SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Topicreeks: DEF SC
Bijzondere toevoeging met het speciale geloofsmotto van de kerk v/d vrije geloofsbelijdenis en rijkdom van de profeet:
Ode aan de venusheuvel
O Venus.
Mooie heuvel.Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
Dat is oud nieuwsquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:25 schreef samthegreat5 het volgende:
Hiero Wijnand
Jaa chill, was alleen een gast die op Holmes leekquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:23 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
hoe was de film bredeboy?
Wie dan he!?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:27 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Jaa chill, was alleen een gast die op Holmes leek.
Maar niet minder waar.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:26 schreef samthegreat5 het volgende:
Is dat gedicht over de Venusheuvel het lijflied van jouw religie geworden Esses?
Ik heb gevraagd of het erin konquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:26 schreef samthegreat5 het volgende:
Is dat gedicht over de Venusheuvel het lijflied van jouw religie geworden Esses?
Hoe moet ik 't wetequote:
Dat was vorige OS...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:27 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Er wordt gehonkbald in Londen
Doe eens link?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:28 schreef BredeBradda het volgende:
ey sam, er zit een cloon van jou op youtube met samthegreat4 als naam.
Ey bredebroeder. Never Back Down ooit gezien?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:28 schreef BredeBradda het volgende:
Kloon...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:28 schreef BredeBradda het volgende:
quote:
Ja hoezoquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:29 schreef Esses het volgende:
[..]
Ey bredebroeder. Never Back Down ooit gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |