Uitgeput jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 07:03 schreef flugeltje het volgende:
Oh wauw, dit klinkt goed...
Zei je nu uitgeput?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:59 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Uitgeput ja![]()
Tel de stress op, een nieuw vriendje en dan nog een flinke wandeling. Op de terugweg is ze gewoon gaan liggen in het gras, hijgend, en thuisgekomen ging de waterbak ineens leeg, (ze kan echt niet drinken, ze knoeit alles onder). Vannacht was het wel blaffen en piepen en omdat ikzelf het te laat vond om haar hiermee door te laten gaan en te negeren, ben ik zelf maar erbij op de bank gaan liggen zodat ze me kon zien. Toen was het goed. Vanavond maar iets eerder daarmee beginnen.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 08:19 schreef moussy het volgende:
[..]
Nu weer een nachtje op de bank geslapen?
quote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 08:19 schreef moussy het volgende:
Nu weer een nachtje op de bank geslapen?
Lees al een tijdje mee, pffff ben blij dat Doortje serieus een kans krijgt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:49 schreef Spooky4u het volgende:
Tzat niet in de planning, maar onze bank slaapt ook gewoon lekker.
Maar ze hebben net hun ronde weer gedaan, en nu vermoeien ze elkaar weer lekker.
Verder niet veel nieuws aan de horizon, wat meer geblaf, gegrom en tippelende voetjes dan normaal het geval was. Even uitvinden hoe we de bakken voer wat gescheiden houden, want Doortje wil alles meteen op hebben terwijl de andere een gespreide eter is.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:18 schreef Spooky4u het volgende:
Heb vanmiddag Flugel al laten weten dat ze Doortje niet terug hoeft te verwachten.
Zo fijn!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:18 schreef Spooky4u het volgende:
Heb vanmiddag Flugel al laten weten dat ze Doortje niet terug hoeft te verwachten.
Wat een fijn mooi bericht.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:34 schreef Spooky4u het volgende:
Owh en Flugel, je kunt haar zo bezoeken asjewil.
Dit dus..!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:00 schreef vosss het volgende:
Godsklere man. Het gaat hier om een hond; niet om een iPhone die je even verpatst op marktplaats en weer terug geeft als het niet bevalt
En de TS is imo een domme kloskop om een hond te nemen als hij daar al na 8 maanden geen tijd meer voor heeft.
Bah bah
Echt...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Heeft de hond van TS al een baasje?
Dit moest je nog even kwijt , lucht het opquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:58 schreef BeffJeck het volgende:
[..]
Dit dus..!
Fijn dat Doortje een nieuw baasje heeft!
Ts, had je niet 8 maanden geleden kunnen bedenken dat een hond houden een hoop werk is! En vooral nu de hond gaat puberen?
Sorry, zag na het posten dat er nog een bladzijde wasquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Echt...
Je had alleen maar de laatste post hoeven lezen om een idee te krijgen.
Hij mag zijn mening toch geven? Het hoeft niet allemaal aardig en begripvol. Ik lees dit topic ook vanaf het begin mee en blijf het toch raar vinden, sorry.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:03 schreef indaha het volgende:
[..]
Dit moest je nog even kwijt , lucht het op![]()
Fijn dat Doortje een nieuw thuis heeft, het zal vast geen gemakkelijke beslissing zijn geweest voor TS
Eind goed al goed.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:18 schreef Spooky4u het volgende:
Ik zou het iets genuanceerder hebben gezegd, maar de strekking komt wel overeen met wat ik denk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:00 schreef vosss het volgende:
Godsklere man. Het gaat hier om een hond; niet om een iPhone die je even verpatst op marktplaats en weer terug geeft als het niet bevalt
En de TS is imo een domme kloskop om een hond te nemen als hij daar al na 8 maanden geen tijd meer voor heeft.
Bah bah
Zelfs áls je gelijk zou hebben, is het dan niet beter voor de hond om te verkassen en dus tóch een goede beslissing??? Denk er maar ff over na...quote:Op zondag 19 augustus 2012 02:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik zou het iets genuanceerder hebben gezegd, maar de strekking komt wel overeen met wat ik denk.
Maar goed, shit happens, met mensen die dieren in huis halen.
Raarderder vind ik het dat iemand het in zijn hoofd haalt vervolgens zijn dier op Marktplaats te zetten. Dat soort zaken (dieren doorschuiven alsof het meubelstukken zijn, met het risico van weirde afnemers op de koop toe) wil je als dierenliefhebber toch helemaal niet stimuleren? Loop eens binnen bij de lokale asiels/dierenbescherming etc. om te kijken of die niet een goed adres weten.
En dat hele circus in dit soort topics waarin TS dusdanige krokodillentranen huilt dat de gehele goegemeente amechtig toesnelt om maar te bevestigen dat het écht! héus! een hele dappere! beslissing is, is overigens ook wel ergerlijk, zo langzamerhand.
Je hebt gewoon geen tijd meer voor dat beest omdat je koters hebt. Dat vind je vast wel een beetje kut, maar niet zó kut dat je tijd maakt voor je dier. Daar is dus niets dappers aan, dat is gewoon een keuze die je maakt. Prima, maar probeer dat dan niet op te tuigen teneinde je gemoedsrust van een stel FOK!kers te betrekken.
Overigens geweldig dat de hond een fijn thuis heeft gevonden. Want dat blijft natuurlijk het belangrijkste.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |