quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus het was een nep-quote? Klootzak.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:23 schreef j0rdiiii het volgende:
Tijdens het zoeken kom ik nog gewoon 2 accounts van Leon tegen.![]()
psvrio
PSVDEGEKSTE
oefenbroekje al aan?quote:
Een eckte mocro roggelt een bwm en rijdt er zelf heen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja voor jou nu dan ook, succes vanuit dalfsen naar Eindje
Ik regen een felroze feyenoord fiets voor je. Ook goed?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja voor jou nu dan ook, succes vanuit dalfsen naar Eindje
Jo!quote:
Nee nee nee, dat heb ik écht gezegd!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus het was een nep-quote? Klootzak.
Als je met ingepakt bedoelt, een strikje eromheen ja, geen theedoekjes ofzo op hun hoofd. Mocro's trekken juist wel messen, turken lopen achter.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:24 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Mocro’s trekken geen messen, dat zijn turken. Lekkere mocro chicks? Ingepakt of niet?
Past goed bij z'n woonplaats.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:24 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Ik regen een felroze feyenoord fiets voor je. Ook goed?
Ja hoor, ga toch in Rotterdam wonenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:24 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Ik regen een felroze feyenoord fiets voor je. Ook goed?
Als jij mijn moeder was, zou ik het zeer overwegen om zelfmoord te plegen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:24 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
oefenbroekje al aan?
sesamstraat is afgelopen hoor...
potje staat netjes naast je bedje...
slaap lekker
Leonquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:24 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Als jij mijn moeder was, zou ik het zeer overwegen om zelfmoord te plegen.
zaterdag 31 februari om 14.00uur?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wanneer gaan we nou die vbl-sc gangbang met jou doen?
Jullie zijn zo lief en kalm gewordenquote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:24 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Als jij mijn moeder was, zou ik het zeer overwegen om zelfmoord te plegen.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vermaak ons even. Is het weer rustig in FHF?
Ik heb liever geen turken achter me, dan kan ik ze niet zien.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je met ingepakt bedoelt, een strikje eromheen ja, geen theedoekjes ofzo op hun hoofd. Mocro's trekken juist wel messen, turken lopen achter.
Ja is goedquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:25 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
zaterdag 31 februari om 14.00uur?
Ben aan het googletranslaten op je onderschrift, maar is het echt sultanarozijn?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee nee nee, dat heb ik écht gezegd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |