SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gemiddelde temperatuur komende 48uur
Locaties in Groningen![]()
[ A - Grote markt ][ B - UMCG ][ C - Station (CS) ][ D - Stadspark ][ E - Euroborg ][ F - Noorderplantsoen ]
Neutraal, ik laat het over aan de politiek
Ik ben Tegen, er zijn alternatieven.
Tegen, geld inzetten voor anderen dingen
Ik ben 100% Tegen, onacceptabel in de crisis
Overige... (leg zelf uit)
Tussenstand:
Meer info? zie = http://www.regiotram.nl of http://groningertram.com
De OP
Jij bent toch ook hommo?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:26 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ik mag zeggen wat ik wil
nichten
Homo's![]()
Houd je mond, dat vindt je lekker!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:06 schreef Catch22- het volgende:
kan dat homogelul niet naar een Homo SC ofzo? With all due respect, natuurlijk
ach ja, ze vinden altijd wel ietsquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:50 schreef Drommeldaris het volgende:
Net brandcontrole gehad
Ik denken zal wel prima in orde zijn met 2 blussers en 2 rookmelders. Ja, dit mag hier niet staan, dat mag hier niet staan, dit mag hier niet staan, die jassen mogen daar niet hangen (kapstok_!!! )
Belachelijk
die begint ook een beetje flauw te wordenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Houd je mond, dat vindt je lekker!
Ben ik bij!quote:
Er wordt vaak verstoppertje gespeeld.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:14 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
Ligt het aan mij of is Shadrak ook altijd leeg?
Was er gisteren of eergisteren nog toen het zo regende en onweerde. Dat het vol was wil ik niet zeggen maar de mensen wouden vast niet meer naar buiten door die regenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:14 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
Ligt het aan mij of is Shadrak ook altijd leeg?
je hoeft niets te bewijzen hoorquote:
Daar moet op gedronken worden?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:44 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Vrijheid blijheid, vandaag laatste werkdag gehad!
Want ik vind de muziek tof (vooral onderin), maar het is er altijd rustig. Ik ben er één keer geweest dat het echt vol zat.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Was er gisteren of eergisteren nog toen het zo regende en onweerde. Dat het vol was wil ik niet zeggen maar de mensen wouden vast niet meer naar buiten door die regen
Wel zoiets ja. Alleen ben ik er nog niet over uit of ik naar tolbert-city ga, ben daar al veel te lang niet meer geweest..quote:
Kan ook morgen. Kan je me vanavond van alles over het sfeertje bij Hoogkerk vertellenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:42 schreef Mr.Jorn. het volgende:
[..]
Wel zoiets ja. Alleen ben ik er nog niet over uit of ik naar tolbert-city ga, ben daar al veel te lang niet meer geweest..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |