Normaal wel ja. Australië zie ik ze nog wel onder zich houden, die hebben echt drama-Spelen. Japan kunnen ze ook wel onder zich houden, misschien.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rusland komt er ook nog overheen.
Aussies en Jappen blijven eronder, maar Italië kan nog gevaarlijk zijnquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:33 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Normaal wel ja. Australië zie ik ze nog wel onder zich houden, die hebben echt drama-Spelen. Japan kunnen ze ook wel onder zich houden, misschien.
Maar dan is het nog steeds top 10. USA, China, Rusland, Zuid-Korea, Duitsland, het VK en mogelijk Italië. Dat wordt dan een keurige zevende of achtste plaats voor Frankrijk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Aussies en Jappen blijven eronder, maar Italië kan nog gevaarlijk zijn
Klopt. Daar ben ik het dan ook mee eensquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:37 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Maar dan is het nog steeds top 10. USA, China, Rusland, Zuid-Korea, Duitsland, het VK en mogelijk Italië. Dat wordt dan een keurige zevende of achtste plaats voor Frankrijk.
Tweede goud Polen nu ook binnen. Majewski, kogelstoten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:57 schreef Leatherface het volgende:
Eerste goud voor Polen. Een land dat afgemeten naar het inwoneraantal en het feit dat ze economisch de wind aardig mee hebben toch meer medailles moet kunnen winnen.
Zilver voor Duitsland en brons voor USA.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:27 schreef emokid het volgende:
[..]
Tweede goud Polen nu ook binnen. Majewski, kogelstoten.
Ja, geloofde niet dat iemand er nog overheen ging dus postte het alvast.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zilver voor Duitsland en brons voor USA.
Nu pas zeker binnen.
Alleen op de lange loopafstanden, zijn maar een stuk of 8 medailles.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 08:50 schreef Doublepain het volgende:
Nu gaan Afrikaanse landen veel goud pakken
Mooi.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 08:50 schreef Doublepain het volgende:
australie faalt weerquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Triatlon dames:
Goud: Zwitserland (1e)
Zilver: Zweden
Brons: Aussies
weer een troostprijs voor de Aussies
mooi tenminste geen chinaquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 08:50 schreef Doublepain het volgende:
Het is me toch wat. Ik denk dan terug aan Athene, waar die Aussies de ene na de andere gouden medaille voor de Nederlandse neuzen wegkaapten. Nu is het gewoon keihard net niet steeds.quote:
het zal mij niet verbazen als australie op de 4x100m wissel faalt vanavondquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:20 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Het is me toch wat. Ik denk dan terug aan Athene, waar die Aussies de ene na de andere gouden medaille voor de Nederlandse neuzen wegkaapten. Nu is het gewoon keihard net niet steeds.
Dames? USA is favoriet met Soni over Leisel. Verder zal alleen Seebohm wat pakken op Franklin en Schlanger op wie de vrij doet. Maar Vollmer zal Coutts ook nog even pijn doen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:22 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
het zal mij niet verbazen als australie op de 4x100m wissel faalt vanavond
de vrouwen zullen wel goud of zilver halen maar ik denk zelf dat de mannen gaan falenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dames? USA is favoriet met Soni over Leisel. Verder zal alleen Seebohm wat pakken op Franklin en Schlanger op wie de vrij doet. Maar Vollmer zal Coutts ook nog even pijn doen.
Geen plak neem ik dan aan? Want USA gaat daar gewoon winnen met Phelps, Adrian, Grevers en Hansen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:28 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
de vrouwen zullen wel goud of zilver halen maar ik denk zelf dat de mannen gaan falen
brons of 4equote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen plak neem ik dan aan? Want USA gaat daar gewoon winnen met Phelps, Adrian, Grevers en Hansen.
En de enige keer dát ze goud pakken verslaan ze natúúrlijk Nederland als topfavorietquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:36 schreef Leatherface het volgende:
Wéér zilver voor Australië. Je zou er toch helemaal knettergestoord van worden daar.
Er is altijd baas boven baas. Wij zijn al vaak 4e of 5e geworden.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En de enige keer dát ze goud pakken verslaan ze natúúrlijk Nederland als topfavoriet
Er zit wel verbetering in. In Polen en Oekraine werden we nog kansloos laatste, in Frankrijk moest een Spanjaard onze bank redden, en nu worden we tenminste al vaak 4e en 5e!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:39 schreef kilon het volgende:
[..]
Er is altijd baas boven baas. Wij zijn al vaak 4e of 5e geworden.
UK wordt denk ik 3e in de ranglijstquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Roeien lichte vrouwen dubbel 2:
Goud: GBR
Zilver: China
Brons: Griekenland
Britten doen het fantastisch op het roeitoernooi en uit mijn hoofd pas de 2e medaille voor de Grieken.
China zal wel goud pakken, Japan zilver.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Badminton dames dubbel:
Rusland pakt brons.
Laatste haalt ook zilver, en Aussies weer brons.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:51 schreef Leatherface het volgende:
Roeigoud voor Tsjechië en Denemarken.
Er zijn vandaag natuurlijk ook veel medailles te verdelen. Maar Tsjechië en Denemarken zullen wel aardig zijn gestegen op de medaillespiegel. Zwitserland helemaal als Federer goud pakt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Drie houdingen klein kaliber geweer 50m dames:
Goud: USA
Zilver: Servië
Brons: Tsjechië
Zoals gezegd, goede dag voor de kleine europese landen
25 finales toch?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:10 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Er zijn vandaag natuurlijk ook veel medailles te verdelen. Maar Tsjechië en Denemarken zullen wel aardig zijn gestegen op de medaillespiegel. Zwitserland helemaal als Federer goud pakt.
Daarentegen gaat USA de 2 estafettenummers bij het zwemmen nog even binnenhalen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
Sun Yang 1500m is ook wel een zekerheidje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |