Hope so.. is het enige waar ik aan kan denken op het moment.. roken roken en nog eens roken.. het is verdorie erger dan verliefdheid!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach joh, is een paar daagjes even doorbijten, en daarna stelt het geen fuck voor
Ik keek achteromquote:
Hm juist weinig redenen om weer af te hakenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:02 schreef Rafeiro het volgende:
Daarom is het weekend ook niet ideaal om te stoppen denk ik, weinig om je echt bezig te houden.
Maar succes.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:01 schreef Evie het volgende:
[..]
Hope so.. is het enige waar ik aan kan denken op het moment.. roken roken en nog eens roken.. het is verdorie erger dan verliefdheid!
ligt er aan hoe heet je wast.. en wat er in het wasvoorschrift staat. meestal zijn kussenslopen ook van katoen dus kan het niet veel kwaad iig..quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:33 schreef Flippiee het volgende:
Even een vraag he. Kunnen kussenslopen op hetzelfde wasprogramma gedraaid worden als handdoeken etc of moet ik ze apart wassen?
Ik voel mij op dit soort momenten nog zo een klein meisje
Zit er geen tag aan de binnenkant? Ik zou ze niet op 90 graden wassen in ieder gevalquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:33 schreef Flippiee het volgende:
Even een vraag he. Kunnen kussenslopen op hetzelfde wasprogramma gedraaid worden als handdoeken etc of moet ik ze apart wassen?
Ik voel mij op dit soort momenten nog zo een klein meisje
Op deze manier verneukte ik een shirt, een polo en een truiquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:39 schreef HeatWave het volgende:
Gewoon altijd alles bijelkaar flikkeren, huisvrouwen geneuzel.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:34 schreef Evie het volgende:
[..]
ligt er aan hoe heet je wast.. en wat er in het wasvoorschrift staat. meestal zijn kussenslopen ook van katoen dus kan het niet veel kwaad iig..
Ik was handdoeken etc op 40 graden, in de kussenslopen zijn die tag dingen niet erg duidelijk meer.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zit er geen tag aan de binnenkant? Ik zou ze niet op 90 graden wassen in ieder geval
30 graden zit je altijd goedquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Ik was handdoeken etc op 40 graden, in de kussenslopen zijn die tag dingen niet erg duidelijk meer.En ik weet niet meer hoe mijn moeder het doet.
Hoe in godsnaam?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Op deze manier verneukte ik een shirt, een polo en een trui.
Dit. Alleen spul wat compleet wit is hou ik gescheiden van de kleur. Voor de rest was ik alles samen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:39 schreef HeatWave het volgende:
Gewoon altijd alles bijelkaar flikkeren, huisvrouwen geneuzel.
Vervang rood door blauw en je hebt het antwoordquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe in godsnaam?. Ik heb echt nog nooit iets verneukt, ja je moet niet 1 wit shirt met de rest rood doen ofzo
.
Maar handdoeken en andere niet-kleding, gewoon bij elkaar en gaan.
Kan je gewoon meewassen op 40 graden. Is hoogstwaarschijnlijk geen probleem. Zeker niet als ze van katoen zijn!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Ik was handdoeken etc op 40 graden, in de kussenslopen zijn die tag dingen niet erg duidelijk meer.En ik weet niet meer hoe mijn moeder het doet.
Deed ik ook, echter sommige hele lichte kleding kan wel met de witte was mee. Wit shirt met tekst bv.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:42 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dit. Alleen spul wat compleet wit is hou ik gescheiden van de kleur. Voor de rest was ik alles samen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |