quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:17 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Een soort van manrok. Lekker comfortabel, maar wel lastig fietsen hoor!
Even vragen, meestal liggen ze wel in de koeling.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die wraps met kip zijn nog wel te eten. Alleen die hebben jullie zowat nooit als ik er ben.
[..]
Faaluser.
Mijn pyjama's komen van de HEMA.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:17 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hou toch op je draagt alleen maar pyjama's van de zeeman
Pauperwinkel.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:18 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Mijn pyjama's komen van de HEMA.
eensquote:
Met Jip en janneke erop.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:18 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Mijn pyjama's komen van de HEMA.
Serieus? Ik vroeg een tijdje geleden of ze die dingen op vraag maakten, maar dat was niet zo. Doen ze bij de niet-franchise wel.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:18 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Even vragen, meestal liggen ze wel in de koeling.
Die dingen komen kant-en-klaar binnen he.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Serieus? Ik vroeg een tijdje geleden of ze die dingen op vraag maakten, maar dat was niet zo. Doen ze bij de niet-franchise wel.
Hihi ik ben maagd.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:19 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Alsof pyjama wat boeit, die gaan toch uit in de avond? Maagd.
Wat?!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:20 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Die dingen komen kant-en-klaar binnen he..
Geeft niets, ik stiekem ook. Ik scheldde er gewoon mee omdat ik leel ermee zag schelden en ik wil graag bij de grote fokkers horen.quote:
de vorige keer welquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die wraps met kip zijn nog wel te eten. Alleen die hebben jullie zowat nooit als ik er ben.
[..]
Faaluser.
Wrap kip en wrap cheddar zijn kant-en-klaar.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat?!![]()
Maar jullie hebben die dus wel al-tijd in voorraad?
Hoor je automatisch bij, hoef je niets voor te doen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:23 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Geeft niets, ik stiekem ook. Ik scheldde er gewoon mee omdat ik leel ermee zag schelden en ik wil graag bij de grote fokkers horen.![]()
Maagden zijn ok.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:23 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Geeft niets, ik stiekem ook. Ik scheldde er gewoon mee omdat ik leel ermee zag schelden en ik wil graag bij de grote fokkers horen.![]()
Gemeen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zal een raket voor je klaarzetten.
Ah, gelukkig maar. Ik ben geaccepteerd.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoor je automatisch bij, hoef je niets voor te doen.
Ja en daar was ik iets te blij over.quote:
Een tijdje geleden zag ik na duizend jaar weer eindelijk zo'n wrap... Zegt dat meisje daar: "Die is niet meer goed." Jammer weer.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:23 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Wrap kip en wrap cheddar zijn kant-en-klaar.. De overige broodjes wel vers (sommige filialen, Nieuwedijk bijvoorbeeld, maken alles 's ochtends vroeg en verkopen hele dag uit voorraad, wij smeren tot 18.00 vers (broodjes zijn 2 uur max buiten koeling) en vanaf 20.00 gooien we voorraad er in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |