alles goed met jou?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:24 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Ah, gelukkig maar. Ik ben geaccepteerd.
Ik heb de min voorraad flink omhoog gegooid, dus eigenlijk is het er altijd wel bij ons.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja en daar was ik iets te blij over.
[..]
Een tijdje geleden zag ik na duizend jaar weer eindelijk zo'n wrap... Zegt dat meisje daar: "Die is niet meer goed." Jammer weer.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:26 schreef Ezell het volgende:
Trouwens KB, heb jij een groen shirt en zit jij tijdens je werk wel eens op de grond. Ik dacht dat ik jou vorige week vrijdag zag zitten toen ik even snel wat moest halen.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:26 schreef Ezell het volgende:
Trouwens KB, heb jij een groen shirt en zit jij tijdens je werk wel eens op de grond. Ik dacht dat ik jou vorige week vrijdag zag zitten toen ik even snel wat moest halen.
gewoonquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:26 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Ja, alles goed. Vanwaar de interesse?
nee twee rood heb ikquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:26 schreef Ezell het volgende:
Omdat de jonge mensen vooral tijdens de vulavonden en op zondagen werken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:26 schreef JanPiraat het volgende:
Ezell waarom werken er allemaal oude wijven in.je Hema ?
O... Maar heb je dan wel net als ik een t-shirt in maat L?quote:
Ze heeft 2x M lange mauwen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Omdat de jonge mensen vooral tijdens de vulavonden en op zondagen werken.
[..]
O... Maar heb je dan wel net als ik een t-shirt in maat L?
Alsof je dat niet weet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gewoonhoe was de date met dastan?
luiwammesquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:28 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik zit ook vaak genoeg op de grond..
Ja, ze zat links van de haarelastiekjes of zo. Ze zat ook nog met zo'n gast met bulkkar te praten.quote:
Misschien was het kroepoekje ofzo, geen idee hoe ze heet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, ze zat links van de haarelastiekjes of zo. Ze zat ook nog met zo'n gast met bulkkar te praten.
Daar staan geen foto's in. Ik weet niet waarop jij dan zit te fappen, maar blijkbaar op leegte.quote:
facebook, niet fotoboekquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:30 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Daar staan geen foto's in. Ik weet niet waarop jij dan zit te fappen, maar blijkbaar op leegte.
die nieuwe? Zij is liev en mooooiquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:29 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Misschien was het kroepoekje ofzo, geen idee hoe ze heet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |