Dat zeker...laten we het niet hopen. Gun het murray zoquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:36 schreef Morthill het volgende:
het is best of 5, dat is denk ik in het nadeel van Murray
In de finale moeten de finalisten 3 sets winnen. Toch in het voordeel van Federer.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:34 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Murray is nooit favoriet tegen Federer in een finale die er toe doet.
Zegt me weinig. Het gaat erom of Murray erin gelooft op de belangrijke momenten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:32 schreef Morthill het volgende:
Murray gaat met dit spel absoluut goud pakken, of Federer moet een enorme sprong voorwaarts maken
Op Betfair is Federer favoriet en dat lijkt me ook wel reëel. Murray heeft nog nooit zo'n groot toernooi gewonnen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:33 schreef Norrage het volgende:
Fed heeft op de os nog nooit wat extra's kunnen geven, en dat is zeker wat murray hier wel gedaan heeft. Itt Wimbledon is nu murray favoriet
Maar het zit niet heel ver uit elkaar. Wat was het een paar weken geleden?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Op Betfair is Federer favoriet en dat lijkt me ook wel reëel. Murray heeft nog nooit zo'n groot toernooi gewonnen.
Als Sampras weer gaat spelen is die ooit favoriet dan tegen Murray?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Op Betfair is Federer favoriet en dat lijkt me ook wel reëel. Murray heeft nog nooit zo'n groot toernooi gewonnen.
Geen idee eigenlijk. Nu ijn Federers backodds 1.72 en die van Murray 2.36.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maar het zit niet heel ver uit elkaar. Wat was het een paar weken geleden?
Sampras is oud.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:41 schreef Morthill het volgende:
[..]
Als Sampras weer gaat spelen is die ooit favoriet dan tegen Murray?
Maar dat ging niet eenvoudigquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Sampras is oud.Federer heeft iets van vier weken geleden nog de Wimbledonfinale van Murray gewonnen.
Dat lijkt me vrij reëelquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:43 schreef Norrage het volgende:
Dak erop -> fed wint
Dak open -> murray wint, zeker aks het zo waait als vandaag
Ik gun het beiden. De Wimbledon-finale was al lastig en dit wordt niet makkelijker.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:42 schreef Inoujikun het volgende:
Ik gun het Federer echt. Murray mag het goud over 4 jaar wel winnen.
Ging ook niet eenvoudig, maar je ziet doorgaans dat Federer dat soort partijen wint.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:43 schreef Morthill het volgende:
[..]
Maar dat ging niet eenvoudigMaar goed, Murray kan Federer in de eerste twee sets klop geven, het moet nu ook een derde.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:43 schreef Norrage het volgende:
Dak erop -> fed wint
Dak open -> murray wint, zeker als het zo waait als vandaag
Mij niet. Ik vind dat jullie erg kijken naar de omstandigheden en hun niveau in de afgelopen wedstrijden. Voor mij gaat het er veel meer om wie gelooft dat hij gaat winnen. Als het echt spannend wordt, maakt de druk die op bijvoorbeeld Murray ligt veel meer uit dan de wind of zijn vorm. Spelers die geweldig in vorm zijn kunnen opeens instorten als ze op het punt staan een historische prestatie te verrichten en dat zie ik hier ook wel gebeuren.quote:
Volgens mij is dat verplaatst naar morgen. Net als de dubbel van de zusjes Williams.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:50 schreef Norrage het volgende:
En Murray mag nog met Robson tegen Hewitt en Stosur nu
Heb je Federer zien spelen? Had niks met slecht spelen te maken, maar met niet kunnen omgaan met de Olympische druk. Hij heeft niet voor niks de 2 vorige OS keihard gefaald. Hij kan niet met nationale druk omgaan. Ik zeg niet dat Murray het makkelijk gaat winnen, maar dit is echt anders dan Wimbledon. Bovendien voelt Murray ook een volstrekt andere druk nu. GB staat achter alle sporters nu, Murray is niet alleen. Hij voelt niet in zijn eentje alle druk van het hele volk, zoals op Wimbledon, en als hij nu wint is het niet de eerste keer sinds 1936. Maar gewoon een schitterende gouden medaille. Nu steunt het hem veel meer en speelt hij er geinspireerd door. Ik zie Murray niet bezwijken onder de druk of wat dan ook zondag. Het enige dat kan is dat Fed geniaal gaat spelen, en dat verwacht ik totaal niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Mij niet. Ik vind dat jullie erg kijken naar de omstandigheden en hun niveau in de afgelopen wedstrijden. Voor mij gaat het er veel meer om wie gelooft dat hij gaat winnen. Als het echt spannend wordt, maakt de druk die op bijvoorbeeld Murray ligt veel meer uit dan de wind of zijn vorm. Spelers die geweldig in vorm zijn kunnen opeens instorten als ze op het punt staan een historische prestatie te verrichten en dat zie ik hier ook wel gebeuren.
Ja, maar op een andere manier. Toen hielp het Murray vast ook, maar voelde Murray nog steeds de druk van allereerste finalist sinds 1938, en de allereerste winnaar sinds 1936. Als hij nu verliest dan is het minder erg, dan gaan de Britten wel naar een andere sport over. Ik denk dat het echt een wereld van verschil is. Bij Fed is het echt volstrekt andersom. Hij is zo ongeveer de enige Zwitser die kan sporten, en voelt nu juist wel die immense nationale druk...en Fed kan met dat soort druk vaak niet zo goed omgaan-> zie Davis Cup en de vorige OS. Het wordt een boeiende mentale strijd. Maar Murray is voor mij ondanks alles echt favoriet. En ik hoop het zoquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:01 schreef beantherio het volgende:
In de Wimbledon-finale stond het publiek natuurlijk ook volledig achter Murray. En ik heb geloof ik niet eerder een publiek gezien dat zo verslagen was na afloop als dat publiek.![]()
Maar eerlijk is eerlijk: de intensiteit van de support is idd nog wel wat hoger als wat het 4 weken geleden was. En Murray is ook duidelijk sterker. Het zal een hele andere wedstrijd worden, maar over de uitkomst durf ik niks te zeggen.
Federer heeft ook vaak genoeg gefaald onder druk en dit is zijn enige kans om de Spelen te winnen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Mij niet. Ik vind dat jullie erg kijken naar de omstandigheden en hun niveau in de afgelopen wedstrijden. Voor mij gaat het er veel meer om wie gelooft dat hij gaat winnen. Als het echt spannend wordt, maakt de druk die op bijvoorbeeld Murray ligt veel meer uit dan de wind of zijn vorm. Spelers die geweldig in vorm zijn kunnen opeens instorten als ze op het punt staan een historische prestatie te verrichten en dat zie ik hier ook wel gebeuren.
De Fransen toen Tsonga werd uitgeschakeld in Parijs dit jaar, hij was er zo dichtbjiquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:01 schreef beantherio het volgende:
In de Wimbledon-finale stond het publiek natuurlijk ook volledig achter Murray. En ik heb geloof ik niet eerder een publiek gezien dat zo verslagen was na afloop als dat publiek.![]()
Maar hij heeft vele, vele, vele malen meer gepresteerd onder grote druk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:29 schreef Morthill het volgende:
[..]
Federer heeft ook vaak genoeg gefaald onder druk en dit is zijn enige kans om de Spelen te winnen.
Aan de andere kant heeft hij wel weer het voordeel dat hij niet tegen zijn angstgegner Nadal hoeft te spelen, niet tegen Djokovic die toch ook al heel wat grandslams gewonnen heeft, maar in plaats daarvan tegen Murray die het tot op heden altijd aflegt in de finales van grote toernooien.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:12 schreef Tim86 het volgende:
De druk op Fed is idd niet immens, maar de druk die hij zichzelf oplegt wel. Dit is zijn enige kans op Olympisch goud..die druk is echt wel groter dan bij een Slam finale.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:31 schreef SuperImposed het volgende:
bewust fed - argentijn niet gekeken, maar hoorde ik nou dat fed heeft staan pushen om maar niet te verliezen?
at was mijn punt, hij moet nu winnen om ooit nog de Spelen te pakkenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:53 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Maar hij heeft vele, vele, vele malen meer gepresteerd onder grote druk.
Dat zal denk ik geen probleem worden. Vandaag had voor mij ook niks met druk te maken. Die druk zal ook niet zo immens zijn. Het is al de grootste zwitserse sporter ooit. Die man wordt daar vereerd wat hij ook doet. Als hij 1e ronde had verloren hadden ze het jammer gevonden, maar niemand in Zwitserland zou het hem kwalijk nemen. Hij zal hooguit druk op zichzelf leggen.
Dit.quote:
Nee. Williams 6-1 6-3 ofzo. Aza zal ook een makkie hebben denk ik.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:27 schreef Rosario het volgende:
[..]
Dit.
Maar goed, vandaag dus de eerste medailles. Brons voor Azarenka, me dunkt. Goud voor Williams? Hoewel, als Sharapova zo speelt als tegen Clijsters, kan het nog wat worden.
Hoe kun je nou "quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee. Williams 6-1 6-3 ofzo. Aza zal ook een makkie hebben denk ik.
En morgen gaat Murraykoning Fed
van de baan meppen
Omdat murray moet winnenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:53 schreef Rosario het volgende:
[..]
Hoe kun je nou "" doen in één zin met Federer?
Ik ook wel, al maakt het me niet zoveel uit.quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:27 schreef Marcoss het volgende:
Norrage is helemaal de weg kwijt sinds hij supporter is geworden van Murray
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee. Williams 6-1 6-3 ofzo. Aza zal ook een makkie hebben denk ik.
En morgen gaat Murraykoning Fed
van de baan meppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |