SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gemiddelde temperatuur komende 48uur
Locaties in Groningen![]()
[ A - Grote markt ][ B - UMCG ][ C - Station (CS) ][ D - Stadspark ][ E - Euroborg ][ F - Noorderplantsoen ]
Neutraal, ik laat het over aan de politiek
Ik ben Tegen, er zijn alternatieven.
Tegen, geld inzetten voor anderen dingen
Ik ben 100% Tegen, onacceptabel in de crisis
Overige... (leg zelf uit)
Tussenstand:
Meer info? zie = http://www.regiotram.nl of http://groningertram.com
De OP
Jij bent toch ook hommo?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:26 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ik mag zeggen wat ik wil
nichten
Homo's![]()
Houd je mond, dat vindt je lekker!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:06 schreef Catch22- het volgende:
kan dat homogelul niet naar een Homo SC ofzo? With all due respect, natuurlijk
ach ja, ze vinden altijd wel ietsquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:50 schreef Drommeldaris het volgende:
Net brandcontrole gehad
Ik denken zal wel prima in orde zijn met 2 blussers en 2 rookmelders. Ja, dit mag hier niet staan, dat mag hier niet staan, dit mag hier niet staan, die jassen mogen daar niet hangen (kapstok_!!! )
Belachelijk
die begint ook een beetje flauw te wordenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Houd je mond, dat vindt je lekker!
Ben ik bij!quote:
Er wordt vaak verstoppertje gespeeld.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:14 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
Ligt het aan mij of is Shadrak ook altijd leeg?
Was er gisteren of eergisteren nog toen het zo regende en onweerde. Dat het vol was wil ik niet zeggen maar de mensen wouden vast niet meer naar buiten door die regenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:14 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
Ligt het aan mij of is Shadrak ook altijd leeg?
je hoeft niets te bewijzen hoorquote:
Daar moet op gedronken worden?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:44 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Vrijheid blijheid, vandaag laatste werkdag gehad!
Want ik vind de muziek tof (vooral onderin), maar het is er altijd rustig. Ik ben er één keer geweest dat het echt vol zat.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Was er gisteren of eergisteren nog toen het zo regende en onweerde. Dat het vol was wil ik niet zeggen maar de mensen wouden vast niet meer naar buiten door die regen
Wel zoiets ja. Alleen ben ik er nog niet over uit of ik naar tolbert-city ga, ben daar al veel te lang niet meer geweest..quote:
Kan ook morgen. Kan je me vanavond van alles over het sfeertje bij Hoogkerk vertellenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:42 schreef Mr.Jorn. het volgende:
[..]
Wel zoiets ja. Alleen ben ik er nog niet over uit of ik naar tolbert-city ga, ben daar al veel te lang niet meer geweest..
Dorp Hoogkerk:quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:55 schreef Luco het volgende:
[..]
Kan ook morgen. Kan je me vanavond van alles over het sfeertje bij Hoogkerk vertellen
kv Hoogkerk dan?quote:
maar geen nichtquote:
jammer, vind nichten altijd welquote:
Warhol is meestal voller dan Shadrak. Ik kom vrijwel nooit in Shadrak en 1x per maand in Warhol ofzo dus een nogal kleine steekproef maar okequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:54 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Want ik vind de muziek tof (vooral onderin), maar het is er altijd rustig. Ik ben er één keer geweest dat het echt vol zat.
Hetzelfde met Warhol. Eén keer zat het echt vol en de overige keren matig of zelfs leeg.
Dat is zeker waar, al zijn beide plekken niet overvol. Wat ook wel weer lekker is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Warhol is meestal voller dan Shadrak. Ik kom vrijwel nooit in Shadrak en 1x per maand in Warhol ofzo dus een nogal kleine steekproef maar oke
fijn, lekker messteken en kapotte bierflesjes ontwijkenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Warhol is meestal voller dan Shadrak. Ik kom vrijwel nooit in Shadrak en 1x per maand in Warhol ofzo dus een nogal kleine steekproef maar oke
Hier heb ik als hetero geen last van.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:01 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
fijn, lekker messteken en kapotte bierflesjes ontwijken
ga dan gewoon naar een besloten feestje ofzo, dan weet je tenminste dat je weer (heel) thuiskomt
ik straal het niet uit hoor, en als oosterparker ben ik al in genoeg messengevechten terecht gekomen maar die tenten die hier genoemd worden kom ik echt nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hier heb ik als hetero geen last van.
Waar ga je wel heen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:03 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik straal het niet uit hoor, en als oosterparker ben ik al in genoeg messengevechten terecht gekomen maar die tenten die hier genoemd worden kom ik echt niet
ik heb veel liever een leuke avond
besloten feestjes en kleine kroegjes kom ik nog wel eens.quote:
ben er nog nooit geweest, is dat nou beetje chille tent?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Áls ik uitga, dan is het wel Golden Arm, eigenlijk. Gewoon chille sfeer, geen macho hetero's die zich de hele tijd willen bewijzen enzo
Ik ben er nog nooit geweest maar ik wil er wel al een tijd heen. Moet eens kijken welke van mn vrienden niet al te homofoob zijnquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Áls ik uitga, dan is het wel Golden Arm, eigenlijk. Gewoon chille sfeer, geen macho hetero's die zich de hele tijd willen bewijzen enzo
dat heeft niks te maken met homofoob zijn, als homo verwacht ik ook meteen besprongen te worden en versierd met glitters zodra ik binnenstapquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest maar ik wil er wel al een tijd heen. Moet eens kijken welke van mn vrienden niet al te homofoob zijn
Vond ik ook de eerste keer, ik dacht; Nu word ik verkracht. Viel allemaal hartstikke mee. Vier verdiepingen, Darkroom, Dance/Trance, Lounge, Holland's (fout) cafe.. En in die laatste zit ik 99 van de 100 keerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:08 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ben er nog nooit geweest, is dat nou beetje chille tent?
ben sws nog nooit in een gaybar geweest, vind het altijd een beetje eng![]()
Leuk manquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:12 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
dat heeft niks te maken met homofoob zijn, als homo verwacht ik ook meteen besprongen te worden en versierd met glitters zodra ik binnenstap
kan me echt niks bij dat soort tenten voorstellen
dat je lid moet zijn wist ik ja.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:13 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Vond ik ook de eerste keer, ik dacht; Nu word ik verkracht. Viel allemaal hartstikke mee. Vier verdiepingen, Darkroom, Dance/Trance, Lounge, Holland's (fout) cafe.. En in die laatste zit ik 99 van de 100 keer![]()
Bij binnenkomst moet je eerst aanbelden, je moet "lid" zijn.. Bewaking loopt er rond... ik voel me er wel veilig
Je hebt ook nog El Rubio.. Dat is een cafequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:16 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
dat je lid moet zijn wist ik ja.
die beveiliging maakt me niet uit, heb ik zelf ook gedaan dus let niet eens meer op die lui
maar hoor van iedereen dat het wel leuke tent is.
is dat de enige gaybar of zijn er meer in de stad?
die zit in de peperstraat ergens toch?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Je hebt ook nog El Rubio.. Dat is een cafe
Wat, moet je lid zijn? Kan ik niet gewoon een keer voor de fun naar binnen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:16 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
dat je lid moet zijn wist ik ja.
die beveiliging maakt me niet uit, heb ik zelf ook gedaan dus let niet eens meer op die lui
maar hoor van iedereen dat het wel leuke tent is.
is dat de enige gaybar of zijn er meer in de stad?
volgens mij kun je wel in gezelschap van een lid binnenkomen ja, maar dan betaal je ook een hogere entree dacht ikquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat, moet je lid zijn? Kan ik niet gewoon een keer voor de fun naar binnen?
Je kan er ook wel naar binnen met iemand die lid is. EN volgens mij kan je er ook wel zo in hoor.. Beetje lief kijkenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat, moet je lid zijn? Kan ik niet gewoon een keer voor de fun naar binnen?
Ja, scheelt een euro geloof ik..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:22 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
volgens mij kun je wel in gezelschap van een lid binnenkomen ja, maar dan betaal je ook een hogere entree dacht ik
Zwanestraatquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:20 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
die zit in de peperstraat ergens toch?
quote:Entreeprijzen
vrijdag
GRATIS ENTREE
zaterdag
Leden ¤ 3,50*
Niet leden ¤ 5,00*
*gratis entree tot 24.00 uur
Ja hoor, ik neem jullie wel op sleeptouw. En hey.. ze hebben bier. En shotjesquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:33 schreef GrunnigsTrots het volgende:
AKA autistenavond in de golden arm?
Ik hoef niet te matten, wat dat betreft ben ik een mietjequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:53 schreef GrunnigsTrots het volgende:
oosterpark heeft heel weinig overlast van mensen/hangjeugd uit andere wijken.
dat zie je in de meeste buurten veel, scootervolk dat de hele avond herrie zit te maken enzo.
hier durven ze dat niet, want de meeste oosterparkers geven die kutlui niet eens de kans om een grote bek op te zetten als je ze aanspreekt
wel af en toe een buren ruzie, maar dan ga je keertje matten en heb je paar maanden geen last meer van elkaar
Je zou jezelf niet kunnen bedwingen bij een aanblik op mijn schone billetjes?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:42 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ook geen behoefte aan, als ik sommige mensen uit dit topic zou meeten zou het niet goedkomen
Pics.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je zou jezelf niet kunnen bedwingen bij een aanblik op mijn schone billetjes?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je zou jezelf niet kunnen bedwingen bij een aanblik op mijn schone billetjes?
quote:
je bent een krakerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:01 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik squat en al vaak genoeg op de cam laten zien
Vraag hier naar recensies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor shotjes kun je beter in de Gelkinge zijnquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja hoor, ik neem jullie wel op sleeptouw. En hey.. ze hebben bier. En shotjes
Waarom?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Voor shotjes kun je beter in de Gelkinge zijn
die kun je beter doen voor je de stad ingaatquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Waar zit ie?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:01 schreef Drommeldaris het volgende:
Laatst trouwens voor het eerst in de Donovans geweest, best chille tent met dikke negerinenbooty
Pf stoere gay ben jij hoor...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:53 schreef GrunnigsTrots het volgende:
oosterpark heeft heel weinig overlast van mensen/hangjeugd uit andere wijken.
dat zie je in de meeste buurten veel, scootervolk dat de hele avond herrie zit te maken enzo.
hier durven ze dat niet, want de meeste oosterparkers geven die kutlui niet eens de kans om een grote bek op te zetten als je ze aanspreekt
wel af en toe een buren ruzie, maar dan ga je keertje matten en heb je paar maanden geen last meer van elkaar
jaja, dat heb ik ook nog nooit gehoordquote:
wat de een overlast noemt noemt de ander normaalquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:51 schreef Peterselieman het volgende:
De jeugd in de Oosterparkwijk zorgt zelf wel voor overlast
Hetzelfde als elke andere dag voor mij. Vakanties zijn saai als je niks te doen hebt.quote:
Moet ik dan bang worden voor je? Vol trots praten over een stel laagbegaafden uit oosterpark, pleasssequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:50 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
jaja, dat heb ik ook nog nooit gehoord
kom het me hier maar vertellen als het je dwarszit
nee, maar je hoeft ook niet de internetheld uit te hangenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:03 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Moet ik dan bang worden voor je? Vol trots praten over een stel laagbegaafden uit oosterpark, pleassse
Jij vertelt vol trots over randdebielen die met verbaal of fysiek geweld hun zin proberen te krijgen. Dat soort figuren mogen van mij per direct dood vallen, vandaar.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:05 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
nee, maar je hoeft ook niet de internetheld uit te hangen
ik vertel gewoon over oosterpark, val niemand aan zoals jij doet.
als je vrolijk wordt van dat soort gedrag vind ik het prima maar dan heb ik liever dat je dat in levende lijve komt doen dan via een internetforum
dan nog kun je je gewoon verwoorden, of smijt je op straat ook zomaar dat soort uitspraken bij random mensen in hun smoel?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:09 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Jij vertelt vol trots over randdebielen die met verbaal of fysiek geweld hun zin proberen te krijgen. Dat soort figuren mogen van mij per direct dood vallen, vandaar.
Kusje.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:17 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ik ben altijd lief, ik hou helemaal niet van dat modder gooien
als je iets te zeggen hebt prima, maar op een fatsoenlijke manier graag.
Haha, dan zijn ze inderdaad saai en dan kan je nooit echt spreken van weekenden en dagjes vrijquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:02 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Hetzelfde als elke andere dag voor mij. Vakanties zijn saai als je niks te doen hebt.
Ik wil kusjes van Mrjolyn_quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Asjeblieft, van een mooie dame!
[ afbeelding ]
quote:
quote:
liever zoeenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Asjeblieft, van een mooie dame!
[ afbeelding ]
is daar wat mis mee?quote:
quote:
Palm beach heeft 6 shotjes voor 5 euroquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk hier maar even naar, dan is het zo over
Watquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:13 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het nooit op zoenende mensen heb, of he nu mv mm of vv is
Overigens heb ik er helemaal niks tegen, daar niet van.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:12 schreef GrunnigsTrots het volgende:
wat hetero's nou altijd tegen zoenende mannen hebben
Dat snapte ikquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
man/vrouw, man/man, vrouw/vrouw
vind man op man soms nog wel wat maar verder niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:13 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het nooit op zoenende mensen heb, of he nu mv mm of vv is
Iddquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:15 schreef Luco het volgende:
Ik heb medelijden met degene die dit mobiel opent
Uiteraaardquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niks hebben met vrouw/vrouwMaar daarvoor ben je natuurlijk homo
Ik snap het nooit.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niks hebben met vrouw/vrouwMaar daarvoor ben je natuurlijk homo
Zal dit betekenen dat er verhoudingsgewijs meer homo's in groningen wonen dan de rest van het land?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:18 schreef Drommeldaris het volgende:
Wel veel homo's in het Groningentopic op FOK! trouwens relatief gezien
Rene neemt al z'n vriendjes mee.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:18 schreef Drommeldaris het volgende:
Wel veel homo's in het Groningentopic op FOK! trouwens relatief gezien
Echte Amsterdammer: Het gehalte homoseksuelen zal in Amsterdam nu beduidend hoger zijn dan op elke andere stad in Nederland.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:19 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[amsterdammer] komt omdat het allemaal flikkers zijn daar bij die boeren[/amsterdammer]
Ik was de eerste.quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:23 schreef GrunnigsTrots het volgende:
laatst in de coffeeshop deed die gast achter de balie een lamme versierpoging
vind ik zo irritant als je ergens komt en de mensen die daar werken dat doen, doe dat lekker in je vrije tijd ofzo![]()
als je huis in de fik staat wil je toch ook niet dat al die brandweermannen beginnen met "ken ik jou niet ergens van? "
Heb jij geen schuld aan. Ik bepaal zelf wel of ik ergens post of niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik was de eerste.
Toen kwam W.. weetnietmeerhoeveelklonen Grunningstrots
Toen kwam Patrique
En toen kwam Etsu die naar Groningen verhuist.
Spijt me... maar ik heb maar van een schuld - eventueel.
_eventueel_quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Heb jij geen schuld aan. Ik bepaal zelf wel of ik ergens post of niet.
Dat had ik dus met een barrista in de Doppio, en met een patient in het ziekenhuis.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:23 schreef GrunnigsTrots het volgende:
laatst in de coffeeshop deed die gast achter de balie een lamme versierpoging
vind ik zo irritant als je ergens komt en de mensen die daar werken dat doen, doe dat lekker in je vrije tijd ofzo![]()
als je huis in de fik staat wil je toch ook niet dat al die brandweermannen beginnen met "ken ik jou niet ergens van? "
toen ik vorig jaar of 2 jaar geleden in het ziekenhuis lag was er ook zo'n gozer die de hele tijd bij mij zat terwijl z'n vriendin in de kamer ernaast zowat lag dood te gaanquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:28 schreef Luco het volgende:
[..]
Dat had ik dus met een barrista in de Doppio, en met een patient in het ziekenhuis.
Roze zaterdag flink wat homo's die wat van me woudenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:21 schreef Luco het volgende:
Maar daarna zullen ze allemaal wel weer terug gaan naar Groningen. Overigens is er in Amsterdam nog nooit met me geflirt door een man, hier in Groningen wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Roze zaterdag flink wat homo's die wat van me wouden[ afbeelding ]
Pics or lie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
[..]
Ik vat het ook gewoon op als compliment, klaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
[..]
picsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mag ik dm![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:33 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik vat het ook gewoon op als compliment, klaar.
picsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:35 schreef Luco het volgende:
3 keer klikken en je zou er 1 moeten kunnen vinden.
Ik wou net zeggen dat ik maar 2 keer klikte voor een grotequote:
Drommeldaris of ik?quote:
Niet gay, is cute!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:35 schreef Drommeldaris het volgende:
Speciaal voor jullie even van mn fb geplukt, gayer kon ik het niet maken. #dm
Ohjaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:38 schreef GrunnigsTrots het volgende:
bij wegmisbruikers krijgt zo'n popi jopie gastje 3 bonnen en knalt ie bij het wegrijden nog eens tegen de motor van die agent
Heb je een linkje?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:38 schreef GrunnigsTrots het volgende:
bij wegmisbruikers krijgt zo'n popi jopie gastje 3 bonnen en knalt ie bij het wegrijden nog eens tegen de motor van die agent
http://veronica.nl geloof ikquote:
Mijntes heb je nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:43 schreef GrunnigsTrots het volgende:
zitten allemaal op elkaars foto te geilen
Ik geil op niemands foto.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:43 schreef GrunnigsTrots het volgende:
pics van jou in mijn dm gaarne!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:43 schreef GrunnigsTrots het volgende:
jij bent de enige eigenlijk na al die jaren waar ik mss een beetje nieuwsgierig naar ben maar verder boeit het me geen fuck.quote:
te laat, heb wel een fobo gehadquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
pics van jou in mijn dm gaarne!
Mijnes.. dus dan krijg je mij er gratis bij!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:53 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
jij bent de enige eigenlijk na al die jaren waar ik mss een beetje nieuwsgierig naar ben maar verder boeit het me geen fuck.
Pwndquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:53 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
jij bent de enige eigenlijk na al die jaren waar ik mss een beetje nieuwsgierig naar ben maar verder boeit het me geen fuck.
60% innerlijk 40% uiterlijk, cijfer moet >8 zijn. Wat zeg jij?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:42 schreef Renesite het volgende:
Maar ik ben iemand die het innerlijk ook wel belangrijk vind (en niet cliché bedoelend) dus ik weet het nog niet
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:58 schreef toenie het volgende:
Ah, daar komt de titel "G-Town" dus van
Mag dat niet?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zou awkward zijn als je dat op jezelf deed
fototje van Rene ruilen voor die van jou?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:54 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
te laat, heb wel een fobo gehad
Hmm, zevenenhalfje is ook goedquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
60% innerlijk 40% uiterlijk, cijfer moet >8 zijn. Wat zeg jij?
nopequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
fototje van Rene ruilen voor die van jou?
Alsof jij mannen niet op uiterlijk beoordeeldquote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:00 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
nope
ik ben niet zo aandachtsgeil
Show it to papa!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:01 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik zie net dat ik een foto heb die nog gayer is dan die met de lolly
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:01 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik zie net dat ik een foto heb die nog gayer is dan die met de lolly
Ja zoiets. Al doe ik momenteel met minder. Hij is mij duidelijk ook zat - hosselaar dat-ie isquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
60% innerlijk 40% uiterlijk, cijfer moet >8 zijn. Wat zeg jij?
De groetenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja zoiets. Al doe ik momenteel met minder. Hij is mij duidelijk ook zat - hosselaar dat-ie is
Onwaar, mijn moeder is nog dikker en mijn zus nóg lelijker!:quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Whehehe, foto van je moeder en je zus
True thingquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Onwaar, mijn moeder is nog dikker en mijn zus nóg lelijker!:
Hmm, mwah-mwahquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:40 schreef GrunnigsTrots het volgende:
nope, hesher.
Joseph gordon-levitt
Jawel toch.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:44 schreef joppie_saus het volgende:
Ja verdomme het hoeft hier toch geen gay-topic te worden?
Je jointje is klaar!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:46 schreef GrunnigsTrots het volgende:
zat helemaal in de film, schrok me helemaal kapot van het belletje van de magnetron
nope, nasiquote:
Als ik een slaapliedje moet zingen, moet je maar even roepen he.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:46 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Is het nog geen tijd voor tock
Das wel laif ja!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als ik een slaapliedje moet zingen, moet je maar even roepen he.
Dinsdag ben ik weer in Grunn. Wacht op me.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Das wel laif ja!
Maar stiekem slaap ik nog niet omdat ik jou nog niet had gezien vandaag
hihahotrololololo!
Ojjj, dan ben ik niet in Grunnquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dinsdag ben ik weer in Grunn. Wacht op me.
Hij wil jou niet... het is een dekmantel! Ik ben die persoonquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:51 schreef Etsu het volgende:
Ik ga daten met Renesite. Wist je niet he?
Daten in Golden Arm, in een darkroom?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hij wil jou niet... het is een dekmantel! Ik ben die persoon
Mwah... eerst een drankje, daarna pas darkroom hoor!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daten in Golden Arm, in een darkroom?
Het spijt me Jopquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:44 schreef joppie_saus het volgende:
Ja verdomme het hoeft hier toch geen gay-topic te worden?
Drankje met XTC, dan is 't ok.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mwah... eerst een drankje, daarna pas darkroom hoor!
Bah, poepstampertjesquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mwah... eerst een drankje, daarna pas darkroom hoor!
Ontkennen valt onder fase 1.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:57 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Zo leuk dat hij niks van mannenliefde moet hebben
Doei lekkerding!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:02 schreef joppie_saus het volgende:
Naja, neem nog een lekker injectienaaldje zou ik zeggen. Ik ga mijn hok in, tjoo!
Ohjaa, heel veel. Dan krijgt ie ook aids, sterft ie ook!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vergeet hem geen slaapkusje te geven eh.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ohjaa, heel veel. Dan krijgt ie ook aids, sterft ie ook!
Grrrquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, maar heb al 3 maanden twee openstaande spellen staan, en kijk er nooit naar om.
Ben je nog wel even bezig.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik zal alle bejegeningen over homo's eens TR'en!
Neequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar joppie blijft wel een schatje, ondanks z'n anti-gay gevoelens, nietwaar?
Ow ja...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een 35cm piemel
TMIquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een 35cm piemel
Nee.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Doe ik alleen met jou
EN ZET EENS EEN FOTO IN JE FOBO
of ik mijn DM
Maar doe gewoonquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee.
Rene heeft m'n foto wel volgens mij.
Ha, goeden woordgrap!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Er fappen al teveel jongens op me, nog eentje erbij trek ik niet hoor.
kap is met die gaypraatjes aldoorquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Er fappen al teveel jongens op me, nog eentje erbij trek ik niet hoor.
Lees je eroverheen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:27 schreef Rickazio het volgende:
[..]
kap is met die gaypraatjes aldoor
Hoi.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:33 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Ik ga niet alles lezen inderdaad, is er iets zinnigs gemeld dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |