Het is ook zeker niet nederlands.quote:
Waar haal je deze vandaan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:47 schreef Schild het volgende:
Weet iemand wat dit voor ROT's zijn?
[ afbeelding ]
Waar heeft de verstuurder hem gevonden? Ik heb het vermoeden dat het een generaalsrang is van een land welke onder Nederlands bewind heeft gestaan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:13 schreef Schild het volgende:
[..]
Kwam via de mail bij mij binnen, met de vraag of ik wist wat het was.
Neem ik terug, de bladeren zijn geen NL model.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:14 schreef Esses het volgende:
[..]
Waar heeft de verstuurder hem gevonden? Ik heb het vermoeden dat het een generaalsrang is van een land welke onder Nederlands bewind heeft gestaan.
En staan de leeuwtjes ook gekanteld (Y)quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:26 schreef Thaboel het volgende:
Maar daar staan de staven horizontaal (kijk naar de positie van de leeuwen) en op het ROT staan ze vertikaal
Details!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:26 schreef Thaboel het volgende:
Maar daar staan de staven horizontaal (kijk naar de positie van de leeuwen) en op het ROT staan ze vertikaal
Ik kan er alleen gele vlekken uit opmaken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:29 schreef Esses het volgende:
[..]
En staan de leeuwtjes ook gekanteld (Y)
Slechte ogen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:30 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik kan er alleen gele vlekken uit opmaken.
Op dit moment eventjes wel.quote:
Wat een verrassing!quote:
Wow, een mod! De eerste vandaag nadat hij is gaan slapen!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat een verrassing!![]()
Goeiemorgen trouwens.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat een verrassing!![]()
Goeiemorgen trouwens.
Ja ja, klachten in de FB aub.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:37 schreef Esses het volgende:
[..]
Wow, een mod! De eerste vandaag nadat hij is gaan slapen!
Oh ja?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:37 schreef Esses het volgende:
Oh er ligt nog wat werk voor je denk ik C4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |