SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Combineer het, was ophangen en chocola eten in 1 minuut.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Verrek. Goed idee! Heb ook al After Eights in huis, moet ik kiezen.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:01 schreef PatriQue89 het volgende:
Het is toch overduidelijk hoe dit werkt jongens
Uitleg:Spuit 11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Hmm, moet lukken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Combineer het, was ophangen en chocola eten in 1 minuut.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:01 schreef PatriQue89 het volgende:
Het is toch overduidelijk hoe dit werkt jongens
Uitleg:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ondertussen had ik mijn dwangbuisje al los.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:02 schreef PatriQue89 het volgende:
Rene is gewoon een vieze dikke HOMMO!
ik zeg een gecombineerde act!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Verrek. Goed idee! Heb ook al After Eights in huis, moet ik kiezen.
Als we allemaal een chocolaatje krijgen, prima.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Eis ik wel 2 rijen voor jullie. Voorste rij. Anders kan ik niet presteren met de combi-act.
Uiteraardquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Eis ik wel 2 rijen voor jullie. Voorste rij. Anders kan ik niet presteren met de combi-act.
Ik bespeur divagedrag.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Als we allemaal een chocolaatje krijgen, prima.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |