quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:10 schreef 3M1N3M het volgende:
Ja ik heb nog maar een ding van TwenteFC teruggekregen, dus je moet niet haten op mij?
Wedden van nietquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:12 schreef 3M1N3M het volgende:
Wedden.. minstens een iemand is nu aan het shoppen met die foto
Zie ik eruit als een 12 jarige rapper?quote:
Je kan wel rijmen, dat is het enige wat telt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zie ik eruit als een 12 jarige rapper?
kom op gebruik je tukkers dialect en rap terugquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:12 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Dacht dat je een eckte rapper was, die scheld niet alleen maar die heeft praatjes dat hij beter is dan de ander.
Kan wel terug gaan schelden .. maar dat is een beetje triest wanneer het van een 22jarige komt.
Als 13 jarige kom jij er wel mee weg.
nee daarom, misschien kan je deze knul wat bijlerenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zie ik eruit als een 12 jarige rapper?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee daarom, misschien kan je deze knul wat bijleren
Je praat over persoonlijke shit, maar ik ken je niet eens.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:12 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Dacht dat je een eckte rapper was, die scheld niet alleen maar die heeft praatjes dat hij beter is dan de ander.
Kan wel terug gaan schelden .. maar dat is een beetje triest wanneer het van een 22jarige komt.
Als 13 jarige kom jij er wel mee weg.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:16 schreef Doublepain het volgende:
Moeilijk hoor rijmen
https://www.maaktrijmsvoorje.nl
Er zijn nog steeds mensen die niet onder in beeld kijken, maar gewoon klikken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:16 schreef Doublepain het volgende:
Moeilijk hoor rijmen
https://www.maaktrijmsvoorje.nl
Ik klikte ook, maar ik kan er nu tegen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er zijn nog steeds mensen die niet onder in beeld kijken, maar gewoon klikken.
ik dus![]()
Nu denk ik, ooh daar heb je hem weer.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik klikte ook, maar ik kan er nu tegen.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:18 schreef 3M1N3M het volgende:
Laatste keer dat ik op een link op FOK! klik.
Heb je in je broekje geplast? Luier vershonen nu? Aahw/.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:18 schreef 3M1N3M het volgende:
Laatste keer dat ik op een link op FOK! klik.
Dit precies.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nu denk ik, ooh daar heb je hem weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |