Normaal wel ja. Australië zie ik ze nog wel onder zich houden, die hebben echt drama-Spelen. Japan kunnen ze ook wel onder zich houden, misschien.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rusland komt er ook nog overheen.
Aussies en Jappen blijven eronder, maar Italië kan nog gevaarlijk zijnquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:33 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Normaal wel ja. Australië zie ik ze nog wel onder zich houden, die hebben echt drama-Spelen. Japan kunnen ze ook wel onder zich houden, misschien.
Maar dan is het nog steeds top 10. USA, China, Rusland, Zuid-Korea, Duitsland, het VK en mogelijk Italië. Dat wordt dan een keurige zevende of achtste plaats voor Frankrijk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Aussies en Jappen blijven eronder, maar Italië kan nog gevaarlijk zijn
Klopt. Daar ben ik het dan ook mee eensquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:37 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Maar dan is het nog steeds top 10. USA, China, Rusland, Zuid-Korea, Duitsland, het VK en mogelijk Italië. Dat wordt dan een keurige zevende of achtste plaats voor Frankrijk.
Tweede goud Polen nu ook binnen. Majewski, kogelstoten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:57 schreef Leatherface het volgende:
Eerste goud voor Polen. Een land dat afgemeten naar het inwoneraantal en het feit dat ze economisch de wind aardig mee hebben toch meer medailles moet kunnen winnen.
Zilver voor Duitsland en brons voor USA.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:27 schreef emokid het volgende:
[..]
Tweede goud Polen nu ook binnen. Majewski, kogelstoten.
Ja, geloofde niet dat iemand er nog overheen ging dus postte het alvast.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zilver voor Duitsland en brons voor USA.
Nu pas zeker binnen.
Alleen op de lange loopafstanden, zijn maar een stuk of 8 medailles.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 08:50 schreef Doublepain het volgende:
Nu gaan Afrikaanse landen veel goud pakken
Mooi.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 08:50 schreef Doublepain het volgende:
australie faalt weerquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Triatlon dames:
Goud: Zwitserland (1e)
Zilver: Zweden
Brons: Aussies
weer een troostprijs voor de Aussies
mooi tenminste geen chinaquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 08:50 schreef Doublepain het volgende:
Het is me toch wat. Ik denk dan terug aan Athene, waar die Aussies de ene na de andere gouden medaille voor de Nederlandse neuzen wegkaapten. Nu is het gewoon keihard net niet steeds.quote:
het zal mij niet verbazen als australie op de 4x100m wissel faalt vanavondquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:20 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Het is me toch wat. Ik denk dan terug aan Athene, waar die Aussies de ene na de andere gouden medaille voor de Nederlandse neuzen wegkaapten. Nu is het gewoon keihard net niet steeds.
Dames? USA is favoriet met Soni over Leisel. Verder zal alleen Seebohm wat pakken op Franklin en Schlanger op wie de vrij doet. Maar Vollmer zal Coutts ook nog even pijn doen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:22 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
het zal mij niet verbazen als australie op de 4x100m wissel faalt vanavond
de vrouwen zullen wel goud of zilver halen maar ik denk zelf dat de mannen gaan falenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dames? USA is favoriet met Soni over Leisel. Verder zal alleen Seebohm wat pakken op Franklin en Schlanger op wie de vrij doet. Maar Vollmer zal Coutts ook nog even pijn doen.
Geen plak neem ik dan aan? Want USA gaat daar gewoon winnen met Phelps, Adrian, Grevers en Hansen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:28 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
de vrouwen zullen wel goud of zilver halen maar ik denk zelf dat de mannen gaan falen
brons of 4equote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen plak neem ik dan aan? Want USA gaat daar gewoon winnen met Phelps, Adrian, Grevers en Hansen.
En de enige keer dát ze goud pakken verslaan ze natúúrlijk Nederland als topfavorietquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:36 schreef Leatherface het volgende:
Wéér zilver voor Australië. Je zou er toch helemaal knettergestoord van worden daar.
Er is altijd baas boven baas. Wij zijn al vaak 4e of 5e geworden.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En de enige keer dát ze goud pakken verslaan ze natúúrlijk Nederland als topfavoriet
Er zit wel verbetering in. In Polen en Oekraine werden we nog kansloos laatste, in Frankrijk moest een Spanjaard onze bank redden, en nu worden we tenminste al vaak 4e en 5e!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:39 schreef kilon het volgende:
[..]
Er is altijd baas boven baas. Wij zijn al vaak 4e of 5e geworden.
UK wordt denk ik 3e in de ranglijstquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Roeien lichte vrouwen dubbel 2:
Goud: GBR
Zilver: China
Brons: Griekenland
Britten doen het fantastisch op het roeitoernooi en uit mijn hoofd pas de 2e medaille voor de Grieken.
China zal wel goud pakken, Japan zilver.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Badminton dames dubbel:
Rusland pakt brons.
Laatste haalt ook zilver, en Aussies weer brons.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:51 schreef Leatherface het volgende:
Roeigoud voor Tsjechië en Denemarken.
Er zijn vandaag natuurlijk ook veel medailles te verdelen. Maar Tsjechië en Denemarken zullen wel aardig zijn gestegen op de medaillespiegel. Zwitserland helemaal als Federer goud pakt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Drie houdingen klein kaliber geweer 50m dames:
Goud: USA
Zilver: Servië
Brons: Tsjechië
Zoals gezegd, goede dag voor de kleine europese landen
25 finales toch?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:10 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Er zijn vandaag natuurlijk ook veel medailles te verdelen. Maar Tsjechië en Denemarken zullen wel aardig zijn gestegen op de medaillespiegel. Zwitserland helemaal als Federer goud pakt.
Daarentegen gaat USA de 2 estafettenummers bij het zwemmen nog even binnenhalen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
Sun Yang 1500m is ook wel een zekerheidje.
Nederland bij vrouwen hoor.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarentegen gaat USA de 2 estafettenummers bij het zwemmen nog even binnenhalen.
het wordt australie denk ik (vrouwen)quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarentegen gaat USA de 2 estafettenummers bij het zwemmen nog even binnenhalen.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bruce/Li trouwens net geen medaille dus
Schietgoud.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:53 schreef GotenSSJ het volgende:
Heeft GBR buiten Roeien en Baanwielrennen uberhaupt al goud gehaald? Toch een tegenvaller voor hun denk ik zo, al komt Ennis er wel aan nu natuurlijk.
Alleen schietgoud meen ik ja. Niet bij het zwemmen/turnen in ieder geval.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:53 schreef GotenSSJ het volgende:
Heeft GBR buiten Roeien en Baanwielrennen uberhaupt al goud gehaald? Toch een tegenvaller voor hun denk ik zo, al komt Ennis er wel aan nu natuurlijk.
Tweddle is wel een kanshebster.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen schietgoud meen ik ja. Niet bij het zwemmen/turnen in ieder geval.
Meer dan 50% van OS zijn niet zo serieus te nemen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:08 schreef GotenSSJ het volgende:
Ahja, okay![]()
Baanwielrennen neem ik niet zo serieus, tellen wel als medailles uiteraard. Maar buiten de Commonwealth landen en China nemen ze dat allemaal niet zo serieus. Frankrijk heeft nog 1 leuke sprinter volgens mij.
Nee tafeltennis en badminton zijn lekker internationaalquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:08 schreef GotenSSJ het volgende:
Ahja, okay![]()
Baanwielrennen neem ik niet zo serieus, tellen wel als medailles uiteraard. Maar buiten de Commonwealth landen en China nemen ze dat allemaal niet zo serieus. Frankrijk heeft nog 1 leuke sprinter volgens mij.
Neem ik ook niet serieus inderdaadquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:18 schreef Sautor het volgende:
[..]
Nee tafeltennis en badminton zijn lekker internationaal
USA pakt daarmee een gouden medaille, Rusland zilver.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:12 schreef Anonymousz het volgende:
het is bijna wel zeker dat serena williams het goud pakt (tennis)
brons?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
China weer 2 medailles uit de finale van het badminton. voor dames.
De Indiaase die Jie versloeg.quote:
quote:
thanksquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Indiaase die Jie versloeg.
Klopt. San Marino mist haar allereerste medaille in de shootoff. Frankrijk wordt in die shootoff 2e (dus totaal 3e) en Slowakije pakt via die shootoff het zilver.quote:
China geen goud daar.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:56 schreef Leatherface het volgende:
Canada nu pas voor het eerst goud met het trampolinespringen.
Inderdaad. Zijn toch wel dure gouden medailles in de strijd om plek één. China laat zo her en der steekjes vallen. Ze wonnen deze keer geen judogoud. Ook in het gewichtheffen zijn ze naar mijn idee iets minder overheersen. Dat waren vier jaar geleden toch allemaal Chinese zekerheidjes.quote:
2008: 8 goud bij gewichtheffenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:00 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Inderdaad. Zijn toch wel dure gouden medailles in de strijd om plek één. China laat zo her en der steekjes vallen. Ze wonnen deze keer geen judogoud. Ook in het gewichtheffen zijn ze naar mijn idee iets minder overheersen. Dat waren vier jaar geleden toch allemaal Chinese zekerheidjes.
Kazachen zijn heel sterk in het gewichtheffenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:00 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Inderdaad. Zijn toch wel dure gouden medailles in de strijd om plek één. China laat zo her en der steekjes vallen. Ze wonnen deze keer geen judogoud. Ook in het gewichtheffen zijn ze naar mijn idee iets minder overheersen. Dat waren vier jaar geleden toch allemaal Chinese zekerheidjes.
Die 51 gouden medailles was misschien net die x-factor van het thuisland. 40 keer goud is misschien meer hun normale niveau. Kan alsnog goed genoeg zijn voor plek één, maar het zal deze keer niet veel schelen met de VS.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
2008: 8 goud bij gewichtheffen
2012: 4 goud (al hebben ze volgens mij nog een gewichtshefster in 't zwaarste segment die nog moet)
2008 maar 1 goud.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kazachen zijn heel sterk in het gewichtheffen
Bij de dames vooral. Die vrouwen die nu goud wonnen hadden allemaal al eens een wereldtitel. Van die Ilya Ilin die in Peking goud won heb ik niks meer gehoord.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hebben niet voor niets een paar Chinesen gekochtquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wonen veel etnische "Chinezen" langs de grens. Waarbij "Chinezen" tussen aanhalingstekens staat want het gaat niet om Han (in hoeverre dat homogeen te noemen is). China heeft ook Uyghuren in hun team, dat zijn eigenlijk meer Turken dan Chinezen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die hebben niet voor niets een paar Chinesen gekocht![]()
Kazakhstan (en een ander land uit die regio) heeft gewoon een aantal Chinese atleten gekocht en een andere naam gegeven.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wonen veel etnische "Chinezen" langs de grens. Waarbij "Chinezen" tussen aanhalingstekens staat want het gaat niet om Han (in hoeverre dat homogeen te noemen is). China heeft ook Uyghuren in hun team, dat zijn eigenlijk meer Turken dan Chinezen.
Bron is misschien wel handig.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kazakhstan (en een ander land uit die regio) heeft gewoon een aantal Chinese atleten gekocht en een andere naam gegeven.
Maneza komt uit Kirgizië.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die hebben niet voor niets een paar Chinesen gekocht![]()
Zou me niks verbazen als het hun grote vrienden aan de overoever van de Kaspische Zee (Azerbeidzjan) zijn. Die wilden met hun oliegeld ook al gouden boksmedailles kopen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kazakhstan (en een ander land uit die regio) heeft gewoon een aantal Chinese atleten gekocht en een andere naam gegeven.
Ik had laatst een hele goede bron waarin alles precies verklaard werd, maar die kan ik niet direct meer vindenquote:
http://registan.net/index(...)-from-china-so-what/quote:...It’s a Russian language newsreel from Kazakhstan in which weightlifting coach Aleksey Ni explains how he and other members of the Kazakhstan Weightlifting Federation went to China, the country most known for women’s weightlifting, to recruit female weightlifters to train in and compete for Kazakhstan. He talks about how they sought out talented female lifters who were not champions in China but had potential, and how they specifically looked for ethnic Dungans, who they felt were “indigenous” to Kazakhstan. In the end, they chose Chinshanlo and Maneza...
Nou ja, het zou me ook niet helemaal verbazen. Volgens de officiële lezing is Maiya Maneza echter geboren in Kirgizië.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik had laatst een hele goede bron waarin alles precies verklaard werd, maar die kan ik niet direct meer vinden![]()
Op dit moment alleen even dit:
[..]
http://registan.net/index(...)-from-china-so-what/
Vind ik nog iets anders dan hoe de Chinezen nu janken om "hun" goud. Dat is zoiets als gaan janken om de Nederlandse namen in andere landen die goud pakken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik had laatst een hele goede bron waarin alles precies verklaard werd, maar die kan ik niet direct meer vinden![]()
Op dit moment alleen even dit:
[..]
http://registan.net/index(...)-from-china-so-what/
In 2008 won Rusland dat. Extra goud tov 2008 voor China.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
20 km snelwandelen mannen:
Goud: China
Zilver: Guatemala
Brons: China
Eerste eremetaal ooit voor Guatemala
China is wel echt een snelwandelland.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
In 2008 won Rusland dat. Extra goud tov 2008 voor China.
Zou je wel denken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
China is wel echt een snelwandelland.
usa kan nog uitlopen 4x100m mannenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
4x100 wisselslag dames
goud: USA
zilver: Aussies (het zal eens niet)
brons: Japan
Na het komende event USA normaal weer naar P1
Dat zeg ik, gamma.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:21 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
usa kan nog uitlopen 4x100m mannen
25-25 toch?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
4x100 wisselslag dames
goud: USA
zilver: Aussies (het zal eens niet)
brons: Japan
Na het komende event USA normaal weer naar P1
waar maar ze hebben nog altijd meer goud dan australiequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
Rusland is trouwens echt een drama.
2008:
Russia 23 21 29 73
2012:
Russia 3 13 9 25
Weer geen goud Rusland.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:42 schreef Doler12 het volgende:
Gewichtheffen mannen 94kg
Goud:Kazachstan
Zilver:Rusland
Brons:Moldavië
Kazachen al 5 goudquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:42 schreef Doler12 het volgende:
Gewichtheffen mannen 94kg
Goud:Kazachstan
Zilver:Rusland
Brons:Moldavië
Klopt. Maar het gaat wel lekker met jou he dat bruinwerkenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:21 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
usa kan nog uitlopen 4x100m mannen
Wat zit je de hele tijd te zagen eigenlijk? Ik zie je in elk topic tekeer gaan...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:53 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
Klopt. Maar het gaat wel lekker met jou he dat bruinwerken
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:10 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Van die Ilya Ilin die in Peking goud won heb ik niks meer gehoord.
Als Dorian en Marit goud halen dan komen we in ieder geval een heel eind.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:58 schreef Leatherface het volgende:
Nederland staat nu elfde. De top 10 lonkt.
Daar heb je toch minstens 8 a 10 gouden medailles voor nodig. Dat zit er echt niet meer in.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:58 schreef Leatherface het volgende:
Nederland staat nu elfde. De top 10 lonkt.
Was een beetje sarcastisch bedoeld. Maar als de zeilers het afmaken en de hockeydames goud pakken, is een plek in de top 15 toch niet uit zicht.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daar heb je toch minstens 8 a 10 gouden medailles voor nodig. Dat zit er echt niet meer in.
?quote:
Die Ilya Ilin, waarvan ik me afvroeg waar die in godsnaam is gebleven, won vanavond goud in het gewichtheffen.quote:
wie brons ik keek ff nietquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Britten goud op de heptatlon. Normaal gesproken Duitsland 2.
Een Russische naam die ik even niet kon plaatsen, Rusland of Oekraine dusquote:
Werd vorig jaar ook gewoon wereldkampioen hoor.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:04 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Die Ilya Ilin, waarvan ik me afvroeg waar die in godsnaam is gebleven, won vanavond goud in het gewichtheffen.
Ow, die heb ik dan effe gemist.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Werd vorig jaar ook gewoon wereldkampioen hoor.
nicequote:
brons dan?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Duitsland geen zilver op de heptatlon.
Dat weten ze nog nietquote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat weten ze nog niet
EDIT: Duitse gediskwalificeerd.
thanksquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rusland zilver en Oekraïne brons.
Helemaal gemist. Maar leuk succes voor Kroatië. Zeker aangezien Vlasic er niet bij is.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Discuswerpen voor dames:
Goud: Kroatië
Zilver: Rusland
Perkovic kan ook aardig frisbeen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:14 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Helemaal gemist. Maar leuk succes voor Kroatië. Zeker aangezien Vlasic er niet bij is.
Ik heb wel een voorliefde voor de Kroaten in de sport. Zal wel door Goran komen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Perkovic kan ook aardig frisbeen.
Helemaal gemist die finale inderdaad. Jammer, want een leuk onderdeel.
Bij mij door het Kroatisch voetbalelftal van 1998quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:16 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik heb wel een voorliefde voor de Kroaten in de sport. Zal wel door Goran komen.
leuk voor kroatiequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Discuswerpen voor dames:
Goud: Kroatië
Zilver: Rusland
Nondeju, die Aussies moeten de Engelsen zo stilaan vervloeken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verspringen mannen:
Goud: GBR
Zilver: Aussies
Brons: USA
Zilver voor de Aussies
toch nogquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Duitsland tóch zilver op de heptatlon, Rusland brons en Oekraine vist langs het net.
Ja, die dag ik in alle verbazing over Australië over het hoofd.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:21 schreef TheArt het volgende:
Rusland is ook bizar. 3x goud, 15x zilver en 10x bronsDaardoor maar 1 plek voor Nederland in de medaillespiegel
Als ze minder dan 20 goud pakken is dat echt een afgang voor Rusland.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:25 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ja, die dag ik in alle verbazing over Australië over het hoofd.
Rusland zal waarschijnlijk wel de nodige titels in de atletiek en het worstelen gaan winnen. En verder, ritmische gymnastiek of zo. Maar Rusland zou zo maar eens onder GB en Zuid-Korea kunnen eindigen, als het zo doorgaat.
Vancouver waren eigenlijk ook heel zwakke Spelen voor Rusland. Nu al twee opeenvolgende olympische toernooien waarin ze het toch niet goed doen.
Ja, zo moet je het toch wel stellen. Vancouver was ook al drama, ik geloof maar twee keer Russisch goud. Ze eindigden toen onder Nederland.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Als ze minder dan 20 goud pakken is dat echt een afgang voor Rusland.
Winter was dat ja. Vorige pagina staan stats voor Rusland sinds einde Soviet-Unie en ze hebben nooit minder dan 20 goud gescoord en eindigden altijd in de top 3. Top 3 zie ik ze niet halen maar ik vraag me af of ze de schade kunnen beperken, want dit is toch wel een klap voor Rusland.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:30 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ja, zo moet je het toch wel stellen. Vancouver was ook al drama, ik geloof maar twee keer Russisch goud. Ze eindigden toen onder Nederland.
Edit - drie keer goud voor Rusland in Vancouver.
Extra pijnlijk met de Winterspelen in Sochi voor de deur. Je zou toch denken dat sport over de gehele breedte daar een boost krijgt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Winter was dat ja. Vorige pagina staan stats voor Rusland sinds einde Soviet-Unie en ze hebben nooit minder dan 20 goud gescoord en eindigden altijd in de top 3. Top 3 zie ik ze niet halen maar ik vraag me af of ze de schade kunnen beperken, want dit is toch wel een klap voor Rusland.
Misschien dat de focus te veel op voorbereiding winterspelen ligt? Maar dan moeten ze daar wel 10+ goud gaan pakken anders is het een enorm fiasco. Winterspelen in eigen land vernachelen, afgang op zomerspelen. Vraag me af of de Russen daar zin in hebben met al een hoop politiek gerommel.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:41 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Extra pijnlijk met de Winterspelen in Sochi voor de deur. Je zou toch denken dat sport over de gehele breedte daar een boost krijgt.
Putin gaat er ongetwijfeld een hoop bobo's uitschoppen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Misschien dat de focus te veel op voorbereiding winterspelen ligt? Maar dan moeten ze daar wel 10+ goud gaan pakken anders is het een enorm fiasco. Winterspelen in eigen land vernachelen, afgang op zomerspelen. Vraag me af of de Russen daar zin in hebben met al een hoop politiek gerommel.
Of ze gaan massive dopen, dan maar veel goud pakken en later verliezen door controles. Altijd nog te prefereren boven een frontale afgang.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:44 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Putin gaat er ongetwijfeld een hoop bobo's uitschoppen.
Ja, en India 1.2 miljard.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:47 schreef TLC het volgende:
Nederland staat nu elfde !!
Trouwens Rusland heeft 140.041.247 inwoners, Nederland zo'n 16 miljoen, beiden hebben 3 gouden medailles![]()
Indonesië, 237 miljoen, zitten op 0-1-1quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:49 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Bangladesh ook iets van 200 miljoen of zo. En Nigeria ook dik honderd miljoen, en Brazilië.
Datzelfde ga je over 4 jaar ook zien bij GB.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
Rusland is trouwens echt een drama.
2008:
Russia 23 21 29 73
2012:
Russia 3 13 9 25
Nee hoor, want dan kunnen ze nog wel teren op de faciliteiten en know how die ze nu hebben. In 2020 zie ik ze ook nog wel meer dan tien gouden plakken winnen. Daarna zal het vast wat minder worden.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:53 schreef TLC het volgende:
[..]
Datzelfde ga je over 4 jaar ook zien bij GB.
Nederland kan nog aardig ver komen, als je bedenkt dat de toplanden in de top 6,7 de meeste medailles zullen halen en de kansen die er voor Nederland nog liggen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daar heb je toch minstens 8 a 10 gouden medailles voor nodig. Dat zit er echt niet meer in.
Zo zie je maar hoe het kan verkeren. Drie dagen geleden spraken we nog over donkere woensdag, nu dromen we al hardop van top 10.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:55 schreef TLC het volgende:
[..]
Nederland kan nog aardig ver komen, als je bedenkt dat de toplanden in de top 6,7 de meeste medailles zullen halen en de kansen die er voor Nederland nog liggen.
Ik sluit een top 10 niet uit.
Ja, want Epke, Dorian, Marit, hockey en een medaille of 2 bij de paardensportquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:56 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Zo zie je maar hoe het kan verkeren. Drie dagen geleden spraken we nog over donkere woensdag, nu dromen we al hardop van top 10.
De Olympische Winterspelen kunnen voor Rusland wel eens een sportief drama worden.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:00 schreef Tengu het volgende:
Als je naar Rusland kijkt de afgelopen jaren, op allerlei gebieden, voornamelijk politiek wat zijn weerslag heeft op de rest, dan zou het mij niet verbazen dat Putin en de zijne de hele infrastructuur naar de maan hebben geholpen in Rusland, heeft even geduurd voor het echt helemaal uitgewrongen was en het duurd nog veel langer voor ze er weer bovenop zijn.
En daarmee politiek, en dan ineenstorting van Rusland.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:01 schreef TLC het volgende:
[..]
De Olympische Winterspelen kunnen voor Rusland wel eens een sportief drama worden.
En vervolgens drukt Poetin op de rode knop.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
En daarmee politiek, en dan ineenstorting van Rusland.
Het zijn arme landen, dus kwantiteit zegt niet alles..quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:49 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Bangladesh ook iets van 200 miljoen of zo. En Nigeria ook dik honderd miljoen, en Brazilië.
Nee, maar dat geldt dan ook wel voor India.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:15 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
Het zijn arme landen, dus kwantiteit zegt niet alles..
Ook voor Nigeria geldt dat.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:16 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Nee, maar dat geldt dan ook wel voor India.
En zonder competitieve mentaliteit, zonder autoritair regime dat de boel kan regisseren, zonder historie en bijbehorende know-how.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:15 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
Het zijn arme landen, dus kwantiteit zegt niet alles..
Ze hebben ook wel iets andere prioriteiten dan sport denk ik.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
En zonder competitieve mentaliteit, zonder autoritair regime dat de boel kan regisseren, zonder historie en bijbehorende know-how.
Dat kun je van bijna alle landen zeggen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:27 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ze hebben ook wel iets andere prioriteiten dan sport denk ik.
Dat is waar. Maar voor de allerarmste landen zoals Bangladesh is sport een bijna niet te permitteren luxe.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat kun je van bijna alle landen zeggen.
Bangladesh niet nee, maar India is echt bijna een schande. Daar heb je echt een grote rijke bovenlaag die de boel kunnen aanslingeren.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:28 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar voor de allerarmste landen zoals Bangladesh is sport een bijna niet te permitteren luxe.
Schande is misschien een groot woord, maar India heeft een forse middenklasse gekregen die zich sport moet kunnen permitteren.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Bangladesh niet nee, maar India is echt bijna een schande.
Know-how kun je inhuren, doen de Chinezen ook, werkt perfect.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
En zonder competitieve mentaliteit, zonder autoritair regime dat de boel kan regisseren, zonder historie en bijbehorende know-how.
Ja, dat kan. Maar de prestatiecultuur komt vanuit jezelf. Die intrinsieke ambitie heb je of niet.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:32 schreef Tengu het volgende:
[..]
Know-how kun je inhuren, doen de Chinezen ook, werkt perfect.
Nja, het is duidelijk dat ze qua frame gewoon lichtgebouwd zijn. Het hangt er alleen vanaf hoeveel op voeding gebaseerd is. Het kan zijn dat met evenwichtigere voeding van jongs af aan toch betere groei kan worden behaald.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Of zou het misschien kunnen dat die Zuid-Oost Aziatische landen een genetisch nadeel ('t klink creepy) hebben? Het is namelijk wel heel opvallend dat India, Pakistan en Bangladesh zo matig presteren.
Dat kan nooit voor alle sporten gelden.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Of zou het misschien kunnen dat die Zuid-Oost Aziatische landen een genetisch nadeel ('t klink creepy) hebben? Het is namelijk wel heel opvallend dat India, Pakistan en Bangladesh zo matig presteren.
Is zeker niet creepy. Lichamelijke kenmerken van etnische groepen spelen zeker een rol. De Oost-Afrikanen hebben gewoon een fysiek voordeel bij lange afstanden lopen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:33 schreef Van_Poppel het volgende:
In het cricket doen ze het idd wel goed.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat kan nooit voor alle sporten gelden.
Ja, China maait het gras voor de voeten van de Russen weg. En GB kaapt een heleboel medailles met het zwemmen voor de neus van Australië weg (en de VS is de sta-in-de-weg van de aussies bij het zwemmen)quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:36 schreef Falco het volgende:
Inderdaad zonde hoe matig Rusland presteert. Veel Russische medailles van 20 jaar geleden zijn nu ook gekaapt door de Chinezen bij bijvoorbeeld het turnen.
Met die statuten zou je toch moeten kunnen turnen of geiwchtheffen in de kleine klassen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In het cricket doen ze het idd wel goed.
Baanwielrennen en roeien bij GB.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:38 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ja, China maait het gras voor de voeten van de Russen weg. En GB kaapt een heleboel medailles met het zwemmen voor de neus van Australië weg (en de VS is de sta-in-de-weg van de aussies bij het zwemmen)
Dat bedoelde ik ja. Het is al laat.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Baanwielrennen en roeien bij GB.
Voor zwemmen wel bijv. :pquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat kan nooit voor alle sporten gelden.
Dat zijn veel medailles natuurlijk, maar India haalt eigenlijk nooit goud. Daarnaast zou je zeggen dat China ook geen zwemmedailles moet behalen in dat geval.quote:
Ik weet niet hoe in het in India is, maar ik kan me voorstellen dat de voorzieningen in India, om te gaan sporten, als ze er al zijn, veel en veel minder toegankelijk zijn voor het publiek. Het lijkt me al sterk als ze daar een hypermodern zwembad aan gaan leggen om een paar topsporters te kweken. Je ziet in de meeste Aziatische, Midden-Oosten, voormalig Sovjet-Unie landen dat ze vele toppers hebben in schieten, judo, gewichtheffen etc. Sporten waar je aanzienlijk minder voorzieningen voor nodig hebt dan zwemmen, atletiek, en wielrennen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zijn veel medailles natuurlijk, maar India haalt eigenlijk nooit goud. Daarnaast zou je zeggen dat China ook geen zwemmedailles moet behalen in dat geval.
Dat is ook precies het probleem.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:49 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe in het in India is, maar ik kan me voorstellen dat de voorzieningen in India, om te gaan sporten, als ze er al zijn, veel en veel minder toegankelijk zijn voor het publiek. Het lijkt me al sterk als ze daar een hypermodern zwembad aan gaan leggen om een paar topsporters te kweken. Je ziet in de meeste Aziatische, Midden-Oosten, voormalig Sovjet-Unie landen dat ze vele toppers hebben in schieten, judo, gewichtheffen etc. Sporten waar je aanzienlijk minder voorzieningen voor nodig hebt dan zwemmen, atletiek, en wielrennen.
Dat terwijl de grote Chineze steden al hypermodern zijn, en dus ook ruimte hebben voor luxere faciliteiten.
Mwah, met prestatiedrang van Indiers zit het wel goed. Ze zijn op technologisch gebied super gemotiveerd, en komen ook snel opzetten. Ze hebben een tijdje terug ruimtevaartprogramma opgezet, en ik weet ook dat er heel veel naar Nederland komen om te studeren. En ze werken wel keihard. Het zou kunnen zijn dat ze een carriere in topsport niet het overwegen vinden, omdat het in hun land niets veranderd.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:56 schreef Tengu het volgende:
Misschien ligt het idd wel aan de cultuurs verschillen, geen prestatie drang, niet de beste hoeven te zijn, teveden met een plaatsje achterin, whats the diff. volgend leven altijd een nieuwe kans, wat zou je je druk maken. (en waarom ook niet, win je goud, en dan, nix veranderd, op naar de volgende 4 jaar, tering ik wordt al moe terwijl ik het typ)
India met zijn Kaste's, dat is zowiezo al een probleem en dan ook nog de 40miljard verschillende etnische/religeuze achtergronden.
Dus het 'laten we met z'n allen......' gevoel zal minder sterk zijn wat een goede sport infrastructuur niet ten goede komt.
Mja, maar dat is meer economisch belang, iets wat vanuit de regering en de samenleveing veel meer ondersteund zal worden.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:11 schreef Sautor het volgende:
[..]
Mwah, met prestatiedrang van Indiers zit het wel goed. Ze zijn op technologisch gebied super gemotiveerd, en komen ook snel opzetten. Ze hebben een tijdje terug ruimtevaartprogramma opgezet, en ik weet ook dat er heel veel naar Nederland komen om te studeren. En ze werken wel keihard. Het zou kunnen zijn dat ze een carriere in topsport niet het overwegen vinden, omdat het in hun land niets veranderd.
Na deze prestaties gaan er gewoon miljarden geïnvesteerd wordenquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:00 schreef Tengu het volgende:
Als je naar Rusland kijkt de afgelopen jaren, op allerlei gebieden, voornamelijk politiek wat zijn weerslag heeft op de rest, dan zou het mij niet verbazen dat Putin en de zijne de hele infrastructuur naar de maan hebben geholpen in Rusland, heeft even geduurd voor het echt helemaal uitgewrongen was en het duurd nog veel langer voor ze er weer bovenop zijn.
netjesquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pistoolschieten 50m mannen
Goud: Zuid-Korea
Zilver: Zuid-Korea
Choi stond lang op winst maar faalde bij het laatste schot, Daardoor kon zijn landgenoot Jin goud pakken,quote:
Na de 10m was deze eigenlijk al in de pocket als je ziet dat hij hier vorig jaar ook goud haaldequote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Choi stond lang op winst maar faalde bij het laatste schot, Daardoor kon zijn landgenoot Jin goud pakken,
Bedankt voor de recaps, was nog niet zo lang wakker dus had het gemist.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:02 schreef Thas het volgende:
[..]
Na de 10m was deze eigenlijk al in de pocket als je ziet dat hij hier vorig jaar ook goud haalde![]()
Maar 1-2 is inderdaad nice ja
Hij heeft het anders maar gered omdat z'n landgenoot chokede bij het laatste schot.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:02 schreef Thas het volgende:
[..]
Na de 10m was deze eigenlijk al in de pocket als je ziet dat hij hier vorig jaar ook goud haalde![]()
Maar 1-2 is inderdaad nice ja
Ok, dat had ik niet verwachtquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij heeft het anders maar gered omdat z'n landgenoot chokede bij het laatste schot.
Hij schoot zelf wel 100 in de finale, dus ook al chokede zijn landgenoot, hij maakt 't wel fantastisch af.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij heeft het anders maar gered omdat z'n landgenoot chokede bij het laatste schot.
Jup.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
Goud GB bij zeilen voor die lul van een Ainslie?
Democratic People's Republic of the Low Landsquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:45 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
JAJAJAJAJAJAA we staan gelijk met Noord-Korea!!
Er boven zelfs.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:45 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Dat goud komt pas dinsdag...quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:45 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Turncommentator zei eerstequote:Op zondag 5 augustus 2012 16:24 schreef Leatherface het volgende:
Tweede Roemeense goud deze Spelen. Sandra Izbasa op de sprong.
Een gouden medaille bij het schieten.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Turncommentator zei eerste
Waar hebben ze dan nog meer goud behaald?
En Armenië en Rusland, voor goud en zilver op de 74kg klasse!quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:35 schreef Leatherface het volgende:
We krijgen vandaag sowieso goud voor Iran of Azerbeidzjan. Die landen zijn vertegenwoordigd in de finale van de 55 kg Grieks Romeins worstelen heren.
Rusland heeft een aantal atleten teruggetrokkenquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:38 schreef Doler12 het volgende:
[..]
En Armenië en Rusland, voor goud en zilver op de 74kg klasse!
Maar die twee atleten (uit Armenie en Rusland) zitten natuurlijk in de finale!quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:42 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Rusland heeft een aantal atleten teruggetrokken
denemarken?quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:53 schreef Anonymousz het volgende:
baanwielrennen
goud dm
zilver fra
brons gb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
denemarken?jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Het zal iig geen verrassing zijnquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
China goud en zilver, USA brons, schoonspringen vrouwen.
Iets te voorbarig.Maar waarschijnlijk wel.
Het is geworden:quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het zal iig geen verrassing zijn
Mexico, het derde grote schoonspringland. Netjes.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Het is geworden:
Goud: China
Zilver: China
Brons: Mexico
Leuk toch?quote:
Denk het niet hoor. Dan moet bij Taekwondo alle 4 de athleten goud halen en ze zijn niet allemaal favoriet, 4 jaar geleden daar 4x goud was echt uitzonderlijk. Voor de rest zijn er nergens meer kanshebbers.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:00 schreef Leatherface het volgende:
Zuid-Korea zie ik het nationale record qua goudscore (13 x in Peking) ook nog wel overtreffen. Het taekwondo komt er nog aan.
Dat land is in de luwte van de China, de VS en GB toch wel een sportgrootmacht geworden op de Olympische Spelen. Top vijf is deze keer heel wel mogelijk.
Ik denk dat het wel gaat lukken, want je vergeet de vrouwen. Maar inderdaad Zuid-Korea is niet meer dominant met Taekwondo. Verleden jaar is zelf het ondankbaar gebeurd. Zuid-Korea verloren van Iran tijdens de wereldkampioenschap voor mannen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:42 schreef Thas het volgende:
[..]
Denk het niet hoor. Dan moet bij Taekwondo alle 4 de athleten goud halen en ze zijn niet allemaal favoriet, 4 jaar geleden daar 4x goud was echt uitzonderlijk. Voor de rest zijn er nergens meer kanshebbers.
Ik vergeet helemaal niks.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:45 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel gaat lukken, want je vergeet de vrouwen. Maar inderdaad Zuid-Korea is niet meer dominant met Taekwondo. Verleden jaar is zelf het ondankbaar gebeurd. Zuid-Korea verloren van Iran tijdens de wereldkampioenschap voor mannen.
Zo weinig? Maar natuurlijk zijn maar vier onderdelen op de olympische spelen, best wel jammer, want bij de andere vechtsporten is dat veel groter.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:46 schreef Thas het volgende:
[..]
Ik vergeet helemaal niks.
Lee Dae-Hoon Men's −58 kg
Cha Dong-Min Men's +80 kg
Hwang Kyung-Sun Women's −67 kg
Lee In-Jong Women's +67 kg
Die doen mee. Dat is het.
Je mag niet meer inzenden per land. Anders zouden er 10 Koreanen per onderdeel meedoen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:56 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Zo weinig? Maar natuurlijk zijn maar vier onderdelen op de olympische spelen, best wel jammer, want bij de andere vechtsporten is dat veel groter.
Zes onderdelen toch?quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:56 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Zo weinig? Maar natuurlijk zijn maar vier onderdelen op de olympische spelen, best wel jammer, want bij de andere vechtsporten is dat veel groter.
Ja klopt, daar ben ik het mee eens, maar ja wel logisch want minder populairquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:57 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ik weet het maar judo heeft bijvoorbeeld 7 klassementen en taekwondo maar vier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |