Ik heb 10x L ofzo.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:30 schreef Ezell het volgende:
Ik heb een t-shirt in maat L gekregen... Daar zwem ik gewoon in. Echt, wtf.
Ja die mini,quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
die nieuwe? Zij is liev en mooooi
Oow wacht dat was ik danquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, ze zat links van de haarelastiekjes of zo. Ze zat ook nog met zo'n gast met bulkkar te praten.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:31 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Welke labiele user heeft jou dat gegeven.
quote:
Stel je voor hoe dat eruit ziet met een meisje van 1.63m erin.quote:
Je raakt een beetje verwijfd.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:31 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oow wacht dat was ik danik loop vrijwillige stage daar
Om het te vinden is het niet zo moeilijk hoor.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:31 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Welke labiele user heeft jou dat gegeven.
Stel je voor hoe het er uit ziet bij een dikke jongen van 1.86m.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Stel je voor hoe dat eruit ziet met een meisje van 1.63m erin.
[..]
Je raakt een beetje verwijfd.
DM even hoe je 't hebt gevonden, dan ga ik daar wat aan doen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Om het te vinden is het niet zo moeilijk hoor.
Het zal je verbazen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:32 schreef Faaluser het volgende:
[..]
DM even hoe je 't hebt gevonden, dan ga ik daar wat aan doen.
Daar heb ik mijn collega voor. Helaas laat hij ook wel eens een bouwvakkersdecolleté zien.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:32 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Stel je voor hoe het er uit ziet bij een dikke jongen van 1.86m.
Ik snap wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:34 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Had ook nooit Fokkers moeten toevoegen aan mijn 'vrienden'.
Nu is het te laat. Je leven zal nu overmeesterd worden door FOK!kers.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:34 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Had ook nooit Fokkers moeten toevoegen aan mijn 'vrienden'.
Asociale vlerk.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:35 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik deed het zonder toestemming..
En raad eens wat ik met jou heb gedaan.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:35 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik deed het zonder toestemming..
Ik heb geen idee.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
En raad eens wat ik met jou heb gedaan.
Hihihi ik voel me vereerdquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
En raad eens wat ik met jou heb gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |