Als hij maar onthoudt dat ik hem altijd gesteund heb.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat een talent inderdaad en op die leeftijd al. Hij moet hier vooral mee doorgaan. Als het even meezit is hij op zijn 23e financieel onafhankelijk.
Kom eens onder die steen vandaan.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:41 schreef Happel het volgende:
Wtf, wie is dolfina-chica? Vriendinnetje van NS?
Haverquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga mij zo noest aftrekken op dat plaatje waar je op dat paard ligt
Hopelijk komt er wat uit
Gadverdammequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:40 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
80% van de vrouwen komt klaar op paard
quote:
Ik heb net 3.5 dag in Kiev gezeten. Mis wel eens wat, godverdomme. Zal je nog eens in je bek spuiten.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kom eens onder die steen vandaan.
Hee ik zag weer op je dochter haar fb een foto met die gozer hequote:
Gewoon zo'n wurgcontractje opstellen, net als die Meleg die Ajax wil hebben. Dan ben jij ook binnen man.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als hij maar onthoudt dat ik hem altijd gesteund heb.
Ik hou van auto's.
heb alleen dochtersquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:40 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Slapen je zoontjes (voorkomend uit dronken seks met geile tienerjongens in een vieze wc) dan al?
Ze wordt wel door veel mensen in haar bek gespoten heh?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik heb net 3.5 dag in Kiev gezeten. Mis wel eens wat, godverdomme. Zal je nog eens in je bek spuiten.
Heb je nu aids?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik heb net 3.5 dag in Kiev gezeten. Mis wel eens wat, godverdomme. Zal je nog eens in je bek spuiten.
Wtfquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:40 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Slapen je zoontjes (voorkomend uit dronken seks met geile tienerjongens in een vieze wc) dan al?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:41 schreef Happel het volgende:
woest gillend terwijl ze heerlijk met hun doos over het zadel glijdenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
GadverdammeDat hoef ik dus echt niet te weten.
Ik mag niet lachenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:41 schreef Happel het volgende:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:42 schreef 3M1N3M het volgende:
Deze rap gaat over borsten,
gewoon flubberige zonder korsten
Ik praat over tieten,
Ik wil er mijn pagga overheen gieten
dus..
dikke kus..
ehm.. memmen,
als ik die zie, ben ik niet te remmen.
Koplampjes, lekker groot,
Dan doe ik mn gezicht ertussen zo van ''HIEWEBIEBIBEIWIEIBIEBIBE'' en dan ben ik dood.
Einde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |