Ik tip die MUTS van een Kim...
quote:Ik nomineer ze ALLEMAAL.
Op 15 september 2000 00:46 schreef Bertje het volgende:
Nomineer hier uw eerste afvaller.
Dan maar geen gratificatie
V
quote:bij de weg... het is Kim helemaal of helemaal niet. Alleen haar muts nomineren vind ik toch een beetje zielig...
Ik tip die MUTS van een Kim...
V
quote:Oke, oke. Dan maar een rooie erin. Is Tara ook weer blij.
Op 15 september 2000 00:49 schreef Verbal het volgende:
bij de weg... het is Kim helemaal of helemaal niet. Alleen haar muts nomineren vind ik toch een beetje zielig...V
quote:Goed, dan voor alle liefhebbers: Meer Rooien!
Op 15 september 2000 00:57 schreef Havoc het volgende:
En niet alleen Tara
quote:Ik moest er wel om lachen hoor, toen hij in het bejaardentehuis voor die oudjes ging zingen. Volgens mij zag ik er eentje stiekum z'n gehoorapparaatje een paar streepjes zachter zetten.
Op 15 september 2000 01:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik nomineer Ali want 108 dagen gezang, nee dank je. Alhoewel: dat kan een heerlijke irritatiefactor zijn straks.
quote:Ligt er natuurlijk helemaal aan WAT 'ie zingt. Wat ik vanavond hoorde: NAH
Op 15 september 2000 01:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik nomineer Ali want 108 dagen gezang, nee dank je. Alhoewel: dat kan een heerlijke irritatiefactor zijn straks.
Dan ben je pas zielig. Hoewel, natuurlijk wel weer leuk voor de irritatiefactor in het huis.
quote:Da's volgens mij Leo. K'moet wel wennen aan die nieuwe namen hoor!
Op 15 september 2000 01:08 schreef Ali Salami het volgende:
Mag ik die yup met zijn Mercedes en zijn huskies nomineren? Dank U!
quote:Sh*t, valt het op als je die dingen zachter zet?
Op 15 september 2000 01:01 schreef Zanderrr het volgende:
Ik moest er wel om lachen hoor, toen hij in het bejaardentehuis voor die oudjes ging zingen. Volgens mij zag ik er eentje stiekum z'n gehoorapparaatje een paar streepjes zachter zetten.
quote:Daar ben ik het helemaal mee eens... Eerst alle saaie mensen eruit en dan mogen de irritanten lekker overblijven.. Dat word goede televisie... anders wordt het zo saai... bluh..
Op 15 september 2000 06:22 schreef DIGGER het volgende:
Ik heb het liefst dat de minst irritante, meest meegaande bewoner het huis uit gestemd wordt. zie BB Amerkia bv. Alle wat extremere aparte figuren zijn het huis uit gestemd en de meeste Amerikanen vinden er daarom weinig meer aan. Dus nu eens niet die irritante figuren eruit stemmen, maar juist erin houden, anders val ik straks in slaap voor de buis. Actie wil ik zien! niet jaknikkend amen zeggend meeloopspul.
Tja, nomineren doe je de personen die je het minst mag, maar het is inderdaad intressanter als de personen die je irriteren erin blijven...
TopoMan
[Dit bericht is gewijzigd door Letterman op 15-09-2000 22:21]
quote:Woehahahaha!
Op 15 september 2000 01:01 schreef Zanderrr het volgende:
Volgens mij zag ik er eentje stiekum z'n gehoorapparaatje een paar streepjes zachter zetten.
Wie moet er dan uit ? eh........Pleur dan dat zangwonder er maar uit. *spuug* Die ellende moeten we niet te lang zien/horen.
Ik zie beelden in gedachten van giechelende bejaarden, die tijdens de bingo nu elke dag bb zitten te kijken. Gun ze een pleziertje, dat hij gauw weer live bij hun staat te zingen....all night long..... *zucht*
ben blij dat mijn ouders nog zelfstandig wonen, en ze dat leed bespaard blijft.
maar vooral die ouwe lul eruit...wat een irritante eikel is dat zeg...
kan die man niet onder zijn eigen vrachtwagen terecht komen asljeblieft...
kan iemand die man een kaartje voor de concorde geven?
kan die man niet met een paar illegale chinezen meeliften?????
[Dit bericht is gewijzigd door Sherlock op 16-09-2000 09:37]
quote:Ja wat is ze nou: een eend of wijf?
Op 16 september 2000 03:59 schreef Djeez het volgende:Annet is eend om wijf, mag eruit dus. Mijn tip: Mannen eruit, geile wijven erin!
quote:Gadver, alleen maar geile kerels in een huis... bah bah.
Ik heb een betere tip: Wijven eruit, geile mannen erin!![]()
quote:Welke van de vijf?
Op 18 september 2000 13:46 schreef Ulx het volgende:
die tuthola zonder mening eruit.
Mohammed Ali moet blijven!
quote:Mee eens!
Op 18 september 2000 14:09 schreef Zanderrr het volgende:
En Georgie mag ook opzouten. nog zo'n kleurloos figuur..
Maareh... Kim moet blijven hoor.
quote:Maar ja als bewoner zijnde is je eerste zorg natuurlijk niet dat het goeie televisie oplevert. Je wilt een leuke tijd hebben en er uiteindelijk met de poen vandoor gaan. Merk mijn woorden: alles wat een leuke tijd in de weg staat, wordt eruit geknikkerd. En Ali Kabaali is ongetwijfeld de eerste.
Op 15 september 2000 10:24 schreef Xhorder het volgende:
Eerst alle saaie mensen eruit en dan mogen de irritanten lekker overblijven.. Dat word goede televisie... anders wordt het zo saai... bluh..
I rest my case
Georgie, Ferdi, Robin, Kim en Annet (die tewentese miep) zijn saai en nietszeggend. Opzouten met dat flutvolk.
Ik wil oorlog en ergenis zien!
Trouwens het toilet zal waarschijnlijk dan ook wel weer frisser ruiken.
Alles eruit, en dan een Fok!-deligatie in het huis! Paar leuke, prominente figuren, inclusief laptopje in dat huis, en dán lijkt met me weer leuk!
Ik meld me vast aan, meer vrijwillige vervangers?
En als dat niet mag, dan in ieder geval dat mens er uit wat de hele tijd zei dat ze zich zo jong voelde, en daardoor extra oud over kwam, want als je jong bént zeg je toch niet dat je je jong vóelt?
Grote schop!
De druppel voor mij kunne we niet hebben aanstellers Maargoed dat ik niet officieel ga stemmen anders had de irritantste weer een stem
Oke, genoeg gezeurd alweer...
[Dit bericht is gewijzigd door ShroomHead op 19-09-2000 03:18]
Bianca vind ik de leukste tot nu toe.
quote:*shrug* .. lijkt me niet, maar goed. Dit is toch een enigszins interessant onderwerp. Dus daarom maar hier. Laat dat nomineren maar even zitten, en probeer dit raadsel op te lossen.
Geplaatst door Havoc (Moderator) - dinsdag 19 september 2000 18:57Daar is dit:
http://www.fokforum.nl/showtopic/18528topic al voor aangemaakt. Graag daar verder posten. Deze gaat op slot.
Er zitten 12 mensen in het huis. Er moeten er 3 overblijven. Dus moeten er 9 mensen uit. Elke 14 dagen iemand. 9*14 = 126. Zo lang duurt het programma niet, dus wat is het schema? Weet iemand dit? Gaan d'r soms de eerste keer al 2 uit of zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |