Het was niet genoeg.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik heb toch een quote gedaan?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:21 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
*fluit*
jullie missen me wel he!!!
goede nacht allen
Okee, trouwens, ik denk dat iemand je heeft getrollt en de letter T en D op je toetsenbord heeft verwisseld.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:21 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
ik zei lietje en niet lietjes, moet er een de besde zijn.
Wie ben jijquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:21 schreef dribbel79 het volgende:
Moet ik goffedomme donderdag naar vitesse-ramzi...wtf!
Mijn vader, maar ben Nederlands opgevoed/opgegroeidquote:
Gaan we weer Ebecillio-en?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je bent een jaar of 2 ouder dan smoofie
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:21 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
*fluit*
jullie missen me wel he!!!
goede nacht allen
u riep??quote:
Kan je een fiets voor mij regelen mattie?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:22 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Mijn vader, maar ben Nederlands opgevoed/opgegroeid
Smoofie snapt jojoortje gewoon niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gaan we weer Ebecillio-en?
DonRaja vindt dat een goed plan.
Eerder een heks.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:22 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
u riep??
Voel me net zo'n geest uit de lamp
je mag niet lekken uit ABOquote:
Wanneer gaan we nou die vbl-sc gangbang met jou doen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:22 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
u riep??
Vermaak ons even. Is het weer rustig in FHF?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:22 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
u riep??
Gast. een woord. Station.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kan je een fiets voor mij regelen mattie?
regel ik vervoer naar psv voor je
Davy is er nietquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:22 schreef Smoofie het volgende:
Het is Stoerenboii, niet stoere, davy
Doe ik toch niet?quote:
Kun je een mocro mes voor me regelen dan? Of een lekker mocro chick om mij aan uit te huwelijken?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:22 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Mijn vader, maar ben Nederlands opgevoed/opgegroeid
Ja voor jou nu dan ook, succes vanuit dalfsen naar Eindjequote:
Mocro’s trekken geen messen, dat zijn turken. Lekkere mocro chicks? Ingepakt of niet?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kun je een mocro mes voor me regelen dan? Of een lekker mocro chick om mij aan uit te huwelijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |