Die liggen ook lekker overal als het net geregend heeft. Erg fijn met hardlopenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh jasses. Die zonder huisje zijn trouwens nog viezer.
Kally ligt in het ziekenhuisquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:03 schreef Lutte het volgende:
Kal de feeks ligt in het ziekenhuis, niks ergs, ideeën voor een kaartje? /slijmmodus
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:02 schreef STING het volgende:
[..]
Die liggen ook lekker overal als het net geregend heeft. Erg fijn met hardlopen
lekker een trutkaart met een bloemetje en beterschapquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:03 schreef Lutte het volgende:
Kal de feeks ligt in het ziekenhuis, niks ergs, ideeën voor een kaartje? /slijmmodus
Hahaha jawelquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Kally ligt in het ziekenhuisKaartje met Epke erop
![]()
Beterschap Kally![]()
je bedoelt nog niet een andere Kal he, dan sta ik nu voor schut
Ze vergat de kommaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Kally ligt in het ziekenhuisKaartje met Epke erop
![]()
Beterschap Kally![]()
je bedoelt nog niet een andere Kal he, dan sta ik nu voor schut
Ja precies!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:05 schreef Kally het volgende:
[..]
lekker een trutkaart met een bloemetje en beterschap
Gaat om het idee toch?
Tom Daley? Beetje jong, maar WEL boven de 18quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze vergat de komma
En ik ben niet van de Epke sorry
Al ben ik wel voor zijn sportprestaties
Perfectquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja precies!
Ik dacht aan;
Beste ...,
Van harte beterschap en succes met het herstel.
Groetjes,
Ik heb het beetje jong afgeschaftquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Tom Daley? Beetje jong, maar WEL boven de 18
Alleen voor het oogquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb het beetje jong afgeschaft
Doe maar uhm Hugh Jackman
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:09 schreef STING het volgende:
Ok dames, nu weer ontopic, alvast bedankt
Reclamepraatjequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:09 schreef STING het volgende:
Ok dames, nu weer ontopic, alvast bedankt
You got it.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen lang haar? Of ga je niet naar de kerk?
Wat was je ermee van plan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:13 schreef Karina het volgende:
Nou daar ben ik het niet mee eens, dat de fluit niet het meest sexy instrument is
quote:
Lieverd, ik lig niet in het ziekenhuis, ze was een komma vergeten, feeks lift in het ziekenhuisquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]Nee dat hebben ze niet. Ik kreeg vorige keer pap en vla
Koud, ik mocht niets warms eten. vooral de koude pap was echt goor.
Oh ja en koude bouillon![]()
Hopelijk krijg je wel wat lekkers te eten al heb je geen wijn.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Lieverd, ik lig niet in het ziekenhuis, ze was een komma vergeten, feeks lift in het ziekenhuis
En dit was zeker tof
@Sting, ik heb staan klussen dus ik mag wel nu
Dingen met dieren, niet leuk. Deze waren tot nu toe het leukst, luchtgitaren.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:20 schreef MissJ het volgende:
jaaaaaaaaa ik ben thuis!
Zie ik gelijk zo'n kerel met een geil strak broekie met dierenprint in beeld![]()
heb ik wat gemist trouwens?
Al gedaanquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]Dat van die komma had ik meegekregen en dan nog dacht ik dat je in het ziekenhuis lag
![]()
Pak een wijntje dan mens
Have funquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:21 schreef Lutte het volgende:
Ik ben naar hockey, te saai dit.
Sorry voor de consternatie nog
Je mist Frank Sinatra juniorquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:21 schreef Lutte het volgende:
Ik ben naar hockey, te saai dit.
Sorry voor de consternatie nog
Ik ben blij dat ik zit, volg het amperquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:22 schreef MissJ het volgende:
Kally![]()
ik ga denk ik heen en weer zappen tussen dit en hockey
Ik zap tijdens de reclame, die duurt toch hardstikke lang.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:22 schreef MissJ het volgende:
Kally![]()
ik ga denk ik heen en weer zappen tussen dit en hockey
Die mis ik niet neequote:
whehe, is het zo erg?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik zit, volg het amper
Teveel gedaan vandaagquote:
samen kwijlen danquote:
I'm inquote:
Ik geil alleen op Danquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:24 schreef Kally het volgende:
[..]
I'm in
Op wie geilt Sting en op wie geilt karina?
Niet veel keuze he?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:24 schreef Kally het volgende:
[..]
I'm in
Op wie geilt Sting en op wie geilt karina?
Ach ik heb ook een klein buikjequote:
Ik zat er net naar te kijken jaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:25 schreef STING het volgende:
[..]
Niet veel keuze he?
Amanda
Al heeft ze wel een flinke lading makeup op
hmm, dit valt dan weer tegen. En nee dat is niet door zijn buikje, want dat vind ik helemaal niet erg.quote:
quote:
nou doe d'r een verfje in en je bent hetquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij wel, ik heb heul geen donker haar
Nou was het maar waarquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:30 schreef MissJ het volgende:
[..]
nou doe d'r een verfje in en je bent het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |