijk in. Maar:quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 09:57 schreef Luco het volgende:
quote:
quote:
Om het nou meteen een gay-topic van te maken door een klein 'quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:44 schreef joppie_saus het volgende:
Ja verdomme het hoeft hier toch geen gay-topic te worden?
Het komt wel goed schatjequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 09:57 schreef Luco het volgende:
Denken dat dat het enige en/of de aanleiding isquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:36 schreef Etsu het volgende:
Om het nou meteen een gay-topic van te maken door een klein '', wat verschillende betekenissen kan hebben
Ook wel een tikkeltje overdreven.
En dus?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:59 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Denken dat dat het enige en/of de aanleiding is
Donder op met je aannames joh.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
En dus?
Dat jij anti-gay bent zal mij een worst wezen, ga lekker ergens anders janken. Homo's zijn ook mensen.
Is dat zo? Volgens mij is een van de belangrijkste functies van een mens dat hij zich kan voortplantenquote:
Kunnen we ook, alleen er komt niks uit.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:29 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Is dat zo? Volgens mij is een van de belangrijkste functies van een mens dat hij zich kan voortplanten
is het lekker leven naar de letter van de bijbel?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:29 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Is dat zo? Volgens mij is een van de belangrijkste functies van een mens dat hij zich kan voortplanten
Ik ben atheïst, maar heb wel respect voor het christendom dat als fundament van deze samenleving functioneertquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
is het lekker leven naar de letter van de bijbel?
de endeldarm van je partner volsnotteren is wat anders dan voortplantenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kunnen we ook, alleen er komt niks uit.
Homo's kunnen altijd met een vrouw naar bed.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:08 schreef Catch22- het volgende:
[..]
de endeldarm van je partner volsnotteren is wat anders dan voortplanten
Tuurlijk, meteen anti-gay.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:00 schreef Etsu het volgende:
Dat jij anti-gay bent zal mij een worst wezen, ga lekker ergens anders janken. Homo's zijn ook mensen.
Ik ben wel anti kinderen. Dat gezegd hebbendequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:41 schreef nietzman het volgende:
[..]
Tuurlijk, meteen anti-gay..
Dat ik geen verhalen over zwangerschapskwaaltjes of afkolven wil horen maakt me ook nog niet meteen een kinderhater hoor.
Wacht maar tot je teelballen gaan rammelen!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben wel anti kinderen. Dat gezegd hebbende
Nou, da valt dan nog mee.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:42 schreef nietzman het volgende:
Dat gezegd hebbende; This thread is still not as gay as Twilight.
Getver nee zegquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:45 schreef nietzman het volgende:
[..]
Wacht maar tot je teelballen gaan rammelen!
Ik ook. Twee handen op een buik.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben wel anti kinderen. Dat gezegd hebbende
Nee #durfteantwoordenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:53 schreef nietzman het volgende:
Hebben jullie het nou over anusmaten? #durftevragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |