Het is ook zeker niet nederlands.quote:
Waar haal je deze vandaan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:47 schreef Schild het volgende:
Weet iemand wat dit voor ROT's zijn?
[ afbeelding ]
Waar heeft de verstuurder hem gevonden? Ik heb het vermoeden dat het een generaalsrang is van een land welke onder Nederlands bewind heeft gestaan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:13 schreef Schild het volgende:
[..]
Kwam via de mail bij mij binnen, met de vraag of ik wist wat het was.
Neem ik terug, de bladeren zijn geen NL model.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:14 schreef Esses het volgende:
[..]
Waar heeft de verstuurder hem gevonden? Ik heb het vermoeden dat het een generaalsrang is van een land welke onder Nederlands bewind heeft gestaan.
En staan de leeuwtjes ook gekanteld (Y)quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:26 schreef Thaboel het volgende:
Maar daar staan de staven horizontaal (kijk naar de positie van de leeuwen) en op het ROT staan ze vertikaal
Details!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:26 schreef Thaboel het volgende:
Maar daar staan de staven horizontaal (kijk naar de positie van de leeuwen) en op het ROT staan ze vertikaal
Ik kan er alleen gele vlekken uit opmaken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:29 schreef Esses het volgende:
[..]
En staan de leeuwtjes ook gekanteld (Y)
Slechte ogen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:30 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik kan er alleen gele vlekken uit opmaken.
Op dit moment eventjes wel.quote:
Wat een verrassing!quote:
Wow, een mod! De eerste vandaag nadat hij is gaan slapen!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat een verrassing!![]()
Goeiemorgen trouwens.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat een verrassing!![]()
Goeiemorgen trouwens.
Ja ja, klachten in de FB aub.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:37 schreef Esses het volgende:
[..]
Wow, een mod! De eerste vandaag nadat hij is gaan slapen!
Oh ja?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:37 schreef Esses het volgende:
Oh er ligt nog wat werk voor je denk ik C4
Samen met Veldhuis dus helemaal mooi!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat een verrassing!![]()
Goeiemorgen trouwens.
Wat heb je nou weer zitten huilen?quote:
Staat er inquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:19 schreef Thaboel het volgende:
Esses wil jij de Ode van sloggi in de OP zetten? Vond het een geniale.
http://nederlandsemilitar(...)1249&hilit=Willem+IVquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:47 schreef Schild het volgende:
Weet iemand wat dit voor ROT's zijn?
[ afbeelding ]
Danku!quote:
Gezien.quote:
Sinds begin van de middag niet meer in ABO geweest. Enkel daar geweest om te kijken of er nog wat te rellen viel. Viel tegen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:45 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Als ze niet in ABO zitten dan praten ze wel via TR's
Laat horen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:49 schreef samthegreat5 het volgende:
Hey Esses, ik heb een Theme tune voor je nieuwe religie
Niet te lezen, moet je lid voor zijn. Maar gezien de tekst in de link en de zoektocht van Esses moet ik denken aan iets van maarschalksrangen voor WimLex?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:42 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
http://nederlandsemilitar(...)1249&hilit=Willem+IV
Ja maar de maarschalkrang is sinds 1956 geen rang meer.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:50 schreef Schild het volgende:
[..]
Niet te lezen, moet je lid voor zijn. Maar gezien de tekst in de link en de zoektocht van Esses moet ik denken aan iets van maarschalksrangen voor WimLex?
quote:
Dat forum? http://www.nederlandseluchtvaart.nlquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:52 schreef Cobra4 het volgende:
Nibb-it? Wat was die url mbt de luchtvaart? Ik kan 'm niet meer vinden.
Merci.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:53 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Dat forum? http://www.nederlandseluchtvaart.nl
A ram ram sam... wat denk je zelf...quote:
Niet dan? Oke, ga ik even verder zoeken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:54 schreef Esses het volgende:
[..]
A ram ram sam... wat denk je zelf...
Sowieso te dikke tieten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:54 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Niet dan? Oke, ga ik even verder zoeken.
Maar goed dat het sam the amateur composer heetquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:54 schreef samthegreat5 het volgende:
Theme Tune by Sam-amateurcomposer
Hier Esses, je Theme Tune. Niet representatief voor de kwaliteit van mijn werk, in 1 minuut gedaan.
Niet zeikenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:55 schreef Esses het volgende:
[..]
Maar goed dat het sam the amateur composer heet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |